WIADOMOŚCI

Niemcy - trening #2 - Kubica przed Schumacherem
Przez cztery godziny - jakie upłynęły od rozpoczęcia porannej sesji treningowej - warunki na Hockenheimring diametralnie się zmieniły. Choć nadal było bardzo ciepło, to przelotne - acz intensywne - opady deszczu skutecznie przeszkadzały kierowcom w prowadzeniu prac. Tak męcząca aura nie była jednak problemem dla Roberta Kubicy, który okazał się najszybszym kierowcą drugiej sesji treningowej.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Polak w swoim F1.06 pokonał osiemnaście okrążeń, na najlepszym z nich uzyskując czas 1:16.225. O niemal 0.3 sekundy wolniejszy od Roberta okazał się Michael Schumacher. Trzeci czas uzyskał Robert Doornbos (1:16.502) - rezultat Holendra był ostatnim poniżej minuty i 17 sekund.

Z czwartym czasem sesję zakończył Kimi Raikkonen (1:17.040), piąty był Felipe Massa. Szósty czas uzyskał Anthony Davidson (1:17.294), w pierwszej dziesiątce znaleźli się także: Mark Webber, Pedro de la Rosa (1:17.516), Rubens Barrichello, oraz Jenson Button (1:17.542).

Poza pierwszą dziesiątką znaleźli się m.in. obaj kierowcy Renault F1 Team - Giancarlo Fisichella (jedenasty, 1:17.672) i Fernando Alonso (piętnasty, 1:18.082). Słabe czasy odnotowali koledzy Roberta Kubicy z zespołu BMW Sauber - lokując się dopiero w trzeciej dziesiątce. Czas Nicka Heidfelda wystarczył do zajęcia 21. miejsca (1:18.636), Jacques Villeneuve uplasował się trzy miejsca niżej - jego czas był niemal trzy sekundy gorszy, niż ten uzyskany przez Roberta.

Tabelę czasową zamyka Takuma Sato (1:19.365) - na podstawie dzisiejszych rezultatów kierowców zespołu Super Aguri ciężko jednak wnioskować, jak sprawować się będzie bolid SA06. Na rzetelną ocenę przyjdzie więc poczekać do jutrzejszych kwalifikacji.

Na Hockenheimring pojawił się też Sakon Yamamoto - Japończyk wykonał jednak tylko dwa okrążenia instalacyjne. Ostatnie, 28 miejsce w tabeli kierowców przypadło Nico Rosbergowi - on jednak, w wyniku wypadku z pierwszej sesji, nie pojawił się na torze.

Wyniki

# Kierowca Czas Liczba okrążeń Opony
1

Robert Kubica

BMW Sauber

1:16.225
18
3

Robert Doornbos

Red Bull

1:16.502
+0.277 s
18
4

Kimi Raikkonen

McLaren

1:17.040
+0.815 s
9
5

Felipe Massa

Ferrari

1:17.205
+0.980 s
11
6

Anthony Davidson

Honda

1:17.294
+1.069 s
26
7

Mark Webber

Williams

1:17.344
+1.119 s
6
8

Pedro de la Rosa

McLaren

1:17.516
+1.291 s
10
9

Rubens Barrichello

Honda

1:17.519
+1.294 s
13
10

Jenson Button

Honda

1:17.542
+1.317 s
13
11

Giancarlo Fisichella

Renault

1:17.672
+1.447 s
10
12

Jarno Trulli

Toyota

1:17.844
+1.619 s
13
13

Ralf Schumacher

Ferrari

1:17.895
+1.670 s
14
14

Marcus Winkelhock

1:17.962
+1.737 s
20
15

Fernando Alonso

Renault

1:18.082
+1.857 s
8
16

Alexander Wurz

Williams

1:18.164
+1.939 s
36
17

Christian Klien

Red Bull

1:18.223
+1.998 s
13
18

Vitantonio Liuzzi

1:18.366
+2.141 s
13
19

1:18.460
+2.235 s
19
20

David Coulthard

Red Bull

1:18.616
+2.391 s
10
21

Nick Heidfeld

BMW Sauber

1:18.636
+2.411 s
10
22

Christijan Albers

1:18.643
+2.418 s
11
23

Tiago Monteiro

1:18.991
+2.766 s
11
24

Jacques Villeneuve

BMW Sauber

1:19.113
+2.888 s
9
25

Scott Speed

1:19.232
+3.007 s
12
26

Takuma Sato

Super Aguri

1:19.365
+3.140 s
8
27

Sakon Yamamoto

Super Aguri

-:--,---
2
28

Nico Rosberg

Williams

-:--,---

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

3 KOMENTARZE
avatar
widadamo

28.07.2006 20:24

0

Tak trzymać Robert!!!


avatar

28.07.2006 20:45

0

Trening podczas tak zmiennej pogody nic nie znaczy


avatar
bellesylvie

28.07.2006 22:00

0

Jacques Villeneuve musi odejść...


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.