Jak donoszą francuskie media, Red Bull Technology ma poważny poślizg z budową samochodu na sezon 2009. W związku z tym istnieją nikłe szanse, by nowy Red Bull pojawił się przed marcem tego roku.
Tester Red Bulla i praktycznie pewny kierowca Scuderii Toro Rosso, Sebastien Buemi, w rozmowie z francuskim dziennikiem 'L'Equipe' wyjawił, że nowy samochód zadebiutuje na torze dopiero w marcu.Oczekiwano, że bolidy Red Bull RB5 zostanie pokazany światu w połowie lutego. Najwcześniejszą, choć oficjalnie niepotwierdzoną, datą podawaną przez zachodnie serwisy jest końcówka lutego. Według zwykle dobrze poinformowanego holenderskiego F1Today Red Bull zaplanował testy nowego auta na torze Ricardo Tormo w Walencji w dniach 23-26 lutego.
02.01.2009 11:11
0
skumplowali się z ForceIndia czy co? STR3 pojawił się w 2008 dopiero w maju i na źle to zespołowi nie wyszło, tylko że to była kopia RB4 dostosowana do silnika Ferrari. Jednak zbyt dobrze n=nie rokuję zespołowi w pierwszej części sezonu, to jednak 2-3 miesiące poślizgu i na dokładkę odpadają im prawie całe testy przedsezonowe, a w trakcie sezonu będzie ciężko nadrobić zaległości, bo kiedy, na piątkowych treningach?
02.01.2009 12:14
0
Oni naprawde maja problemy zlamana noga Webbera teraz nie na cza nowy bolid cos sie dzieje ale co?
02.01.2009 13:27
0
Oby nie wpłynęło to znacząco na ich formę. Chce, żeby wreszcie Mark coś osiągnął. Vettel również.
02.01.2009 13:37
0
no to nie maja za ciekawie, jeśli to prawda to mogą znaleźć się w ogonie stawki razem z FI
02.01.2009 16:49
0
FI dostanie większość komponentów od McL, tak więc wcale nie jest przesądzone, że będą oni jeździć w ogonie stawki. STR jest moim zdaniem głównym kandydatem do jazdy w ogonie. Jeśli znajdzie się kupiec na Hondę, to pewnie oni również nie bedą szybsi od Force India. Poza tym Williamsowi rozstanie z BMW nie wyszło na dobre i od kilku sezonów systematycznie spadaja w dół... A czwarty zespół od końca, to już chyba bardziej środek stawki niż ogon, prawda?
02.01.2009 23:40
0
Może i FI dostanie większość komponentów od McLarena ale z pewnością nie dostanie genialnego zawieszenia, a chyba właśnie zawieszenie jest najmocniejszą stroną Makówek.
03.01.2009 14:51
0
I tak skończy sie na tym że Ferrari i McLaren a za nimi Bmw Sauber lub Renault a na końcu sie troche przetasuje.
03.01.2009 15:57
0
@pz0: Dlatego też FI nie ma szansy być w czołówce :)
03.01.2009 21:53
0
jednak kasa to nie wszystko.....
04.01.2009 04:22
0
sivshy - co do Williamsa to ciągle liczę na jakieś genialne odbicie. Williams zawsze potrafił doskonale wykorzystać wszelkiego rodzaju nowinki. Z Kers poszli zupełnie inną drogą jak reszta zespołów. Williams będzie miał KERS mechaniczny z lżejszym kołem zamachowym jak inne zespoły, ale za to pracującym na wyższych obrotach. Williams będzie miał prawdopodobnie najlżejszy system i to może mieć kapitalne znaczenie. No i to olbrzymie doświadczenie w F1.
04.01.2009 14:43
0
Doświadczenie jest ważne, ale na niewiele się ono zda, gdy nie ma się za sobą wsparcia koncernu motoryzacyjnego... Kiedyś było inaczej, teraz niestety niezależne teamy mają małe szanse...
05.01.2009 21:42
0
@lukasz1: Widzę że oglądasz F1 od dwóch lat i innego układu jeszcze nie widziałeś, ale poczytaj sobie o kilku sezonach conajmniej 10-20 lat wstecz, to zobaczysz że nie zawsze było tak, jak jest teraz. Bywały czasy, gdy Ferrari jeździło w środku stawki i nie było w stanie nawet powąchać spalin takich zespołów, jak Williams, Benetton czy McLaren. Sorry, że sparafrazowałem czyjąś wypowiedź dotyczącą spalin, ale zapadła mi w pamięć :)
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się