Rudolf50
Ostatnia aktywność
avatar
Rudolf50

13.11.2018 13:59

0

Żeby Max wygrał musi mieć dominujące auto inaczej Hamilton rozjedzie go psychicznie, jak to robi z wszystkimi rywalami

avatar
Rudolf50

26.07.2018 23:43

0

@7 mcjs A ty myślisz że on mówi to co wie I można mu wierzyć ?

avatar
Rudolf50

18.07.2018 16:25

0

Miało być nie wyciskanie kasy z torów, każdy się cieszył że legendarne tory zostaną w kalendarzu, nie będzie samych wyścigów w Katarze. To będzie połowa wyścigów w USA i wyciskanie kasy z kibiców. Ciekawe czy zrobią wyścig po owalu ?

avatar
Rudolf50

07.07.2018 19:38

0

Jedyny ratunek dla Wiliamsa to zbliżenie się do Mercedesa i zatrudnienie dobrego kierowcy, przykładem powinien tu być Sauber. Nawet dobry kierowca robi różnicę

avatar
Rudolf50

25.06.2018 10:58

0

Z tym MY to przecież w wywiadzie dla Eleven Kubica, powiedział pozdrawiamy :-)

avatar
Rudolf50

14.06.2018 18:42

0

Co ma do tego celebrytka. Startek popełnił błąd, więcej pytał wieżę czy to ostatnie okrążenie i dostał potwierdzenie. Niektórzy chyba myślą, że modelka dostała flaga i sama miała liczyć kółka i machać kiedy jej się zechce, przecież jasne że ktoś jej kazał w danym momencie. Czy to będzie automat czy cokolwiek to ktoś musi dać sygnał, nawet dla światełka. Może komputer liczyć okrążenie ale też ktoś musi go kontrolować przecież czy nie ma błędów gdy są częste zmiany lidera wyścigu czy SC

avatar
Rudolf50

07.06.2018 20:36

0

Liberty zabije elitatność F1 zamieniając to w festyn bo tam łatwiej się się dorobić kasy. Zmiana modelu finansowania niesie za sobą właśnie takie konsekwencje

avatar
Rudolf50

07.04.2018 18:24

0

To chyba dobitnie pokazuje, każdemu kto wierzył w te cudowne podwozie McLarena

avatar
Rudolf50

04.02.2018 11:33

0

Dokładnie Lauda przyspieszył tylko występy w F1. A poza tym ile obecnych kierowcow wzięło by kredyt na siebie by dostać się do F1. Myślę, że taki Stroll czy Marcus nie odważyliby się tak zaryzykować wierząc, że są tak świetnymi kierowcami, że to się opłaci

avatar
Rudolf50

22.01.2018 22:35

0

Przekonanie ale czy nie da się tego obejść ? Jasne, że da się. PSG pokazało ile znaczą ograniczenia budżetowe. W Mercu czy Ferrari też pracują bystrzy ludzie

avatar
Rudolf50

09.01.2018 21:00

0

Tak tak Kubica był wolny Dlatego robiono mu kolejne testy licząc na cud ? Sirotkin jest szybszy i ma więcej kasy, to dlaczego dalej przez tyle czasu Kubica był w grze ? Skoro to Rosjanin miał wszystkie karty w ręku ? Nie potrafił się dogadać z oponami Pirelli, jakoś przez tyle lat zawsze potrafił, ba nawet w WRC jeździł na oponach Pirelli. Myślę, że jeśli nawet były jakieś problemy to rozwiązałby je, bo skoro radzę sobie inni to Robert też by sobie poradził. Zobaczyłbym Roberta w innej serii wyścigowej, wiadomo, że to nie F1 ale nawet wygranie FE czy starty w IndyCar, naepewno dałyby ponownie szansę na powrót do F1

avatar
Rudolf50

09.12.2017 20:28

0

No tak miał najlepszy samochód. To gdzie Ci mistrzowie co wygrywali najgorszymi bolidami ? Chyba takowych nie ma,

avatar
Rudolf50

08.12.2017 12:19

0

Może Haas był mniej zależny od Ferrari w tym sezonie ale nic dobrego z tego nie wynikło.

avatar
Rudolf50

20.11.2017 10:43

0

Zredukujmy koszta poprzez wprowadzanie co rusz nowych technologii a jak spowszechnieją, będą dopracowane i tańsze zaczynamy zabawę od nowa.

avatar
Rudolf50

29.10.2017 13:34

0

Napisał, ale teraz jak wyrzucili go z F1 to może zdradzić już wszystkie tajemnice.

avatar
Rudolf50

28.10.2017 23:10

0

Jedyna nadzieja dla Vettela to Max i to co może zrobić z Hamiltonem :-D

avatar
Rudolf50

28.10.2017 21:21

0

Co wy macie z tymi prostymi silnikami, kur to jest F1, a nie wyścigi garażowych konstrukcji. Największą rolę w F1 odgrywały fabryki i tak będzie, to one najwięcej inwestują i wzbudzają największe emocje. Silniki muszą być skomplikowane, bo to wzbudza podziw, że to szczyt możliwośći motoryzacji, że takiego czegoś nie ma w passacie. I nie jest prawdą, że wyrównana stawka wzbudza największe emocje, największe emocje wzbudza rywalizacja dwójek, w naszym przypadku dwóch kierowców i dwóch fabryk. Czy ktoś z historii wpomina przypadki gdzie trzech walczyło wyrównanie ? Emocjonujemy się rywalizacją Barcy z Realem, Małysz rywalizował z Hannawaldem

avatar
Rudolf50

23.10.2017 20:42

0

@7 Może dlatego, że Merca nie było w F1 ponad 50 lat ? Ciężko, żeby przez kilka lat zdobyli liczbę fanów na poziomie Ferrari. I owszem, prawdziwy kibic zostaje z drużyną w najgorszych chwilach, ale najpierw trzeba go zdobyć, a to łatwiej gdy są sukcesy.

avatar
Rudolf50

23.10.2017 20:37

0

@Polak477 "Jak się szczęście zaczyna powtarzać, to już to nie jest szczęście." Niektórzy mają pecha całe życie ale często to nie jest pech tylko taką mają osobowość. Głupie zachowanie to nie pech, błedy w fabryce Ferrari to nie jest pech. Mercedes jest najlepszym zespołem a Hamilton najlepszym kierowcą, Mercedes popełnia mniej błędów od Ferrari, a Hamilton od Vettela i to wystarczy. To jest najwyższy światowy poziom, tu nie będzie wielkich różnic, ba one będę minimalne.

Przejdź do wpisu Vettel: to my zawiniliśmy

avatar
Rudolf50

22.10.2017 00:12

0

Taa, tak samo jak było z Webberem. Choć prawdą jest, że w innych teamach problem będzie podobny, ale w Mercedesie byłyby chyba największe szanse na równe traktowanie

avatar
Rudolf50

10.10.2017 16:44

0

@6 Dokładnie TR o nic nie walczy i ma wspierać młodych kierowców konkurencji ?

avatar
Rudolf50

03.10.2017 12:03

0

Jeśli wierzyć tabelkom z tej strony to McLaren straci 300ml f1technical. net/forum/viewtopic.php?t=26675

avatar
Rudolf50

03.10.2017 11:58

0

@1 A co mają mówić ? Pewnie już wiedzę co kto wymyślił i pracują nad własną wersją tego

avatar
Rudolf50

01.10.2017 13:56

0

@chyba jednak tak Ten rok pewnie jeszcze dowiozę mistrzostwo ale kolejny może być już cienki, 4 lata i teraz pewnie będzie gorzej przez kilka lat do nowego rozdania tj. nowych silników.

avatar
Rudolf50

28.09.2017 19:36

0

Myślę, że zatrudniając Kubicę już mają więcej kasy, bo raczej nie dostanie 6mln które dostaje Massa

avatar
Rudolf50

25.09.2017 21:15

0

@Jacko Renault jak pokazał Palmer ma marnych prawników, wierzę że RedBull spisał korzystną umową dla siebie @belzebub Czy Merc poradził sobie od razu ? Zaczęli jak wiemy najwcześniej, Honda najpóźniej i nie siedziała w F1. Zmiana przepisów to kolejne próby od nowa, może warto by było jeszcze dopracowywać obecne silniki i za kilka lat stawka by się wyrównała, zmiana przepisów to tylko nowe szanse, że komuś innemu uda się trafić w najlepszą infrastrukturę silnika za pierwszym razem. A problemy mogę być takie jak teraz.

avatar
Rudolf50

22.09.2017 13:17

0

@up Jak na tym wyjdzie ReddBull to się jeszcze okaże, bo jak silnik Hondy to będzie padaka a Renault nie zechce im dostarczyć silnika to będą w totalnej dupie i stracą dwóch kierowców Maxa i Daniela i nie wykluczone, że jeden z nich wyląduje i tak w Renault

avatar
Rudolf50

14.09.2017 12:43

0

Co za sens dla Renault tylko wypożyczać Sainza ? Teraz to kompletnie tego nie pojmuje, jak się sprawdzi do RB go zabierze.

avatar
Rudolf50

13.09.2017 12:02

0

Przecież to nic nie da, PSG pokazało jak omija się takie limity w piłce, tu będzie tak samo.

avatar
Rudolf50

05.09.2017 15:07

0

@SkiperF1 Bianchi sam zawinił, gdyż zignorował żółte flagi i nie zachował środków bezpieczeństwa, a jak ktoś sam nie dba o swoje bezpieczeństwo to nie ocali się go na siłę.

avatar
Rudolf50

04.09.2017 12:07

0

Jeśli Honda za rok, dwa by się rozwineła i dostarczała silniki RedBullowi to chyba w McLarenie mogli by sami popełnić sepuku, które zalecano Hondzie

avatar
Rudolf50

28.07.2017 10:52

0

Z Hondą było ryzyko, które mogło się opłacić i na pewno była to lepsza decyzja niż, branie jednostek zeszłorocznych. Ale skoro zespół ma więcej pieniędzy. I co z Pascalem ? Do williamsa ?

avatar
Rudolf50

15.07.2017 18:50

0

@1 Kubica wraca w Belgi do Renault i w 2018 zdobywa MŚ :-) Zadowolony ?

avatar
Rudolf50

12.07.2017 19:38

0

Tak odejdzie, bo umowa jaką ma z RedBullem mu na to pozwoli. Sainz nie może się wyrwać z ToroRosso, a pozwolą odejść Verstappenowi taa

avatar
Rudolf50

08.07.2017 22:01

0

No i może stanie się prawdą, że zobaczymy Kubicę na testach i w wyścigach od GP Belgii :-) Przynajmniej Renault wie, że gorzej niż z Palmerem to być nie może

avatar
Rudolf50

07.07.2017 14:42

0

Czyli RedBull ma tak skonstruowane kontrakty, że odejdziesz od nich tylko wtedy jak sami Cię wyrzucą. Fajnie :-)

avatar
Rudolf50

24.06.2017 13:42

0

Jeśli Alonso odejdzie z McLarena to kto za niego ? Chyba potrzebny jest im dobry driver i inżynier, żeby może w następnych latach powalczyć o coś. Oprócz Renault to jest chyba jedyne miejsce teoretycznie dla Kubicy, bo teamy z środka stawki nie wezmę nikogo bez walizki kasy.

avatar
Rudolf50

13.06.2017 22:34

0

Jak dla mnie dałby radę, Ocon zapieprzał strasznie i na Ric pewnie by to wystarczyło na prostej, potem jak Ocon wziął się za wyprzedzanie Pereza to mało zabrakło, a by mu się udało.

avatar
Rudolf50

02.06.2017 21:25

0

@4 Koledze chyba chodzi o inne interesy Mallya i jego problemy z prawem w związku z tym. Jeśli chodzi o FI to jak najbardziej, świetnie prowadzony team no chyba, że się dowiemy, że i tu są robione jakieś przekręty.

Przejdź do wpisu Mallya krytykuje Haasa

avatar
Rudolf50

31.05.2017 21:10

0

Albo po prostu duet kierowców Ham i Ros i ich wewnętrzna rywalizacja sprawiła, że bili na głowę duet Vet i Web ?

avatar
Rudolf50

28.05.2017 21:37

0

Ja pierd Alonso :-(

avatar
Rudolf50

10.05.2017 20:46

0

Dexter powinien pisać tu jakieś artykuły, często to co pisze w komentarzach jest ciekawsze od głównego tematu I szkoda, że przy zmianie forum nie wprowadzono możliwości przeglądania komentarzy wybranego użytkownika

avatar
Rudolf50

12.04.2017 17:34

0

Może i się obawia, ale chyba oczywistym jest, że Mercedes nie potrzebuje wojny między swoimi kierowcami. Hamilton to wie i tak naprawdę to co on by chciał jest nie istotne.

avatar
Rudolf50

09.03.2017 01:12

0

@15 To dobry pomysł, niech nawet poświęcą kilka wyścigów na przerobienie auta pod silniki Merca a i tak na tym lepiej wyjdą

avatar
Rudolf50

08.03.2017 15:51

0

McLaren jest w dupie, tylko co mogą zrobić ? Czy odpuścić współpracę i zadowolić się innym silnikiem bez szans na tytuł w najbliższych latach i pogodzić się z utratą tych lat i tej kasy ? Czy władować więcej kasy i do tego samego zmusić Hondę i w końcu stworzyć coś dobrego ? Jak dla mnie tylko opcja druga. Ciekawe byłoby, gdyby RedBull w 2015r nie dogadał się z Renault i przestawił się na silniki Hondy. Renault miała zbyt miękkie stanowisko, teraz mogliby ich za to bardziej przycisnąć, a jak nie to niech idą do Hondy.

avatar
Rudolf50

19.10.2016 13:47

0

No to niech nie narzeka teraz

avatar
Rudolf50

28.08.2016 21:29

0

Ver wgrał jeden wyścig przy maksymalnej pomocy zespołu. Gdyby to nie był Raikkkonen a inny kierowca to pewnie obydwaj skończyli by na ścianie, ewentualnie ten z tyłu wyskoczył by w powietrze jak Webber na Kovalainienie w 2010

avatar
Rudolf50

04.08.2016 13:46

0

Carlos Sainz byłby ciekawym wyborem, dobrze sobie radzi, a RB raczej już go nie weźmie

avatar
Rudolf50

27.07.2016 00:23

0

opowiada głupoty żeby zwalić całą winą na Renault, a i zawyżają stratę silnika żeby lepiej wyglądać, że niby taka różnica mocy a prawie dorównują Mercedesowi. Jakoś Ferrari czy Honda nic nigdy na ten temat nie mówi.

avatar
Rudolf50

20.06.2016 00:17

0

Ja uważam że ten zakaz to totalna głupota, bo jest to wszystko zbyt skomplikowane, obserwują to analitycy i inżynierowie przy komputerach a kierowca jadąc ma się domyślić sam. Nie tylko Ham miał ten problem, jak można wyżej przeczytać ROS także rozmawiał o tym z inżynierami i nie wiemy czy tak jak u Hamiltona problem nie rozwiązał się sam.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu