SYLWETKA
Do sezonu 1997 Alexander Wurz przystąpił jako kierowca testowy i rezerwowy włoskiego zespołu F1- Benetton. W tym samym okresie brał również udział w mistrzostwach GT wraz ze stajnią Mercedesa, odnosząc zwycięstwo na legendarnym torze Donington. W sezonie tym Austriakowi udało się także wystąpić w trzech wyścigach F1: Kanada, Francja i Wielka Brytania, w których łącznie zdobył cztery punkty. Przez kolejne trzy sezony Austriak występował już jako pełnoetatowy, podstawowy kierowca zespołu Benetton, po to aby z końcem sezonu 2000 dołączyć do ekipy testowej McLarena.
Od sezonu 2001 Wurz testował nowe rozwiązania dla zespołu z Woking. Po czterech latach poświęconych testom McLarena, w sezonie 2005 nadarzyła się okazja wystartowania w wyścigu F1. Austriak wystąpił w GP San Marino, zastępując kontuzjowanego Juana Pablo Montoyę. Z końcem tego sezonu Wurz zakończył współpracę z McLarenem i dołączył do zespołu Franka Williamsa w roli testera. Po roku spędzonym w brytyjskim teamie, Wurz został powołany na posadę kierowcy podstawowego. Jak po tylu latach testów spisze się w wyścigach przekonamy się w sezonie 2007.
WIADOMOŚCI POWIĄZANE
DO
GP Miami
02.05 - 04.05
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Arabii Saudyjskiej
-
Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
-
Australijczycy czekali 15 lat na swojego lidera mistrzostw
-
Verstappen pozytywnie zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla w Dżuddzie
-
Pierwsze podium Ferrari w sezonie
-
Kolejny solidny występ Hadjara
-
Mercedes walczył z przegrzewaniem opon
-
Współpraca zespołowa i podwójne punkty Williamsa
-
Sauber bez szans na walkę o punkty
-
Fatalny wyścig Alpine
-
Haas bez punktów, ale zadowolony po potrójnym maratonie F1
-
Alonso o wyścigu w Dżuddzie: 50 okrążeń kwalifikacyjnych