WIADOMOŚCI

Webber ukarany grzywną
Webber ukarany grzywną
Podczas, gdy sprawa incydentu z ostatniego zakrętu dzisiejszego wyścigu cały czas jest analizowana, zespół sędziowski ukarał grzywną 2200 euro Marka Webbera.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Australijczyk, który wygrał GP Monako, podczas wyjazdu z alei serwisowej na pola startowe przekroczył dozwoloną na pit lane prędkość o prawie 11 km/h (70,9 km/h).

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

54 KOMENTARZY
avatar
AlMastar

16.05.2010 18:39

0

to nie powinien dostać kary przejazdu przez boxy i wtedy nie byłby pierwszy ?? bo po wyścigu pierwsza trójka nie zjeżdzała do boxów


avatar
kmicic

16.05.2010 18:40

0

Powinien być przejazd przez aleję serwisową?


avatar
rsobczuk

16.05.2010 18:40

0

Uważam, że powinien dostać karę spadku o 2 pozycje :)


avatar
k.lebsky

16.05.2010 18:41

0

Przecież jadąc 10kmh więcej nadrobił troche czasu i tylko pare euro?


avatar
macwrc

16.05.2010 18:45

0

A to ciekawe. Ale czy nie jest tak ze po przekroczeniu predkosci w pit lane dostaje sie kare przejazdu przez boxy?? Kare finansowa dostaje sie w przypadku przekroczenia predkosci e PL podczas treningow i kwal. Niech mnie ktos poprawi jesli sie myle


avatar
swistak256

16.05.2010 18:45

0

Jeśli podczas wyścigu to powinna być kara drive trough lub + 15s


avatar
Ravfaaaaa

16.05.2010 18:46

0

Zgadzam się z komentarzami powyżej. Zjazdy na zmianę ogumienia miały miejsce około 20 okrążenia a tego typu przewinienie jest bardzo proste do wykrycia. Było zatem dużo czasu na analizę tej (oczywistej) sytuacji i wymierzenie kary, jak to bywało w podobnych przypadkach w poprzednich wyścigach. Normalnie Webber dostałby karę przejazdu przez aleję serwisową.


avatar
Slavregas

16.05.2010 18:47

0

to jest jakas żenada w takim razie czemu Vettel w tamtym roku w Singapurze dostał DT ?


avatar
matito

16.05.2010 18:48

0

powinni go ukarać podczas wyścigu wtedy Robert by był 2 albo 1


avatar
szerter

16.05.2010 18:50

0

Fantastycznie, przejazd przez PL to jakieś 20s a MW nigdy takiej przewagi nie miał. Poleciałby poza podium. Czyli wygrane można sobie 'kupić' bo co to komu szkodzi jechać 200 kmph przez aleję i zapłacić...


avatar
gobl

16.05.2010 18:51

0

żal tak łatwo wykryć przekroczenie prędkości w alei, powinien mieć doliczone pare sekund! a jeśli nie to 5 pozycji do tyłu w Turcji, teraz widać kto jest w tym sezonie faworyzowany


avatar
kedar9315

16.05.2010 18:54

0

zgadzam sie ze powinna byc kara przejazdu


avatar
jetek95

16.05.2010 18:54

0

ale to zalosne powinni odrazu podczas wyscigu dac mu kare przejazdu przez boxy a nie ze rozpatruja po wyscigu. Dla mnie to jest faworyzowanie zawodnika


avatar
barcelona16

16.05.2010 18:58

0

kara od razu w czasie wyścigu powinna być wyegzekwowana a nie jakaś pienieżna jałmużna. Renault się nie odwoła bo w końcu dostarcza im silniki.


avatar
Franek123

16.05.2010 18:59

0

ON przekroczył prędkość podczas wyjazdu z boksu na pola startowe, tu jest troszkę źle napisane.


avatar
garsija

16.05.2010 19:01

0

I to jest ta formuła , która się tak ludzie podniecają . Kasa , kasa, jeszcze raz kasa . Kto ma większe plecy


avatar
alert119

16.05.2010 19:03

0

No jasne!! Niech najlepiej pędzą 250 km/h! Co mi tam ... zapłacę xxxx dolarów, kogoś najwyżej potrące i wygram sobie wyścig.


avatar
szerter

16.05.2010 19:04

0

15. Franek123 - a co to za różnica czy na wjeździe czy wyjeździe. Jak jest ograniczenie to trzeba dawać kary sprawiedliwie.


avatar
Jolinar

16.05.2010 19:05

0

Na innym portalu wyczytałem że ta sytuacja miała miejsce przed wyścigiem, w czasie wyjazdu na miejsca startowe


avatar
Franek123

16.05.2010 19:08

0

@18 Taka różnica ze to nie było w czasie wyścigu, to tak jakby podczas kwali przekroczył prędkość, wiec tylko kara pieniężna, zrozum to.


avatar
kempa007

16.05.2010 19:10

0

kurde dzisiaj jestem jakis zakrecony, moj blad przepraszam wszystkich, przez chwile myslaem jak to mozliwe ze nie dostal kary podczas wyscigu, ale w komunikacie FIAmialem napsiane ze zrobil to podczas wyscigu i nie pomyslalem, ze moglo to byc przed wyjazdem na grid.


avatar
macwrc

16.05.2010 19:10

0

15. Franek123 i 19. Jolinar Musialo byc jak piszecie. Nie wyobrażam sobie zeby zdażyło sie to w wyscigu i Mark nie dostalby kary


avatar
pajadinho

16.05.2010 19:11

0

Przekroczenie tej prędkości było najprawdopodobniej tuż przed wyścigiem, gdzie zawodnicy jeżdżą kilka kółek instalacyjnych przez boksy omijajac prostą start/meta na której jest tłok.


avatar
sssebooo

16.05.2010 19:13

0

19. Jolinar i tak jest też tutaj napisane...


avatar
szerter

16.05.2010 19:14

0

24. sssebooo - w wersji pierwotnej nie było :)


avatar
riqoor

16.05.2010 19:17

0

W takim Kubica mógł przejechać aleję serwisową z dwusetką na liczniku i wyprzedzić Vettela a może nawet i Webbera. Potem by po prostu zapłacił kilkanaście tysięcy euro, a my słuchalibyśmy Mazurka Dąbrowskiego.


avatar
sydemon

16.05.2010 19:22

0

26. riqoor, przeczytaj do konca artykul a potem dopiero komentuj


avatar
ultra

16.05.2010 19:26

0

czy wy rozumiecie co tu jest napisanie? WEB przekroczył prędkość przy wyjezdzie z pit lane na pola startowe, przed wyścigiem, przed warm up. Nie w wyścigu, a za to kara przejazdu przez PL by go nie ominęła.


avatar
mrowa_men

16.05.2010 19:26

0

ludzie on przekroczył prędkość PRZED WYŚCIGIEM, nie podczas jego trwania


avatar
Ravfaaaaa

16.05.2010 19:28

0

21. kempa007 No cóż, w takim razie wygląda, że kara finansowa była jak najbardziej adekwatna. Coś mi się nie chciało wierzyć, żeby sędziowie przez ponad 50 okrążeń nie zareagowali na takie przewinienie.


avatar
szerter

16.05.2010 19:36

0

27. sydemon - przeczytaj 21. kempa007 potem komentuj :)


avatar
ravbmw

16.05.2010 19:41

0

Piszą, że "podczas wyjazdu z alei serwisowej na pola startow" to może chodzi o to, że nie podczas wyścigu tylko podczas wyjazdu formacyjnego przed rozpoczęciem wyścigu? nie wiem nie mam pewności, ale wtedy ta kara by miała sens przynajmniej, bo rzeczywiście podczas wyścigu jak by tak zrobił to by dostał karę przejazdu przez boksy


avatar
PrzemekF1

16.05.2010 19:46

0

No według mnie to on to przekroczył przed okrążeniem formującym czyli nie podczas wyścigu.


avatar
maciek71

16.05.2010 19:48

0

dostal kare za to ze przejechal szybciej przez aleje serwisowa przed okrazeniem formujacym


avatar
sydemon

16.05.2010 19:49

0

31. szerter, spojrz na godzine o ktorej komentarz napisal riqoor, wtedy juz byla poprawiona wersja


avatar
appil

16.05.2010 19:59

0

LUDZIE! Czytać ze zrozumieniem !


avatar
Lansesastian

16.05.2010 20:10

0

Ja tez sie zgadzam ze swistakiem256, grunt ze Robert Kubica jest 6 kierowcą w kwalifikacji i brakuje mu 2 pkt do F . Massy. Kubica zasługuje na tytuł Mistrzowski albo chociarz 2,3 miejsce.Apropo co mysłicie o transferze Kubicy do Ferrari??


avatar
macwrc

16.05.2010 20:18

0

37. Lansesastian Mi sie wydaje ze przejscie KUB do Ferrari nie wyszloby na dobre. Wystarczy zobaczyc jaka panuje atmosfera w Renault. Wiem, ze Ferrari to najbardziej utytuoany team w historii ale moim zdaniem Robert ma czas zeby przejsc do czerwonych.


avatar
alert119

16.05.2010 20:24

0

37. Lansesastian - Możliwe, że będzie chiał. ale Renault zrobi prawdopodobnie wszystko, aby go zatrzymać a ja też jestem za tym aby został tam gdzie teraz jest.


avatar
szerter

16.05.2010 20:47

0

35. sydemon - a gdzie Ty wyczytujesz godzinę aktualizacji artykułu? Sam miałem tak, że otworzyłem art zaraz po publikacji, ale przeczytałem (nie odświeżając strony) trochę później, najprawdopodobniej już po zmianie.


avatar
dyzio1313

16.05.2010 20:57

0

hujnia


avatar
saint77

16.05.2010 21:34

0

W Renault Robert ma realne szanse na mistrza w przyszłym sezonie. W Ferrari - niekoniecznie:)


avatar
piotrek74

16.05.2010 21:55

0

Ferrari=Alonso +ktoś tam -----wszystko w temacie przejścia Roberta . Kara -ujdzie (chociaż dorzucił bym jeszcze jedno zero-aby trochę zabolała)


avatar
zenobi29

16.05.2010 22:20

0

Nerwy. Mimo , że prowadził , to raczej nie był pewien końcowego efektu. 11 kilosów - to bardzo dużo. To daje ok.3m /s . Ciekawe przez ile sekund tak jechał ?


avatar
k.lebsky

16.05.2010 22:41

0

kempa zamieszał


avatar
nobo76

16.05.2010 23:30

0

kochani, czytajcie ze zrozumieniem :)


avatar
Slavregas

17.05.2010 00:26

0

kempa nie mieszaj juz nami :P


avatar
palma_xd

17.05.2010 18:59

0

Dla mnie to powinien podczs wyścigu przejechać przez aleję serwisową, a nie po wyścigu rozstrzygają karę.


avatar
rafnetpc

18.05.2010 15:37

0

Kolejny Szfindel i utwierdzam się tylko ze F1 sterują angole i zaprzyjaźnieni. WEBBER POWINIEN DOSTAĆ KARNY PRZEJAZD PRZEZ ALEJĘ SERWISOWĄ CZEMU NIE DOSTAŁ .SKORO SCHUMOWINĘ UKARANO I SŁUSZNIE ZA WYPRZEDZENIE ALONSO TO CZEMU WEBERA NIE UKARANO W TRAKCIE WYŚCIGU ?? TERAZ WSZYSCY POWINNI JECHAĆ PRZEZ BOXY ILE FABRYKA DA A POTEM ODPALIC ECLESTONOWI PARĘ GROSZY NP 2200 EUR ZA 11KM :D


avatar
rafnetpc

18.05.2010 15:38

0

FORMUŁA JEDEN ZACZYNA CORAZ BARDZIEJ ŚMIERDZIEĆ.


avatar
fan redbull

07.02.2012 20:17

0

Lubię to ! ;D


avatar
dymski14

07.02.2012 21:18

0

tam są dziury na schodku nosa..? jest tam wlot? czy mi się wydaje.. ?


avatar
Avalon

07.02.2012 23:22

0

tam jest wylot. wylot gazow z kabiny pilota. kierowca biega za autem wiec jemu nie trzeba :)


avatar
belzebub

08.02.2012 02:06

0

ej tam, to klimatyzacja, po to żeby Paluszek się nam nie przegrzał ;-)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu