greg3ll
Ostatnia aktywność
avatar
greg3ll

30.01.2012 20:12

0

Ciąg dalszy OT o testowaniu silnika. Zastanawiam się, jaki wpływ na pracę silnika mają przeciążenia występujące w trakcie wyścigu. Czy da się je symulować na hamowni? 4G na pewno nie, ale może jest jakiś alternatywny sposób na testowanie takiej sytuacji. O ile w ogóle przeciążenia mają wpływ na jego pracę. Ja się nie znam, ale na mój rozum, to ma znaczenie.

avatar
greg3ll

04.11.2011 14:57

0

Pierwsze zdanie do poprawy.

Przejdź do wpisu Sauber przed GP Abu Zabi

avatar
greg3ll

10.02.2010 22:01

0

@8 "/A. Kwaśniewski/ - Rosbergu, W011 Nie idźcie tą drogą!" Kwaśniewski? Chyba Nelly Rokita tak mówiła. Świetne zdjęcie pana Nicko, bardzo pasujące do jego wizerunku... :/

avatar
greg3ll

25.04.2009 19:00

0

Z mojego kalkulatora wynika, że KUB ma paliwa na 35,6 okr (przy spalaniu 2,5kg na okr). Zakładając, że 0,6 kółka wystarczy na warm up, to zjedzie po 35. @onetent - emanujesz życiową świeżością. Powiedz, masz więcej niż 16 wiosen?

avatar
greg3ll

24.07.2008 20:12

0

sauber.93 troche przesadziłeś z tym 0.2-0.3 s. na przełozenie. Z tego co kojarzę na okrążenie średnio wychodzi im jakieś 70 zmian biegów - czyli przez samą skrzynie tracili by ok. 14-21 sekund na kółku.... :-)

avatar
greg3ll

19.03.2008 22:50

0

proponuję kombinację IDDQD - przynajmniej zapewni nieśmiertelność ;)

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu