Giancarlo Fisichella, rezerwowy kierowca Ferrari, przetestował system F-duct swojego zespołu na torze Vairano.
Fisichella testował system z pakietem przygotowywanym na najbliższy wyścig w Barcelonie. Zespół poinformował, że o tym, czy zdecyduje się użyć go podczas najbliższego wyścigu określi po najbliższych dwóch sesjach treningowych:„W zależności od tego jak sprawy będą się miały w dwóch sesjach treningowych w najbliższy piątek, zostanie podjęta decyzja odnośnie stosowania, bądź nie stosowania poprawek w kwalifikacjach i wyścigu” - poinformowano.
Zmiany w pakiecie Ferrari obejmują także zmianę umiejscowienia lusterek, jest to związane z niedawną zmianą przepisów przez FIA.
03.05.2010 10:32
0
Ciekawe jak ów system będzie się spisywał u czerwonych. Wydaje mi się, że dalej ciężko będzie dorównać McL na prostych.
03.05.2010 10:40
0
O co chodzi z tymi lusterkami od GP Hiszpani ??
03.05.2010 10:51
0
Lusterka mają być mocowane do ścian kokpitu, a nie na zewnętrznych elementach aerodynamicznych, bo tam bardzo drgają i nic w nich nie widac
03.05.2010 10:52
0
2. Muszą być zamocowane na "sztywno" do monokoku bolidu, a nie do części aerodynamicznej. Są zespoły, które miały już zamontowane poprawnie... Np. Renault. Chodzi o to, żeby lusterka nie wpadały w wibracje na nierównościach... Przez to kierowcy mieli gorszy podgląd na to, co się dzieje za nimi.
03.05.2010 11:06
0
Coś czuje ze w Barcelonie przez te lusterka Bedzie dominował mclaren bo Red Bull i Ferrari troche przez nie stracie i moze Kubicy uda sie wyprzedzieć w kwalifikacjach Masse albo Webbera
03.05.2010 11:06
0
straci
03.05.2010 11:19
0
Jak przetestował jak testować nie można?
03.05.2010 11:19
0
Wątpię aby te lusterka miały jakiś wpływ na osiągi, a nawet jeśli to tak minimalny, że nie do odczucia.
03.05.2010 11:20
0
8. konradj@ no wiesz ale Force India było przez nie troche gorsze
03.05.2010 11:21
0
A tak zmieniając temat to wiecie czy Renault w Hiszpanii będzie miało już to nowe paliwo do samochodu ?? Czy tylko sam pakiet aero ??
03.05.2010 11:22
0
re-reikorp rzeczywiście dziwna sprawa z tymi testami.
03.05.2010 11:25
0
Co do lusterek nie będzie różnicy gdyż żaden zespół nie opiera swoich obliczeń aero o lusterka i równie dobrze mogło by ich nie być i bolid był by taki sam. Ale znając F1 to w Hiszpanii na pewno zobaczymy jakiś ciekawe wsporniki i lustereczka a nie zwykły kawałek "pręta ze szkiełkiem"
03.05.2010 11:36
0
lusterka byly mocowane w tej samej lini co tylne kola w taki sposob, ze wytwarzalo sie podcisnienie ktore bylo kierowane na opony co prawdopodobnie przenosilo sie na przyczepnosc, wiec kto wie moze straty beda znaczne
03.05.2010 11:45
0
Czerwonym wolno testować
03.05.2010 11:50
0
A co do testow to moga robic testy areodynamiczne. robione sa one tylko na prostym odcinku wiec mogl jezdzic po start/mecie w obydwie strony. w dodatku na f1portal napisali ze ferrari dostalo zgode na takie testy od pozostalych zespolow
03.05.2010 12:10
0
moim zdaniem największa strata jeżeli chodzi o lusterka to może być tylko w tym że zespół musiał opracować nowe lusterka zamiast zająć się w 100% rozwojem np. rozwojem przedniego skrzydła
03.05.2010 13:40
0
co z tymi testami ? jak oni to testowali skoro testow nie ma w trakcie sezonu ???
03.05.2010 13:46
0
Dozwolone są 4 testy aero w ciągu roku
03.05.2010 13:50
0
Torro Rosso też testowało jakieś części aerodynamiczne
03.05.2010 17:06
0
Nie można mówić o tym że zmiana lusterek nie ma wpływu na aero bolidu nie w F1
04.05.2010 13:45
0
Ciekawe kiedy Renatka wprowadzi swoje F-duct. Oby się spisalo na medal !
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się