DO
GP Miami
02.05 - 04.05
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Arabii Saudyjskiej
-
Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
-
Australijczycy czekali 15 lat na swojego lidera mistrzostw
-
Verstappen pozytywnie zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla w Dżuddzie
-
Pierwsze podium Ferrari w sezonie
-
Kolejny solidny występ Hadjara
-
Mercedes walczył z przegrzewaniem opon
-
Współpraca zespołowa i podwójne punkty Williamsa
-
Sauber bez szans na walkę o punkty
-
Fatalny wyścig Alpine
-
Haas bez punktów, ale zadowolony po potrójnym maratonie F1
-
Alonso o wyścigu w Dżuddzie: 50 okrążeń kwalifikacyjnych
Ostatnia aktywność
18.10.2008 16:20
0
a moze Robert ma bolid ustawiony na deszczową pogode? było by ostro, gdyby padalo i robert wykręcal najlepsze czasy :) "pobożne zyczenia"
Przejdź do wpisu Nick Heidfeld ukarany przez sędziów
13.09.2008 17:22
0
pamietam wyścig z 2006 roku gdzie Michael Schumacher startował z 16pozycji i wygrał! to był koles.... mysle ze jak robert nie rozbije boliu na pierwszym okrążeniu to powinien byc na podium, ma monzy jest gdzie wyprzedzac, trzeba miec dobra predkość a BMW to ma!
Przejdź do wpisu BMW rozczarowane po kwalifikacjach
08.07.2008 20:40
0
kwiatek1 nocne wyścigi były juz w motogp i nie trzeba bylo zadnych swiatel :/ ja juz sie doczekac nie moge
Przejdź do wpisu Zespoły wyślą ekspertów do Singapuru
11.04.2008 17:34
0
do mark.kmk nie masz racji pisząc, że KERS spowoduje zwiekszenia prawdopodobienstwa kolizji na starcie, gdyż energia jest gromadzona przy hamowaniu. owszem po przejechaniu okrążenia formującego bedzie czas żeby zgromadzić energie, ale jestem przekonany, że nie będzie to działać jak turbo w grach komputerowych. Energia gromadzona bedzie wykorzystana natychmiast przy przyspieszeniu (jakimkolwiek) Ktoś wspomniał, żeby wrócic do silników o wiekszej pojemności to w mojej ocenie krok w tył. Każdy z nas, kierowców chciałby jeżdzić autem które pali mało, a mało pali takie które ma małą pojemność. Wiec trzeba zmienic technologie zeby miec z małej pojemności dużo mocy. Osobiście chciałbym bardzo by dopuszczono możliwość stosowania silników elektrycznych. Tak jak ktoś wspomniał może ze spalin też czerpać energię. Tu zespoły mają bardzo dużo do zrobienia. Czy kierowca w F1 ma coraz mniej do pracy? osobiście uważam, że nie. Kierowca co sezon musi sie nauczyć czegoś nowego, kierowca musi umieć wspołpracować z inżynierami. Kierowca musi co sezon umieć okiełznac to "monstrum" stworzone przez teoretyków. pozdrawiam
Przejdź do wpisu Czy podniesiona zostanie minimalna waga bolidów?