Zespoły rozpoczynają drugi dzień testów pod Barceloną. Na tor Catalunya przyjechało 11 z 13 ekip. Nieobecne zespoły to dwie nowe ekipy: US F1 oraz Campos Meta 1.
W stosunku do wcześniej opublikowanych harmonogramów testów, zespół Renault postanowił ponownie wprowadzić zmiany i dzisiaj to Robert Kubica będzie testował nowe R30. Witalij Pietrow powróci za kierownicę w sobotę.W zespole Mercedes dzisiaj testował będzie Michael Schumacher, w McLarenie Lewis Hamilton, w Red Bullu Sebastian Vettel, a w Lotusie Jarno Trulli. Reszta składów powinna pozostać bez zmian.
Pogoda w Barcelonie ponownie dopisuje. Nad torem nie zalegają żadne chmury, a na trybunach gromadzą się liczne rzesze kibiców Fernando Alonso.
Użytkownicy serwisu Formuła 1 – Dziel Pasję proszeni są jak zwykle o komentowanie wydarzeń z Barcelony pod tą wiadomością, a przede wszystkim utrzymanie kultury wymiany poglądów.
26.02.2010 08:54
0
Dawaj Robert
26.02.2010 08:54
0
Robert "Razer"w Renault Rulezzz :P - powodzenia !!!
26.02.2010 08:56
0
ma ktos moze linka do galeri z testów ? sprzydało by sie tapete nowa, aktualna ustawić ;]
26.02.2010 08:57
0
Wyniki testów na żywo na f1talks.pl
26.02.2010 09:01
0
grecka stronka jest najlepsza, ale za chiny ludowe nie potrafie tam znalesc linka do live
26.02.2010 09:03
0
na f1 direct widnieje Pietrow a nie Kubica
26.02.2010 09:04
0
Do eldo85. Wejdż na oficjalną stronę RENAULT tam zawsze są świerze foy
26.02.2010 09:04
0
Tor Catalunya : Temp. powietrza - +15 C Wilgotność powietrza - 73% Ciśnienie atmosferyczne - 750 mmHg Wiatr - W - 7-9 m/s Sunshine - 70 % Opady - Brak Pogoda powinna dzisiaj dopisywać :)
26.02.2010 09:05
0
@6, tylko że jest to artykuł z 25 luty, czyli wczoraj ;)
26.02.2010 09:06
0
dobra już zmienili spoksik
26.02.2010 09:06
0
przypomneli byscie tego linka na grecka strone
26.02.2010 09:08
0
na stronie RENAULT też widnieje Pietrow a tam jest aktualne
26.02.2010 09:09
0
Coś dziwnego. Każda informacja, która płynie z teamu Roberta napawa mnie optymizmem. Przez poprzednie lata było przeciwnie. Co to się dzieje? Nie pałam jakąś szczególną miłością do francuzów. Może idzie ku dobremu?
26.02.2010 09:10
0
zmienili
26.02.2010 09:12
0
panowie podalibyscie linka na grecka strone bo zachwile musze iści do pracy
26.02.2010 09:12
0
Robas nigdy nie jest do końca zadowolony ale takimi wypowiedziami optymistycznymi nie ma się co kierować bo każdy słodzi że jego jest naj... Z tym iż chciał bym wierzyć że Renault kolejny raz stać po to by sięgnąć po tytuł :)
26.02.2010 09:12
0
Witam. Dzisiaj się przekonamy czy Robert wydusi małe co nieco z Reni i pokaże się z dobrymi czasami, czy też będzie podobnie jeździł jak Wiciai.
26.02.2010 09:13
0
11. patryk11 http://ww w.msfree.gr/ms.php?id=10929 ale jeszcze nie ma świeżych danych- pewnie ruszą gdy zaczną testować
26.02.2010 09:13
0
http://www.msfree.gr/ms.php?id=10840 Proszę ale od wczoraj jest zwieszona :]
26.02.2010 09:13
0
adam20 dzięki, o to mi chodziło ;-)
26.02.2010 09:17
0
http://www. msfree.gr/ ms.php?id=10980 , usunąć spację , to dzisiejsza i już działa
26.02.2010 09:19
0
Usunięty
26.02.2010 09:20
0
jak wy to znajdujecie? masakra, męczyłem się i nie znalazłem więc dzięki.
26.02.2010 09:20
0
cos czuje że kubica pokarze dziś klase
26.02.2010 09:20
0
http:// live.autosport.com/ , usunąć spację , wybrać : -Test day two- , i czekać aż zaczną jeździć. Pozdrowienia dla wszystkich formułomaniaków.
26.02.2010 09:21
0
De La Rosa ładnie poszedł 1, 23 z haczykiem
26.02.2010 09:23
0
coś czuję że dziś wyniki będą dużo lepsze od wczorajszych ( u wszystkich teamów)
26.02.2010 09:23
0
schumi cięko 1 De la Rosa Sauber 1m23.609s 2 Schumacher Mercedes 1m25.800s +2.191 3 Trulli Lotus 1m30.835s +7.226
26.02.2010 09:23
0
De la Rosa 1:22.629
26.02.2010 09:24
0
Dzisiaj będą ciekawe testy
26.02.2010 09:25
0
pewnie na początku na oparach, a później symulacja wyścigu iz pitstopami
26.02.2010 09:27
0
Ludzie Testy trwaja 8 Godzin.A wy juz politykujecie ...
26.02.2010 09:27
0
Kubic, Vetel i Hamilton w boksie
26.02.2010 09:28
0
zaraz pęknie 1:22
26.02.2010 09:29
0
Alonso mania 1:22.200
26.02.2010 09:30
0
Usunięty
26.02.2010 09:30
0
Podaję linki do stronek z czasami na żywo ( dla pytaczków) , z adresów pousuwać spację. http://www. stand-f1.com/f1-live/ http://live. autosport.com/ http://www. msfree.gr/ ms.php?id=10980
26.02.2010 09:31
0
widać że wszyscy chcą na poczętku wykreci jak najleprzy czas a potem zajma sie testami
26.02.2010 09:34
0
Wszyscy w boksach. Czekają!!
26.02.2010 09:34
0
@36 Skończ waść wstydu oszczędź!
26.02.2010 09:37
0
Logika i zdrowy rozsądek mówią, że Kubica nie będzie się ścigał o tutuł.
26.02.2010 09:42
0
pamiętajcie , że w Jerez , Kubica swój najlepszy czas wykręcił w drugiej części dnia testowego , ranek może być przeznaczony na precyzyjne dostrajanie bolidu.
26.02.2010 09:47
0
F. Alonso Ferrari 1:21.352
26.02.2010 09:48
0
Poprawi wczorajszy wynik weberra
26.02.2010 09:50
0
zaraż pęknie 1:21
26.02.2010 09:51
0
dzisiaj będą rekordy, Ferrari chce pokazać że jest mocne, tak samo Merc i MacLaren
26.02.2010 09:52
0
Alonso kręci na oparach, pewnie zaraz zjedzie do boksu
26.02.2010 09:53
0
Alonso 1:21, 183
26.02.2010 09:53
0
Koniec paliwa zjechał
26.02.2010 09:54
0
no i zjechał do boksu
26.02.2010 09:54
0
kubica zaraz pewnie też pokarze co potrafi
26.02.2010 09:54
0
Bułgarska stronka jest fajna
26.02.2010 09:54
0
trochę dłuży się czas oczekiwania na wyjazd Renówki , może czekają na lepszy kolor flagi ? , Bardziej Zielona NIE BĘDZIE !!!!.....
26.02.2010 09:55
0
Renault nadal pracuje nad samochodem Kubicy
26.02.2010 09:56
0
Alonso ładnie.
26.02.2010 09:56
0
Vitek po treningu popił i gdzies kluczyki zgubił i teraz szukają, nawet hamilton im pomaga xD
26.02.2010 09:56
0
Alonso sie napina hehe ;)
26.02.2010 09:56
0
Wicia wczoraj rozreulował ustawienia i Robert musi od początku ustawić po swojemu
26.02.2010 09:57
0
Alonso poszalał - 5 kółek w porównywalnym tempie
26.02.2010 09:58
0
Rekord toru 1’15''641 G.Fisichella, 2005, Renault
26.02.2010 10:01
0
Alonso dla fanów na trybunach pokręcił kilka kółek
26.02.2010 10:01
0
musze pwoiedzieć , że na tym torze w 2007 roku, gdy jeszcze aerodynamika nie była uproszczona i owo auto było szybciej Masa wywalczyl Pole position z wynikiem 1,21,421, biorac pod uwage to ze zrobil to pewnie z paliwem o 70 kg mniejszym niz teraz na torze jezdza: O!!
26.02.2010 10:02
0
Ważne,że pogoda dopisuje i będą mogli potestować na suchym wreszcie!!!
26.02.2010 10:04
0
J.Alguersuari dał czadu 1;21,989
26.02.2010 10:07
0
Renię dalej ustawiają
26.02.2010 10:08
0
Prosze szanownego Autora o ew. poprawke - oczywiście jeśli sie myle nie ma sprawy, ale zaciekawił mnie tekst w ktorym Autor pisze: "...a na trybunach gromadzą się liczne rzesze kibiców Fernando Alonso" , wg mnie ludzie którzy pojawiają sie na trybunach to w dużej częsci nie tylko kibice FA ale Alguersuari'ego. Testy są w barcelonie czyli - KATALONII, Jaimie jest katalończykiem - mimo iż nie osiągnął dużo w F1,moim zdaniem Katalończycy kibicują właśnie jemu a nie FA. Wszyscy chyba znają tekst --> "Catalonia is not Spain".
26.02.2010 10:08
0
Coś z translatora: Nadal pracuje w Renault w samochodzie Kubicy. Polak nie nadszedł jeszcze na tor.
26.02.2010 10:11
0
F. Alonso Ferrari 1:20.738
26.02.2010 10:13
0
Alonso szaleje, pokazuje na co stać ferrari
26.02.2010 10:14
0
Tankuja Alonso na 4-5 okrążeń i do boksu
26.02.2010 10:17
0
Czytaliście Szwajcarski Blick, jak również niemiecka n-TV uważają, że Mercedes w sezonie 2010 zapłaci za usługi swojego nowego kierowcy trzykrotnie więcej, 21 milionów euro, co stanowi kwotę bardziej wiarygodną, jednak można się domyślać że Schumacher ma w kontrakcie zapisane także bonusy za wyniki.
26.02.2010 10:17
0
@70 przynajmniej na 8. Robi 6 pomiarowych wjazdowe i wyjazdowe. Realnie patrząc pewnie tankują go na 10. Głupio byłoby stanąć na torze z powodu braku paliwa...
26.02.2010 10:19
0
Barichello poprzedniego roku 2009 Q2: Barrichello (Brawn) - 1m19.954s Czy bolidy sa wolniejsze tego sezonu czy to jeszcze nie wszystko?
26.02.2010 10:20
0
Są wolniejsze. Poniżej 1:20 zejdą może nieliczni.
26.02.2010 10:20
0
73 oczywiście ze to jeszcze nie wszystko
26.02.2010 10:21
0
Przecież tor bedzie z każdą chwilą bardziej nagumowany
26.02.2010 10:22
0
dlaczego lotusa usuneli z pomiaró?:/
26.02.2010 10:23
0
porównajcie czasy z wczoraj na oparach mają około 5 - 6 sekund szybsze czasy niż z prawie pełnym bakiem
26.02.2010 10:24
0
Kubica i Hamilton wyjechali
26.02.2010 10:26
0
czy każda stajnia ma 1 auto testowe, czy każdy kierowca jeździ swoim???
26.02.2010 10:27
0
dot. 58. że niby wiciu poprzestawiał ustawienia - wychodzi mi że jedno auto
26.02.2010 10:28
0
"Ludzie wiary, powiedzieli nam, że platformy wczoraj znaleziono ponad 15.000 widzów." Ciekawe do ilu ludzie wiary dziś doliczą na testach
26.02.2010 10:29
0
KUB 1:26.651
26.02.2010 10:30
0
Kubica1:26.120 +5.382 6
26.02.2010 10:31
0
Kub coraz szybciej
26.02.2010 10:31
0
Kubica 1:25.520
26.02.2010 10:31
0
R. Kubica Renault R30 1:25.520 +4.782
26.02.2010 10:32
0
a co z tym autem :-( ??? jedno wspólne mają czy każdy swoje???
26.02.2010 10:32
0
sie rozkręca chłopak :D
26.02.2010 10:32
0
@73. Podczas testów w Barcelonie w 2009 Barichello uzyskał ostatniego dnia 1:18,926. Więc raczej do tego czasu powinniśmy odnościć wyniki testów. Dlatego właśnie pisałem że poniżej 1:20 zejdą może nieliczni.
26.02.2010 10:33
0
Renia ma jedno auto, a jak Wicia wpłaci kasę to będzie i drugie auto
26.02.2010 10:34
0
jeszcze na torze tylko dziewicy nie ma
26.02.2010 10:34
0
Robert zjechał do boksu, znowu będą zmieniać ustawienia
26.02.2010 10:36
0
mają dwa auta!!!! każdy team ma dwa auta!!! a trzecie w rezerwie.... Pietrow nie zmieściłby się do auta Kubka... jest chyba wyższy od niego, a każde auto jest projektowane indywidualnie pod kierowcę:)
26.02.2010 10:37
0
@93 Na serio będą zmieniać ustawienia? Kurde chyba masz jakieś wtyki.
26.02.2010 10:38
0
Coś z translatora: Kiedy John Booth powiedział dziś rano około godziny 10:00 do Maryi, która przekracza zespół nadal w środku. De problemen bij Virgin blijven voorlopig aanhouden. Nadal istnieją problemy z Virgin tymczasowe aresztowanie.
26.02.2010 10:38
0
na portalu http://f1. gpupdate.net/en/ są fotki z dzisiejszych testów. Ładny ten kask Kubicy.
26.02.2010 10:38
0
1 Alonso Ferrari 1m20.738s 2 Alguersuari Toro Rosso 1m21.989s +1.251 3 De la Rosa Sauber 1m22.306s +1.568 4 Hamilton McLaren 1m22.924s +2.186 5 Vettel Red Bull 1m23.746s +3.008 6 Liuzzi Force India 1m23.857s +3.119 7 Kubica Renault 1m25.520s +4.782 8 Schumacher Mercedes 1m25.800s +5.062 9 Hulkenberg Williams 1m26.702s +5.964 10 Trulli Lotus 1m28.676s +7.938 All timing unofficial. Updated: 09:33 GMT
26.02.2010 10:39
0
Hamilton 1:22.924
26.02.2010 10:39
0
no też tak myślałem że mają 2 auta i każdy swoje - właśnie pisali niedawno o dostosowaniu fotela do kierowcy itp, tylko mnie zmyliła informacja że wicia pozmieniał ustawienia... :-)))
26.02.2010 10:40
0
Robert wyjechał na próbne kółka i coś mu nie spasowało, dlatego zjechał na poprawienie ustawień
26.02.2010 10:41
0
myślę że mają tylko jedno auto, a drugie na części, chcociaż nigdzie nie piszą o tym ile aut mają poszczególne Timy
26.02.2010 10:41
0
98. bullit34 No i po co tempa trzało wklejasz te wynika jak kazdy ma dostęp do stron gdzietakie dane sa szybciej aktualizowane niz te co je wklejasz
26.02.2010 10:42
0
wszyscy zjechali oprócz Trulego
26.02.2010 10:44
0
przecież każdy ma swój bolid !! jak mogą mieć 1,,,pomyślcie troche
26.02.2010 10:45
0
tak mi tego lotusa szkoda, zawsze ostatni :(
26.02.2010 10:45
0
Lotus słabo :(
26.02.2010 10:46
0
Ciekawi mnie klimat w Maclarenie. Hamilton juz nie ma za kolego goscia z Finlandi tylko tez brytyjczyka jego juz mogą traktować zdecydowanie lepiej. Kovalajnen przez cała swoją kariere w Maclareniue nie dostał czesci do swojego bolidu przed Hamiltonem
26.02.2010 10:47
0
Już ruszyli. Vetel musi dzisiaj pokazać rogi Red Bulla
26.02.2010 10:47
0
A hamilton jakis taki milczacy jakby mu sie ogien po dupą zapalił
26.02.2010 10:48
0
103 sami nie pasi nie czytaj
26.02.2010 10:50
0
może padnie rekord w ilości komentarzy :-)
26.02.2010 10:51
0
@105. Pomyślmy... Każdy ma swój bolid. Zwłaszcza kiedy w jednym zespole testuje 3 gości (Lotus). No i Virgin nie jeździ dzisiaj pewnie dlatego że wczoraj Di Riesta rozbił swój bolid i dzisiaj za karę to on będize testował a nie Glock swoim pięknym nie naruszonym bolidem...
26.02.2010 10:52
0
103 sami tempa trzalo:) nie kazdy ma wyniki bo ja siedze w pracy i na kumurze tylko mam internet a dzieki wklejaczom odwiedzajac jedna strone mam i wyniki i nastroje kiboli:) wiec jak poprzednimi dniami bardzo mi odpowiada jak raz na jakis czas ktos wklei komplet wynikow
26.02.2010 10:52
0
Jeśli ktoś ma problemy ze znalezieniem to podaje link na grecką stronke: http://www.msfree.gr/ms.php?id=10980
26.02.2010 10:52
0
Wiecej niz pewne ze dostaniesz blokade na posty. Mam nadzieje ze admin zrobi tak jak wczoraj z takimi osobami jak ty
26.02.2010 10:53
0
112. Renault R30 F1 lepiej niech niepada juz zaden rekord na ostatnich testach padl podwzglendem wypisywania glupot
26.02.2010 10:55
0
@94 Taaak... Witja jest wyższy o cały 1cm od Roberta - za nic nie zmieszczą się w tym samym bolidzie. Poza tym dlaczego mają tylko 1 bolid w rezerwie jeśli oba bolidy nie są takie same? Z góry wiedzą kto rozbije swój? Rozumiem że ten w rezerwie to "wersja Petrova"? Nie mówiąc o wszystkich testach w tunelu aero - oczywiście są przeprowadzane dla 2 różnych bolidów. A w Reno to właściwie dla 5 - bo mają przecież 3 kierowców w rezerwie...
26.02.2010 10:55
0
Zauważcie jak jeździ Schumi. Żadnego spinania się, odwala swoją robotę i zawsze w testach jest w połowie stawki podczas gdy Webberey, Alonsa i fettele zawsze chca być najlepsi. W Bahrajnie już pewnie będzie szybciej
26.02.2010 10:57
0
V.Liuzzi 1:21.812
26.02.2010 10:58
0
na pewno każdy ma swój bolid, bo tak to by testy nie miały sensu, kazdy jezdzi inaczej, rozni sie tez wzrost i waga. poza tym KUB ma nr 11 na bolidzie a rusek 12.
26.02.2010 10:59
0
J. Alguersuari 1:21.697
26.02.2010 10:59
0
Zobaczcie fajne zdjęcie Roberta, wygląda tak groźnie i tajemniczo: http:// motorsport. nextgen-auto.com /gallery/index.php?iID=5205 (usunąć spacje)
26.02.2010 11:01
0
Co wy gadacie o jednym samochodzie? Każdy ma swój bolid dostosowany do kierowcy. To nie jest Renault Clio, że przesunie się fotel i można pożyczyć auto od mamy. Tu każdy ustawia pod siebie. Jak by mieli porównać czasy gdyby każdy kierowca ustawiał bolid po trochę w kierunku swojego stylu jazdy?
26.02.2010 11:02
0
119. skylinedrag Skad ty sie urwałes ??? Myslisz ze jesli osoba jest MSC to musi być zawsze w czubie, bo mi sie wydaje ze w F1 zawsze decydujebolid i jakby nie najlepsze pakiety i wsparcie ogrąmne szefóe, no i kolega który pusci przed meta to nie byłoby wielkiego MSC. Kierowca jest swietnym ale zeby miec takie osiagi jak on trzeba miec dobry bolid
26.02.2010 11:02
0
Robert wyjechał
26.02.2010 11:03
0
sami to czy mi blokadę założą to już nie Twój problem
26.02.2010 11:06
0
Robert wykręcił po 1,27 z haczykiem i zjechał
26.02.2010 11:06
0
Le pilote Renault Kubica est en piste.
26.02.2010 11:07
0
tj. kubica wyjechal:)
26.02.2010 11:07
0
Prawie Wszyscy w boksach. Coś się chyba dzisiaj święci. co Wy na to??
26.02.2010 11:07
0
J. Alguersuari 1:21.571
26.02.2010 11:08
0
witam. to jest stronka z wynikami na zywo zapraszam. nie ma za co :)
26.02.2010 11:08
0
130. dejo555 w boksie a nie wyjechał
26.02.2010 11:08
0
@121 Buahaha! Dobre! Błagam, napisz że to z tymi numerami to ironia jest. Widziałeś numery na testowych bolidach? Chyba że piszesz o bolidach w sezonie to rzeczywiście zgodzę się że są 2 + 1 w rezerwie ;)
26.02.2010 11:08
0
Jak myślicie wejdzie stefan za usf1???
26.02.2010 11:09
0
Chyba beda krotkie stinty przed lunchem :D
26.02.2010 11:09
0
www.f1-direct.fr/live-essais-prives.php
26.02.2010 11:10
0
podoba sie stronka ?
26.02.2010 11:11
0
Tymczasem Renault F1 - via RF1 Paddock - podaje: We should have some new parts on the car tomorrow, including an aero upgrade so look out for that in tomorrow's photos [po naszemu: aparaty w dłoń i trzymajcie kciuki bo być może jutro zobaczycie zmienioną maszynę - spodziewany upgrade aero]
26.02.2010 11:11
0
Myslę że na pewno będzie 11, a czy reszta wejdzie, może w trakcie wyścigów, ale na pewno nie odegrają żadnej więkdzej roli, tylko drugoplanowe im będa przeznaczone cienkie rólki
26.02.2010 11:12
0
Nie no to chyba drobna paranoja... Ludzie! Jak myślicie dlaczego Virgin podało wczoraj że uda im się naprawić bolid na dzisiaj skoro dzisiaj jeździ Glock? I dlaczego Glock jeszcze nie wyjechał? Dlatego że poszedł z młotkiem naprawiać bolid DiRieście? Poświęca swój czas żeby jutro chłopak mógł sobie pojeździć? Na testy nie opłaca się przygotowywać 2 bolidów. To nie są wyścigi. To testy! "Fotel" da się wymienić bez problemu w wersji testowej.
26.02.2010 11:12
0
szukam jakiegos obrazu z testow online moze ktos napisac prosze!
26.02.2010 11:12
0
@135 no dobre haha, zobacz dobrze to zobaczysz numery na bolidach reno, nie wiem co one oznaczaja czy to juz taka wlasciwa numeracja czy tylko taka ale są numery.
26.02.2010 11:12
0
136 padre Życzę mu tego bo amerykanie to dają plamę na całej lini i nie sądzę by dali radę przygotować bolid na ten sezon
26.02.2010 11:14
0
KUB 15 okrążenie 1:25.100
26.02.2010 11:14
0
7. R. Kubica Renault R30 1:25.100 +4.362 15
26.02.2010 11:16
0
V. Liuzzi 1:21.401
26.02.2010 11:17
0
zna ktoś stronę do oglądania testów online ?
26.02.2010 11:17
0
jutro wyjedzie zmienione r 30
26.02.2010 11:17
0
143. dejo555: szukasz? to szukaj...
26.02.2010 11:18
0
tak ciężko podać jak znasz ?
26.02.2010 11:19
0
http: //my. renaultf1.com/profiles /blogs/another-day-in-the-sun Pare fotek z garazu reno
26.02.2010 11:20
0
V. Liuzzi 1:21.056
26.02.2010 11:21
0
152 dejo555 są podawane tylko czasy nie ma żadnych transmisji z testów
26.02.2010 11:22
0
panowie spokojnie troche optymizmu w BMW bylo znacznie gorzej a nasz rodak jakos sobie radzil bynajmniej walczyl......
26.02.2010 11:24
0
ten kto szuka Kimiego w F1 chyba lekko odchodzi od F1.....
26.02.2010 11:25
0
bullit 34 dzieki tak myslaem. Wyniki na żywo:
26.02.2010 11:26
0
www.f1today.nl
26.02.2010 11:28
0
www.f1-direct.fr
26.02.2010 11:28
0
@144 - masz rację - numery są. nie przyjżałem. Zwracam honor. Polecam jednak zdjęcia z galeri @153. Zwłaszcza ostatnie. Nie ma 2 bolidów!
26.02.2010 11:30
0
Wie ktos co jest z Nickiem Heidfeldem ? Nic o nim nie pisza
26.02.2010 11:31
0
156 dafxf Wakt że Robert zaczynał swoja przygodę na dobre z F1 w BMW ale ale po przejściu do Renault myśle że lepsze Będzie Miał Wyniki choćby ze względu na atmosferę jakiej nigdy nie było w BMW z bolidami bywa różnie ale o Renault nie powiesz że brakuje im woli walki z BMW taka sytuacja miała miejsce w sezonie 2008 gdzie mogli mieć Mistrzostwo ale usiedli na laurach mysląc o sezonie 2009 który był dla nich porażką
26.02.2010 11:31
0
162. BbZ zamiata w padoku merca
26.02.2010 11:31
0
no z tych ostatnich zdjęc może wynikać ze nie ma dwóch bolidów...ciezko powiedziec.
26.02.2010 11:33
0
162 BbZ Szybki Nick szybko znikł pewnie śpi gdzieś na zapleczu i liczy że Szumi zrezygnuje:))
26.02.2010 11:33
0
Cos mi sie wydaje, ze po paru wyscigach Shumi zrezygnuje i Nick go zastapi, OBY NIE
26.02.2010 11:34
0
Wlasnie tak moze byc
26.02.2010 11:35
0
150.skad takie info masz ze wyjedzie zmienione r30?
26.02.2010 11:35
0
@162 Nick.... Hmmm.... Coś kojarzę był kiedyś taki niespełniony kierowca. Podobno ma żonę, dwoje dzieci i szykuje mu się świetna posadka jako przewodniczącego GPDA. A tak na serio - mam nadzieję że jeszcze kiedyś pojeździ...
26.02.2010 11:36
0
Helmuty dobrze kombinuja
26.02.2010 11:37
0
panowie a czy wiadomo cos o nowosciach w R30? bo dopiero co wlaczylem kompa? pozdro
26.02.2010 11:37
0
1:24.075 dla Michael Schumacher
26.02.2010 11:37
0
Prawdę mówiąc wole jego jazdę od Szumiego z całym szacunkiem dla jego osiągnięć ale gdyby Ross Brown nie prowadził Merca to Szumi by nie wrócil liczy na to że przymkna oko i na szybki bolid jaki zawsze miał gdy współpracował z Rossem
26.02.2010 11:39
0
Kub 1:24,9
26.02.2010 11:41
0
Alonso 1:20.637
26.02.2010 11:41
0
1 Alonso Ferrari 1m20.637s 2 Liuzzi Force India 1m21.056s +0.419 3 Alguersuari Toro Rosso 1m21.571s +0.934 4 De la Rosa Sauber 1m22.306s +1.669 5 Vettel Red Bull 1m22.809s +2.172 6 Hamilton McLaren 1m22.924s +2.287 7 Schumacher Mercedes 1m24.075s +3.438 8 Kubica Renault 1m24.912s +4.275 9 Hulkenberg Williams 1m26.702s +6.065 10 Trulli Lotus 1m26.941s +6.304
26.02.2010 11:41
0
Chyba teraz będą kręcić niezłe czasy
26.02.2010 11:42
0
Co wy z tymi boldami? Każdy jest przystosowywany dokładnie pod 1 "szofera". Kubica w renault jeździ z numerem 11 na bolidzie, Piertow z 12. Przyjrzyjcie się zdjęciom.
26.02.2010 11:43
0
Tutaj wyniki są aktualizowane co 10min (chyba ) http:// f1renault .eu/relacja-live/ (usuncie spacje )
26.02.2010 11:43
0
163 bulit masz sluszna racje. oby takiej atmosfery nie bylo w RENI bo jak ostatnio slysze ze czekaja od RUSKICH na obiecane pieniadze to dostaje LEKKICH drgawek
26.02.2010 11:44
0
1.21.606 S. Vettel.
26.02.2010 11:44
0
Numer, to tylko zmiana nosa. Bolid jest jeden.
26.02.2010 11:44
0
@165. zdjęcia tylko obalają argument o numerze na bolidzie. To że jest jeden bolid wynika z regulaminu albo z ekonomii. A argumentem nie do podwarzenia jest to co się dzieje w Virgin po ich wczorajszym crashu.
26.02.2010 11:45
0
179. mast godne to i sprawiedliwe kubek 11 witek 12
26.02.2010 11:45
0
Vettel 1.21.606
26.02.2010 11:50
0
a czy z tymi numerami to nie jest tak, że to są numery z listy startowej FIA ???
26.02.2010 11:52
0
@185 - Możemy założyć że pierwsza cyfra to miejsce w sezonie w klasyfikacji konstruktorów a druga to w indywidualnej? Dla Virgin,Lotusa i innych Camposów musieli by użyć systemu 26-stkowego...
26.02.2010 11:52
0
181 dafxf O atmosferę bym się nie martwił Witia sponsorowany jest przez ojaca poza tym musi sobie jeszcze wyrobić opinie w F1 musi pokozać jakim jest kierowca co przwda ma doświadczenie i tytuł wice ale f1 to jest exsta liga pełna zaskoczeń i niespodzianek byle do 13-14 marca Oj będzie sie działo
26.02.2010 11:52
0
Panowie co by nie mądrzyć się za bardzo to wydaje mi się że F10 i RB6 to na dzień dzisiejszy ścisła czołówka? Kto oprócz nich pokaże chyba dopiero Bahrajn??? Mam też nadzieję,że R30 nie będzie tracić za dużo do czołówki i z całym szacunkiem dla MSC to nie chciałbym aby zdobył podium w 2010....
26.02.2010 11:57
0
190 padre Dobrze powiedziane Bahrajn pokaże na co kogo stać co do Szumiego mial swoje 5 minut a nawet kwadrans i głupio by mu było gdyby nic w tym sezonie nie osiągnął on liczy na Rossa, lecz jak mu nie sezon to wtedy będzie miał plamę i to ogromną na swojej dotychczasowej karierze
26.02.2010 11:58
0
@190 masz rację, ale takie właśnie były założenia przed sezonem. Z niespodzianek to trochę zawodzi Merc i trochę pozytywnie zaskakują ToroRoso i przedewszystkim Sauber. Może też Renault trochę lepiej niż wyglądało to wcześniej. Ale wszystkie te odstępstwa od przewidywań łatwo uzasadnić faktami. Uważam że nie ma co gdybać - z 2 tygodnie będzie się działo :)
26.02.2010 12:00
0
słąbo coś kubik
26.02.2010 12:00
0
Markowski śpiewał:"trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść" MSC zdobył już wszystkie laury jakie były w F1 i jest jej żywą legendą.Ma już swój wieki dziwię się,że dla samej kasy jak piszą niektórzy chciało mu się wracać??? Mam nadzieję,że podium będzie bez flagi Niemiec na koniec sezonu???
26.02.2010 12:00
0
172. Koyot. wyczytalem ze prawdopodbnie jutro zobaczymy upgrade auero
26.02.2010 12:02
0
południe minęło i ani jednej czerwonej flagi?
26.02.2010 12:04
0
@194 Schu nie waraca dla samej kasy. Brak mu tego co robił od kilkunastu lat i był w tym najlepszy. Poza tym to Mercedes i poniekąd mistrzowski zespół. Nie mógł odmówić. Na pewno może jeszcze wygrywać. Talent nie znika tak szybko. Tylko niestety zespół jest zbyt nowy i po 2 przejęciach w ciągu jednego roku - więc na zwycięstwa tak odrazu ciężko liczyć.
26.02.2010 12:09
0
195. HornetFire ok dzięki za info :)
26.02.2010 12:11
0
169. speed23 ze strony f1 zone.a oto fragment:Tymczasem Renault F1 - via RF1 Paddock - podaje: We should have some new parts on the car tomorrow, including an aero upgrade so look out for that in tomorrow's photos [po naszemu: aparaty w dłoń i trzymajcie kciuki bo być może jutro zobaczycie zmienioną maszynę - spodziewany upgrade aero]
26.02.2010 12:11
0
197 jfc nie zapomnijmy iż większość zwyciestw w gp Szumi ma przez przymykanie oczu władz F1 i najgłośniejsze przepuszczanie przez kolegę z teamu. A wrócił bo merca prowadzi Ross Brown dlaczego nie jeździł w ferrari do końca sezonu? Bo nie wydaje mi sie iż powodem był stan zdrowia nie było dość dobrego bolidu i Rossa w pobliżu
26.02.2010 12:12
0
pewnie zaraz dostane zjebki ze to tylko testy. ale Sauber jest ciagle w czołówce. ciekawe jak bedzie w sezonie bo glupio by bylo jakby Robert dostał od Saubera z którego uciekł
26.02.2010 12:12
0
189 bullit oby sie sprawdzily Twoje slowa kolego ale tez zyczyl bym sobie zeby Putin dajac kase nie MRUKNAL "ok charaszo ale VITIA musi byc 111111.....
26.02.2010 12:13
0
@padre Niemców mamy kilku w F1. Tak więc ta flaga prawdopodobnie może tam być. A poza tym MSC zszedł pokonany przez Fernando. Dobrze, że wraca - może jeszcze zawalczy z młodymi. Chciałbym tego przynajmniej uciszyłoby to niektórych niedowiarków.
26.02.2010 12:15
0
Co jest, nie mozna pisac
26.02.2010 12:16
0
ok chyba juz sorry
26.02.2010 12:16
0
201 Koyot Nie wydaje mi się by Robert uciekł i kiedykolwiek żałował nawet jeśli Sauber okaże sie lepszy to w F1 liczy się praca zespołowa a W BMW tego właśnie brakowało
26.02.2010 12:16
0
Alonso - 1.20.637 a przed nami jeszcze 2 dni testów, ktoś coś mówił o tym że są małe szanse że granica 1.20.000 zostanie przekroczona ?
26.02.2010 12:17
0
nie moge wsadzic ciekawego linku, wiecie moze gdzie jest problem ?
26.02.2010 12:19
0
202 dafxf Robert sam sobie życzył by kolega z zespołu nie był byle kim zdrowa rywalizacja jest wskazana, a o miejsce lidera bym się nie martwił Robert ma większe doświadczenie i jak do tej pory liczą się z jego zdaniem co widać po testach i wypowiedziach całego teamu
26.02.2010 12:20
0
208 BbZ czasem tak się dzieje nic z tym nie zrobisz
26.02.2010 12:21
0
ok dzieki
26.02.2010 12:22
0
@200 No większość to może nie. Ale napewno wiele. Właściwie nie da się tego ocenić. Myślę że wielu trochę zapomniało jak jeździł Schu. Owszem często oszukiwał, ale jeszcze częściej wcale nie musiał tego robić. Na pewno będzie bardzomocny. Ale w ich bolid to ja nie wierzę. No chyba że w połowie sezonu kiedy już za kasę od sponsorów uda im się ściągnąć najlepsze rozwiązania konkurencji.
26.02.2010 12:22
0
208.BbZ zrób gdzieś spacje w linku
26.02.2010 12:23
0
http:// speed-zone.pl/f1-20 06-kierownica-bolidu-f1-co-jak-g dzie-20067.html ciekawy link, polecam
26.02.2010 12:24
0
dzieki za podpowiedz :)
26.02.2010 12:28
0
@bullit34 masz tu link do newsa, w którym wyjaśniłem co dolegało MSC. http ://www.formula1. pl/ F1_news-6676-Ferrari_wyklucza_powrot_ Schumachera. html - usuń spacje Patrz post 14. Według mnie z pierwszym zdaniem też trochę przesadziłeś (zbyt to uproszczone) ale to jest Twoja opinia. Pozdr.
26.02.2010 12:29
0
212 jfc Masz rację jest to Kierowca legenda ale musimy sobie zadać pytanie co bedzie jak wielki powrót mistrz będzie totalną porażką ? Co wtedy napisza gazety koniec Szumiego, pewnie jeszcze po co wracał był kims teraz jest nikim a jak wiadomo w sporcie kariera jest ulotna. Moim zdaniem powrót to błąd który może go wiele kosztować może sie mylę ale Młode wilki atakują Vetel Hamilton no i oczywiście Robert
26.02.2010 12:32
0
Szumi chyba jeździ na pełnym baku bo czasy ma o kikla sekund gorsze
26.02.2010 12:33
0
212 jfc Masz rację jest to Kierowca legenda ale musimy sobie zadać pytanie co bedzie jak wielki powrót mistrz będzie totalną porażką ? Co wtedy napisza gazety koniec Szumiego, pewnie jeszcze po co wracał był kims teraz jest nikim a jak wiadomo w sporcie kariera jest ulotna. Moim zdaniem powrót to błąd który może go wiele kosztować może sie mylę ale Młode wilki atakują Vetel Hamilton no i oczywiście Robert
26.02.2010 12:34
0
padla mi grecka strona,podajce wyniki
26.02.2010 12:35
0
połowa dnia i23 kółka - zenada
26.02.2010 12:36
0
@217. Myślę że zobaczymy co będą pisać gazety o Schu... bo napewno będą na początku sezonu. Brukowce napiszą że beznadzieja. Schu żałować nie będzie bo jedyne co może stracić to wizerunek wiecznego zwycięzcy - a on już poczuł się 10 lub więcej lat młodziej - to uczucie warte takiej ceny - siedmiu mistrzostw już nikt mu nie odbierze. A pod koniec sezonu.... Oni mają tyle kasy od sponsorów (zdobytych prawie tylko dzięki Schu) że nie mogą wręcz nie wygrać choć jednego GP.
26.02.2010 12:36
0
a nie uwazacie ze jakos mało okrążeń zrobili?
26.02.2010 12:37
0
@Gabriell nie tylko tobie padlo, nic nie robi :(
26.02.2010 12:37
0
Fernando Alonso Ferrari F10 1:20.637 - - 1:24.965 60 oknie 2 de la Rosa Sauber C29 1:20.973 +0,336 +0,336 1:20.973 46 oknie 3 Liuzzi Force India VJM03 1:21.056 +0,419 +0,083 1:21.056 23 oknie 4 Vettel Red Bull RB6 1:21.258 +0,621 +0,202 1:21.600 55 oknie 5 Algersuari Toro Rosso STR5 1:21.571 +0,934 +0,084 1:21.571 36 oknie 9 Hyulkenberg Williams FW32 1:22.407 +1,770 +0,836 1:25.173 64 6 Hamilton McLaren MP4/25 1:22.559 +1,922 +0,045 1:23.047 32 oknie 7 Schumacher Mercedes W01 1:24.075 +3,438 +0,623 1:24.641 41 oknie 8 Kubica Renault R30 1:24.912 +4,275 +0,739 1:26.734 35 oknie 10 Trulli Lotus T127 1:26.677 +6,040 +1,765 1:27.601 33 oknie Virgin Glock 11 VR-01 1:27.253 6,616 0,196 1:30.254 7
26.02.2010 12:37
0
ogólnie coś dzisiaj słabo idzie...
26.02.2010 12:38
0
ale za to bułgarska chodzi bezbłędnie, tylko trzeba odświeżać non stop
26.02.2010 12:38
0
@ 217 - co będzie ?? będzie pewnie to co z M.Jordanem po powrocie do NBA, owszem okazał się cienki ale nie sądze żeby jego legenda na tym ucierpiała, nadal jest uznawany za najlepszego koszykarza wszech czasów ....
26.02.2010 12:38
0
Wyniki z 12:30 1. F. Alonso Ferrari F10 1:20,637 37 2. V. Liuzzi Force India VJM03 1:21,056 23 3. P. de la Rosa BMW Sauber C29 1:21,433 35 4. J. Alguersuari Toro Rosso STR5 1:21,571 24 5. S. Vettel Red Bull RB6 1:21,606 35 6. L. Hamilton McLaren MP4-25 1:22,696 21 7. M. Schumacher Mercedes GP W01 1:24,075 17 8. R. Kubica Renault R30 1:24,912 23 9. N. Hülkenberg Williams FW32 1:26,054 29 10. J. Trulli Lotus T127 1:26,677 27
26.02.2010 12:39
0
Wszyscy prawie w boksach
26.02.2010 12:41
0
virgin wyjechał
26.02.2010 12:42
0
@218 - wygląda na to że tylko pierwsza 5 robiła kółka z lekkim obciążeniem - i ich możemy już wstępnie uszeregować w tej kolejności (SF,Sauber,FI, RBR, TR) Choć RB pewnie stać jeszcze na lepszy wynik na poziomie SF. TR też chyba jeszcze na coś więcej stać. Reszta nadal robi testy z większym obciążeniem, więc nic nie można pewnego powiedzieć. Anyway... Widać że stawka będzie równa - pierwsza trójka mieści się narazie w 0,5s.
26.02.2010 12:45
0
do jfc - co ty piszesz tam nikt nie jezdzi - a kubica to juz chyba ma wwzystko wybalansowne i czeka na gp
26.02.2010 12:46
0
ile kubica zrobił kułek teraz
26.02.2010 12:47
0
1 F. Alonso Ferrari 1:20.637 1:24.965 60 2 P. De la Rosa Sauber 1:20.973 1:20.973 +0.336 46 3 V. Liuzzi Force India 1:21.056 1:21.056 +0.419 23 4 S. Vettel Red Bull 1:21.258 1:21.600 +0.621 55 5 J. Alguersuari Toro Rosso 1:21.571 1:21.571 +0.934 36 6 M. Schumacher Mercedes 1:21.759 1:21.759 +1.122 43 7 L. Hamilton McLaren 1:22.559 1:23.047 +1.922 32 8 R. Kubica Renault 1:24.912 1:26.734 +4.275 35 9 N. Hulkenberg Williams 1:25.017 1:25.908 +4.38 70 10 T. Glock Virgin 1:26.622 1:26.622 +5.985 14 11 J. Trulli Lotus 1:26.677 1:27.601 +6.04 35
26.02.2010 12:47
0
kUłek............nie no zaraz chyba pier.olne!!!!!!!!!!!:D
26.02.2010 12:48
0
Kubica ma zaliczone 35
26.02.2010 12:48
0
hehe dobre "kulek'
26.02.2010 12:48
0
póki co kubek lipnie.
26.02.2010 12:49
0
kolek jak KOLO :)
26.02.2010 12:50
0
Panowie nie nasmiewajcie sie z pisowni, jest tu wiele ludzi co mieszkaja w innych krajach od wielu lat
26.02.2010 12:50
0
do 235 bbz - skad masz te info - bo na f1 today na 12:44 - 23 sztuki
26.02.2010 12:51
0
@227 Może będzie tak jak mówisz tego co Szumi osiągnął w F1 nie osiągnie już pewnie żaden z kierowców. Ale przykre by było patrzeć na naciągnięte zwycięstwa bądź jego totalną porażkę nie sądzisz?
26.02.2010 12:52
0
http:// www.msfree.gr/ms.php?id= 10980
26.02.2010 12:53
0
@234. BbZ - przestań wklejać te czasy. Mowa o tym była nie raz, szkoda miejsca. Zaśmiecasz komentarze. Wyniki są na tylu stronach, że nie ma sensu ich tu przeklejać. Poza tym nie wszędzie są aktualne i się różnią. Niech każdy śledzi gdzie śledzi. Jak chcesz wklej pojedynczy czas i chociaż go skomentuj.
26.02.2010 12:53
0
Kubek wyjechal
26.02.2010 12:57
0
Kubica do tej pory przejechał 23 okrążenia
26.02.2010 12:57
0
240. ej no ale taki błąd, już bez przesady z tą wyrozumiałością. Jak ktoś nie jest pewien to niech sprawdzi sobie jak co się pisze bo tak to się wystawia na pośmiewisko. Mało kto będzie brał na poważnie opinie kolegi, który pisze "kułko".
26.02.2010 12:57
0
@246 skąd takie info? U mnie na stronie Kubica 40 kółek zrobił już
26.02.2010 12:59
0
248. okrążenia!
26.02.2010 13:00
0
Ja tez widze ze Kubek ma zaliczone w tej chwili 41 okrazen
26.02.2010 13:01
0
@Renault R30 jestes troszke do tylu
26.02.2010 13:02
0
Kubica 42 okrążenia!
26.02.2010 13:02
0
247. habib wyraznie ma napisane ze ma 11 lat
26.02.2010 13:02
0
no to mamy lunch
26.02.2010 13:02
0
u mnie teraz doszło bo ciągle stał 23 a teraz nagle 42 pojebana strona
26.02.2010 13:03
0
niektorzy ci co mowia ze dzisiaj slabo niech pukna sie w czolo:/ dzisiaj maja sprawdzac dlugie przejazdy wiec chyba nie bedzie dzisiaj kubek smigal 1.20:/
26.02.2010 13:04
0
@216 OK czytałem ale kto może potwierdzić iż to jest prawda. Wiem F1 to ciężki sport przeciążenia, ogromna ilość przejechanych okrążeń. Ale może nie wrócił bo wiedział o słabym bolidzie i o tym że wiele z niego nie wyciśnie? To są oczywiście tylko domysły ale po to wlaśnie są fora takie jak to by sobie porozmawiać o domysłach, i każdy jak napisałeś może wyrazić swoje zdanie. Pozdrawiam
26.02.2010 13:05
0
no i przerwa na obiadek
26.02.2010 13:05
0
Kubica 44 okrążenia do lunch !
26.02.2010 13:06
0
@242 Eeee. Jednym przykro innym z satysfakcją... Osobiście za nim nie przepadam bo od tytułów bardziej cenię uczciwość i fairplay. Mimo to jestem pewien, że totalnej porażki (pod koniec sezonu) nie będzie. Za dużo pięniędzy, za dobry kierowca, za dobry szef zespołu, za dobra marka......
26.02.2010 13:07
0
proponuję obejrzenie fotek w przerwie http://f1.gpupdate.net/en/gallery.php?c atID=4533
26.02.2010 13:07
0
Renault jakby coś ściemniało z naszym Kubkiem---czy rzeczywiście cos nie mogą?
26.02.2010 13:08
0
P. de la Rosa 1:20.973 dobrze sauber
26.02.2010 13:08
0
Porażka ! Renault ściga się z debiutantami. I nie mówcie, że Reanult jeździ na pełno, a pozostałe teamy na pusto, bo to bzdura. Renault kaszana.
26.02.2010 13:13
0
@260 Dobrze napisałeś pod koniec sezonu wiadomo F1 jest nie przewidywalna wszystko może się stać może być mistrzem albo nie załapać się do pierwszej dziesiątki.życze mam byśmy oglądali w gp walkę ale uczciwą niech wygrywa ten kto jest naprawdę lepszy w danej chwili. Zobaczymy co Bahrajn nam za niespodzianki przyniesie
26.02.2010 13:14
0
264. moharp To sa testy tu sie nie trzeba scigać. Czego sie spodzieałes 400 okrażeń zminy kół w boksie w 7 s.
26.02.2010 13:15
0
@264 - wreszcie ktoś nas oświecił! Renault kaszana. Z takim talentem to do młodzieżówki PO lub PISu się zapisz. IOd razu awansujesz na wp lub onet.
26.02.2010 13:18
0
Pytanie zadałem poważne i czekam na odp.
26.02.2010 13:20
0
renault chcial zobaczyc ktory balid bedzie najszybszy zeby zrobic taki sam nos ot co
26.02.2010 13:20
0
JEŻELI webber mówi, że walili na oparach to czas ferrari i saubera jest naprawdę bardzo dobry. bo webber sam potwierdził jazdę na malej ilości paliwa. wiadomo, że nie jechał na max bo nikt nie będzie ryzykował... ale to coś znaczy.
26.02.2010 13:21
0
...zastanawia tylko fakt ze np.ferrari juz ktorys raz sa na szczycie,a moznaby powiedziec ze powinni skrywac swoje osiagi zeby konkurencja sie nie dowiedziala,wiekszosc rozmowcow twierdzi ze renia nie pokazuje potencjalu,to znaczy ze inni to robia!
26.02.2010 13:23
0
@286 To groźba? Weź przykład z kolegi moharp. Młodziżówki PO, PIS i innych partii czekają na młode otwarte umysły. Odpowiedzi - jeśli nie ma ich wg ciebie tu lub na stronach z wynikami poszczególnych okrążeń - to napewno są na onecie i wp...
26.02.2010 13:24
0
@268 Jak się pewnie domyślasz większość wypowiedzi na temat kto jest szybki a kto wolny to tylko przypuszczenia co do zdolności danego teamu każdy sprawdza coś innego boryka się z innymi problemami co nie oznacza że stać ich na więcej ale mi się wydaje że Renault troszkę się kryje i czekają na nowe elementy aero o których ktoś tu wcześniej pisał
26.02.2010 13:26
0
@271 jeżeli konkurencja się dowie to już się nic nie stanie. za mało czasu, żeby cokolwiek skopiować, poza tym nie samym widocznym aero żyje człowiek. renault to dla mnie jedna wielka niewiadoma. na ostatnich testach mieli 2 czas, więc nie może być inaczej niż testowanie z obciążeniem paliwa. tempo jest ważne, kwalifikacje też, ale jakby mniej. dla mnie w tym sezonie tracą znacznie na wartości. z 10 się przebić na początek przy dobrym tempie nie będzie niemożliwym wyczynem.
26.02.2010 13:27
0
@270 - spoko. Webber mówił, że mogą szybciej. Sauber i FI na pewno są na oparach - stinty 2-3 okrążenia. Choć ziarno nie pewności zawsze jest - może silniki Renault mają za słabe osiągi? Nie sądzę...
26.02.2010 13:27
0
OT @273 a najlepsze to juz jest jak taka mlodziezowka lub nawet seniorzy daja na nasza klase foty wlodazy swoich partii, logosy itp. a znam takie przypadki
26.02.2010 13:28
0
@275 silniki są ok, pokazał to red bull w tamtym sezonie. w każdym bądź razie można na nich szybko jeździć.
26.02.2010 13:31
0
dla mnie wazniejsze sa długie przejazdy gdzie czasy poszczegulnych okrazen sa stale to swiadczy o dobrym ustawieniu a to bedzie wazne w wyscigu a nie szybkie przejazdy gdzie bolid ustawia się pod jedno okrazenie jednym dobrym okrązeniem nie wygrywa się wyscigu a dobrym tempem w wyscigu a to akurat widac ktore zespoły radza sobie w długich przejazdach
26.02.2010 13:32
0
@274 Jakby dodać do tego ''ekonomiczne'' spalanie to bym tak Reni nie skreślał Alonso często miał mocną końcówkę wyścigu i odrabiał straty
26.02.2010 13:33
0
dokladnie!
26.02.2010 13:34
0
panowie jezeli to mozliwe to prosze Was bardzo starajcie sie pisac bez takich drastycznych bledow ort. bo to naprawde wstyd. wiem ze kazdemu sie spieszy z opinia ale postarajmy sie razem bedzie przyjemniej. Za co juz dziekuje.
26.02.2010 13:35
0
renia jak do tej pory 100% jeździ z dużą ilością paliwa. pewnie sprawdzają konfigurację ustawień. tor jest inny, więc trzeba sprawdzić jak się bolid zachowuje na różnych ustawieniach, jakie one przenoszą korzyści lub straty. myślę, że po lunchu pojadą szybciej. zobaczymy po 17.00...
26.02.2010 13:38
0
podajcie ktoś wyniki bo mi relacja padła
26.02.2010 13:39
0
Dlaczego większość z Was uważa, że: 1. Jedyny team który się ze wszystkim nowinkami kryje to właśnie Renault? 2. Jedyny team który nie pokazuje 100% możliwości to właśnie Renault? Przecież to jest bez sensu. To niby po co brali by udział w testach, skoro nie testują tego co mają, a testują coś czego nie będą i tak używać? I kolejna sprawa.... Po co tyle gadki że szykują nowy pakiet aero. Jak myślicie, dlaczego szykują nowe aero? Wniosek może być jeden. Obecny nie spełnia ich oczekiwań. A jakie są szanse że ten nowy będzie spełniał? Żadne, bo nawet nie będą mieli go gdzie przetestować. Ten obecny też niby miał być dobry, i co? Szykują nowy. Wiadomo że to są testy, że coś się ukrywa, ale jednak każdy z teamów też jest sam ciekawy swoich możliwości, a tylko pojechanie na oparach choć kilku okrążeń da odpowiedź gdzie kto jest... Inaczej będzie to niewiadoma nawet dla teamów i samych kierowców. Tak więc wg mnie, porównanie najlepszych czasów ze wszystkich dni testów w Barcelonie może dać już jakąś odpowiedź.
26.02.2010 13:40
0
sprawdz o 17
26.02.2010 13:41
0
Mnie tylko martwi to ze inni pokazuja dobra predkosc,a co do reni to tlumaczymy sobie na rozne nam sposoby wygodne ze tak musi byc,obysmy tylko sie nie rozczarowali tak jak w zeszlym roku bmw
26.02.2010 13:43
0
W tym sezonie wielkie znaczenie właśnie będzie miało ustawienie bolidu im lepiej ustawiony tym mniejsze zużycie opon. Wiele też zależeć będzie od paliwożerności bolidu im mniej bedzie palił tym będzie lżejszy przez co przez co prawdopodobnie szybszy w pierwszym etapie wyścigu
26.02.2010 13:44
0
moge prosic o ta strone grecka ? jak sa wyniki na bieżąco a jak nie to o jakas inna strone ? z góry dzieki
26.02.2010 13:45
0
@284 tydzień temu renaultmiało dobry czas. dzisiaj wszystkie na tym samym poziomie, wiec to jest logiczne, że dzisiaj walą z obciążeniem. nie trzeba być wielką głową. w końcu nikt o zdrowych zmysłach nie stwierdzi, że renia ma 4 sekundy straty na oparach :) jak na moje poprawiają tempo auta, testują nowe części mechaniczne, przepływ powietrza itp.
26.02.2010 13:46
0
greckiej nie damy, bo nam padnie
26.02.2010 13:47
0
poza tym masz WYŻEJ inne linki, jest tego od z...
26.02.2010 13:47
0
287. bullit34 zgadzam się z opinią co mi po prętkości jak bolid nie będzie się trzymał toru
26.02.2010 13:48
0
www.msfree.gr/ms.php?id=10980
26.02.2010 13:48
0
288 Pyton1 live.autosport.com
26.02.2010 13:49
0
http://www.f1today.nl
26.02.2010 13:49
0
Prawda jest taka że R30 to nic innego jak R29. Kto zmienia 40 % bolidu na ostatnich testach?? Reno różni się tym od bmw że się nie psuje i to chyba jedyny plus tej sytuacji. Moim zdaniem jeżeli Robert nie przejdzie do jakiegoś porządnego zespołu to raczej nic wielkiego nie osiągnie ->przykład Baton w Braun GP.
26.02.2010 13:53
0
zastanawia mnie ile będzie zlapanych gum w pierwszym gp jakby nie patrzeć zuzycie opon będzie dość poważnym problemem wielu kierowców
26.02.2010 13:55
0
296.szyna66 Pamiętaj że 2005 i 2006 r nie byli wymieniani w gronie faworytów! Alonso pokonał MSC bolidem Reno,a przykład Browna dowodzi że na zgliszczach zespołu można zbudować świetny samochód! Miejmy nadzieję,że sezon będzie jednak obfitował w niespodzianki???
26.02.2010 13:55
0
Od dzisiaj Robert,aby wygrywać powinien ujeżdżać "kosiarki zarostowe". Interesujące.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się