WIADOMOŚCI

  • 06.04.2009
  • 5984
Ecclestone: późne godziny rozpoczęcia wyścigów dobre
Ecclestone: późne godziny rozpoczęcia wyścigów dobre
Bernie Ecclestone stwierdził, iż późne godziny rozpoczęcia wyścigów w Australii i Malezji są właściwe. Brytyjczyk nie zgadza się z kierowcami narzekającymi na kłopoty z widocznością o tej porze dnia.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Ecclestone jest zwolennikiem późniejszych startów wyścigów, gdyż to powoduje, iż wyścigi w Europie nie rozpoczynają się w środku nocy – co zapewnia większą oglądalność.

„Nie widzę nic złego, jeżeli chodzi o aktualne godziny rozpoczęcia wyścigów, po prostu nie wiedzieliśmy o deszczu. Jeżeli wyścig rozpoczynałby się o 14:00 czasu miejscowego, to również by padało” - powiedział.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

62 KOMENTARZY
avatar
Punksnotdead

06.04.2009 21:02

0

Niemądry ten Ecclestone... Chyba skoro kierowcy mówią że są kłopoty z widocznością to pewnie mają rację. Niech sam pojeździ to się przekona. Swoją drogą ciekawe czy kiedyś jeździł bolidem F1 :D


avatar
kubica89

06.04.2009 21:02

0

Boże, widzisz i nie grzmisz!


avatar
Ra-v

06.04.2009 21:04

0

Oczywiscie nadal robi z siebie kretyna... Co z tego ze o 14 tez by padało skoro byłoby duzo jasniej a to glownie z powodu slabej widocznosci wyscig zostal przerwany... Np Gp Europy 07 - lało chyba jeszcze bardziej ale przynajmniej bylo jasniej... "po prostu nie wiedzieliśmy o deszczu" - no po prostu kretyn, taki tam jest klimat o tej godzinie praktycznie zawsze pada bo cały dzien wszystko paruje i po poludniu wraca w postaci deszczu... "nie spodziewac sie" to mozna deszczu wlasnie o 14 ale nie o 17... zwtczajowo żal.pl


avatar
dario71

06.04.2009 21:04

0

Bo on sie przeciez o kierwocow nie martwi , jak nie Ci to inni pojada , kasa sie liczy i juz ...


avatar
faces

06.04.2009 21:04

0

Heh, On jest śmieszny. "Brytyjczyk nie zgadza się z kierowcami narzekającymi na kłopoty z widocznością o tej porze dnia." To niech zasiądzie za kierownicą F1 i zobaczy jak to jest. Zwolnić go i kogoś młodszego. On się nie nadaje. Zrobi z F1 "podwórkowe" wyścigi. Tylko kasa, ileż to można...


avatar
butch_

06.04.2009 21:08

0

debil...


avatar
piotrek74

06.04.2009 21:09

0

Widzi tylko $$$$$$$$.A jazda pod słonce to każdy wie jaka widoczność i jakie mogą być następstwa takiego GP.wsadzić go w gokarta (żeby nie zrobił sobie kuku)niech sprawdzi czy pora jest odpowiednia wtedy $$$ przejdzie mu- TYLKO EMERYTURA


avatar
piach

06.04.2009 21:13

0

glupi staruch


avatar
Aragorn

06.04.2009 21:13

0

Czy on uważa, że wie wszystko?! Myśli, że zna się na jeździe w takich warunkach lepiej od kierowców?! Powinien był odejść kilka lat temu jako człowiek , który zrobił coś dobrego dla tego sportu, a teraz już jest za późno, zrobił z siebie kompletnego kretyna


avatar
mardab

06.04.2009 21:14

0

Problem w tym że się go nie da zwolnić. On POSIADA!!! prawa własności do komercyjnej strony F1 ( nie wiem czy dobrze to ująłem), i puki ich się sam nie pozbędzie lub nie umrze to będzie nam zatruwał życie.


avatar
Niespokojny

06.04.2009 21:14

0

DEBIL , nie jestem dumny, że muszę używać takich słow, ale czasami inaczej się nie da. On juz nic nie widzi tylko szmal - większa oglądalność w Europie (zwłaszcza w Niemczech - tacy z nich kibice,w niedzielę muszą pospać!). Boję się, że przez tego DURNIA dojdzie do jakiegoś nieszczęścia, tfuu,tfuu, OBY NIE !!!


avatar
kubica89

06.04.2009 21:15

0

Umrzyyj staruchu :p


avatar
Juvefan

06.04.2009 21:19

0

Chce brac to samo co on. Niech go wywala i wezma kogos mlodszego ktory by nie mial w dupie kierowcow. Siwiec niech sam zasiadzie w bolidzie F1 to zobaczy ze kazdy kierowca jako szef F1 bylby lepszy od niego. Bernie to na 100% nawet nie gral w zadna gre F1. On jest zalosny, "po prostu nie wiedzieliśmy o deszczu", boże niech on sie nie pograza, przeciez to bylo pewne ze rozpada sie jak na Fuji albo Nurburgringu. On jest nieuleczalnie chory a ten wirus nazywa sie kasa. Na Fuji czy Nurburgringu to bylo przynajmniej o 14 i bylo widac dosc sporo bo wyscig byl rozgrywany w najjasniejszych porach dnia a o 17, nawet latem to slonce robi sie pomaranczowe.


avatar
hipcio

06.04.2009 21:37

0

ecclestonowi zależy tylko na kasie a kierowcy go nie obchodzą, chłopie tak ci zalezy na kasie tosam jeżdzij...capie stary


avatar
f1andrewf1

06.04.2009 21:37

0

Dokładnie! Przecież co on odwala!!! Niech dadzą kogoś innego na jego miejsce. Robi wszystko dla siana, zeby sobie widzowie z europy mogli poogladac formule pare h pozniej. Mi osobiscie nie przeszkadza ogladac formule o godz 8:00


avatar
blue57

06.04.2009 21:41

0

pytanie mam - kiedy się jego kadencja kończy czy cuś?? FIA to jak z PZPNem ?? wybory mają itp?? Kedy to się wreście skończy - nie moge na niego patrzeć... a tym bardziej go słuchać..


avatar
nowyziomal

06.04.2009 21:45

0

Kompletnie oderwany od rzeczywistości stary paranoik, bo ignorantem to juz go nazwać nie można. $$$ $$$ i co do grobu sobie je wezmiesz bo patrząc na ta karykaturę człowieka chyba niedługo da wszystkim odetchnąc. Pan i władca, ustawowo powinno się to zreformować i wprowadzic zarząd przeciez to nieludzkie traktowanie sportowców wyglądajacych jak szkieletory niedługo ślepe szkieletory.


avatar
tyy

06.04.2009 21:48

0

Niech się kluby porozumieją między sobą i stworzą własną F1 a ta "eccelstonowa" do wymarcia.


avatar
HarryPioter

06.04.2009 21:48

0

f1andrewf1- popieram, prawdziwemu kibicowi żadna pora dnia czy nocy nieprzeszkodzi w obejżeniu wyścigu!!!!!!!


avatar
LOL85

06.04.2009 22:01

0

czy on czasem nie uderzył sie w głowę ja tam najbardziej lubiłem te ranne (dla nas) wyścig gdyż mogłem obejrzeć je w spokoju a nie tak jak teraz kiedy zwala mi sie 10 osób (jak to w niedziele bywa) i robi tylko szum


avatar
Ajek

06.04.2009 22:07

0

Spieprzaj dziadu - z F1. Tym stwierdzeniem dał dowód o postępującej demencji starczej, a ja już tego nie mogę zdzierżyć!


avatar
dziarmol@biss

06.04.2009 22:09

0

Bernie rzeczywiście oglądalność zarąbista!! 32 okrążenia i po gp hehe tniemy koszty


avatar
gemini31

06.04.2009 22:13

0

Dla niego 8:00 to środek nocy!? Nie mam słów...


avatar
morek150

06.04.2009 22:15

0

mosley chce wprowadzić takie same silniki do f1 jak w wrc w 2013, mam nadzieje ze nie dozyje do tego momentu, stary dziad robi koło siebie szum, jak 80 latek moze pełnić jakiekolwiek fukkcjie, nie mam nic do ludzi starcyh ale 20letni maluch nie działa tak samo dobrze jak nowe ferrari


avatar
masaj

06.04.2009 22:21

0

Jak to starszy człowiek - jak się uprze to mu nie przegadasz, i do żadnego błędu się nie przyzna.


avatar
skidmarks

06.04.2009 22:22

0

Niech zbzikuje do reszty i przepisze wszystko na swojego psa. Będzie spokój z głupimi pomysłami


avatar
morek150

06.04.2009 22:26

0

ze co beda jezdzic na psach zamiat bolidach


avatar
ryudo

06.04.2009 22:38

0

kolesia ktoś powinien wykastrować, jego nie interesuje sport tylko kasa, kasa i kasa, wszystko inne jak i kibiców ma w nosie darmozjad


avatar
mario547

06.04.2009 23:06

0

Eclestone ma rację większa oglądalność jest wtedy gdy jest dużo wypadków, jak jest większe ryzyko śmierci, SC, kierowcy mają małe utrudnienia takie jak oslepiające słońce, zapadające ciemności gdy jest pochmurno a jak leje i połowa bolidów nie dojeżdża to dopiero jest ogladalność i emocje. Ja bym jeszcze dodał specjalne zraszacze toru które by sie włączały a ich czas włączenia byłby pilnie strzeżony.


avatar
tsubasa

06.04.2009 23:09

0

Chętnie wsadziłbym go do bolidu i zobaczył jak mu się będzie jeździło... LOL85 -> Popieram. Pamiętam że zawsze na GP Australii trzeba było wstać, to był taki kapitalny nastrój i klimacik na rozpoczęcie sezonu. A teraz? Czar prysł. "po prostu nie wiedzieliśmy o deszczu." To mi się bardzo podoba. Fakt, dziwne że w tym klimacie o tej porze roku pada deszcz, absolutnie nie można tego było przewidzieć.


avatar
mario547

06.04.2009 23:10

0

Jakby się ten żyd podzielił z kierowcami większa gażą z reklam (za większą ogladalność) to by tak nie narzekali. Bernie ja jako widz chciałbym więcej GP także w zimowym okresie w ciepłych krajach bo nie lubie czekać już jak pomyślę że do Chin 2 tyg to nie wytrzymam


avatar
niza

06.04.2009 23:12

0

kubica89 no właśnie Bóg już chyba zagrzmiał, bo ładna burza była w Malezji hehe a co do tematu, to Bernie chyba powinien powtórzyć sobie geografie a w szczególności hydrosferę, to raz. A dwa to to, że starszy człowiek jest jak dziecko tylko z taką różnicą, że dziecku dasz w tyłek i jest spokój a tu tak się nie da. On jest uparty jak cholera ale starsi ludzie w większości tak mają, tego się nie zmieni i koniec. nowyziomal, dokładnie ten hajs to chyba sobie do grobu zabierze, bo w tym momencie nie widzę dla niego innych perspektyw, może jestem w tym momencie zbyt brutalna, ale taka jest prawda


avatar
seba16011994

06.04.2009 23:17

0

Kojarzycie Grykona z YouTube?:P (podobnie się dzieciak wypowiada)


avatar
mario547

06.04.2009 23:19

0

Trzeba mu przed sądem udowodnic zaburzenia osobowości jakąś schizofremie nerwicę czy paranoję i odsunąć go od stołka. A nie wie ktoś kiedy kończy się jego kadencja?


avatar
morek150

06.04.2009 23:21

0

ja bym proponował zamocować na torze 3 rodzaje tarcz po których uaktywniały by sie 3 tryby 1 atak (wyrzutnia rakiet, karabin maszynowy)2 obrona (olej, dym i gwozdzie)3 czaszka(jakaś pułapka) wtedy byłby najwieksze emocje, nie pytajcie z którego to filmu


avatar
mario547

06.04.2009 23:25

0

Sorry że nie na temat. PYTANIE DO EKSPERTÓW czemu podczas tego GP opony przejściowe tak szybko się niszczyły. Na Monzy 2008 Kubica przejechał na nich pół wyścigu i było ok czemu teraz po paru kółkach były łyse


avatar
morek150

06.04.2009 23:25

0

nie rozumiem tego, ograniczył moc w sezonie 2006, wycofał drugiego dostawce opon w 2007, wy dup cył aero w 2009, kaze modyfikować tory albo wyklucza klasyki a to wysztko dla bezpieczenistwa a naraza kierowców nie wiadomo z jakiego powodu, nie wydaje wam sie ze to jest manisfest berniego przeciwko sprzeciwu włascicielów toru w malezji i australi dla nocnego wyscigu?


avatar
morek150

06.04.2009 23:29

0

mario547 wcale sie nie zuzyły cos ci sie pomyliło, kierowcy zjechali na zmiane przejsciowych na deszczowe bo sie zaczęła porządna ulewa, a jesli chodzi o raikonnena to przejechał chyba 4 okrązenia na suchym torze z oponami od deszczu, a opony o deszczu są super super super miękie i mają wysoki bierznik w temperaturze takiej jak w malezji zachowywały sie jak plastelina


avatar
morek150

06.04.2009 23:33

0

a tak w ogóle to jak było jeszcze w f1 michelin to wcale sie nie uzywało opon na mokrą tylko przejsciowych i nawet podczas wielkich ulew spisywały sie b.dobrze, gdyby nie wycofali michelina to nie dosć ze slicki dawały by teraz o 1-2 sekudny wiecej niz teraz dają i mielibysmy wyprzedzanie, bo o ile sie nie myle to wyprzedzanie skonczyło sie po sezonie 2006 czyli wiemy kto jest winny


avatar
Shallan

07.04.2009 00:18

0

Bernie podwoił wpływy z reklam (najlepsza pora w regionie, lepsza pora w Europie) i czego się spodziewaliście? Ustawia to, jak chce. Początek tego sezonu pokazał, jak głęboko Ecclestone w d... ma teamy fabryczne (sprzedając cynk o dyfuzorach) - po co mu wiecznie marudzące, te same ekipy, którym nigdy nic nie pasuje? To jest dopiero przymiarka do wywalenia ze stawki potentatów, to ma na celu przyciągnięcie nowych marek/firm i totalne odwrócenie sensu F1 - pola do rywalizacji między producentami samochodów. Skoro Bernie widzi, że najwięksi producenci nie chcą brać udziału w jego cyrku, musi z tego zrobić produkt masowy. Mydło i powidło - tak to będzie wyglądało


avatar
mario547

07.04.2009 00:34

0

morek150 Glock: "Potem spadł deszcz i musiałem zjechać po pełne deszczówki, gdyż moje opony (przejściowe) były zniszczone." Bo jego opony były zniszczone a przeciez padało no to jak na mokrym zniszczył przejściówki?


avatar
Kimi Rajdkoniem

07.04.2009 00:34

0

jak widzę wypowiedzi Ecclestone'a i Mosley'a to zaczynam się poważnie zastanawiać nad wprowadzeniem eutanazji...


avatar
mario547

07.04.2009 00:36

0

Chyba te przejściówki był super miękkie nie takie jak na monzie 2008 a to Włochy były w sierpniu o 14:00 tez ciepło


avatar
amunk

07.04.2009 01:09

0

Bernie do 2012 wykupil prawa do transmisji TV z wyscigow. To o czym tutaj mowic. W tylku ma kierowcow. Zadna stacja z Europy nie da jemu tyle za wyscig, jak on chce. Np. o godz. osmej rano a w poludnie. Czy ktos mi wierzy czy nie, to w niedziele rano np. Niemcy sa po imprezach i to mocnych. Owszem, zgadzam sie z tym, ze jak jestes fanem F1 to nie ma to znaczenia. W Niemczech ma, po Schumacherze ogladalnosc strasznie spadla. Tym sposobem szukaja odbiorcow. Kiedys to godziny byly zelazne, niezaleznie od rejonu swiata. Teraz juz jest inaczej, kasa sie liczy. A teksty, ze to dla dobra Europy miedzy bajki wlozyc. Dla dobra kasy, bo taka np. niemiecka RTL polozy inna kase za wyscig o szostej rano, a inna o czternastej w poludnie. Ten sam produkt a inna kasa. Tylko zawodnicy na tym cierpia. Przeciez sam premier Malezji powiedzial, ze "musze pogadac z Bernim o zmianie godziny rozpoczecia wyscigu". To kto rzadzi???. Bernie.


avatar
krulik

07.04.2009 01:45

0

Ten pan popada w coraz większą demencję... tylko monety i medale mu na myśli. Dla mnie super było wstawanie na 4-5 rano i oglądanie wyścigu z piwkiem lub kubkiem kawy w ręce. Do tego cały dom śpi i można spokojnie oglądać :)


avatar
Kerk

07.04.2009 07:29

0

Naszych związkowców wysłać na wsparcie ekip Formuły 1. Zrobią tam porządek...... A tak na serio... to ja chyba serio to powiedziałem :/


avatar
Retro

07.04.2009 10:42

0

Wkuriwa mnie już ten koleś... myśli #$!, że jest najmądrzejszy i zawsze ma rację... tylko by $$ liczył... prawdzwi Fani F1 nie dbają o to, o której jest wyścig i zawsze są na czas przed TV... widać zależy mu na rodzinkach, które nie mają co oglądać przy niedzielnym obiadku... co za fajfus...


avatar
walerus

07.04.2009 10:43

0

pieprzy znowuż i jeszcze mu za to płacą....


avatar
atomic

07.04.2009 10:50

0

czas przerzucić się pływanie synchroniczne.pomysły panów: berniego i maxa ,ewidentnie wskazują ,że stracili kupe kasy na kryzysie finansowym


avatar
robinh

07.04.2009 10:59

0

Bernie-mu Ecclestone pieniądze przesłoniły zdrowy rozsądek i możliwość logicznego rozumowania !


avatar
marcin20b

07.04.2009 11:30

0

Tylko kasa mu w głowie!


avatar
Skoczek130

07.04.2009 11:45

0

Dla Berniego i jego "kieszeni" owszem, ale dla kierowców, to już inna bajka...


avatar
gerter

07.04.2009 13:39

0

bernie... czas na emeryture ...


avatar
Juvefan

07.04.2009 14:47

0

Bernie, time to say goodbye. Co za ciota z niego, mnie jest obojetne o ktorej jest wyscig, nie przeszkadzalo mi to ze w Australii sie scigali przez te lata o 4-tej i dlaczego akurat teraz mu to nagle zaczelo przeszkadzac? Mozg mu ze starosci sie przegrzewa? Najpierw godziny, teraz glupie medale, chory idiota naogladal sie olimpiady ktora zawsze mialem gdzies. Racja Retro, prawdziwych fanow F1 nie interesuje godzina tylko sam wyscig, emocje, wyscigi w Australii o 4-tej i Malezji i o 8-mej to bylo cos, czulo sie ta magie, nikogo przed TV nie ma, do tego ja zawsze wstawalem przed Australia za 15 4:00 a ten stary zgred chce przedluzyc czekanie o az 3 godziny.


avatar
gp2009

07.04.2009 14:52

0

jakby ktoś chciał oglądać to wstałby chociażby w nocy. Bez przesady. Chyba ważniejsze jest bezpieczeństwo kierowców niż duża oglądalność ???


avatar
daav

07.04.2009 15:35

0

Idiota! Jeżeli w GP Malezji np. przestało padać i by wznowili wyścig, byłoby już ciemno, ale Bernie kazałby jechać bo "widzowie z Europy". I naprzykład N.Piquet (Najbardziej prawdopodobne ) Wypadłby z toru przy 300 KPH i by się zabił to co by zrobił Bernie? Pewnie rzekłby, że "Formuła 1 to sport niebezpieczny. To się zdarza..." I koniec. Bernie psuje F1, F1 przez niego schodzi na psy!!!


avatar
angua

07.04.2009 16:35

0

Bernie, idź na emeryturę... bo to co sie teraz dzieje w f1 to cyrk i komercha :(


avatar
Flash

07.04.2009 16:43

0

Nie cytujcie tego starego idioty, bo kosztuje mnie to sporo nerwów. A tak na marginesie to nie wiem jakie znaczenie ma przesunięcie wyścigu z 8 rano na 11. Aż chce się wykrzyczeć: BERNIE (ty stary idioto) WHY???


avatar
felek08

07.04.2009 17:59

0

Bernie idź już na emeryture


avatar
dziarmol@biss

07.04.2009 19:08

0

@Flash- for money :-)


avatar
Niespokojny

08.04.2009 00:11

0

Zamiast wciąż dziękować Berniemu, to mu zwymyślamy ! , a nikt nie zauważył, że przecież on nic innego ostatnio nie robi, jak stara się nas wszystkich przestrzec, że pieniądze potrafią odebrać rozum! Dziękuję Ci, Berni !!!


avatar
m.o.n.i.k.a

08.04.2009 21:29

0

Bernie why? For money. Niech tłumok wsiądzie do samochodu, zgasi światła i spróbuje jechać po nieoświetlonej drodze 300 km/h. Powodzenia.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu