J@cob
Ostatnia aktywność
avatar
J@cob

31.07.2013 00:04

0

Jeden i drugi tor do utylizacji. Najgorsze i najmniej ciekawe tory z tych nowoczesnych lotnisk

avatar
J@cob

26.05.2013 20:30

0

4. @marek007 Spokojnie, weź przestań spinać tak poślady. Lewis nie ma do nikogo pretensji. To przecież nie wina zespołu, że Massa roztrzaskał się w takim a nie innym miejscu. W sumie bardzo dziwny ten wypadek był. 2 razy się tak samo roztrzaskać? Ciekawe co Ferrari ma do powiedzenia w tej sprawie?

avatar
J@cob

26.05.2013 20:26

0

Kara dla GRO - w pełni zasłużona. Nie pierwszy raz i zapewne nie ostatni facet odwala taką akcję. Długo w F1 nie posiedzi. Taka sama kara należy się drugiemu kierowcy, która sodówa do łba uderza - mianowicie Perez. Button na początku wielka płaczka ale walka była zdrowa, walczyli koło w koło. Po wyjeździe z tunelu wyprzedził Jensona znakomicie ale później? Alonso ściął szykanę by nie zderzyć się z nim a Kimi raz mu odpuścił ścinając szykanę, drugi raz tego nie zrobił i w konsekwencji głupek nie skończył wyścigu a Kimiemu odebrał cenne punkty, które mu się dzisiaj należały. Złym kierowcą nie jest ale czasami nie przemyśli tego co robi i gwiazdorzy (może Snickersa potrzebuje?). Chciał pokazać, że potrafi walczyć ale trzeba też ocenić sytuację i możliwości. Jakby siedział spokojnie za Kimim to i dowiózłby punkty dla siebie i zespołu i ukończyłby wyścig a tak nie ma nic.

avatar
J@cob

26.05.2013 20:13

0

Wątpię w to czy Vettel w ogóle by wyprzedził Nico jeżeli Hamilton startował z dalszej pozycji.

avatar
J@cob

23.04.2013 10:58

0

*byłoby *RBR ale byki dzisiaj strzelam :)

avatar
J@cob

23.04.2013 10:57

0

Kubica robi zamieszanie w F1 to trzeba szczerze przyznać. Jeżeli jego powrót do Formuły nastąpiłby w 2014 to byłby wielkie zamieszanie jeżeli chodzi o składy teamów. Moim zdaniem każdy jest gotów na zwolnienie jednego kierowcy w zamian za Kubicę. RDR Webbera, Ferrari Masse, Mercedes Rosberga, Lotus Grosjeana. McLaren teraz bardziej walczy o przetrwanie z powodu braku tytularnego sponsora na przyszły sezon więc KUB im tu nie pomoże. Wszystko jest możliwe, to są tylko na razie spekulacje. Byłoby fajnie zobaczyć jak w przyszłym roku zespoły walczyły między sobą o Kubicę.

avatar
J@cob

20.04.2013 19:07

0

No Webber tylko 3 ale powinien być cofnięty z tej pozycji którą wywalczył w qualach według mnie. Lewis 4+5 = 9 Mark 5+3 = 8 Dzięki temu Mark traci najmniej bo teoretycznie zostaje cofnięty o 2 pozycje po qualach. FIA się znowu nie popisało.

avatar
J@cob

18.04.2013 23:07

0

2. Lotus średnim teamem? Dla mnie oni od zeszłego sezonu są jedną z tych czołowych ekip. W zeszłym lepsi od Mercedesa, w tym roku jeszcze wyprzedzili McLarena jeżeli chodzi o dobrze przygotowany bolid i są na równi z RBR i Ferrari. Średni to może być Williams, STR, FI i Sauber.

Przejdź do wpisu Grosjean otrzyma nowe podwozie

avatar
J@cob

16.04.2013 19:22

0

4. Dokładnie! Teraz to jest walka o przetrwanie i o utrzymywanie się jak najdłużej na jednym komplecie opon. Tu już nie ma ścigania tylko oszczędzanie opon.

avatar
J@cob

04.04.2013 22:07

0

Marzenia... ;) Niech lepiej odchodzi z STR najlepiej do innego zespołu. Jednak rewelacyjny kierowcą nie jest, więc długo w F1 nie posiedzi moim zdaniem.

avatar
J@cob

24.03.2013 15:02

0

@11 Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem. Kolegom z góry chodziło o frustrujące sytuację w boksach podczas pit-stopów Sutila i Di Resty. Faktycznie mogli dzisiaj zaskoczyć i przywieźć ładne pkt z Malezji no ale takie są wyścigi. Nawet przez taki szczegół jak nakrętki cały wyścig może się nie udać. Szkoda Force India.

avatar
J@cob

22.03.2013 18:53

0

Wyścig ma nie być loterią tylko uczciwą i zdrową rywalizacją pomiędzy najlepszymi kierowcami. To, że Vettel zdobył 3 mistrzostwa świata tylko o tym świadczy. Zamiast walki na równi z równym jest walka zbudowanie najlepszego bolidu i obejście przepisów, by uzyskać przewagę.

avatar
J@cob

22.03.2013 16:41

0

Opony to jest tragedia... Powinni zrobić tak jak to było kilka lat temu. Był kiedyś taki przepis mówiący o przejechaniu na jednym komplecie opon max 25 okrążeń. Wtedy Pit-stopy były 2/3 razy a kierowcy walczyli na 100% bo nie byli ograniczeni jakimiś durnymi oponami, które trzeba oszczędzać. Co to jest w ogóle za ściganie ja się pytam?

avatar
J@cob

16.03.2013 17:09

0

@Skoczek130 sam się odleciałeś od rzeczywistości. Szkoda słów na Ciebie. Inżynierowie mają podgląd na wszystko co dzieję z samochodem, więc jakby istniałoby takie ryzyko oderwania skrzydła powiadomili by o tym Lewisa. HAM czuł, że nic się z samochodem nie stało więc jechał dalej. To kierowca wie najlepiej co się z jego samochodem dzieje a nie inżynier.

avatar
J@cob

12.03.2013 14:45

0

Nie tylko Sauber poczynił postępy. Nie ma co patrzeć na Saubera jak na czarnego konia zawodów bo jest z 7/8 zawodników którzy są równie szybcy a nawet szybsi od Hulkenberga. Jak dla mnie błysnął w zeszłym roku tylko w Brazylii. Widocznie na Interlagos lepiej się czuje niż na innych torach. Niech podium zdobędzie w tym sezonie to i tak będzie wielka niespodzianka. Na jego wygraną w Australii nie ma co liczyć. Przeczuwam, że 1 miejsce przypadnie ALO.

Przejdź do wpisu Hulkenberg wygra w tym roku?

avatar
J@cob

12.03.2013 14:39

0

Przewiduje kraksę z udziałem tego Pana opisanego w powyższym artykule :D

avatar
J@cob

05.03.2013 17:12

0

Fiu fiu Berni może sobie pomarzyć o 22 ale prawda jest taka, że żaden zespół na tyle GP nie przystanie. Nie dość, że całe F1 jeździ dosłownie po całym świecie to na dodatek Ecclestone'owi marzy się Afryka. W sumie mogłaby ta Afryka być ale pod warunkiem, że nie będzie to super-nowoczesny obiekt Pana Tilke i nie będzie to wyścig w zamian za któryś z tradycyjnych wyścigów. A co do niektórych osób, które twierdzi, że skoro kierowcy tyle zarabiają, to niech jeżdżą przez cały rok niech sami się na ich miejscu postawią. Wątpię by któryś z was chciałby pracować w takich warunkach chociaż przez 5 lat. Dla mnie to im dłużej się czeka na F1 tym bardziej jest ona potem ekscytująca.

avatar
J@cob

04.03.2013 17:35

0

1. McLarenowi kończy się umowa sponsorska z Vodafone w tym roku więc w 2015 roku nie ma takiej opcji by ten zespół nosił taką nazwę ;)

Przejdź do wpisu Honda coraz bliżej McLarena

avatar
J@cob

12.02.2013 23:27

0

Problem Formuły 1 nie jest taki prosty jakby się mógł wydawać. Przede wszystkim nie tylko F1 jeden staje się coraz bardziej skromna. Popatrzcie na niższe serie co tam się dzieję. F1 może nie jest taka super jak w latach 80-tych 90-tych ale nic nie trwa wiecznie. Dla mnie podążanie za ekologią i ciągłe prace nad nowymi technologiami po prostu zaszkodziły Formule 1. Po co im te całe KERS-y i inne nowinki technologiczne, kiedy w Formule nie ma praktycznie już żadnego fabrycznego zespołu? Mercedes, Ferrari, Renault i koniec. Kiedyś dawało się wolną rękę konstruktorom i wymyślali rożne rozwiązania, teraz wręcz nakazuje się robienie tego i tamtego. Nikt nie chce inwestować w F1 jak kiedyś bo się po prostu nie opłaca. Branże motoryzacyjne nic z tego nie mają. Przykład? BMW, Toyota, Honda, Renault. Budżet był ale biznes to biznes i F1 już tak pasjonujące nie jest. wyścigi w miarę ciekawe ale to jest zwykła sopka. DRS - kpina! Dobry kierowca wie jak i kiedy wyprzedzać. Montoya, Kubica i wielu innych, można wymieniać w nieskończoność. F1 zaczęła schodzić na psy kiedy zaczął się liczyć hajs a nie widowisko. Pay-driverów w cholerę w stawce bo nowi, utalentowani nie mają szans zaistnieć. Gdzie się mają pokazywać. Cały motorsport związany z bolidami leży i kwiczy. W F1 nie można znaleźć sponsorów i sami sponsorzy nie kwapią się by marnotrawić na to pieniądze a w niższych seriach to dopiero nikomu się tam nic nie opłaca robić? Miliarder z Indii zakłada zespół po czym po kilku latach się okazuje, że jego linie lotnicze są po to aby ten zespół utrzymywać (Amber Gold i OLT działało wg mnie tak samo). Śmieszne to dla mnie jest.. Produkcją samochodów niech się zajmą koncerny które od początków istnienia się tym zajmują i są powszechnie znane a nie miliarderzy, którzy zakładają teamy w F1 jako Hobby. Przykład? Red Bull. My możemy sobie gadać ale dopóki F1 nie dotknie dna to tu się nic nie zmieni.

avatar
J@cob

05.02.2013 17:03

0

Przykro mi to stwierdzać ale najbrzydszy z całej stawki. Zielony z żółtym pasował ale te czarne wstawki już absolutnie nie pasują. Oby ten uskok zamaskowali bo szpeci bolid dobitnie. Mogą przecież zastosować taką osłonę jak w RBR, wyglądałby o dużo lepiej. W tym roku już nic nie zwojują najprawdopodobniej. Szkoda

Przejdź do wpisu Caterham odsłonił CT03

avatar
J@cob

05.02.2013 17:00

0

Ja żałuje, że tyle pustego miejsca na tym bolidzie jest. Skoro mają jakich sponsorów to niech pokażą ich firmy na całym samochodzie a nie tylko na przednim i tylnym skrzydle.

avatar
J@cob

04.02.2013 17:07

0

Panowie z TeleSłońce będą mieli nie lada zagwozdkę. I znowu będą mnie denerwować swoimi beznadziejnymi pomyłkami. Ja nie wiem czemu każdego po kasku chcą odróżniać skoro najbardziej charakterystyczną częścią bolidu jest antena z kamerą nad wlotem powietrza nad kierowcą. Lider zespołu ma czerwoną a drugi żółtą. A wracając do prezentacji, może nie powala ale przynajmniej oryginalna i nie taka sztywna jak u reszty. Bolid też nie za ładny. Ważne jest jak będzie Lewis sobie z nim radził.

Przejdź do wpisu Mercedes odkrył W04

avatar
J@cob

02.02.2013 18:17

0

3. @sebekorzel - Abramowicz dalej sponsoruje Saubera. Masz logo Chelsea Londyn troszkę wyżej od panelu maskującego uskok na nosie. ;)

Przejdź do wpisu Sauber przedstawił nowego C32

avatar
J@cob

02.02.2013 18:12

0

Hmm ciekawie zamaskowany przedni uskok nosa... Z boku linia bolidu jest tak przeprowadzona, by uskoku nie dało się zauważyć ale w środku jakieś wgłębienie zostawili. Mamy Lotusa bez panelu, McLarena, Ferrari i Force Indie z panelami no i Saubera z takim połączeniem. Ciekawe...

Przejdź do wpisu Sauber przedstawił nowego C32

avatar
J@cob

30.01.2013 22:00

0

2004 - Wygląd, dźwięk, kierowcy... Wtedy dla mnie F1 było kompletne, po 2006 zawsze czegoś brakuje

avatar
J@cob

29.12.2012 02:00

0

To Moscow Raceway nie będzie torem który będzie gościł F1? Ale lipaaa...

avatar
J@cob

17.12.2012 16:44

0

@15 Przypomnę Ci "znawco", że nie tak dawno temu był taki jeden co też nie szukał innego teamu i już nie jeździ w F1. Nazywał się Jaime Alguersuari. A GRO jak na razie to tylko wypowiada się jaki to on jest wspaniały i mądry. Szkoda tylko, że w tym roku nic nie pokazał. A dla mnie to był jego 2 rok startów w F1. Robert Kubica też debiutował w połowie sezonu a już w 3 wyścigu zdobył podium. To chyba pokazuje, jakiej klasy zawodnikiem jest GRO.

avatar
J@cob

17.12.2012 16:39

0

@Mateo_R19 To nie jest dla nich żadna darmowa kasa bo w zamian muszą dać kontrakt GRO, żeby ją w ogóle dostali. Lotus celuje w tym roku w majstra a rozbijanie bolidu co wyścig nie przysłuży im się do tego. Weź trochę obeznaj się z tematem a nie żywisz do mnie hejta na starcie.

avatar
J@cob

17.12.2012 16:12

0

Przypominam, że sponsorem Lotusa został Burn (należąca do koncernu Coca-Cola) więc Total jest im raczej zbędny. Niech wywalą GRO na zbity pysk bo facet zaczyna za bardzo gwiazdorzyć (może Snickersa?). Ta jego kraksa z DLR w Brazylii pokazała, że jest matoł i nie potrafi wyprzedzić drugiego bolidu bez kolizji. na ROC miał tyle szczęścia, że nikt mu na starcie nie przeszkadzał.

avatar
J@cob

11.12.2012 17:57

0

Przynajmniej Hamilton nie ściemnia, że Mercedes od razu stanie się nie wiadomo jaką potęgą. Jedno jest pewne, to on w przyszłym sezonie będzie dysponował słabszym bolidem niż czołówka i będzie starał się być na równi z nimi. Coś jak Alonso w tym roku tylko, że Lewis będzie może trochę wyżej w qualach.

avatar
J@cob

07.12.2012 22:58

0

Przepraszam najmocniej :) *@Orlo

Przejdź do wpisu Austria zamiast Turcji?

avatar
J@cob

07.12.2012 22:58

0

17. @Orilo Valencia nie zniknie tak do końca z kalendarza F1. Będzie odbywał się tam GP Hiszpanii co dwa lata na przemian z torem w Barcelonie. Co do Austrii to byłoby pięknie zobaczyć z powrotem Formułę w tym miejscu, jednak Bernie tak do końca nie ma gdzieś Europy bo cały czas się stara by tych GP było na naszym kontynencie jak najwięcej. Moim zdaniem do śmietnika powinny trafić Indie i Korea a za nie mogą wejść nowy tor w Rosji (Moscow Raceway) i Turcja (Istanbul Park). @MiBu mógłbyś Abu Dhabi nie skreślać z kalendarza :) Ten sezon pokazał, że nawet na tym lotnisku może odbyć się całkiem sympatyczny wyścig.

Przejdź do wpisu Austria zamiast Turcji?

avatar
J@cob

06.12.2012 17:32

0

Życzę mu samych sukcesów w Mercedesie. Nie mogę się doczekać sezonu 2013. Z roku na rok pokazuje jakim jest świetnym kierowcą. Z Alonso było tak samo. No cóż... wychodzi na to, że kierowcy są jak wino, im starsi tym lepsi (Schumachera nie biorę po uwagę).

avatar
J@cob

05.12.2012 20:40

0

@Orlo widzę, że ktoś tu za bardzo spiął poślady. Nie wiem czego ty się spodziewałeś ale przyjmij to do wiadomości, że nie ma po co się wymądrzać. Skoro masz internet zweryfikuj co chcesz napisać przynajmniej czegoś się o F1 dowiesz a nie irytujesz takimi wpisami. Z tego co tu czytam to jak na razie Sauber jest najbardziej aktywny jeżeli chodzi o przyszły sezon. Na razie możemy tylko spekulować co z resztą.

avatar
J@cob

04.12.2012 20:19

0

@Orlo, twoje wpisy nie wnoszą niczego konkretnego do wypowiedzi. Jesteś klasycznym internautą, którego głównym mottem jest "nie znam się to się wypowiem". To co się działo rok temu to nie ma znaczenia a obecny sezon jest już zakończony. Cieszę się, że Sauber już patrzy w przyszłość, bo to może oznaczać, że ich bolidy mogą powalczyć z czołówką o ile kierowcy będą potrafili je jako tako poprowadzić.

avatar
J@cob

26.11.2012 13:40

0

Oby kiedyś znaleźli się w tym samym zespole. Mało takich zgranych duetów jest obecnie w F1

avatar
J@cob

25.11.2012 13:12

0

Pokaż co ty tam masz

avatar
J@cob

25.11.2012 13:11

0

O**piałeś? :)

avatar
J@cob

19.11.2012 22:56

0

*przygotowany

avatar
J@cob

19.11.2012 22:55

0

Problem między Vettelem a Alonso jest taki, że w Brazylii nie ma co liczyć na równą walkę kiedy widać ewidentnie, że bolid Ferrari nie jest tak zajebiście przygotowane jak RBR. Jakby ich bolidy byłyby równe sobie w osiągach, wtedy można stwierdzić, że byłaby walka do ostatniego okrążenia. A tak to liczę, że Lewis wywrze jakąś presję na Vettelu, i ten się rozbije albo poważnie uszkodzi swój bolid, bo ewidentnie wg. mnie w tym roku nie zasługuje na majstra. Rok temu i w 2010 też nie ale to już jest moje zdanie,,,

avatar
J@cob

16.11.2012 18:50

0

Lotusa kac męczy :)

avatar
J@cob

07.11.2012 20:55

0

Już mi się chłopak podoba! Taki trochę typ kierowcy z dawnych lat ;) Pokaż jaja to Cię zatrudnimy do zespołu a nie teraz kasa i wazeliniarstwo. Tylko jeśli posiada taki niesamowity talent jak się teraz o nim mówi to może zostać barwną postacią w F1 coś typu Kimi. Życzę mu jak najlepiej ;)

avatar
J@cob

07.11.2012 20:50

0

Co do wulgaryzmów podczas tych wywiadów to ja się kierowcom nie dziwię. Weź jedź prawie 2 godziny w samochodzie gdzie temp. osiąga ponad 40 stopni, przeciążenia, co chwile musisz być skupiony na tym co robisz i rozmawiaj tu jeszcze z inżynierem podczas wyścigu. Kierowcy z czołówki to pewnie mają dość wygrywania i stawania na podium bo muszą udzielać żałosnych wywiadów robionych tylko pod publikę ;) Kiedyś to było widać po kierowcach jak się cieszą z wygranej. Nie było czegoś takiego, że kamera szła do tego pokoiku z czapeczkami, ręcznikami i innymi gównami... Zwycięzcy mieli spokój, mogli sobie bardziej "prywatnie" przeanalizować wyścig ze sobą, wychodzili na podium, oblewali się szampanem między sobą a nie taka kicha co jest teraz, że ledwo się pomoczą i oblewają albo stewardessy albo publikę. Widać, że F1 traci swój blask z każdym sezonem...

avatar
J@cob

07.11.2012 20:39

0

Jak czytam komentarze na temat tego, że komunikaty podawane w TV pomogły Vettelowi to mi się śmiać chce. Po pierwsze to Vettel w tym sezonie miał przygodę z wyprzedzeniem po za torem (Buttona bodajże) i przypłacił to karą, więc zespołowi nie trzeba było przypominać jakimiś komunikatami od Lotusa co Vettela czeka jak nie odda pozycji bo nawet FIA ostrzegało, że będzie karać za takie manewry. Po drugie wszystko co leci w telewizji dociera do nas z dużym opóźnieniem. Przez te 2-3 okrążenia później, gdzie lecą komunikaty od zespołów, to na torze może już zostać wszystko rozwiązane między inż. a kierowcą. Jakby każdy w wyścigu miał tylko układać strategię i rozwiązywać swoje problemy poprzez transmisję w publicznych telewizjach to byłaby to komedia a nie F1.

avatar
J@cob

05.11.2012 15:28

0

Kimi już wcięty :D

avatar
J@cob

01.10.2012 20:05

0

1. Kolejny "ekspert" którego życiowym hasłem jest "Nie znam się to się wypowiem". Kiedyś to były wyścigi. Teraz bolidy nie ulegają awarii tak jak kiedyś, ale nie można powiedzieć, że w tym sezonie się wcale nie zdarzyły.

avatar
J@cob

15.06.2012 18:54

0

Na 99% nie ukończy niestety tego wyścigu.

Przejdź do wpisu Schumacher nie traci wiary

avatar
J@cob

10.06.2012 22:04

0

Michael Schumacher tragiczny sezon! Chyba się mści na nim ta wspaniała passa zwycięstw, która dała mu aż 7 tytułów mistrza świata. Jak się ten DRS mógł tak zablokować? Gratulacje Dla Hamiltona, Grosjeana i Pereza. Lepszego podium nie mogłem sobie wymarzyć.

avatar
J@cob

28.05.2012 18:23

0

7. be_rcik - Grosjean już kiedyś jeździł w Renault także dobrze Ci się zdaję ;) O ile mnie pamięć nie myli za niego do zespołu wszedł Kubica i Petrov.

avatar
J@cob

27.05.2012 17:19

0

@belzebub i @luka55 - szkoda klawiatury na @RoyalFleshF1. Radzę popatrzeć w przyszłość. Może zacznę tak: GP Kanady musi być deszczowe mniej więcej tak jak w zeszłym roku aby Schumi mógł w końcu się wykazać i wygrać wyścig jako 7 kierowca (@luka55 pewnie ty tak samo myślisz). Monaco uważam za zakończone. Nie dowiedzieliśmy się nic nowego i pozostał tylko niedosyt. Kogo typujecie jako zwycięzce GP Kanady i na jaki wyścig liczycie?

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu