Kojag
Ostatnia aktywność
avatar
Kojag

02.08.2011 01:17

0

Zwycięstwo zwycięstwem, ale styl w jakim wygrał był wręcz niesamowity. Już teraz Orlen łoży na niego niezłą kasę, bo starty w Porsche i F3 ES, które okraszone są licznymi testami, kosztują... A reklama uzyskana przez te starty to i tak mało w porównaniu z reklamą, jaką mogliby sobie zrobić, dając go na test młodych w F1 - napewno ich na to stać i pewnie prędzej, czy później do tego dojdzie. Widać, że na niego stawiają. Przykłady takich kierowców jak Yamamoto, czy Alex Yoong pokazują, że z kasą każdy może sobie pojeździć, więc i Giermaziaka w F1 zobaczymy. Pytanie brzymi tylko kiedy się to stanie. Widać, że póki co prowadzą go rozsądnie i nie rzucają na głęboką wodę. Jeśli Kubica wróci do F1, to Orlen nie będzie się spieszył. Wyobraźmy sobie sytuację w której za 6 lat Kubica powie sobie "dość" i odejdzie na dobre z F1 - wtedy mający wówczas 27 lat Giermaziak będzie już w pełni ukształtowanym kierowcą, mającym za sobą testy bolidem F1 i kilka sezonów w GP2... Może trochę mocno wybiegam w przyszłość, ale dla mnie jasne jest, że Kuba w F1 kiedyś się znajdzie...

avatar
Kojag

01.08.2011 23:09

0

Testy ostatnio nigdy nie są transmitowane, więc radzę nawet na transmisję nie liczyć. Wydaje mi się, że jeśli Kuba Giermaziak będzie dalej jeździł tak dobrze w Porsche Supercup, to Orlen sypnie mu trochę kasy na test młodychw którymś ze słabszych zespołów, choćby dla PR...

avatar
Kojag

16.04.2011 08:28

0

Pewnie znów coś kombinowali z KERSem...

Przejdź do wpisu Q1: Webber odpada

avatar
Kojag

09.04.2011 09:37

0

10. Nie pomyliło, ale to raczej wina słabej formy rywali, niż dobrej formy Ferrari, pierwszy wyścig to przetarcie i nie każdy pokazuje wtedy swoją prawdziwą formę. W pierwszym wyścigu nawet największym złomem można coś osiągnąć, co pokazuje sezon 2009 i czwarte miejsce w qualu Roberta, a później świetny wyścig zakończony dla niego z winy Sebka... Wszyscy dobrze wiemy, jak fatalnym bolidem było BMW z 2009 roku... A Ferrari od poewnego czasu nie opiera się na genialnych umysłach konstruktorskich, tylko na kasie, dzięki czemu mogą podpatrywać innych i kopiować najlepsze rozwiązania rywali w dość szybkim czasie. To zapewnia im konkurencyjność w każdym sezonie...

Przejdź do wpisu Ferrari analizuje brak formy

avatar
Kojag

26.03.2011 13:11

0

Ich słąbsza forma jest wytłumaczalna kłopotami finansowymi, ale słaba forma Marussia Virgin Racing nie jest wytłumaczalna niczym. Rosjanie mają kasę, ludzi i sezon doświadczeń. Porównując możliwości jakie mieli inżynierowie tych dwóch zespołów, to praca zrobiona przez ludzi z HRT nie jest aż taka katastrofalna, jak mogłoby się to wydawać. HRT mogłoby być świetnym zespołem dla młodych ludzi, młodych inżynierów - pasjonatów, których póki co nie interesuje kasa, ale za wszelką cenę chcą być w F1 - mogliby nabierać tam doświadczenia. Gwarantuję, że spokojnie mogliby zebrać bardzo duży zespół ludzi pracujących "dla idei", skoro i tak zalegają z wypłatami...

avatar
Kojag

23.03.2011 21:22

0

1. To są i tak grosze... A zapewniem, że wielu fanom motosportu taka wiadomość może wywołać uściech na ustach, a to jest czasami najważniejsze...

avatar
Kojag

22.03.2011 15:39

0

"Indyjczyk" dobre! Teraz można śmiało mówić, że Karun jest jedynym Indyjczykiem w F1, bo Narian to chyba jednak z innego kraju jest.

avatar
Kojag

15.03.2011 10:44

0

Dlaczego "nowy" skoro ten bolid rzeczywiście jest nowy...

avatar
Kojag

15.03.2011 10:38

0

A o LRGP nic nie wspomiał...

avatar
Kojag

12.03.2011 08:29

0

Patrząc na czasy testów to TL nie odstaje już od stawki. Można śmiało mówić, że HRT i MVR będą walczyły ze sobą, a Lotusy będą walczyć z innymi, regularnie dostawać się do Q2 i liczyć na drobne zdobycze punktowe.

avatar
Kojag

12.03.2011 08:24

0

Jeśli to szczyt możliwości Mercedesa, a Tem Lotus traci nieco ponad 2 sekundy to jestem pod wrażeniem tych Malezyjczyków. Wykonali kawał dobrej roboty!

avatar
Kojag

10.03.2011 18:42

0

Lepiej nie nastawiać się na powrót w tym sezonie, bo jeśli się nie uda to będziemy baaardzo zawiedzeni, a jeśli się uda, będziemy mega szczęśliwi...

avatar
Kojag

10.03.2011 11:44

0

Delikatna aluzja, że Nick jest dla niego lepszym kolegą zespołowym od Roberta...

avatar
Kojag

10.03.2011 10:28

0

Wszyscy wszystko będą kopiować i stawka będzie jak co sezon, taka sama...

Przejdź do wpisu Williams z nowym wydechem

avatar
Kojag

10.03.2011 10:25

0

HRT tak długo pracowało nad bolidem, aby móc jeździć na 1 pitstop

avatar
Kojag

05.03.2011 13:35

0

16. A niby dlaczego nie traktujesz Ferrari, jak zespołu fabrycznego? Bo odnoszą sukcesy? Są centralnie sterowani, jak wszystkie fabryczniaki... 17. Virgin przez Marussię, też jest fabryczny...

Przejdź do wpisu W HRT nie ma pośpiechu

avatar
Kojag

04.03.2011 15:02

0

Bo oni czekają, aż Polsat wyłoży kasę na starty Maurycego ;)

Przejdź do wpisu W HRT nie ma pośpiechu

avatar
Kojag

01.03.2011 14:45

0

Mimo, że Infiniti mocno powiązane jest z Francuzami, to może oznaczać, że Japończycy, powoli, będą wracać do F1 i innych sportów motorowych. Ciekawe czy na bolidach pojawi się jedynie logo, czy może troszkę więcej malowania się zmieni?

avatar
Kojag

24.02.2011 14:48

0

Konstrukcja Williamsa jest dość nietypowa, naprawdę jestem ciekaw, co pokażą w tym sezonie.

avatar
Kojag

18.02.2011 22:29

0

7. To VR, a nie HRT miało za mały bak... 13. Podobno F111 ma pojawić się na testy w Bahrajnie To, że HRT w ogóle wystartowało w tamtym sezonie pozytywnie o nich świadczy. Zdołali stworzyć zespół i kupić bolid w dosłownie kilka dni, bo ekipa Camposa istniała tylko na papierze. To nie ich wina, że Dallara zrobiła "g" zamiast bolidu. Adrian Campos zawalił sprawę, bo to on nie miał kasy na wcześniejsze kupienie i testowanie bolidu. Gdyby konstrukcja była lepiej sfinansowana przez Camposa to nie mieliby problemu z jej rozwojem w początkowej fazie sezonu. Kiedy ekipa nauczyła się bolidu, to było już za późno na jakąkolwiek rywalizację, więc porzucono rozwój tego samochodu i zdecydowano, że sprzedając miejsca w stawce będą mieli kasę na budowę F111. Nowy bolid to zupełnie inny rozdział historii, za projekt odpowiedzialni są inni ludzie, mają doświadczenia związane z całym sezonem jazdy, pomoc technologiczna Williamsa - dopiero teraz zobaczymy na co ich stać.

Przejdź do wpisu HRT sprawdzi Liuzziego

avatar
Kojag

18.02.2011 17:56

0

12. Buhauhahahaha. nikt mnie ostatnio tak bardzo nie rozbawił...

avatar
Kojag

15.02.2011 12:18

0

A niech sobie idzie. Póki w RBR jest Newey, to przejście do Ferrari byłoby jedynie krokiem w tył, a krok w tył dla Niemca tylko cieszy Polaków i zwalnia miejsce w najlepszym zespole stawki...

Przejdź do wpisu Vettel marzy o Ferrari

avatar
Kojag

15.02.2011 12:10

0

Rosberg, Hamilton i Kubica zawsze rywalizowali, miło byłoby, gdyby wszyscy dostali kiedyś mocne bolidy i na równych szansach powalczyli w F1... W tym sezonie to mało możliwe, bo Kubicy na razie brak, a Mercedes pewnie będzie stawiał na Schumachera, ale za rok...?

avatar
Kojag

12.02.2011 22:21

0

Widać, że Renault jest liberalnym teamem, w przeciwieństwie do BMW i pozwala robić i mówić kierowcom co chcą. Renault można skrytykować, a BMW nie - teraz, kiedy Nick jest już jedną nogą w Renault może spokojnie mówić o niedoskonałościach swojedo dawnego pracodawcy - o czym nie było mowy, kiedy tam jeździł. Nick jest chyba kierowcą najbliższym polskim kibicom - patrząc na Roberta zawsze patrzyliśmy też na Nicka, więc jego obecność w LRGP będzie najlepszym co mogłoby się w tak trudnej sytuacji wydażyć. Chciałbym, aby Robert wrócił w tym sezonie do F1 i mógł tam jeździć z Nickiem, bo mam nadzieję, że Nick będzie w tym sezonie walczył o mistrzostwo. To być może zaskutkuje brakiem miejsca dla Witka, ale jego sponsorzy pewnie chętnie kupiuą mu miejsce w HRT ;)

avatar
Kojag

12.02.2011 18:29

0

Mam nadzieję, że Kubica szybko odzyska sprawność - kwestia powrotu na tor to już tylko konsekwencje odzyskania sprawności. Boję się tylko, że szybko powrót do F1 może mu zaszkodzić. Nie chcę za mocno wybiegać w przyszłość, ale może przed F1 powininen sprawdzić się w niższej serii? Jasne jest, że pojedzie jakieś 'testy' i traningi, ale takie sprawdzenie mogłoby mu pomóc - chyba.

avatar
Kojag

08.02.2011 16:44

0

Hindusi pewnie nieżle zapłacili, że HRT zdecydiwało się na budowę nowego "okrętu"

avatar
Kojag

08.02.2011 16:39

0

No i nie skłamał...

avatar
Kojag

08.02.2011 15:56

0

Zdrowia Robert! Mimo, że nie znasz większości z nas, to jesteś częścią naszego życia. Sprawiłeś, że pokochaliśmy F1 i teraz będziemy kochać ją niezależnie od wszystkiego.

avatar
Kojag

07.02.2011 19:44

0

Napiszmy Robertowi jakiś list z oficjalnymi życzeniami powrotu do zdrowia.

Przejdź do wpisu Gerber o wypadku Kubicy

avatar
Kojag

07.02.2011 19:28

0

Robert jeszcze pojedzie w Ferrari.

avatar
Kojag

06.02.2011 20:38

0

Teraz najważniejsze jest zdrowie Roberta, ale jeśli LRGP chce zapewnić mu dobry bolid, kiedy będzie wracał i jeśli ma wrócić w tym sezonie, to powinni mu znaleść jak najlepszego zastępcę, który dobrze rozwinie bolid. Rozumiem, że mają swoich kierowców rezerwowych i zapewne któryś z nich będzie się ścigał, ale z rozwojem bolidu może być gorzej, dlatego warto byłoby mieć kogoś doświadczonego, takiego jak Heidfeld czy De la Rosa...

avatar
Kojag

06.02.2011 11:23

0

Kempa jest w TVN24

Przejdź do wpisu Poważny wypadek Kubicy

avatar
Kojag

03.02.2011 19:12

0

Faktycznie wiejej optymizmem, można mieć nadzieję, że dołączą do czołówki. Nie wyobrażam sobie, aby w czołówce było 5 zespołów na podobnym poziomie, więc pewnie ktoś z tej czołówki wypadnie. Niepokoi mnie brak wyraźnych zmian w bolidzie Ferrari - chyba zbyt mocno zajęli się starym bolidem w 2010 roku. Nie wiadomo też co pokażde McLaren, oni tak jak Mercedes zajęli się bolidem wcześniej niż pozostałe zespoły z czuba stawki, więc znów mogą być mocni. Sezon 2009 pokazał, że każdy może łątwo wypaść z czołówki, może teraz będzie podobnie?

avatar
Kojag

03.02.2011 15:14

0

8. Potem chyba powiedzieli, że będzie nowy

avatar
Kojag

02.02.2011 20:22

0

Pietrek mocno przyczynił się do tego, że Renia mogła rozwijać R30 i miała za co budować R31. Tego, ile kasy dostarcza nie dowiemy się nigdy. Wiadomo, że są to bardzo duże sumy. A kierowcą fatalnym nie jest - jak nie popełnia głupich błędów i nie ma awarii to trzyma mocny poziom. Ale głupie błędy mają to do siebie, że łatwo je wyelimonować - dużo mniejszych błędów trudniej usunąć, niż jeden duży...

avatar
Kojag

01.02.2011 22:20

0

6. Po czym po kilku dniach powiedzieli, że F111 będzie zupełnie nową konstrukcją. Ale pewnie będzie to mocno przebudowany bolid z ubiegłego roku, wątpię aby byli w stanie stworzyć coś nie opierając się na konstrukcji Dallary

avatar
Kojag

01.02.2011 15:56

0

Webber chyba nieźle schudł

avatar
Kojag

31.01.2011 21:15

0

Kubica powinien mu pomóc, jako starszemu koledze. heh

avatar
Kojag

31.01.2011 21:10

0

Teraz jeśli nie jest się pay driverem, nie ma co liczyc na miejsce w stawce, nie mając solidnego doświadczenia, które bez sukcesów na koncie i tak niczego nie gwarantuje. Ostatnim po Hamiltonie i Vettelu, kierowcą który dostał się do F1 ze względu na telant i tam pozostał jest Kobayashi... Teraz to żaden wstyd być pay driverem - to nawet zaszczyt bo widocznie w kategorii jakość/kasa pokonał resztę zawodników których na starcie nie zobaczymy ;)

avatar
Kojag

31.01.2011 20:52

0

Jeśli KERS będzie nadal tak niedopracowany, jak w 2009 roku, to może być ciekawie

Przejdź do wpisu Team Lotus bez KERS

avatar
Kojag

31.01.2011 16:02

0

@Lewy_89 Stary bolid był podobno montowany z gotowych części jakie udało im się zakupić przed sezonem... Podobno - ile w tym prawdy, nie wiem...

avatar
Kojag

31.01.2011 15:59

0

Znacznie ładniejszy od poprzednika...

Przejdź do wpisu Sauber prezentuje C30

avatar
Kojag

31.01.2011 15:07

0

Mają tylu kierowców testowych, że spokojnie znalazło by się tam miejsce dla jeszcze jednego Polaka, Kuby na przykład...

avatar
Kojag

31.01.2011 15:01

0

Jaka ładna "Łada" na przedramieniu...

avatar
Kojag

30.01.2011 22:05

0

11. No i przy prezentacji barw były nowe kombinezony też

avatar
Kojag

30.01.2011 22:01

0

11. Fauzy pokazał już wczoraj nowy kombinezon.

avatar
Kojag

28.01.2011 15:00

0

Jakiś taki... hmm... zwykły ten bolid. Nie wygląda szokująco...

avatar
Kojag

27.01.2011 19:15

0

Kierowcy TR zawsze testują... Oni tylko testują... Cały czas testują dla RBR...

avatar
Kojag

26.01.2011 20:03

0

Jeśli Webber skończy karierę, lub Vettel zastąpi Massę w Ferrari, to Hulkenberg powinien jak najszybciej trafić fo RBR. Mają świetne bolidy, ale brak kierowcy z najwyższej półki, Owszem Vettel zły nie jest, Webber też, ale to nie to samo co Alonso i Hamilton, czy Kubica, to jest odrobinę niższa klasa, ale nie dużo, a Hulkenberg mógłby do tych najlepszych dołączyć...

avatar
Kojag

26.01.2011 18:31

0

Teraz jedynie pozostaje nam mnieć nadzieję, że Pietwov czegoś się nauczył i nie zmarnuje zbyt dużo czasu, albo że LRGP zmieni harmonogram i da Kubicy więcej jazdy...

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu