DO
GP Miami
02.05 - 04.05
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Arabii Saudyjskiej
-
Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
-
Australijczycy czekali 15 lat na swojego lidera mistrzostw
-
Verstappen pozytywnie zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla w Dżuddzie
-
Pierwsze podium Ferrari w sezonie
-
Kolejny solidny występ Hadjara
-
Mercedes walczył z przegrzewaniem opon
-
Współpraca zespołowa i podwójne punkty Williamsa
-
Sauber bez szans na walkę o punkty
-
Fatalny wyścig Alpine
-
Haas bez punktów, ale zadowolony po potrójnym maratonie F1
-
Alonso o wyścigu w Dżuddzie: 50 okrążeń kwalifikacyjnych
Ostatnia aktywność
04.03.2010 16:15
0
Właśnie co to jest to co mają nad kamerką (nad wlotem powietrza do silnika)?? Widziałem to tez przy paru innych bolidach.
Przejdź do wpisu Trybuna Vettela na Nurburgring
15.03.2008 18:13
0
Podziwiam ich za tą wolę walki, którą mają. Biorąc pod uwagę, że prawie w ogóle nie testowali to radzą sobie nieźle. Myślę, że koło połowy sezony dogonią resztę stawki i będą osiągać porównywalne czasy z Force India. Trochę jest mi ich żal, bo to w końcu nie ich wina, ale braku sponsorów (chociaż sponsorzy są jak są i dobre wyniki, a tych mieli trochę mało w tamtym sezonie).
Przejdź do wpisu Kwalifikacje: Super Aguri zamyka stawkę
07.12.2007 19:51
0
To jest już szczyt!! FIA chce chyba aby F1 było postrzegane jako niższa seria wyścigowa niż dotychczas. Moim zdaniem FIA za bardzo ingeruje w sprawy teamu, przecież to sprawa temu ile ludzi zatrudni do obsługiwania komputera nie?? To też sprawa temu czy chce używać temu czy systemu CFD. Jeszcze te zmiany, że można testować w tunelu tylko modele w skali 60% i tylko naraz jeden, przecież bolid może inaczej się zachowywać niż model, a trzeba też sprawdzić czy wyprzedzanie wpływa jakoś na aerodynamikę. Takie jest moje zdanie. Nie wiem ja wy ale ja uważam, że FIA za bardzo się rozchylała i myśli, że może ingerować we wszystko, np. ten przepis o jednym dostawcy opon to absurd, teamy mają prawo wyboru jakiej firmy chcą używać opon, a producenci mają prawo to wkraczania na rynek tam gdzie chcą, a nie tam gdzie tylko im sie pozwala, bo już jest jeden producent i to wystarczy. Pozdrawiam!
Przejdź do wpisu Kolejne restrykcje FIA w aerodynamice
08.08.2007 12:05
0
BMW nie tylko powinno poprawiać osiągi bolidu ale też jego niezawodność, bo obecnie mają z tym małe problemy.
Przejdź do wpisu BMW pracuje już nad modelem F1.08
03.08.2007 17:41
0
Popieram redakcję za to zaostrzenie zasad. Jak czytam komentarze typu: "Kubica najlepszy!!! Łoooo!!!" albo widzę wyliczankę: "Pierwszy! Drugi!" itd.to normalnie mnie krew zalewa. Serwis ten jest o F1 a nie o Kubicy tylko ani też to nie żadna wyliczanka. Każdy chyba umie liczyć. Pozdro!!
Przejdź do wpisu Regulamin pisania komentarzy na formula1.pl
31.07.2007 15:26
0
@Tanis W tym sezonie Michelin samo zrezygnowało,.żeby pokazać FIA, że robi błąd, bo w regulaminie na przyszły sezon jest zapis, że ma być tylko jeden dostawca opon. Także i tal w przyszłym sezonie ktoś musiałby odejść.
Przejdź do wpisu Możliwe zmiany w zasadach używania opon w 2008
31.07.2007 12:43
0
Powinni pozwolić powrócić Michelin do F1 a nie kombinować z mieszankami. Jakby było dwóch dostawców opon rywalizacja byłaby bardziej nieprzewidywalna, bo nie wiadomo by było kto lepiej przygotuje opony na dany wyścig, a teraz Brigestone nie musi rozwijać opon bo nie ma konkurencji.
Przejdź do wpisu Możliwe zmiany w zasadach używania opon w 2008
12.03.2007 11:29
0
Też jestem ciekaw na jakim programie będą transmitowane piątkowe i sobotni trening (o ile wogóle będą)??
Przejdź do wpisu Todt: Nowy rozdział w historii Ferrari
09.10.2006 17:41
0
cieszyć się z cudzego nieszczęścia, no ale wyszło na równo po jednej awarii
Przejdź do wpisu Briatore: Sprawiedliwości stało się zadość