WIADOMOŚCI

Pietrow: może to on będzie numerem dwa
Pietrow: może to on będzie numerem dwa
Witalij Pietrow uważa, że nie podpisał kontraktu z Renault tylko po to, aby zostać „numerem dwa”.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Rosjanin w tym roku zadebiutuje w F1 u boku Roberta Kubicy, który w kręgach F1 powszechnie jest uznawany za jednego z najlepszych zawodników w stawce.

„Wyścigi jeszcze się nie rozpoczęły, więc być może to on [Kubica] będzie numerem dwa” mówił 25-latek z Wyborga dla rosyjskiej agencji RIA Novosti.

Plotki podają także, że w kontrakcie Pietrowa jest zapis mówiący o tym, że musi on zdobyć w sezonie 2010 przynajmniej 25 procent punktów, które zdobędzie Kubica.

Przypomnijmy, że Rosjanin podpisując kontrakt z ekipą Renault zgodził się dostarczyć ze sobą aż 15 milionów euro, co stanowi 7 procent rocznego budżetu zespołu.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

126 KOMENTARZY
avatar
szalek

23.02.2010 13:54

0

jasne to kubica bedzie numerem 1


avatar
Marti

23.02.2010 13:55

0

Wyścigi jeszcze się nie rozpoczęły a mnie się już wydaje, że nowy partner Roberta jest dosyć... pyskaty :-)


avatar
kempa007

23.02.2010 13:56

0

z punktu widzenia zdrowego rozsadku normlanym powinien byc podzial na numer 1 i numer 2 dopiero po wynikach, a nie przed nimi, jak to mialo miejce czesto w przypadku jednego, a wlasciwie dwoch zespolow.


avatar
Adik3509

23.02.2010 13:57

0

pewnie on nawet bedzie za slaby na numer 2


avatar
Koyot.

23.02.2010 13:58

0

Witek daje kase to mysli ze mu wszystko wolno a patrzac z punktu widzenia renault to wiecej wnosi do zespolu (kasy) witia niż KUB


avatar
spookepl

23.02.2010 14:00

0

założę się ze nie zdobędzie punktów co najmniej do połowy sezonu. Niech nie będzie taki koozak...2 pierwsze wyscigi i bedzie wiadomo, kto jest Nr 1. Pozdro!


avatar
Marti

23.02.2010 14:01

0

3. kempa007 - ostatnio to właściwie aż w trzech zespołach ;-)


avatar
Moralez

23.02.2010 14:05

0

widać, że Witek to swój chłop jest. wychodowany na dobrej rosyjskiej wódce ;-)


avatar
matty77

23.02.2010 14:07

0

wszystko bedzie zalezalo od tego jaki bolid bedzie mialo Renault :) jesli beda miec dobry to Wici bedzie latwiej o punkty napewno :P


avatar
lechu55

23.02.2010 14:12

0

3. kempa007 - zgadzam sie z tobą ale patrząc na zapowiedzi Renault co do tego ze to ma byc "bolid Kubicy" to mozna wywnoiskowac ze to Polak będzie nr1. Ja tylko mam nadzieje ze Petrov nie będzie taki jak Heidfeld. O charakter mi oczywsice chodzi :)


avatar
Porky2

23.02.2010 14:12

0

8. Moralez - dobre:D , a tak na powaznie, mam nadzieje, ze jednak to robert bedzie niekwestionowanym no. 1


avatar
Gosu

23.02.2010 14:12

0

Dobrze gada, wyniki weryfikują podział na lepszego i gorszego driver'a. Osobiście nie wierzę by okazał się lepszy, ale podejście do tematu ma spoko.


avatar
Smola

23.02.2010 14:13

0

Marti, nie podgrzewaj atmosfery! Kupuj popcorn i czytaj!! "Bedzie zara" NIEZŁY UBAW! :D


avatar
TrueVanDal

23.02.2010 14:18

0

Zacznijmy od tego że Witek dostał w ogóle głupie pytanie od RIA Novosti więc odpowiedział w taki sposób a nie inny (co miał powiedzieć, że jest nr 2 i już?). On dobrze wie, że ten sezon to dla niego głównie nauka ale nikt mu nie będzie bronił jeździć szybko jeśli tylko da radę. Zresztą Boulier mówił, że chcą dla Kubicy partnera, który będzie w sanie go "naciskać". Mam tylko nadzieję, że przez pecha Kubica nie zakończy tego sezonu z mniejszą ilością punktów niż Witek, tak jak było z Heidfeldem w BMW w 2009. Jeszcze sobie chłopak zacznie myśleć łopatologicznie "mam więcej punktów więc jestem lepszy" a to się może źle skończyć.


avatar
andy_chow

23.02.2010 14:19

0

Pażywiom uwidiom he he he


avatar
Marti

23.02.2010 14:19

0

Smola - ja wyraziłam tylko moje skromne zdanie w tym temacie ;-)


avatar
hot dog

23.02.2010 14:22

0

16. Marti nawet nie wiemy czy bylo to autoryzowane ;-) poza tym jak faktycznie traci do kubicy 0,6 sek to i tak niezle i nalezy sie z tego cieszyc, Ja czytajac jego wypowiedzi raczej wyczowam szacun dla Kubka tak wiec moze to napisal jaks rosyjski "bild" pozdrowki


avatar
robtusiek

23.02.2010 14:22

0

Przeczytałem gdzieś że strata Pietrowa do Kubicy to aktualnie 0,6sek. przy czym wcześniejsze wypowiedzi Kubicy sugerowały że jak Pietrow będzie miał do niego stratę 0,5sek. to już będzie dobrze, więc chyba nie jest tak źle z Pietrowem, a zobaczymy jak się rozkręci.


avatar
robtusiek

23.02.2010 14:24

0

17. hot dog uprzedziłeś mnie:)


avatar
matibak

23.02.2010 14:30

0

Nie ma co się dziwić. Ma mówić we własnym kraju jestem słaby i będę numerem dwa??? Normalnie się zachowuje chłopak. A że będzie numerem dwa to przecież wie.


avatar
pawelos211

23.02.2010 14:31

0

heh chłopak mierzy wysoko ale to dobrze że ma motywacje dla niego i zespołu.Jednak rzeczywistość może okazać się brutalna bo wiadomo kto jest nr 1 w renault i pod kogo robiony jest bolid więc cudów nie oczekuje od niego ale nie odstaje on zbytnio od pozostałych młokosów ,tak młokosów bo to że był wicemistrzem gp2 nic nie znaczy bo f1 to inna bajka jest


avatar
lechu55

23.02.2010 14:32

0

20. masz racje. Przeciez gdyby Putin albo ktos tam uslyszal ze Rosjanin przyznaje ze jest slaby to by go na Syberie wyslal:) hehe


avatar
Oskaros1

23.02.2010 14:33

0

Jaki smarkacz z tego Pietrowa ,, Może to on będzie nr 2 " Jak Kubica będzie nr 2 to Pietrow nr... 7777777777 xD


avatar
jfc

23.02.2010 14:33

0

No czekałem aż ta wiadomość trafi na ten protal. Napewno zaraz pojawią się super zje.ki na Witie. Moim zdaniem to normalna wypowiedź - każdy w F1 tak mówi. Najlepiej jakby jutro Robert wypowiedział się w tej kwestii i powiedział że: Witia ma rację - w Reno nie ma drugiego kierowcy - obaj będziemy równo walczyć o punkty dla zespołu. Choć przed Witią jeszcze wieeele nauki. Ale kto wie - może to ja zdobędę 25% jego punktów? ;)


avatar
kempa007

23.02.2010 14:37

0

13. Smola przez caly dzien wachalem sie czy wrzucic tego newsa z tego wlasnie wzgledu, ale pozniej w komentarzach byloby ze "oni" maja a u nas nie ma :-) Wszystkie te gadki to zagrywka psychologiczna. Z reszta wywiad byl dla rosyjskiego serwisu... Ale popcorn juz kupilem ;-) jeszce po cole skocze...


avatar
atomic

23.02.2010 14:38

0

jeszcze nic nie pokazał a ja juz go lubię


avatar
grzes12

23.02.2010 14:40

0

kempa007 Ale czytając tytuł newsa , sam też dolałeś oliwy do ognia .


avatar
pawelos211

23.02.2010 14:44

0

kempa007 jak już po cole skaczesz to weź mi 1 schłodzonego berka;)


avatar
Fox_

23.02.2010 14:47

0

Wiecie co panowie ---- ŻAL ta sama informacja a nawet bogatsza była na WP o wiele wcześniej..... I to jest portal odnośnie formuły ?


avatar
Adik3509

23.02.2010 14:48

0

yyy roznica jest taka ze pietrow zaplacil zeby byc w renault a Kubicy zaplacili zeby byl w renault.z tego wynika ze to Kubica powinien byc numerem 1.


avatar
fabian

23.02.2010 14:49

0

Jak tata wyłoży kolejne 15mln euro to Kubek zostanie kierowcą testowym w Renault :)))))) Chyba jednak nie polubię rosjan....


avatar
Marti

23.02.2010 14:56

0

17. hot dog - a kiedy w takich newsach mamy 100%-ową pewność, że wypowiedź jest autoryzowana?? :-) Jeśli ta strata jest faktycznie faktyczna to nie jest źle, ale lepiej niech się nie zmniejsza ;-) pozdrowionka 13. Smola - czy do popcornu mogę dołączyć muzę "Ich troje"??? :D ;-) kempa007 - czy rzucisz newsa w którym Alonso się chwali jaką ważną i znaczącą rolę odegrał w ujawnieniu afery dziegowskiej '07?? :D ;)


avatar
yaneq

23.02.2010 14:56

0

14 marca muszę iść na imprezę. od 12.00 będę wyłączony... roczek... jestem załamany. co do naszego rosjanina to jeżeli są to faktycznie jego słowa, niezmienione, nie wyrwane z kontekstu, to i tak ma plusa. taka powinna być mentalność fightera w F1. bajabongo i do przodu.


avatar
Marti

23.02.2010 14:56

0

*szpiegowskiej of course


avatar
Horosz

23.02.2010 14:57

0

hehehe on się zesra... nie ma szans być numerem 1 przy Kubicy, ambicje mu nie wytrzymają bo Polak lepszy będzie od Rosjanina.


avatar
Marti

23.02.2010 15:00

0

33. yaneq - jak już stracisz i będziesz balował 14-tego to zalicz przy okazji za mnie mój udział w chrzcinach, będę wdzięczna :)


avatar
kempa007

23.02.2010 15:11

0

32. Marti nie, nie mieszam sie w polityke, tak sam z tym co Ferrari mysli o nowych ekipach chyba ze bedzie na to parcie ;-)


avatar
ural

23.02.2010 15:19

0

Akurat odrobina pokory nikomu nie zaszkodzi. Jakby odpowiedział, że musi się jeszcze wiele nauczyć (a musi), to spoko, ale hasła o tym, że to może Kubica będzie numerem 2, tiaaa... ciekawe czemu Kubicy płacą za jazdę w Renault, a Pietrow musi się dorzucać do jego pensji. Oczywiście wszystko zweryfikuje tor i co do tego zgoda, ale trzeba też mieć odrobinę zdrowego rozsądku i realnego podejścia do sprawy. A i odrobina pokory nie zaszkodzi - nie przypominam sobie, by Kubica zaczynając swoją przygodę z F1 był butny. Doświadczenie w F1 jest ważne i szczerze wątpię, że Pietrow będzie w stanie nawiązać z Kubicą równą walkę - abstrahując od tego, że Kubica to ścisła czołówka i Robert może wygrywać z "najlepszymi" (do których sam się zresztą zalicza), tylko jak dotąd nie miał na tyle dobrego bolidu. W zasadzie jedynym kierowcą w stawce, który moim zdaniem jest porównywalny do Kubicy jeśli chodzi o umiejętności, a może nawet który go przewyższa obecnie z racji na większe doświadczenie, jest Alonso. Że Kubica jest lepszy od Hamiltona, to już udowodnił za mlodu, zresztą Hamilton takie błędy popełniał, że aż wstyd (że wspomnę bodaj Chiny w 2007). Tak więc Pietrow niech się nauczy odrobiny dystansu - do F1 wcale nie trafiają tylko najlepsi, ale też kolesie, za którymi stoi kupa kasy (głównie tacy zresztą) i to jedyny powód, dla którego Pietrow trafił do tej serii. Niech udowodni wpierw, że potrafi się dobrze ścigać i potem opowiada kto będzie "2" w zespole. I niech nikt tu nie pisze o pewności siebie, którą musi mieć każdy kierowca F1, bo jest cała masa zawodników, którzy takich głupot nie opowiadają - z młodych chociażby Vettel.


avatar
golzib2

23.02.2010 15:23

0

Zastanawiam się czy większość nowych ludzi piszących na tym portalu ma jakieś problemy z głową?. Jaki artykuł się pojawi to zaczyna się niepotrzebna pyskówka, że ten powiedział to a tamten tamto. Ludzie czy my wchodzimy na stronę przedszkola jakiegoś, czy poważny portal ?


avatar
sssebooo

23.02.2010 15:26

0

a to jaki... już go nie lubię ;D


avatar
redlum

23.02.2010 15:31

0

jak nie chce być numerem dwa - to co - chce zostać numerem trzy - myślałem że ma większe ambicje niż kierowca rezerwowy


avatar
robtusiek

23.02.2010 15:31

0

37. kempa007 a co Ferrari myśli o nowych ekipach?;)


avatar
F1 team PL

23.02.2010 15:37

0

Alonso sie przechwalał swoim naj Ferrari to go słowa krytyki dotkły i z mojej strony .Więc i lekko Vitka zkrytykuje ,chłopie troche pokory bo jeszcze nie zabłysnołeś i głupio by było jak byś 1 punktu nie zdobył (choć życzę ci sukcesów boś słowianin ale 2 w F1) Musiał by mieć naprawde nie lada talent lub wielkie szczęście żeby Roberta przeskoczyć a co do pyskówek to każdy ma prawo do wyrażenia swojej opini i do póki nikt nikomu nie ubliża to jest ok


avatar
golzib2

23.02.2010 15:39

0

tylko niestety coraz mniej merytorycznej dyskusji


avatar
golzib2

23.02.2010 15:39

0

a większość opinii, kwalifikuje się na onet, lub interię :(


avatar
intoxin

23.02.2010 15:42

0

narazie nie wiemy czy Pietrek jest szybki, ale biorąc pod uwage to że rosjanin jest debiutantem w F1 to Kubica powinien być nr. 1 :) pozdrawiam wszystkich i czekamy na wyścig :)


avatar
bullit34

23.02.2010 15:45

0

Co miał chłopak mówić jak udzielał wywiadu dla rosyjskiej gazety nawet jeśli tak by nie powiedział to wiadomo że naczelny gazety by to zmienił bo nie możliwym jest by ktokolwiek był lepszy od rosyjskich sportowców. Tak to już jest z rosyjskimi mediami


avatar
Koyot.

23.02.2010 15:50

0

sorry za of topic ale moze pomyslimy jak zebrac ekipe i pjechac np na hungaroring?? kto za?


avatar
Patrikos

23.02.2010 15:51

0

to jak bedzie traktowany w ekipie zalezy tylko od niego, jak dorzuci jeszcze 15 mln.euro to bedzie nawet prawa reka Erica Buliera, dzisiaj tam rzadzi kasa, a nie duch rywalizacji....


avatar
maryanos

23.02.2010 15:59

0

25. kempa, staram się rozgryźć: "wąchałeś" czy "wahałeś" ? ;)


avatar
Raven89

23.02.2010 15:59

0

Vitaly powinien zrozumieć jedną,prostą rzecz - Robertowi płacą za to,że jeździ dla Renault a on musiał za możliwość prowadzenia bolidu F1 wyłożyć grubą kasę.Cieszę się,że nie brakuje mu pewności siebie ale powinien ostrożniej dobierać słowa,bo jeśli będzie mocno odstawał od Roberta,spadnie na niego fala krytyki.


avatar
kamilas7

23.02.2010 16:08

0

Ale dupek!!Niech cwaniaczek tak nie myśli!!


avatar
tom12333

23.02.2010 16:11

0

Jeśli chodzi o kolegów zespołowych to zachodzi ciekawa zależność: kiedy np. bolid mclarena był słaby to H.Kovalainen był w stanie dotrzymywać tempa Hamiltonowi. Z Kubicą i Nickiem było podobnie. Kiedy samochód był słaby 2007, 2009 Nick tracił do Kubicy przeważnie 0,2 sek (przyglądałem się temu i praktycznie zawsze oscylowało to w takich granicach o ile któryś z nich nie miał jakiegoś problemu z autem- częściej Kubica chyba w tym zestawieniu). To właśnie cechuje kierowców obdarzonych nadzwyczajnym talentem. Potrafią wykorzystać do max. potencjał bolidu. Kubica w 2008r. w znacznej części kwalifikacji/ wyścigów był znacznie szybszy od Heidfelda (0,5 sek, czasem mniej czasem więcej). Przeczytałem o tym na portalu JA on f1 i sam się pod tym podpisuję.


avatar
kurson7

23.02.2010 16:15

0

@29. Fox_ wydaje mi się (moje skromne zdanie), że takie komentarze są zbędne. Jak komuś się nie podoba niech szuka innej strony. Co do WP to wypowiedzi znawców z owej witryny mnie śmieszą. A co do do wypowiedzi VITKA to z jednej strony jako polak i fan KUBKA się wkurzyłem a z drugiej strony można go zrozumieć. Bo przecież nikt oficjalnie nie chciał by być drugi a zwłaszcza rusek. Mógł to powiedzieć tylko w inny sposób.


avatar
wpiszlogin

23.02.2010 16:16

0

Wyluzjcie ludzie. Moim zdaniem wyciete z kontekstu i przejaskrawione. Dopiero, we wczesniejszych newsach mowil, ze chce tylko punktowac i miec jak namniejsza strate do roberta. To co przez te pare dni sie tak zminil? Czy moze to gazety kreuja roznych Pietrowow? Wiecej dystansu do tej papki.


avatar
krzysiek000

23.02.2010 16:18

0

Ale czytając wasze komentarze mam wrażenie że są tutaj same dzieci NEO. Ludzie, nie rozumiecie że jemu nie mówi że na pewno będzie on numerem 1, ale to, że możliwe będzie jego prowadzenie nad Kubicą, bo sezon jeszcze się nie zaczął i wszystko jest jeszcze możliwe! Zatem proszę wszystkich krytykujących Rosjanina za tą wypowiedź, aby następnym razem zastanowili się czy na pewno dobrze zrozumieli wypowiedź. Przecie żaden kierowca nie będzie mówił, że z pewnością będzie słabszy od partnera z zespołu, bo wtedy równie dobrze mógłby taki ścigać się na wózkach widłowych.


avatar
east

23.02.2010 16:18

0

Nie mam bladego pojęcia o czym on mówi. Być może jest wybitnie zdolny i po kilkudziesięciu okrążeniach stwierdził, że - no właśnie.. Być może jest ambitny i dobitnie pewny siebie, a takie wywiady utwierdzają go w przekonaniu, że to co mówi jest prawdziwe /i tu może się nie mylić/. Być może jest sfrustrowany tymi wszystkimi zawirowaniami wokół niego /czytaj: pieniędzy za jego starty/, a to sposób na dowartościowanie siebie. Tak czy inaczej to co mówi wcale nie musi być nieprawdą. Oczywiście jest to mało prawdopodobne.. W końcu to debiutant, więc ma o wiele bardziej pod górkę.. Witalij - życzę Ci sukcesów, ponieważ Twój sukces, przełoży się na sukces Roberta.


avatar
Jacobek

23.02.2010 16:19

0

@ural, etc. , nie mów glupot, każdy zawodnik musi gadać ze jest najlepszy to element PR, i nie mow ze Kubica nie byl w pewnym stopniu "butny" bo przeinaczasz fakty ;) kiedy wygryzl vuilneva (czy jak to tam) chwalił się na każdym kroku, że to była dobra decyzja bo w jednym wyscigu zdobyl tyle samo punktow co tamten przez pol sezonu ;] po podium na monzie na pytania dziennikarzy, czy fartownie mial 3 miejsce , odpowiadal ze po prostu jest bardzo dobry ;] , Vettel mial pelno wypowiedzi butnych, po ktorych sypala sie masa komentarzy, ze jest "glupim niemiaszkiem". To jest po prostu normalne w F1, nie liczą się tylko umiejętności, ale też sponsorzy, mocna gęba i dobry PR ;] pozdr :)


avatar
Renault R30 F1

23.02.2010 16:20

0

Jeszcze sezon się nie zaczą a ten rusek już chce być nr1 jeszcze wiele mu brakuje doświadczenia F1 to nie GP2 tu trzeba być dobrym kierowcą jak nie to wraca się skąd się przyszło.Myśli że dał pieniądze, musiał bo bez tego pomarzył by o F1.Jeszcze wiele musi się nauczyć by dorównać Robertowi a takie wypowiedzi niech zachowa dla siebie!!


avatar
F1 team PL

23.02.2010 16:21

0

po kilku GP zobaczymy jak jeździ ,jak dba o oponki i zweryfikujemy wypowiedź do umiejętności ale myśle że predzej Ferrari Mistrzem bedzie niż Vitia przed Robertem


avatar

23.02.2010 16:21

0

@29. Fox_ wydaje mi się (moje skromne zdanie), że takie komentarze są zbędne. Jak komuś się nie podoba niech szuka innej strony. Co do WP to wypowiedzi znawców z owej witryny mnie śmieszą. A co do do wypowiedzi VITKA to z jednej strony jako polak i fan KUBKA się wkurzyłem a z drugiej strony można go zrozumieć. Bo przecież nikt oficjalnie nie chciał by być drugi a zwłaszcza rusek. Mógł to powiedzieć tylko w inny sposób.


avatar
banita

23.02.2010 16:22

0

w wywiadzie ze stycznia tego roku gadał całkiem sensownie ... "WP: Nauczyć się tak dużo jak to możliwe od tego pełnego sukcesów zespołu i od Roberta w trakcie roku. Jestem dumny, że tu jestem i chcę wykonać najlepszą możliwą robotę. Gdy rozpoczną się testy będziemy w stanie ocenić gdzie znajduje się R30 w stosunku do innych zespołów, więc przed tym będzie zbyt wcześnie, by ustalić sobie cele. Wszystko co mogę powiedzieć to to, że będę próbował być tak blisko Roberta jak to możliwe i miejmy nadzieję, zdobywać punkty regularnie dla zespołu." ... to co powiedział dla rosyjskiego portalu troche odbiega od poprzedniego wywiadu ale może to tylko przez to że no wiecie Rosja to inny świat hehe :D zrzucili sie 15 baniek na niego no i musiał coś powiedzieć ;)


avatar
Kornik

23.02.2010 16:23

0

kempa007. Czy typowanie sie zmieni w związku z 10 punktowanymi miejscami w tym sezonie ?


avatar
kurson7

23.02.2010 16:27

0

Należy jeszcze pamiętać, że wypowiedź VITKA mogła być trochę inna bo media często lubią sobie je przekręcać aby mieć ciekawy temat zwłaszcza gdy się je tłumaczy z różnych języków. A wracając do jego wypowiedzi to wydaje mi się, że miał na myśli to, że będzie walczył.


avatar
krz08

23.02.2010 16:34

0

niech mówi co chce, wszystko pokażą wyścigi a i proponuje zmienić mu ksywkę na RUSKI KOZAK


avatar
Renault R30 F1

23.02.2010 16:42

0

Wódkalij Pietrow dobre pseudo :-)


avatar
Sinirlan

23.02.2010 16:47

0

Będę się śmiał jak go wywalą w połowie sezonu bo za mało punktów (jeśli w ogóle jakieś) zdobędzie a znamy takie przypadki z historii najnowszej F1 :P


avatar
F1 team PL

23.02.2010 16:47

0

PIETROFF i syćko jasne


avatar
sk0k

23.02.2010 17:09

0

nop coz juz pojawiaja sie komenatrze wieszajace psy na rosjaninie. podejrzewam ze powiedzial to zartem choc na pewno ma racje - gdyby do polowy sezonu mial zdecydowana przewage puntkowa nad robertem to oczywiste jest to ze beda stawiac na pietrowa a nie roberta ktory by nie punktowal tak dobrze jak kolega. ludzie troche obiektywizmu i zdrowego podejscia


avatar
ris

23.02.2010 17:15

0

Jeden już twierdził, że jest lepszy od Roberta i został kierowcą testowym ;-))))


avatar
Konik_mekr

23.02.2010 17:31

0

Ale Wy przeżywacie... Pewnie Vitalij miał dośc powtarzania stale: "tak, to ja, numer dwa, jestem tu, bo zapłaciłem" i się wypowiedział trochę przekornie:)


avatar
Azi

23.02.2010 17:33

0

Święta prawda ris, jeden już był


avatar
14797

23.02.2010 17:38

0

No ja go juz nie lubie. 69. Zgadzam sie. niech witus uwaza bo jeszcze bedzie nr3


avatar
vigo1967

23.02.2010 17:39

0

Co z was za Polacy skoro bronicie Pietrowa zastanówcie sie!


avatar
kuba1808

23.02.2010 17:40

0

Dziś usłyszałem, że 80% społeczeństwa nie rozumie wiadomości, nawet tych telewizyjnych. Nie uwierzyłem, póki nie zobaczyłem :)


avatar
asokolow1

23.02.2010 17:44

0

Troche zadziorności kierowcy wyścigowemu jeszcze nigdy nie zaszkodziło...ciepłe kluchy nic nie zwojuja w tym sporcie...a nasz Kubica niech ma taki doping, bo czasami jest aż nadto ułożony, za grzeczny....moim skromnym zdaniem:)


avatar
jfc

23.02.2010 17:47

0

@74. Zwykli myślący Polacy - nie fanatycy. Pewnie nie pamiętacie już co mówił Robert gdy przyszedł do BMW? Nie pamiętacie też że Petrov mówił że musi się jeszcze sporo nauczyć i będzie się starał dorównać Robertowi. Nikt nie chce być numerem 2 z przypisania - każdy chce równego traktowania. Każdy powinien mieć do tego prawo. Reno nie zrobiło mu żadnej łaski - słono zapłacił za swoje miejsce.


avatar
krzysiek000

23.02.2010 17:48

0

73. vigo1967 Co z ciebie za Polak, co nawet nie umie ułożyć poprawnie zdania. Z pewnością teraz jesteś tak samo oburzony z powodu mojego komenta, co ja z powodu twojego.


avatar
Xellos

23.02.2010 17:50

0

nic złego nie powiedział :) a przynajmniej się pośmiałem z komentarzy wnerwionych ;p Przecież nie powie "jestem beznadziejny i mam nr. 2 na czole". Poza tym nie wiadomo jak to będzie z bolidem, jak Kubica będzie mieć pecha a rusek dojeżdżał do mety to będzie jak z HEI który dzięki temu uważał, że jest lepszy


avatar
ris

23.02.2010 17:50

0

Nie gorączkujcie się, wywiad był dla rosyjskich mediów. Gdzie jak gdzie ale tam musi pokazywac kozaka bo liczy na dotację ;-)))))


avatar
asokolow1

23.02.2010 17:52

0

73. vigo1967 Co z Ciebie za Polak,, skoro takim piep***niem wystawiasz całej reszcie opinie fanatyków i nacjonalistów? 77. krzysiek000 dobrze zauważyłeś:)


avatar
F1 team PL

23.02.2010 17:54

0

Gdybyśmy byli świadkami takiej wypowiedzi ,słyszeli jej ton i spojżeli Witkowi w oczy wtedy byśmy to osądzili trafnie W tym momencie każdy tłumaczy tak jak myśli Sam pisałem o pokorze bo kazdy ją powinien mieć Prawda jest taka że Vitka i tak nieobchodzi co my myślimy on ma swoich fanów A my mamy swojego Roberta i będziemy zawsze za nim.(npewno ja) i mogłem się troszke poczuć zniesmaczony słowami V.P


avatar
vigo1967

23.02.2010 18:04

0

Wiesz krzysiu000 jak Heidfeld był słabiutki cały sezon to niemieckie gazety rozpisywały się,że w ktorymś z wyścigów uzyskał najlepszy czas okrążenia,o Robercie napisali tylko krótką wzmiankę mimo,że był kilka pozycji wyżej niż Nick.A my teraz wszyscy rozczulamy się nad Pietrowem.To w takim razie powiem brawo Polacy!A tak naprawdę to co Ci sie nie podoba w moim kamentarzu styl czy coś innego to mnie popraw .Polskę sie ma w sercu ale myślę,że każdy to wie i nie musi to byś fanatyzm chociaż przyznaję jestem fanatykiem.


avatar
vigo1967

23.02.2010 18:08

0

Oczywiście mój komentaż wcześniejszy nie tyczył się do wszystkich.Urażonych przepraszam.


avatar
100mek

23.02.2010 18:17

0

Ja tez uwazam, ze portale lubia sobie tak przetlumaczyc, aby bylo medialniej. A z drugiej strony niech chlopak w ruskach walczy o grosz, bo jeszcze troche obiecanego wkladu mu jeszcze brakuje. Rozberg przeciez tez mowi, ze nie jest drugi.


avatar
ris

23.02.2010 18:19

0

84. 100mek - bardzo trafne ;-))))


avatar
MQual

23.02.2010 18:20

0

56. krzysiek000 masz w 100% rację, każdy ma swoje ambicje, Robert też kiedyś zaczynał i nie potrzebował wielu lat by stać się nr1! Być może Pietrov pójdzie w jego ślady


avatar
jack1

23.02.2010 18:22

0

nie przezywajcie tego Pietrova. Co ma powiedzieć , że jest slabszy ?


avatar
F1 team PL

23.02.2010 18:23

0

O to cytat z WP "Obóz Witalija Pietrowa nadal szuka obiecanych Renault pieniędzy. Brakuje 7,5 miliona euro. Jak donosi "Sowieckij Sport" aby je zebrać grupa rosyjskich sportowców zaprzyjaźnionych z Pietrowem podpisała petycję i wysłała ją do samego Władimira Putina. Czy wszechwładny premier Rosji pomoże "Rakiecie z Wyborga"? "


avatar
vigo1967

23.02.2010 18:40

0

To niech szukają.W Rosji ze wszystkiego robią kino.


avatar
zakop

23.02.2010 18:41

0

Wątpię aby Rosjanie wyłożyli 15 milionów Euro na Pietrowa. Cała sprawa skończy się, jak jego tato trafi do celi Michaiła Chodorowskiego.


avatar
grabin

23.02.2010 18:48

0

88. Radzę się nie sugerować wp, oni napiszą byle co, żeby tylko dużo kliknieć było i wpływów z reklamy.


avatar
Budda89

23.02.2010 18:52

0

Zbliża się nowy sezon. Trole wychodzą z jam.


avatar
F1 team PL

23.02.2010 18:56

0

91.grabin przyjełem acz było to na potwierdzenie postu 84 kolegi 100mek


avatar
lechart

23.02.2010 19:15

0

.......może to on [Kubica] będzie numerem dwa” mówił 25-latek z Wyborga.......... Jeżeli to prawda, to jest zarozumiały i mało ma w sobie kultury osobistej. Tacy ludzie przeważnie źle kończą. Jedno jest w tej chwili pewne,Kubica nie musiał płacić za udział w F1. Oj Pietrow, Pietrow, miałem lepsze zdania o Tobie.....Mam nadzieję, że to przekręcona wypowiedź.


avatar
dex

23.02.2010 19:18

0

Dzieciaki - oglądać dobranocke i spać.


avatar
pusze1

23.02.2010 19:28

0

Jutro z pewnością będzie sprostowanie do tej wypowiedzi , a poza tym może właśnie, rola drugiego kierowcy w Reno kosztowała 15 mil. Eur.


avatar
kosanr1

23.02.2010 19:28

0

Dlaczego tak się spinacie? Po pierwsze Pietrow ma rację, bo wyścigi się jeszcze nie rozpoczeły i mają równe szanse. Po drugie to tylko jego opinia, nie ma co jej oceniać, każdy ma prawo do własnego zdania a czas pokaże.


avatar
fan100

23.02.2010 19:28

0

Jestem tutaj bo twierdzę że serwis jest w miarę spoko. Ale jak tak dalej będzie to portal rodem z Wirtualnej Polski, same prowokacje.


avatar
marcin_114

23.02.2010 20:03

0

14 marca będzie przepraszał za te śmieszne wypowiedzi


avatar
sharpi

23.02.2010 20:23

0

"on" nie musiał się wkupić w grono f1


avatar
mariusz-f1

23.02.2010 20:30

0

A niech sobie Pietrek mówi co chce ! Mi to nie przeszkadza , bo i tak tor i wyścigi wszystko zweryfikują . Jeśli sobie poradzi to ok , ale moim skromnym zdaniem , z Robertem nie będzie miał większych szans i BARDZO trudno będzie mu wygrać z nim w bezpośredniej walce i tym samym zostać nr 1 w Renault . Nick też miał takie plany , a co z tego wyszło , wszyscy wiemy .


avatar
yaneq

23.02.2010 21:03

0

halo halo. mariusz-f1 nie masz racji. w ostatnim sezonie nick rozgromił kubicę, nie gadaj głupot :) a ja myślę, że jeżeli pietrow uzbiera 60% punktów kubicy to i tak będzie to sukces. mnie cały czas martwią przednie dociski... pługi... dla f1 to nic dobrego, za duże ryzyko przebicia opony, urwania spoilera, duże ryzyko przy bezpośrednim kontakcie... aero 2008 jednak rządziło!


avatar
darecky3

23.02.2010 21:12

0

ww w. formel1 .de/de/15/ Kubica%3A +Kein+Leader +bei+Renault%3A+Kein+Nummer-1-Fahrer+/ newsID/ 93460 i wszystko w temacie


avatar
Marti

23.02.2010 21:31

0

37. kempa007 - jak nie to nie :D kto chce ten sobie znajdzie ;) 103. darecky3 - w komentarzach pod tym newsem ludzie raczej wyrażają swoje powątpiewanie w słowa Kubicy, czyt. przyjmują że to on liderem w Renault ;-)


avatar
Marti

23.02.2010 21:31

0

* on jest liderem


avatar
mariusz-f1

23.02.2010 21:31

0

102.yaneq - ROZGROMIŁ , ale pojechałeś po bandzie , hehe ! To miała być prowokacja , czy co ? Ty wiesz , co znaczy słowo (rozgromił) ?


avatar
yaneq

23.02.2010 21:38

0

to nie była prowokacja tylko żarcik. masz przecież uśmieszek... nick to ciułacz i fukciarz, taka prawda. sezon był tragiczny, chociaż kubica pokazał klasę w barcelonie co nie?


avatar
yaneq

23.02.2010 21:39

0

marti: kto wie może na ten roczek się jednak spóźnię! żona mnie siłą tam nawet nie zaciągnie jak się uprę.


avatar
Gosu

23.02.2010 21:51

0

Najlepiej byłoby gdyby Witia powiedział : " Byłem, jestem i będę drugi" ... Ludziska przecież to ludzka wypowiedź kierowcy wyścigowego. Teraz są traktowani na równi, dopóki nie zarysuje się wyraźna przewaga jednego z nich. Oczywiście nikt nie ma wątpliwości kto uzyska tą przewagę, nawet Witia, ale coś rosyjskim mediom trzeba powiedzieć. Tam też zaczęło się zainteresowanie F1.


avatar
Ghosthunter

23.02.2010 22:02

0

Dobrze powiedział. To jest F1, tu każdy kierowca ma jechać tak jak by miał wygrać. Oczywiście jest element pracy zespołowej ale i tak każdy chce wygrać.


avatar
mariusz-f1

23.02.2010 22:04

0

107.yaneq - Większą klase pokazali mechanicy BMW !


avatar
Musashi

23.02.2010 22:07

0

Przynajmniej Witia nie nawija konopii na mózg jak Rosberg wtedy mówiąc o dwóch numerach jeden ;-)


avatar
yaneq

23.02.2010 23:04

0

eee myślałem o brazylii nie o barcelonie. sorry


avatar
yaneq

23.02.2010 23:28

0

w sumie nie wiem o czym myślałem. muszę zobaczyć na formula1.com i powspominać 2009


avatar
yaneq

23.02.2010 23:30

0

eee dobrze myślałem. ale już na dziś kończę bo dostanę bana


avatar
Koyot.

24.02.2010 09:10

0

ehhh na eurosport.pl też prowokują. przeczytajcie tamten tytuł odnośnie tego co powiedzial pietrow nei rozumiem tylko czemu media staraja sie zniksztalcic to co jest naprawde zebysmy znow znienawidzili pietrowa tak jak to bylo z HEI.


avatar
f1fanf1

24.02.2010 09:22

0

Niech sie leczy w sezonie Robert bedzie gora w Renault


avatar
bananTHC

24.02.2010 11:31

0

szczerze wątpię żeby witek(witalij):d choć w 50 % był tak szybki i bezbłędny jak kubek no ale zobaczymy


avatar
lechart

24.02.2010 11:33

0

109. Gosu. Najlepiej by było gdyby nic nie powiedział. Liczą się czyny nie słowa. Kubica nic nie mówi na temat jw. tylko działa...


avatar
Anteaus

24.02.2010 12:13

0

Ciekawe jest to jaką dyskusje wywołała ta wypowiedź i u większości przyjazny Witia stał się już tym niedobrym Witią. A to że nikt nie che otwarcie przyznać ,że nie jest nr 2 to dobrze.Świadczy to tylko o tym ,że jest ambitny A kto gdzie ma miejsce w zespole to itak każdy wie takze nie ma o co kopii kruszyć


avatar
Koyot.

24.02.2010 12:32

0

tylko po co media wyolbrzymiaja lub nawet przekrecaja jego slowa? to tylko wprowadza zamieszanie. to samo media zrobily z opinia polaków na temat HEI tak naprawde nikt do niego nic nie mial a wszyscy go nienawidzili


avatar
Dagmara_W

24.02.2010 12:51

0

witam wszystkich.. wydawalo mi sie ze to portal o sporcie i jezdzie wiec nie wiem czymsie tu przejmowac.. to tak samo jak bylo z heidfeldem ale nic ztego nie wyniklo.. zajmijmy sie moze tym co wazniejsze czyli testy i niezawodnosc. liczy sie wklad i praca bo to daje efekt a nie komentarz ktory moze kazdy w domu sob ie sam przeczytac i w duchu odpoiwedziec co o tym mysli.


avatar
kaem7

24.02.2010 12:51

0

Jaki jest sens takiego pisania? Jak podajecie newsa to rzetelnie. Pietrow rzucił w żartach, Wy wyrywacie mu z kontekstu jedno zdanie i już mamy opinie ludu - niedobry Pietrow.


avatar
dziarmol@biss

24.02.2010 13:01

0

Chyba się @Smola nie ubawiłeś ;-)) Popcorn na darmo kupiłeś ;-))


avatar
dziarmol@biss

24.02.2010 13:03

0

@Marti błagam, tylko nie ich troje ;-)) Wszystko z cierpię , tylko nie wiśniewskiego ;-))


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu