Hirohide Hamashima, dyrektor Bridgestone do spraw rozwoju opon wypowiedział się na temat odbywającego się dziś wyścigu:
„Gratulacje dla Marka Webbera za wygranie pierwszego po 130 wyścigach. To ilustruje japońskie przysłowie: „trwałość jest siłą”, jesteśmy zadowoleni, że udało mu się to osiągnąć na oponach Bridgestone.”„Jeżeli chodzi o opony, to był niesamowity wyścig. Warunki takie jak temperatura, a także stan nawierzchni oznaczały, że przez większą część wyścigu trudno było powiedzieć, które opony są lepsze na wyścig. To oznaczało, że kierowcy i stratedzy musieli bardzo wysilać głowy, w efekcie czego zobaczyliśmy różne strategie, nawet obejmujące członków tego samego zespołu.”
„Na początku tor miał niską przyczepność, to spowodowało, że wielu uczestników zaczynało wyścig na super miękkich oponach, co z kolei powodowało problemy z grainingiem i zużyciem opon. Niektórzy zawodnicy bardzo dobrze wykorzystali twardsze mieszanki, Fernando Alonso na tych oponach uzyskał najszybsze okrążenie. Inni jednak na tych oponach zmagali się z przyczepnością i temperaturami opon."
12.07.2009 19:37
0
"...jesteśmy zadowoleni, że udało mu się to osiągnąć na oponach Bridgestone" - jak mogłem wcześniej nie zauważyć, że Bridgestone ma takie dobre opony, można nawet powiedzieć, że mają najlepsze opony spośród wszystkich dostarczanych dla F1.
12.07.2009 21:23
0
Oprócz Dębicy.
12.07.2009 22:45
0
dobra guma nie jest zła...
12.07.2009 22:49
0
„Gratulacje dla Marka Webbera za wygranie pierwszego po 130 wyścigach. To ilustruje japońskie przysłowie: „trwałość jest siłą”, jesteśmy zadowoleni, że udało mu się to osiągnąć na oponach Bridgestone.” To ktoś jeszcze dostarcza opony do F1? hmmmm czyżbym o czymś nie wiedziała?
12.07.2009 23:01
0
No ale chodzi im o to ze nie zdobył tego swojego najważniejszego bo pierwszego zwycięstwa na miszelinach bo przecież też na takich kiedyś jeździli o ile mnie pamięć nie myli / a może Weber nigdy nie był w zespole co jeździł na miszelinach?? - jak to było??/
13.07.2009 00:01
0
3. walerus - Ty ciągle to samo - bez obrazy;)
13.07.2009 13:06
0
Jeżdził na miszelinach w Jaguarze dwa lata [poza tym to nie wiem].
13.07.2009 13:19
0
ciągle to samo - nie obrażam się ;-)
13.07.2009 14:33
0
walerus 2008-06-09 13:24:55 dobra guma nie jest zła... -Walerus też uważa,że trwałość jest siłą
13.07.2009 22:35
0
i dzieci mam....;-)
15.07.2009 14:02
0
Tym razem praca opon chyba nie była tak zła. Na pewno nie będzie tak, jak za czasów dwóch dostawców, ale i to dobre. Żeby tylko jeszcze nie było głupiego systemu dużej rozbieżności ogumienia i będzie superrrr!!!! Najlepiej, jakby zrobili, tak jak wielu mówi na forum - od następnego sezonu niech każdy dobiera dobie ogumienie, a nie firma.
10.03.2010 22:13
0
Wielki mistrz za kierownicą mistrzowskiego bolidu. Senna&Mclaren z silnikiem Hondy, to było mistrzowskie połączenie.
11.03.2010 07:01
0
Ten model był już z silnikiem Forda. 1993 rok.
11.03.2010 10:11
0
Ciekawe czy siostrzeniec dorówna kiedyś mistrzowi.
11.03.2010 10:50
0
Senna byl tylko jeden.
11.03.2010 18:52
0
"Jeśli sądzicie, że jestem dobry, poczekajcie, aż zobaczycie mojego siostrzeńca" - A. Senna
11.03.2010 22:21
0
Zbliżyć się do Senny...dla współczesnych herosów F1 niemożliwe
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się