DO
GP Miami
02.05 - 04.05
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Arabii Saudyjskiej
-
Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
-
Australijczycy czekali 15 lat na swojego lidera mistrzostw
-
Verstappen pozytywnie zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla w Dżuddzie
-
Pierwsze podium Ferrari w sezonie
-
Kolejny solidny występ Hadjara
-
Mercedes walczył z przegrzewaniem opon
-
Współpraca zespołowa i podwójne punkty Williamsa
-
Sauber bez szans na walkę o punkty
-
Fatalny wyścig Alpine
-
Haas bez punktów, ale zadowolony po potrójnym maratonie F1
-
Alonso o wyścigu w Dżuddzie: 50 okrążeń kwalifikacyjnych
Ostatnia aktywność
24.03.2009 13:10
0
Chciałbym zaczerpnąć informacii na temat organizacji wyjazdów na GP. W tym roku chciabym pojechac Hungaroring. Znacie jakis pomocny link?
Przejdź do wpisu Prodrive ciągle chce do F1
22.07.2008 19:17
0
Nie podejmuję sie tłumaczenia tych wypowiedzi. Są to prywatne opinie i pochodza od ludzi którzy maja podobne podejście jak my. Dla nich Nick jest najlepszy w wielu aspektach. Wymieniają obszary w których góruje nad Robertem (ilośc wyprzedań w wyscigu, najszybsze okrązenia 2:0, jazda w deszczu ). Nie ma tam krytyki Roberta ale jest przesadne wychwalanie Heidfelda. Generalnie wazelinka pod Nika, no i to że jest na 100% kierowcą BMW w 2009. Osobiście staram sie mieć wyważone opinie ale to naigrywanie sie Nicka po GP Niemiec z powszechnejj opinii na temat Roberta "ze jest najlepszym kierowca w stawce" a on jest tylko 7 punktów za nim - zaczyna mnie lekko wnerwiać. I jak takiemu kibicować ;-\
Przejdź do wpisu BMW zadowolone z siedmiu punktów
22.07.2008 14:11
0
Dla bardziej zainteresowanych co o Robercie i Niku myślą obcokrajowcy - www.F1 technical.net - Forum- German Grand Pprix 2008 (strona 7)
Przejdź do wpisu BMW zadowolone z siedmiu punktów
21.07.2008 20:56
0
Też mam problem żeby zdusić te negatywne odczucia ale cóż poradzić. Nie poszło Robertowi tym razem. Jak byśmy chcieli obiektywnie ocenić rozdania losu to Robert i Nick mają po równo. Nick Barcelona i Monaco, Robert Silverstone i GP Niemiec. Zobaczymy co bedzie na GP Węgier.Sprawa kontraktów na 2009 też już powinna być znana. pozdr
Przejdź do wpisu BMW zadowolone z siedmiu punktów
21.07.2008 10:25
0
Teoria o zbyt niskim ciśnieniu w oponach Roberta chyba zaprzecza sama sobie. Niższe cisnienie powiduje szybsze nagrzewanie opon. Robert narzekał na słabe rozgrzewanie sie więc jeśli w ogóle było coś z tym ciśnieniem to był to błąd porównywalny z niedokręceniem koła a juz takie rzeczy są poza komentarzem i mało prawdopodobne.
Przejdź do wpisu BMW zadowolone z siedmiu punktów
21.07.2008 08:11
0
Wygląda na to, że problemy techniczne Roberta zaczęły się z momentem wypuszczenia pierwszych plotek o Ferrari. Chyba było to przed GP Francji, dlatego Rampf mógł olać wskazówki Roberta co do ustawień. Poza tym Robert jeździł zbyt dobrze i kosztowałby zbyt wiele w roku kontraktowym 2009 a tak dadzą podwyżkę ( ze 2 mln) i mają dobrego kierowcę na 2009 (ale tylko na 2009) Jeśli to prawda to mamy wyjaśnienie, dlaczego bolid Roberta w przeciwieństwie do Nika nie był tak szybki w wczorajszym wyścigu, jeśli nie to tłumaczyłbym słabszą kondycję BMW zmarnowanym czasem nad dostosowaniami do stylu jazdy Nicka (a jeszcze domowe GP!). Teraz wygląda na to, że opony grzeją mu się dobrze. Jak z tego konkluzja Nick jeździ na 100% w BMW w 2009. Biorąc pod uwagę, że Honda juz raczej nie zmieni składu (więc Massa nie ma gdzie pójść) to tylko miejsce po Raikonenie. Czy ono jest wolne na 2009?- nie sadzę wiec składy teamów nie ulęgną większym zmianom, no chyba żeby Robert dołączył do Fernando w Renault.
Przejdź do wpisu BMW zadowolone z siedmiu punktów
18.07.2008 13:21
0
A ja przewrotnie powiem że w tem incydencie może być trochę szczęścia Roberta. Przynajmniej wymienią mu podwozie (to tylne też?!) ;-)
Przejdź do wpisu Pierwszy trening dla Hamiltona,Kubica kończy na poboczu
17.07.2008 21:14
0
walnij jeszcze coś bedzie smieszniej
Przejdź do wpisu Robert Kubica nie zmienia podejścia
17.07.2008 21:04
0
Kiedyś nampisałem, że już nie bedę Was czytać bo miałem podobne odczucia jak darecky3 po tym przysłowiowym "biciu piany" ale nie wytrzymałem, wciąż tu jestem. darecky3 nie było aż tak drastycznie ;-)
Przejdź do wpisu Robert Kubica nie zmienia podejścia
07.07.2008 19:40
0
Już tu więcej nie wejdę. Nic tylko krytyka zespołu dyrekcji, strategów, etc. Kompletnie nic tym nie wnosicie. Nawet jeśli jest w tym trochę prawdy to wieczne jej powtarzanie jest po prostu nudne. Zdobądzcie się na coś albo zrezygnujcie w wypisywania tego co i tak już wszyscy wiedzą.
Przejdź do wpisu Theissen: zmierzamy w dobrym kierunku
27.05.2008 20:59
0
Pozytywem w tym wszystkim jest to, że notowania Roberta poważnie poszły w górę. Nie ma co ukrywać, że Robert prawdopodobnie dostanie znacznie grubszą kasę w BMW. Nie dziwię się, że szeroko krytykowany dr Mario w tym forum, w sposób stonowany komentuje sukcesy Roberta bo działby na swoją niekorzyść (większa mamona dla Roberta). Ale dobrze niech „se” w końcu Robert kupi jakąś furę. Moim zdaniem obydwaj zostaną w tym samym teamie, chyba że Nick faktycznie się już nie podźwignie ( bo widać, że coś z nim nie halo) . Mario, wypowiadał że będą pracować nad problemem ”zimnych opon Nicka”. Mam propozycje niech zatrudnią inżyniera Roberta z poprzedniego sezonu. Nie mogę zapomnieć dialogu Roberta i tego kolesia przed GP w Chinach - taki żarcik ;-)
Przejdź do wpisu Kubica: Nick nie jest moim najważniejszym rywalem
27.05.2008 20:08
0
Do fanów F1 którzy teraz jadą po Niku - brakuje Wam klasy ! Trochę szkoda bo zaniżacie trochę poziom tego forum ;-) Wybaczcie ale nie można się temu przyglądać obojętnie.
Przejdź do wpisu Kubica: Nick nie jest moim najważniejszym rywalem
27.05.2008 19:51
0
pawb1 - z ortografią chyba na bakier ?- "chistoria"
Przejdź do wpisu Kubica: Nick nie jest moim najważniejszym rywalem
22.05.2008 20:17
0
Ludzie przestańcie pisać głupoty. Theissen, będąc Niemcem, w niemieckim zespole, o niemieckim kierowcy, wykazuje dużą mądrość komentując całą sytuację w taki właśnie sposób. Wyobraźcie sobie jak by Robert jeździł w Maclarenie. Czy Denis też by tak ładnie rozpracowywał problem? Dla tych wszystkich oszołomów którzy chcą podyskutować z ich odpowiednikami zapraszam na stronę Nicka. Tam też takich nie brakuje.
Przejdź do wpisu Theissen broni Heidfelda
06.05.2008 22:12
0
Dzięki MaMuT. Zadałem to pytanie bo temat słąbego startu może być po cześci związany z skrzynią. Mówi się że sprzęgło też było coś "nie halo" ale zaobaczymy. Mam nadzieję że uda im sie to poprawić. No chyba, że Robert coś "kwasi" na starcie.
Przejdź do wpisu Eddie Irvine chwali Kubicę
06.05.2008 21:36
0
Sorry, że zadaję tylko pytania ale straciłem rachubę. Zgodnie z zasadami Robert powinien jechac z nową skrzynią i nowym silnikiem w Turcji.Czy kto z Was wie czy była wymiana silnika po Australi?
Przejdź do wpisu Eddie Irvine chwali Kubicę
06.05.2008 21:25
0
Hej. Słyszeliście coś o pakecie aero BMW na Turcję. Będzie to samo co dotychczas? rogi i bez kołpaków?
Przejdź do wpisu Eddie Irvine chwali Kubicę
30.04.2008 15:22
0
"prubują" przez "o" kreskowane i "niemoże" oddzilenie.Taki żarcik. Jeśli już temat poszedł w technikę, czy ktoś wie dlaczego BMW nie stosuje osłon na przednich kołach?
Przejdź do wpisu BMW przetestuje innowacyjny nos Ferrari
21.03.2008 12:49
0
A widzieliśscie na którym miejscu jest Robert wg ankiety na www.f1technical.net
Przejdź do wpisu BMW po pierwszych treningach w Malezji
19.03.2008 10:30
0
Mogło też tak byc że po kwalifikacjach bolid się lekko uszkodził. Mam na mysli błąd Roberta na 12 zakręcie. Wystarczy, że zawieszenie uległo lekkiej deformacji i ustawienia sie posypały. Po Q3 już nie wiele można robic z bolidem. Tak na marginesie jak się ogląda odpadajace koła podczas wypadków w formule1 (rozproszenie energi kinetycznej) to wyobraźcie sobie jak daleko musi byc rozwinieta diagnostyka wszystkich części po to zeby wyeliminować awarie podczas wyścigu Mam na myśli awarie powstałe w wyniku jakis wcześniejszych wydarzeń (kolizje,etc). Robert w zeszłym roku miał podobny problem z bolidem podczas testów przed GP Malezji albo Singapur, Dopiero po wymianie na bolid rezerwowy poszło leppiej. Myśle, że diagnostyka uszkodzeń "po wyścigu" w tym roku pójdzie jeszcze bardziej do przodu. Nie wiem czy Ferrari sie na tym nie przejechało w Australii.
Przejdź do wpisu Theissen: Za wcześnie na walkę w pierwszej trójce
17.03.2008 20:19
0
leo_ - jak najbardziej się z Tobą zgadzam.
Przejdź do wpisu Kubica zawiedziony po GP Australii
17.03.2008 19:53
0
Ja myślę, że Robert świadomie podejmuje takie wyzwania. Przeciez strategia jest już uzgadniana przed kwalifikacjami. W zeszłym roku np. w Turcji strategia była podobna jak w Australii. Wtedy to była jedyna szansa na to aby wskoczyć wyżej niż 4 lub 5 miejsce. Nie udało się - ok, ale próbowali. W tym roku tyle eksperymentów nie będzie bo bolid jest lepszy. Być może się powtórzę ale jakoś nie widze Nika w eksperymentach. W moich oczach Robert zyskuje więcej tymi popisami niż Nik spokojną jazdą -nawet jeśli punktuje.
Przejdź do wpisu Kubica zawiedziony po GP Australii
17.03.2008 19:33
0
Czy ktoś widział reakcje w garażu teamu BMW jak Robert zdobył drugi czas w kwalifikacjach. Zapewne Ci wszyscy którzy to widzieli zmienią zdanie o tym jak Robert jest traktowany w BMW. Nie zapomnijcie też o tym że sporo tam zależy od samego Roberta. Nikt z nas też nie wie jaki Robert jest. Może nie postawił mechanikom wpisowej flaszkii ;-)
Przejdź do wpisu Kubica zawiedziony po GP Australii
17.03.2008 19:19
0
Miał też pełen bak i miękkie ogumienie na którym miał przejechać jeszcze "kilka" okrażeń. Widać było że jedzie bardzo delikatnie. Myślę że BMW celowo nie mówiło o silniku w wywiadach, żeby bezkarnie go teraz wymienić. Robert też już później nic na ten temat nie gadał.
Przejdź do wpisu Kubica zawiedziony po GP Australii
17.03.2008 19:10
0
Biorąc pod uwagę ten silnik to zmiana strategii nie była taka beznadziejna. Robert mógł dojechać na wysokiej pozycji. Inny temat - biorąc pod uwagę, że teraz bezawaryjnośc będzie kluczowym czynnikiem niektóre zespoły mogą kombinować w różny sposób nie koncząc wyścigu zakładajć że bedą mogli bezkarnie wymienić silnik czy skrzynię. Kamikadze paradoksalnie mógł pomóc BMW wymienić te komponenty na nastepny wyścig. Jeśli na każdym wyścigu przynjamniej jeden bolid będzie punktował to zespół bedzie wysoko.
Przejdź do wpisu Kubica zawiedziony po GP Australii
17.03.2008 18:21
0
z tym skrzydłem to standardowa procedura. Czy była potrzeba czy nie to sie je wymienia po stłuczce.
Przejdź do wpisu Kubica zawiedziony po GP Australii
17.03.2008 18:09
0
Ludzie co wy wypisujecie, jaki spisek? Nawet jeśli poszło nie tak to już doszukujecie się jakiejś zmowy. Wlejcie do tego portalu odrobinę profesjonalizmu, i nie czepiajcie się tego Nika.
Przejdź do wpisu Kubica zawiedziony po GP Australii
16.03.2008 20:01
0
Patrząc na to z drugiej strony to nie wiem co bym wolał ogladać. Robert robi niezłe przedstawienie, Wolelibyście ogladać Roberta jadacego cały wyscig na przysłowiowej "czwórce" tak jak to robi Nik czy coś innego? Nawet jeśli nie zdobył podjum to widać walkę i determinację w tym co robi. Nie na darmo Fernando mówił że Robert jest najlepszy. A tak w ogóle to Fernando zachował sie dziś po koleżeńsku. Nawet nie próbował Roberta wyprzedić. Przecież widac było, że auto Roberta coś nie ciągnie (no chyba że oszczedzał miekkie gumy).
Przejdź do wpisu Szefostwo BMW Sauber mimo wszystko zadowolone
14.03.2008 20:17
0
Myśle, że ustawianie balansu na lotnisku nie ma wiekszego sensu. Tam taczej chodziło o osiągi maksymalne
Przejdź do wpisu BMW-Sauber po pierwszych treningach
14.03.2008 14:17
0
Puste baki przetestują na trzecim treningu. Przynjamniej tak mi sie wydaje. Po prostu musza to zrobić Balans jest totalnie inny. Chyba, że juz to wiedzą. Nie da sie ukryć, że temperatura i zużyce opon jest teraz najważniejsze. Mysle, że się niespodzewali takich temperatur. Mam pytanie z innej beczki. Czy ktos wie czy BMW zrezygnowało definitywnie z owiewek przednich kół? Pokazali to na premierze bolidu a później nic? Miało być 0.2 sekundy in plus
Przejdź do wpisu BMW-Sauber po pierwszych treningach
02.03.2008 14:49
0
i to jest na tym forum marne, że są tu ludzie który próbują coś tu udowodnic/ pokazać że się na czymś znają, odizolować laików....żal
Przejdź do wpisu Heidfeld nie może doczekać się początku sezonu
27.02.2008 22:20
0
Czy ktoś wie co z tymi kołpakami w bolidach BMW?
Przejdź do wpisu BMW Sauber po testach w Barcelonie
26.02.2008 22:40
0
a jak znowu kołpak odpadnie? o zgrozo. Już widzę jak mi się to juz dzisiejszej nocy śni.
Przejdź do wpisu #2 dzień testów- Hamilton dalej najszybszy
26.02.2008 21:45
0
Czy ktos wie jak to jest z przepisami w przypadku stosowania róznych setupów w trakcie kwalifikacji i w trakciw wyscigu. Mam na myśli to, że w trakcie kwalifikacji z jakichś przyczyn jadą z kołpakami a w trakciw wyscigu nie lub odwrotnie.
Przejdź do wpisu #2 dzień testów- Hamilton dalej najszybszy
26.02.2008 21:28
0
To może być trafny wniosek. Suma sumarum tempo "rejsowe" wydaje się być bardziej istotne. W zeszłym roku na kwalifikacjach BMW traciło mniej do Ferari i McLarena niż po całym wyscigu. Interesuj mnie czy Robert w dalszym ciągu jezdzi tak równo każde kółko jak w zeszłym roku bez TC.
Przejdź do wpisu #2 dzień testów- Hamilton dalej najszybszy
26.02.2008 21:16
0
Sorry, chciałem powiedzieć - Czyli dalej .....
Przejdź do wpisu #2 dzień testów- Hamilton dalej najszybszy
26.02.2008 21:11
0
Czy dalej są za Ferarri i Mclarenem, no chyba że jezdżą na ręcznym ;-)
Przejdź do wpisu #2 dzień testów- Hamilton dalej najszybszy
26.02.2008 20:57
0
Myślę, że jest coś w tym komentarzu Alonso. Dwa czołowe zespoły Fer i MC nie mogą sobie pozwolić na odpuszczenie czołówki. Muszą się tam regularnie pokazywać. Nie zapominajmy ze testy sa doskonałym narzedziem marketingowym .Taki "chłyt marketingowy" ;-). BMW zrobiło wystarczająco duży szum przy prezentacji. Teraz jest czas pokazać rezultaty, i nie koniecznie w trakcie testów. W podobnej sytuacji jest Renault. Obydwa zespoły jadą już od lata poprzednigo roku z nowymi modelami przy czym Alonso widzi juz teraz, że będzie im trudno dogonić BMW. Obym się nie mylił. Jeśli by tak nie było to po jakiego grzmota mają Alberta 2.
Przejdź do wpisu #2 dzień testów- Hamilton dalej najszybszy