DO
GP Miami
02.05 - 04.05
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Arabii Saudyjskiej
-
Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
-
Australijczycy czekali 15 lat na swojego lidera mistrzostw
-
Verstappen pozytywnie zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla w Dżuddzie
-
Pierwsze podium Ferrari w sezonie
-
Kolejny solidny występ Hadjara
-
Mercedes walczył z przegrzewaniem opon
-
Współpraca zespołowa i podwójne punkty Williamsa
-
Sauber bez szans na walkę o punkty
-
Fatalny wyścig Alpine
-
Haas bez punktów, ale zadowolony po potrójnym maratonie F1
-
Alonso o wyścigu w Dżuddzie: 50 okrążeń kwalifikacyjnych
Ostatnia aktywność
16.10.2009 11:33
0
Co jest do diabła? Czemu wszystkie "formula1.pl" (ef jeden pl) zamieniane są na formula1.pl ?!?! WTF!
Przejdź do wpisu Kubica przed dużym wyzwaniem w Renault
16.10.2009 11:31
0
***43. seba16011994 - ja nie mam nic przeciwko korzystaniu ze źródeł z innych stron - czy to autosportu czy formula1.pl - chodzi tylko o to, aby je podawać. Poza tym generalizowanie, że wszystkie newsy są z formula1.pl to też przegięcie. Agora chyba jednak nie ma na te wiadomości monopolu, choć akurat podają źródła (jak z tym wywiadem z autosportu),a sam ich portal został stworzony tylko dlatego bo taka moda. W każdym bądź razie redakcja formula1.pl powinna moim skromnym zdaniem nieco przemyśleć politykę informacyjną. Ja bym czasem chciał zerknąć do źródła i przeczytać np. wywiad po angielsku. That's all.
Przejdź do wpisu Kubica przed dużym wyzwaniem w Renault
15.10.2009 21:04
0
Kochani redaktorzy, podajcie źródło, z którego czerpiecie wypowiedzi Roberta. Będzie to fair wg nas czytelników i samego źródła. Dla ścisłości - wypowiedzi pochodzą z wywiadu Roberta na stronie autosport.com. Oczywiście nie da rady linka tutaj wkleić. :(
Przejdź do wpisu Kubica przed dużym wyzwaniem w Renault
12.10.2009 15:33
0
No i super... trzymam kciuki za Roberto i Renówkę. Do panów redaktorów: tłumaczenie tych wypowiedzi z języka angielskiego jest delikatnie mówiąc drewniane. Aż ciężko czasem przez to przebrnąć. Zaproście do współpracy prawdziwego tłumacza... tzn. takiego z wykształceniem tłumaczeniowym i praktyką. Jestem pewny, że wśród sympatyków portalu jest taki niejeden. Uprzedzając pytanie - nie jestem jednym z nich. :)
Przejdź do wpisu Robert Kubica oficjalnie w Renault
04.10.2009 23:01
0
Nie będzie 39 pojazdów... przecież Domenicali chce 3 bolidów tylko dla Ferrari. Może jak tak bardzo Schumachera chcą to niech dla niego stworzą Formuła 1 Szumi-edition. Będzie się ze sobą Szumi ścigał. Swoją drogą Stefano nieźle pojechał Schumacherowi, bo stwierdził niejako pośrednio, że jest gorszy niż pozostała dwójka kierowców - skoro trzeba dla niego specjalnego traktowania. Nie rozumiem co za problem wziąć Szumiego jako 2-ego kierowcę zamiast tworzyć mu trzeci "emerycki" bolid.
Przejdź do wpisu Ferrari dalej chce trzeci bolid w stawce
04.10.2009 15:14
0
... ta pierwsza naturalnie
Przejdź do wpisu Vettel przedłuża szanse na tytuł
04.10.2009 15:13
0
W przypadku BMW ze słowa "strategia" zdecydowanie wypadła literka "t"... :P
Przejdź do wpisu Vettel przedłuża szanse na tytuł
04.10.2009 15:07
0
Gratulacje dla VETa. Jechał po prostu dzisiaj idealnie. A WEB zrobił sobie Q2 na końcu wyścigu. ;)
Przejdź do wpisu Odmienne wyścigi Red Bulla
04.10.2009 14:56
0
Wydaje mi się, że rzeczywiście Brawn GP w przyszłym sezonie to będzie już Mercedes F1 team. Współpraca Mercedesa z McLarenem się właściwie zakończy w tym roku, zarówno jeśli chodzi o F1 (słabo Mac wypadł) jak i wspólne marketingowe dzieło czyli pojazd drogowy Mercedes SLR McLaren. Tak więc Mac i Merc nie będą już mieli wspólnego mianownika w 2010 roku. No ale jest to wg mnie wróżenie z fusów mimo wszystko. Ja bym jednak na miejscu KUB wszedł w Renówkę, bo po prostu Renault musi zmienić swój wizerunek i wygrywać w 2010 skoro zespół zostaje w F1.
Przejdź do wpisu Toyota straciła szansę na Kubicę?
04.10.2009 13:53
0
Paradoksalnie afery związane z zespołem Renault prawdopodobnie pomogą mu w przyszłym sezonie. Moim zdaniem w zespole następuje własnie swojego rodzaju reset i nowi ludzie dochodzą do głosu. I całe szczęście, bo już nie mogłem patrzeć na "barwną postać" pana Briatore. Tak więc Renault będzie w przyszłym sezonie prawdopodobnie odświeżonym zespołem i na miejscu Roberta spróbowałbym tam poszukać szczęścia. Przynajmniej nie będzie miał tak częstych problemów technicznych z bolidem i silnikiem. Jestem dobrej myśli jeśli chodzi o tę drogę... jeszcze jakby przemalowali się na stare barwy czarno-żółte. :)
Przejdź do wpisu Toyota straciła szansę na Kubicę?
03.10.2009 15:27
0
O, nie widziałem że KOV wymienia skrzynię. To faktycznie powinna się kolejność jeszcze zmienić. Zresztą na oficjalnej stronie napisali, że zrobią aktualizację jeszcze w niedzielny poranek. Zobaczymy...
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów
03.10.2009 15:22
0
@142 kuziu: w Singapurze BAR się rozwalił tak, że nie mógł nic z tym zrobić. Tutaj BUE uszkodził samochód i wrócił na tor stwarzając niebezpieczeństwo - wiadomo wszyscy mknęli jak ogłupiali w Q2 - a o wypadek z udziałem "zawalidrogi" nie trudo.
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów
03.10.2009 15:17
0
Tak to wygląda na formula1.com: 1. Sebastian Vettel, Red Bull, 658.5kg 2. Jarno Trulli, Toyota, 655.5 3. Lewis Hamilton, McLaren, 656 4. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 660 5. Kimi Raikkonen, Ferrari, 661 6. Heikki Kovalainen, McLaren, 675 7. Nico Rosberg, Williams, 684.5 8. Robert Kubica, BMW Sauber, 686 9. Adrian Sutil, Force India, 650 10. Rubens Barrichello, Brawn GP, 660.5 11. Jaime Alguersuari, Toro Rosso, 682.5 12. Jenson Button, Brawn GP, 658.5 13. Giancarlo Fisichella, Ferrari, 661.5 14. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 665.4 15. Kazuki Nakajima, Williams, 695.7 16. Romain Grosjean, Renault, 691.8 17. Fernando Alonso, Renault, 689.5 18. Vitantonio Liuzzi, Force India, 682.5 19. Timo Glock, Toyota, n/a 20. Mark Webber, Red Bull, n/a
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów