DO
GP Kanady
13.06 - 15.06
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Hiszpanii
-
Dublet McLarena, dramat Verstappena i popis Hulkenberga w GP Hiszpanii!
-
Racing Bulls wyprzedziło Haasa w klasyfikacji generalnej
-
Neutralizacja zepsuła wyścig Red Bullowi
-
Gasly zapunktował, ale Alpine spadło na ostatnie miejsce w mistrzostwach
-
Piastri w Hiszpanii sięgnał po piąte zwycięstwo w sezonie
-
Leclerc na podium, Hamilton gra zespołowo
-
Hulkenebrg zdobył 10 punktów, a Sauber przeskoczył w klasyfikacji Astona
-
Williams z najgorszym wynikiem w tym roku
-
Russell ukończył wyścig tuż za podium, ale po drodze zaliczył starcie z Verstappenem
-
Alonso przed własną publicznością sięgnął po pierwsze punkty w tym roku
-
Kara przekreśliła szanse Bearmana na punkty
Ostatnia aktywność
22.07.2008 17:05
0
kempa007, teoretycznie masz rację, ale tylko teoretycznie. Waga systemu jest obecnie szacowana na ok.30kg a dopuszczalna waga całkowita bolidu z kierowcą na 2009 nie ulega zmianie. Pytanie więc czy 30 kg w niedogodnym z pkt. widzenia rozkładu masy miejscu na pewno zbilansuje doskonałe działanie KERS. A myślisz że dlaczego Mac rozważa budowę 2 bolidów, z systemem i bez? To 30 kg przy stałej wadze kierowcy (na razie tylko Robert zrzucał wagę i to nie 30 kg ;)) to o 30 kg mniej tak potrzebnego balastu w newralgicznych miejscach. Wszystko to więc nie jest takie oczywiste.
Przejdź do wpisu Mechanik porażony prądem, BMW przerywa testy