WIADOMOŚCI

Hamilton zdobywa kolejne pole position
Hamilton zdobywa kolejne pole position
Lewis Hamilton po raz 16 w karierze zdobył dzisiaj pole position przed wyścigiem F1. Na torze w Singapurze Brytyjczykowi dopisało nieco szczęście, po tym jak na 30 sekund przed zakończeniem sesji swój bolid na bandzie rozbił Rubens Barrichello.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Po tym incydencie szefostwo wyścigu, przerwało sesję kwalifikacyjną. Dzięki dobrej pierwszej próbie, Lewis Hamilton ponownie w tym sezonie ruszy do wyścigu z pierwszej pozycji.

Tuż obok Brytyjczyka na starcie stanie Sebastian Vettel, który nadal ma matematyczne szanse na tytuł mistrzowski.

W drugiej linii do GP Singapuru zakwalifikowali się Nico Rosberg oraz Mark Webber, a na piątej pozycji znalazł się sprawca całego zamieszania w Q3- Rubens Barrichello. Przed sesją kwalifikacyjną zespół Brawn GP zdecydował się wymienić uszkodzoną podczas GP Belgii skrzynię biegów, tak więc Brazylijczyk ostatecznie ruszy do wyścigu z 10 pola. Drugi z kierowców Brawn GP, aktualny lider mistrzostw świata- Jenson Button, odpadł z rywalizacji o pole position w drugiej części czasówki i wystartuje do wyścigu dopiero z 12 pola.

Za Rubensem Barrichello zakwalifikowali się Fernando Alonso oraz Timo Glock. Kierowcy BMW Sauber, Nick Heidfeld oraz Robert Kubica, w Q3 zdobyli odpowiednio 8 i 9 miejsce, zatem obaj skorzystają na karze Rubensa Barrichello.

Najszybszą dziesiątkę zamykał dzisiaj Heikki Kovalainen z McLarena.

Wyniki

# Kierowca Czas Liczba okrążeń
1

Lewis Hamilton

McLaren

1:47.891
2

Sebastian Vettel

Red Bull

1:48.204
3

Nico Rosberg

Williams

1:48.348
4

Mark Webber

Red Bull

1:48.722
5

Rubens Barrichello

Brawn GP

1:48.828
6

Fernando Alonso

Renault

1:49.054
7

Timo Glock

Toyota

1:49.180
8

Nick Heidfeld

BMW Sauber

1:49.307
9

Robert Kubica

BMW Sauber

1:49.514
10

Heikki Kovalainen

McLaren

1:49.778
11

Kazuki Nakajima

Williams

1:47.013
12

Jenson Button

Brawn GP

1:47.141
13

Kimi Raikkonen

Ferrari

1:47.177
14

Sebastien Buemi

1:47.369
15

Jarno Trulli

Toyota

1:47.413
16

Adrian Sutil

Force India

1:48.231
17

Jaime Alguersuari

1:48.340
18

Giancarlo Fisichella

Ferrari

1:48.350
19

Romain Grosjean

Renault

1:48.544
20

Vitantonio Liuzzi

Force India

1:48.792

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

103 KOMENTARZY
avatar
lipens

26.09.2009 17:15

0

To ja mam teraz taką ciekawą zagadkę, a właściwie to pytanie: skoro sesja została wstrzymana na 26 sekund przed końcem to zapewne zostanie i wznowiona więc czy w tym czasie jak ją wznowią to czy będą mogli dotankowywać bolidy?


avatar
Raven89

26.09.2009 17:17

0

Szkoda wypadku Rubensa,bo trochę wypaczył on całą rywalizację o PP.Red Bull może po tym wyścigu solidnie zredukować stratę do Brawn GP.Szkoda Roberta i Nicka bo wyglądało,że stać ich na trochę więcej niż czwarty rząd.Poczekajmy na wagi.


avatar
kempa007

26.09.2009 17:17

0

w Q3 nie mozna dotankowywac bolidow


avatar
dziarmol@biss

26.09.2009 17:17

0

Ze powtórzę... FIA powinno wszcząć śledztwo w sprawie Barichello !!


avatar
vip015a

26.09.2009 17:17

0

1. lipens raczej nie bo w 3 sesji nie można tankować


avatar
lipens

26.09.2009 17:19

0

ja wiem ze nie można, ale teoretycznie sesja jeszcze się nie zakończyła. Nie mozna dotankowywać po sesji ale przeciesz jeszcze 26 sekund sesjio zostało :))


avatar
Raven89

26.09.2009 17:19

0

@1: Nie wydaje mi się.Bolidy przystępują do Q3 z określoną ilością paliwa.


avatar
vip015a

26.09.2009 17:19

0

4. dziarmol@biss spisek z Maclarenem ;)


avatar
frog

26.09.2009 17:20

0

Robert nie jechał złych kwalifikacji,ale naprawdę wg.mnie z takiego samochodu można było wyciągnąć więcej.Co mam na myśli?To chyba jasne ;) Gdyby nie czerwona flaga w końcówce sesji,pewnie Polak skończyłby zmagania na pozycji gdzieś od 4-6.Wtedy można by było powiedzieć,że kwalifikacje były udane i wyciągnął z niego tyle ile się dało patrząc na moc Hamiltona, Rosberga a nawet i Barichello.Po kwalifikacjach,można obstawić,że o podium będą walczyli Hamilton,wcześniej wspomniany Rosberg no i pewnie Vettel,a może i nawet Robert lub Heidfeld ?? :)


avatar
dnowidze

26.09.2009 17:20

0

no teraz powiem cos dziwnego,ale wydaje mi sie ze rubens specjalnie rozbil bolid w Q3 !!!! jak wiadomo po zmianie skrzyni musi byc cofniety o 5 pozycji a rozbil sie na 5 wiec bedzie 10,brawn doskonale zdawalo sobie sprawe z tego ze nie maja wiekszych szans na wyrzsza pozycje startowa (patrz button). gdyby tak nie bylo jak mowie podjechalby na trzech kolach te 20 metrow do zatoczki serwisowej ale on zgasil silnik i mial w glebokim powarzaniu ze inni nie beda mogli dokonczyc kwalifikacji,typowe dla cwaniaczkow!! gdyby zjechal i kwalifikacje trwaly by nadal napewno zakonczylby na miejscu conajmniej 8/9 co dawaloby pozycje startowa rzedu 13/14 eh singapur wyscig cwaniaczkow , nie sportowcow !!!!!!!


avatar
Raven89

26.09.2009 17:21

0

@8: Oczywiście kara dla Rubensa! Mercedes kazał mu rozbić bolid grożąc swoim odejściem :P :D ;)


avatar
Janosoprano

26.09.2009 17:22

0

Jutro nawet stluczka na starcie moze oznaczac SC wiec spekukacje co do paliwa,miejsca startowego,strategii moga okazac sie niczym.


avatar
michalde

26.09.2009 17:23

0

1. lipens. nie, był to zdecydowany koniec kwalifikacji bo wielu kierowców już wysiadło ze swoich bolidów


avatar
ris

26.09.2009 17:23

0

2. Raven89 - niech żałuje Mario - myślenie nie boli.


avatar
racer95

26.09.2009 17:23

0

Usunięty


avatar
feels3

26.09.2009 17:25

0

Rubens to sobie sprytnie wykombinował :P


avatar
feels3

26.09.2009 17:25

0

mam nadzieje że BEMKI są ciężkie


avatar
Iceman16

26.09.2009 17:27

0

kurde to nie tak miało być , na PP wydziałem już Vettela


avatar
ris

26.09.2009 17:27

0

Czyli 4 linia dla BMW, a mogło być lepiej ;-(


avatar
Budda89

26.09.2009 17:27

0

A Nick znowu fart z czystą stroną toru na starcie.


avatar
Iceman16

26.09.2009 17:28

0

Usunięty


avatar
redux

26.09.2009 17:29

0

Mnie tam rozwałka Rubensa się opłaciła, więc nie nie narzekam. PP Hamiltona mnie urządza ;)


avatar
Budda89

26.09.2009 17:30

0

21. Rozwali to się Vettel a nie Lewis.


avatar
ris

26.09.2009 17:30

0

Wagi ! czekamy na wagi !!!!


avatar
pkas

26.09.2009 17:31

0

@ 20. Budda89 Jaki fart? Pojechał szybciej w pierwszym przejeździe i tyle. Czy Robertowi kazał ktoś jechać wolniej od Heidfelda? Trochę obiektywizmu..


avatar
bacardi2

26.09.2009 17:32

0

iceman16 > człowieku zdejmij z czachy tą obręcz co ściska za bardzo twój móżdżek :) I z takimi tekstami na onet wypad...


avatar
frog

26.09.2009 17:33

0

Oj,tak,wagi...Liczę,że Kubica będzie miał w baku dużo paliwa..Oby ;)


avatar
Iceman16

26.09.2009 17:33

0

26. bacardi > jesteś żelujący i przybity


avatar
endriuszyba22

26.09.2009 17:33

0

No to wszystko jasne kubca 8 po karze barichello każdy ma dużo paliwa to już jest jasne ale kto ile to nie jest jjasne


avatar
pz0

26.09.2009 17:34

0

1. lipens - bolid można dotankować jedynie PRZED rozpoczęciem Q3, a nie w trakcie jej trwania. Jeżeli wyjść z tego założenia jakie proponujesz to do Q3 można byłoby przystąpić na oparach, strzelić wyśmienity czas, zjechać na dotankowanie i spokojnie czekać na zakończenie kwalifikacji.


avatar
saint77

26.09.2009 17:36

0

Widać, że BMW wraca do swojej starej, "wypróbowanej" taktyki, wypuszczając kierowców na przejazdy w ostatniej chwili. Tam jednak nic się nie zmieni, nawet jak team będzie się nazywał Sauber. Ci sami ludzie, ta sama mentalność, te same przyzwyczajenia.


avatar
krz08

26.09.2009 17:36

0

namieszał Barrichello przed końcem aco do BMW to miło zobaczyć znów dwa bolidy w pierwszej 10


avatar
Budda89

26.09.2009 17:37

0

25. Przeczytaj jeszcze raz mój post. Nie mówie, że Nick nie zasłużył na to miejsce tylko stwierdzam fakt, że prawie zawsze ma czystą stronę. A to trzeba mieć szczęście.


avatar
Budyn_F1

26.09.2009 17:38

0

BMW jutro na podium.


avatar
lukasz1

26.09.2009 17:43

0

Czyżby przebudzenie Glocka. Bardzo ładne kwalifikacje Rosberga.


avatar
strong1

26.09.2009 17:44

0

Nie narzekajcie.Jak znam BMW to raczej są dość mocno zatankowani i mogli zarówno Robert,jak i Nick spaść za Heikkiego.Dla nich to nie jest jakaś szczególnie bolesna strata..Sądze jednak ,że tym razem pierwszy raz w życiu Rosberg przymierzał się do zdobycia PP,bo i nawet otrzymał od zespołu aż dwie opcje na uzyskanie jak najlepszego rezultatu.Podobnie jak Vettel,który w swoim cichym planie zakładał zapewne odjechanie wszytkim,mając przed sobą pusty tor,a jak wiadomo w takich warunkach czuje się on najlepiej.


avatar
Iceman16

26.09.2009 17:44

0

Rosberg zasłużył na podium w tym sezonie .


avatar
piha

26.09.2009 17:48

0

Jeśli okaże się, że Barrichello ma ciężki bolid, to mamy kolejny ustawiany wyścig....


avatar
alecc

26.09.2009 17:57

0

Administracjo, proponuję banicję dla Iceman16, jeśli takich komentarzy będzie tu więcej, to ja (i pewnie nie tylko), odpuszczam sobie ten portal.


avatar
kondzio

26.09.2009 17:59

0

Jak dla mnie to HAM ma lekki bolid, a BMW jak zawsze beznadziejna strategia wypuszczania kierowców.


avatar
leo_

26.09.2009 18:01

0

38 piha- nooo.., tak by mogło być. Ale mam nadzieję że Barr ma mało paliwa-ale że jak to ktoś napisał, wyłączył silnik po niespodziewanym wypadku co utrudniło innym wyprzedzenie go w Q3, to rzeczywiście , jeśli tak było, wysoce nie fair. Dzięki temu uratował to 5 miejsce- i spadł tylko na 10.


avatar
hho

26.09.2009 18:07

0

Stłuczka Rubensa niewiele zaszkodziła Robertowi. Na wyższe miejsce niż 7 nie miał moim zdaniem szans - popatrzcie na czasy, jakie miał do odrobienia do Heidfelda i Glocka. Jutro powinny być punkty, ale góra 3. No, chyba że będzie kilka SC... Swoją drogą będzie ciekawie jeśli chodzi o punktację generalną. Tym bardziej szkoda Rubensa, miał szansę złapać kilka cennych punktów pomimo kary za skrzynię biegów.


avatar
ris

26.09.2009 18:21

0

Start będzie iekawy piewsze zakręty lewy parawy lewy i ciasno. Bez dzwona chyba się nie obędzie. Robert startuje z lewej strony, nie będzie miał innego wyjścia jak się wpychać po wewnętrznej. Nie widzę tego w jasnych barwach.


avatar
adam68

26.09.2009 18:21

0

Na BBC Eddie Jordan ze smutna mina stwierdzil, ze Rubens wybral opcje rozbicia bolidu dla utrzymania w miare wysokiej pozycji. Dodal. ze z punktu widzenia kierowcy byla to najlepsza opcja. Ale co by tu nie powiedziec to Rubens popelnil wiele bledow w qualach. Ale miejsce "wybral" bezpieczniejsze niz Piruet:))). Takie zachowanie jednak nie ma nic wspolnego z uczciwa rywalizacja. NIe zdziwie sie jezeli Rubens nie dojedzie do mety. Mam na mysli "samuraja" Kazuki.


avatar
strong1

26.09.2009 18:36

0

44 adam68 A co sądzisz,że Rosberg naśle na Rubensa naszego dzielnego kamikadze?: @ ris Nie trać nadzei-byćmoże Robert jutro poraz trzeci z rzędu wepchnie się "na trzeciego" korzystając z bitwy dwóch Niemców? No tylko to feralne i felerne skrzydło znowu może zostać "uciachane' w walce...


avatar
Dr Prozac

26.09.2009 18:50

0

Ale bzdury z tym ustawianiem wyścigu przez Barrichello. Mi go szkoda, zasługuje imho na tytuł mistrza a tu na początku faworyzowanie Buttona, teraz kara za wymianę skrzyni (pierwsza w tym sezonie?) i jeszcze to. Ale przyznam wkurzyło mnie to bo zepsuł kilku kierowcą okrążenia (w tym Kubicy). Ale bardziej mnie wkurza znowu taktyka wypsuczania Kubicy na ostatnią chwilę. 20 sekund wcześniej i by zrobił to okrążenie. Choć tu jest większy tłok niż na innych torach i może dlatego musieli czekać.. Eh i znowu tak BTW nie zdążyłem z typowaniem. Cholera, nie można go ustawić np do 4 rano? Rozumiem że jest ustawione wcześniej żeby nie martwić się godziną rozpoczęcia kwalifikacji ale bez przesady. Kazdy chce typować po treningach i tego czasu powinno być jak najwięcej bo piątki bywają intensywnymi dniami i ktoś może mieć czas tylko poznym wieczorem..


avatar
Raven89

26.09.2009 18:54

0

Hamilton na pewno najmniej paliwa z całej 10.Myślę,że BMW mogą mieć trochę na pokładzie.Będzie dobrze jeśli tylko uda się bez przygód przejechać pierwsze zakręty.Myślę,że Robert może powalczyć o miejsce w pierwszej 5.


avatar
Wierna Robert

26.09.2009 19:05

0

Widzę, że dużo opuściłam nie oglądając kwalifikacji :-) Nie wiem jak wyglądał wypadek Rubensa, ale jeśli to było "w stylu" Nelsona to źle się dzieje... Co do Roberta to wierzę, że nie skończy na tym 9 miejscu (ani niższym :-) Niestety nie będę w stanie obejrzeć wyścigu, więc życzę wszystkim miłego niedzielnego popołudnia :-)


avatar
pz0

26.09.2009 19:06

0

Czy może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi z tym że BMW skaszaniło znowu taktykę? Jakoś tego kompletnie nie rozumiem. Rosberg wyjechał dużo wcześniej niż cała reszta i mimo wszystko nie zdążył zrobić okrążenia. Zwlekanie ma też swoje zalety. Każdy gram gumy na torze poprawia przyczepność i się odbija w jakimś stopniu na czasach okrążeń. To mogą być tysięczne, a może nawet setne części sekundy.


avatar
pz0

26.09.2009 19:09

0

48. Wierna Robert - uślizg tyłu, jednak to nie było w stylu Nelsona. Rubens ewidentnie bronił się do końca, nawet tuż przed uderzeniem nieomal odzyskał panowanie nad bolidem, jednak było już za późno. Jechał po prostu na granicy i mu się nie udało.


avatar
lechart

26.09.2009 19:20

0

Dwóch "szalonych" kierowców w pierwszej linii. Może być ciekawie. Robert musi uważać na tyły. Za nim czterech zdesperowanych, a zatem nieobliczalnych kierowców.Z przodu ma Nicka, a on też potrafi..... Mam nadzieję, że powtórzy start z poprzedniego GP.


avatar
kuczek

26.09.2009 19:31

0

ma ktos moze jzu wagi bolidow ??


avatar
kuczek

26.09.2009 19:32

0

niech da ktos wagi bo ja szukam i nie widzę chyba ze jeszcze nie ma


avatar
rom28

26.09.2009 19:36

0

poczekajmy na wagi bolidów


avatar
asc

26.09.2009 19:39

0

Hm, to ja jednak chce KUB w Williamsie :)


avatar
vip015a

26.09.2009 19:39

0

spokojnie wagi pewnie sie niedługo pojawia


avatar
rom28

26.09.2009 19:49

0

kubek zostanie bmw


avatar
pz0

26.09.2009 19:55

0

57. rom28 -tak, masz rację. To jest pewne że zostanie w BMW, zwłaszcza że BMW nie będzie w przyszłorocznej stawce.


avatar
Dr Prozac

26.09.2009 20:03

0

48. Wierna Robert : za szybko wszedł w w zakręt, wyjechał na brudną cześć, tyłem zahaczył o wystającą bandę i potem przodem uderzył kawałek dalej.j. 49. pz0 Z tego co pamiętam to od wypadku Rubensa i przejazdu Roberta w tym miejscu wcale dużo czasu nie minęło. Mogli go wypuścić na tyle wcześniej zeby miał szanse na dwa okrążenia pomiarowe. Ale większych pretensji do nich nie mam. Sprawa ewidentna w każdym razie nie jest. Można czekać na lepsze warunki na torze, ale tutaj jest duża szans ana wypadek i to taki, który przerwie sesje i to też trzeba brać pod uwagę.


avatar
dziarmol@biss

26.09.2009 20:03

0

Kiedy wprowadzano do publicznej wiadomości wagi bolidów+paliwo wielu grzmiało że odarto ich z tej dodatkowej niewiadomej jaką jest strategia na wyścig a teraz ??? cholera gdzie te wagi!!!! jeszcze ich nie ma ;-)))


avatar
vpower

26.09.2009 20:12

0

no i kubica ponoć najlżejszy


avatar
ris

26.09.2009 20:12

0

45. strong1- obyś miał chłopie rację hehehe :-)


avatar
rom28

26.09.2009 20:13

0

sauber zapłacił 80 bańek dostanie licencie


avatar
pz0

26.09.2009 20:16

0

60. dziarmol@biss - nadal mi się to nie podoba. Nadal wolałbym nie znać wagi. 59. Dr Prozac - o ile dobrze mi się wydaje to Rubens przydzwonił jeszcze w pierwszym sektorze. Rosberg pojechał na dwa kółka i mimo wszystko nie zdążył skończyć nawet jednego. Tu nie było szans na skończenie okrążenia pomiarowego. Na ulicznych torach kapitalne znaczenie ma stan nagumowania toru. Wyszło jak wyszło i nie ma co rozpamiętywać. Lepsi kierowcy powinni coś zyskać na starcie. Jedynie w czubie jest dosyć jasna sprawa. Hamilton z KERS powinien na początku odskoczyć. Wielką niewiadomą jest postawa Kowala. On potrafi wszystko skaszanić, ale może się też dzięki KERS przesunąć do przodu.


avatar
ris

26.09.2009 20:22

0

46. Dr Prozac - cytat. Choć tu jest większy tłok niż na innych torach i może dlatego musieli czekać.. " -->> daj spokój w Q3 tłok ? Już się na ten temat wyraźiłem wyżej :-)


avatar
joo

26.09.2009 20:33

0

gdzie te wagi bolidów !!!!!!!!!!


avatar
Marti

26.09.2009 20:35

0

Podobno Kubica cięższy o 14 kg od Nicka...


avatar
marcinek130982

26.09.2009 20:36

0

podobno?


avatar
pz0

26.09.2009 20:39

0

67. Marti tym razem chyba się zgodzę: Robert 73kg, Nick 59kg


avatar
mp18g

26.09.2009 20:42

0

67. Marti - skąd to wiesz?


avatar
Marti

26.09.2009 20:42

0

68. marcinek130982 - wagi są już podane w necie: Robert 664 kg, Nick 650 kg


avatar
dziarmol@biss

26.09.2009 20:46

0

71. Marti- Nie bądź "zołza" daj linka ;-)))


avatar
wit74

26.09.2009 20:46

0

Kubica najcięższy z pierwszej 10, będzie niezła jazda!!!


avatar
Marti

26.09.2009 20:50

0

72. dziarmol - tutaj też są już wagi , więc nie trzeba nic wklejać ;-)


avatar
Dr Prozac

26.09.2009 21:35

0

65. ris : nie no w Q3 nie, ale ogólnie to większy tłok W sumie niejasno napisałem, bo mnie też wkurzało wcześniej w kwalifikacjach (chyba Q2) tęz go na ostatnia chwile wypuścili tak że miał jedno okrążenie pomiarowe i każdy drobny błąd by poskutkował niedostaniem się do Q3. Zabawne bo pisząc to sobie pomyślałem że pewnie ktoś napisze ze w Q3 jest luźno (zgodnie z prawdą, ale tez kierowce trzeba z głową wypuścić) ale nie chciało mi sie już klarować. Ogólnie wolałbym żeby bardziej ostrożnie podchodzili do sprawy bo nie mają bolidu który gwarantuje udział w Q3. pz0 : moze i masz racje ;) Trzeba by przeanalizować czasy wypuszczenia itp żeby mieć pewność.


avatar
Elf

26.09.2009 23:44

0

I tak nie wygra Ham


avatar
dnowidze

26.09.2009 23:56

0

ok. rubens nie specjalnie przydzwonil w bariere ale... ...dlaczego nie podjechal doslownie 20 metrow do zatoki serwisowej?,nie raz kierowcy na trzech kolach przejezdzali polowe okrazenia i jakos dawali rade.Ale ze to nie byl wyscig i RUBI wyczul szanse wiec zgasil maszynke i sobie wysiadl. A jezeli nawet to byl nie jego pomysl,to dostal polecenie na radio "wylacz silnik" ze niby szkoda jednostki. Ale sprawa jest ewidentna Brawn GP zagrali nieczysto. Szkoda. :( A co do wyscigu,to nie mam zludzen SC dwa razy najmiej. Robert 9-12 miejsce


avatar
tciachu

27.09.2009 00:17

0

Hmmmm, teraz każdy w jakimkolwiek wydarzeniu na torze w Singapurze będzie doszukiwał sie podstępu i "ustawiania wyścigu" :-( Ech, po tej całej aferze z Renault powinni chyba odwołać ściganie się w Singapurze na bardzo długi czas.... Zdaje sie, że wszystkim wyszłoby to na zdrowie.


avatar
elloco

27.09.2009 07:42

0

na pierwszym treningu rozwalił sie Grosjan na 2 tren.Weber to nie czeba było być ainsztainem by sądzić , że przynaimniej 1 bolid wypuścić na miękkich zaraz na początku Q3 , po wagach bolidów widać ze powinien być to Nick. dr. Marjan jest niereformowalny myśli ze ma wunder wafen jak w zeszłym sezonie spoko fajeczka i 5 pozycja startowa jest jak w banku. Zaraz po decyzji BMW o wycofaniu ,na SPA przecierałem oczy ze zdumienia jak zobaczyłem na TV początek Q2 KUB pierwszy na torze na monzza to samo ale tu ,widać ze pierwszy szok u Marjana minoł i spowrotem te same błędy, już w Q2 miałem złe przeczucia bo wyjechali obaj bardzo późno i KUB rzutem na taśme wszedł do Q3 wystarczył mały tłok na torze i po ptokach by było, szkoda słów i te tłumaczenia o braku opon ,nawet Nick go skrytykował po wagach widać dlaczego hehe jedyne pocieszenie ale marne


avatar
Skoczek130

27.09.2009 11:49

0

Hamilton troche przyfarcil, ale szczescie tez trzeba miec (choc Brytyjczyk ma go az nadto!). Ladnie BMW Sauber! Robert najciezszy z pierwszej 10\-tki, wiec licze na swietny wynik! Wielka szkoda Rubensa! ;((


avatar
ris

27.09.2009 13:09

0

75. Dr Prozac - no właśnie tak myślałem że byłeś zdenerwowany jak ja i się zapędziłeś hehehe ;-) pozdro


avatar
ris

27.09.2009 13:10

0

Pan Zietarski znowu nadaje ze studia czyli jest OK. ;-)


avatar
kuba1808

27.09.2009 13:14

0

HEI startuje z pit lane. Kubica 7, start z czystej części toru.


avatar
bigos

27.09.2009 13:59

0

Coś Ziętarski bąknął o burzy w Singapurze. Deszcz od początku? Co do KUB, mam obawy, że znowu skrzydło lub coś innego uszkodzi.


avatar
Dr Prozac

27.09.2009 14:49

0

Głupi Sutill.. Jeszcze Kubica na tym stracił, a Guzik Zyskał :( Przynajmniej Barrichello wysoko w miarę. Jeszcze Rosberg stracił pewne podium dla Williamsa na które ta ekipa zasługuje ..


avatar
pz0

27.09.2009 15:04

0

Ci popierniczeni niemcy już mnie do końca wyprowadzają z równowagi. BMW najpierw zrobiło dywersję nie na tym bolidzie co chcieli, bo skaszanili pomyłkowo wyścig Nickowi. Potem jak się okazało że Kubica może zrobić punkty to Nick celowo staranował Sutila żeby pojawił się w nieodpowiednim dla Kubicy momencie SC. Wciągnęli jeszcze w cały spisek innego Niemca - Sutila.


avatar
Dr Prozac

27.09.2009 15:18

0

Lol zabawne. Mam nadzieje ze piszesz to dla jaj nie sarkastycznie bo jesli to drugie to Twoja ironia jest nietrafiona. Ale to co zrobił Sutil było bezmyślne a Kubica znowu miał pecha ( przez niezależne od niego zdarzenie stracił szanse na dobry wynik). To że mnie to denerwuje jest normalne bo to kierowca któremu kibicuje (nie tylko jemu, trzymam kciuki również za Rubensa). Nicka mi było szkoda ale on o nic nie walczył. A na błędzie zespołu z balastem przynajmniej zyskał darmową zmianę silnika i skrzyni więc nie było tragedii ;) Bo w sumie jak nie teraz to i tak z dużym prawdopodobieństwem by później dostał karę za nowy silnik. A z Buttonem to mnie to zirytowało bo kibicuje Barrichello w walce o mistrzostwo. O kurde Vettelowi lusterko wypadło :| Ciekawe co Glockowi odpadło. Pewnie jakiś element aerodynamiczny..


avatar
Dr Prozac

27.09.2009 15:23

0

Kurde czy Vettel nie stracił właśnie kawałka dyfuzora? Lol i kare dostał.


avatar
Dr Prozac

27.09.2009 15:26

0

Heh kara za przekroczenie prędkości, nie za gubienie części bolidu na torze ;) Szkoda mi go w sumie, ale to jego błąd (chyba ze padł ogranicznik) Teraz mu kazali zostać, ciekawe. Kubicy musieli nakazać zmienić skrzydło wtedy bo bali sie nagłej utraty docisku z przodu i wypadku, a nie tego że ten kawałek odpadnie bo jeśli by tak było to by chyba teraz kazali się Vettelowi wycofać.


avatar
Dr Prozac

27.09.2009 15:28

0

Bo tak, mówili mu tylko żeby utrzymał tempo potem bo walczy o punkty dalej.


avatar
Dr Prozac

27.09.2009 15:31

0

Webber teraz czas stracił, szkoda bo to zle dla walki o mistrzostwo (choc i tak realnie szanse mieli małe - ale wszystko sie wydarzyć może). Kubica przynajmniej na tym coś zyskał. Jeszcze kurde Button zyskuje ciagle. Ehh.. Ale Barrichello wyżej przynajmniej ;)


avatar
Dr Prozac

27.09.2009 15:32

0

Oj dzwon Webbera. Ale bez SC moze sie obędzie bo tam sporo miejsca


avatar
Jacek_

27.09.2009 15:36

0

button na jeden pit stop? no niemozliwe, mial niesamowite tempo


avatar
Jacek_

27.09.2009 15:41

0

jednak nie, wiedzialem, ze borowczyk jak zwykle cos pier*oli


avatar
Dr Prozac

27.09.2009 15:42

0

No jednak Button na dwa - dobrze większe szanse dla Barrichello na mistrzostwo :D Szkoda Webbera - niebezpieczne to bylo. Mam nadzieje że nie ukażą zespołu za wypuszczenie go z problemem z hamulcami. Vettel wysoko mimo kary.


avatar
Dr Prozac

27.09.2009 15:47

0

Kurcze, Robert ma słabe tempo teraz. A Nakajima sie mocno zbliżył.. Mam nadzieje że to przejściowe problemy.


avatar
Jacek_

27.09.2009 16:03

0

batonik wystraszyl sie ze mu klocki odpadna, barrichello w 2 okrazenia zmniejszyl przewage z 10sek do 1.8, ach jeszcze jedno kolko i bylby niezly pojedynek :-)


avatar
kamilas7

30.05.2010 21:53

0

Extra fota


avatar
hellsamurai4

31.05.2010 01:27

0

pewnie sam sie dziwi ile z tego bolidu wyciaga


avatar
kam39

31.05.2010 08:26

0

on zawsze wyciągnie wszystko co się da a nawet więcej


avatar
kedar9315

31.05.2010 17:18

0

no wiadomo że robert wyciska z bolidu 200% :)


avatar
Art7321

31.05.2010 17:39

0

Robert tak dalej


avatar
m4x

10.06.2010 22:57

0

wygląda jakby tańczył jak michael jackson


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu