DO
GP Miami
02.05 - 04.05
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Arabii Saudyjskiej
-
Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
-
Australijczycy czekali 15 lat na swojego lidera mistrzostw
-
Verstappen pozytywnie zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla w Dżuddzie
-
Pierwsze podium Ferrari w sezonie
-
Kolejny solidny występ Hadjara
-
Mercedes walczył z przegrzewaniem opon
-
Współpraca zespołowa i podwójne punkty Williamsa
-
Sauber bez szans na walkę o punkty
-
Fatalny wyścig Alpine
-
Haas bez punktów, ale zadowolony po potrójnym maratonie F1
-
Alonso o wyścigu w Dżuddzie: 50 okrążeń kwalifikacyjnych
Ostatnia aktywność
07.03.2010 14:37
0
Usunięty
Przejdź do wpisu Hamilton rozważał odejście z F1 po GP Australii 2009
04.03.2010 18:26
0
moze byc lipa z tymi ruskimi bez kitu...
Przejdź do wpisu Łada partnerem Renault
04.03.2010 14:20
0
no wlasnie najlepiej to cudo byloby obejrzec ale pewnie bardziej niz nam zalezy na tym pozostalej stawce wiec o ile tego im nie karza zmienic to do kwalifikacji tego nie zobaczymy
Przejdź do wpisu Kontrowersyjne tylne skrzydło McLarena
04.03.2010 14:17
0
ale chodzi wlasnie o dolna granice tej predkosci w jednym bolidzie jest wieksza w drugim mniejsza zaleznie od kontrukcji skrzydla i przez to bolid w zakretach jest znacznie wolniejszy
Przejdź do wpisu Kontrowersyjne tylne skrzydło McLarena
04.03.2010 14:15
0
dlatego na ich zaprojektowanie wydaja grube banki
Przejdź do wpisu Kontrowersyjne tylne skrzydło McLarena
04.03.2010 14:14
0
tylnie skrzydlo ma wplyw na wszystko ,przednie zreszta tez poczawszy od spalania
Przejdź do wpisu Kontrowersyjne tylne skrzydło McLarena
04.03.2010 14:07
0
ale ma gorszy docisk przez co w ciasnych odcinkach jest wolniejszy tak na logike, cos za cos
Przejdź do wpisu Kontrowersyjne tylne skrzydło McLarena
04.03.2010 13:56
0
przeciagniecie w samolocie to co innego a w bolidzie co innego , w samoloci przeciagniecie nastepuje kiedy skrzydlo nie jest w stanie wytworzyc sily nosnej zdolnej utrzymac samolot i spada a bolid jak ma spasc
Przejdź do wpisu Kontrowersyjne tylne skrzydło McLarena
04.03.2010 13:54
0
teraz wiekszosc bolidow ma kat skrzydla zmieniany podczas wyscigu przez kierowcw z kierownicy
Przejdź do wpisu Kontrowersyjne tylne skrzydło McLarena
04.03.2010 13:52
0
ja poprostu chce zeby robert byl jak najwyzej w stawce i zeby kazdy mial rowne szanse a nie jak cyrk z dyfuzorem w zeszlym sezonie
Przejdź do wpisu Kontrowersyjne tylne skrzydło McLarena
04.03.2010 13:51
0
nie jestem znawca i nie zamierzam sie spierac :)
Przejdź do wpisu Kontrowersyjne tylne skrzydło McLarena
04.03.2010 13:50
0
to wiadomo ze mocniejszy silnik ma lepsze osiagi ale aerodynamika mozna zniwelowac roznice kosztem docisku i tu jest paradoks
Przejdź do wpisu Kontrowersyjne tylne skrzydło McLarena
04.03.2010 13:49
0
aerodynamika ma ogromny wplyw na osiagi i nie mowcie ze nie
Przejdź do wpisu Kontrowersyjne tylne skrzydło McLarena
04.03.2010 13:48
0
no to po co im sila tak zeby jezdzic po suficie jak jezdza po plaskim przeciez kosztem tej sily mozna zwiekszyc predkosc i jescze na docis zostanie poza tym przednie skrzydlo jest tak samo istotne
Przejdź do wpisu Kontrowersyjne tylne skrzydło McLarena
04.03.2010 13:45
0
tylko nie rozumiem czemu przerwa w skrzydle zwieksza predkosc na prostej ale przeciez moze zmniejszac docisk na kretych odcinkach toru bo ma przez to mniejsza powierzchnie ale nie wiem nie widzialem tego elementu i nie studiowalem aerodynamiki
Przejdź do wpisu Kontrowersyjne tylne skrzydło McLarena
04.03.2010 13:42
0
no tak to wiadome inaczej bolid by pofrunal , z kolei za duzy docisk zmniejszalby osiagi silnika
Przejdź do wpisu Kontrowersyjne tylne skrzydło McLarena
04.03.2010 13:33
0
ale chyba skrzydlo w bolidzie dziala raczej na odwrot niz w samolocie bo dociska a nie unosi raczej co
Przejdź do wpisu Kontrowersyjne tylne skrzydło McLarena