ignoruj
Ostatnia aktywność
avatar
ignoruj

03.02.2021 23:39

0

@2 & @3 a ja nie poteierdzam :P Nudne wyscigi zdarzaja sie w każdym sezonie, ale dominacja zespołów sprawia, że oprocz nudnych GP, jestesmy też światkami nudnych sezonów w kontekscie walki o mistrzostwo. Kierowca wygrywajacy większość GP i rozdanie tytułów na kilka rund przed koncem sezonu dodatkowo obniża atrakcyjność serii. Niestety taki uklad leży w interesie zespolu, stąd duety takie jak HAM/BOT czy MSC/BAR Mam wrażenie że wcześniej ekipy były bardziej otwrte na walke wewnątrz zespołowa. Nie zgadzam się też w kwestii silników. Pomijając fakt że mniej zróżnicowane osiagi sprzyjają rywalizacji, ktokolwiek doświadczył ryku starych jednostek na żywo, ten zwsze bedzie z nostalgia wspominal wibracje i "ciary" na calym ciele jake te wywolywaly. To był zupełnie inny poziom widowiska do którego obecna formula nie jest w stanie dorównać. Jeśli F1 bedzie nadal dryfować na mielizny poprawności eklogiczno-politycznej, to myślę że grono nowych widzów nie zrekompensuje odpływu oldschoolowych fanów którzy w końcu stracą zainteresowanie takim "produktem".

avatar
ignoruj

28.09.2020 10:06

0

A propos kierowców Williamsa: w klasyfikacji kierowców na tutejszej stronie znajduje się błąd. Aktualnie Latifi plasuje się przed Russellem, po zajęciu 11 miejsca dwukrotnie.

avatar
ignoruj

12.03.2020 11:26

0

Może przy mniejszej liczbie GP wystarczy im części i nie będą zmuszeni wycofywać bolidów z wyścigów :)

avatar
ignoruj

28.11.2019 14:12

0

Jeżeli RedBull prędko nie zbuduje mistrzowskiego bolidu, to Albon może stać się w krótkim czasie najlepszą opcją dla RedBulla. @4 A po czym wnosisz ? Bo chyba nie po tempie rozwoju obu kierowców w ich debiutanckich sezonach.

avatar
ignoruj

29.09.2019 20:58

0

...miało być odnośnie @39 nie @40 ;)

avatar
ignoruj

29.09.2019 20:56

0

@40 100% racji. Pomijając świństwo jakie zrobili Kubicy, to wycofując samochód z wyścigu z powodu oszczędności, udowodnili że nie zasługują żeby dłużej być w tym sporcie. Jedna z prawdziwych ikon F1 stała się karykaturą. Żal mi Franka, ale życzę im jak najgorzej i mam nadzieje że nie dopną budżetu na 2020r.

avatar
ignoruj

29.09.2019 20:45

0

@1 Czemu uważasz że Vettel słusznie się zbuntował ? Mógł się nie godzić na umowę przed wyścigiem, a nie w trakcie kiedy przyszła kolej na wywiązanie się ze swojej części. Było mi go szczerze szkoda ostatnio, ale udowodnił ze ma tyle samo honoru jak wtedy kiedy zignorował 'multi 21'. Nie sądzę też, żeby takim zachowaniem poprawił swoją już nadszarpniętą pozycje w zespole.

avatar
ignoruj

29.09.2019 20:15

0

Wypowiedź Mattia Binotto nie pozostawia wątpliwości: "That was what we agreed, and discussed - [that] by giving the slipstream to Seb and not defending the position would have given an advantage to Seb, which later on in the race we would give back [to Leclerc] by swapping the cars. So that was the deal."

avatar
ignoruj

15.09.2019 18:37

0

Największy minus: James Allison wyjasnial niedawno w jednym z wywiadów jak niewielkie znaczenie ma współczesna konstrukcja zawieszenia w F1, gdy chodzi o tłumienie nierówności przy najeżdżaniu na krawężniki. Większość energii pochłaniają współczesne 'baloniaste' opony. Z kolei kiepska amortyzacja powoduje gwałtowny wzrost obrotów silnika w momencie chwilowej utraty przyczepności, co przekłada się bezpośrednio na skrócenie czasu żywotności silnika.

avatar
ignoruj

04.12.2018 14:10

0

@2 Ja bym wolał żeby mi Alonso nie doradzał ;)

avatar
ignoruj

10.08.2018 16:02

0

Cóż za ironia losu: Williams sam ukręcił bat na własną dupę i strzelił sobie rykoszetem w stopę, wetując w marcu pomoc finansową dla FI :)

avatar
ignoruj

12.05.2018 22:32

0

Sirotkin tradycyjnie zadowolony "To nie nasz dzień, ale nie chcę być zbyt negatywnie nastawiony. Nie chcę przełamywać pozytywnego trendu zespołu tylko dlatego, że mamy jeden gorszy weekend." ?\_(?)_/?

avatar
ignoruj

29.04.2018 21:29

0

To Sirotkin przesunięty na starcie + karne punkty, a Max nic ?

avatar
ignoruj

21.12.2017 03:25

0

@ Skow Owszem wygrywał GP i zdobywał PP w każdym sezonie, ale zawsze jeździł bolidem w którym nie był to nadzwyczajny wyczyn. Debiutancki sezon zdołał przegrać mimo iż był bezczelnie faworyzowany, a w drugim majstra podarował mu Mercedes -> Force India -> Timo Glock na ostatnim okrążeniu. Zgadzam się że 'współczesny' Hamilton jest bardziej opanowany (szybki był zawsze) i zasłużenie wygrał 3 tytuły, ale Twój komentarz przypomina trochę te z brytyjskiego Sky F1, gdzie zawsze zręcznie udaje im się przemilczeć i zmanipulować pewne fakty z początku jego kariery. Pozdrawiam

avatar
ignoruj

30.09.2017 20:27

0

Zapowiada się na pierwszy wyścig w tym sezonie w którym Ferrari będzie pomagało Kimiemu wygrać ;)

avatar
ignoruj

04.09.2017 20:37

0

A ja wcale nie bronie Hondy, ale się dziwie McLaren'owi. Rozumiałbym gdyby w konsekwencji rozstania z Honda mogli dostać silniki Mercedesa, ale w tym wypadku zamieniają przysłowiową siekierkę na kijek. Red Bull w skutek awarii przejechał mniej km w tym sezonie niż McLaren. Na tym mogą zyskać tylko puszki testując Hondę w drugim zespole i mając 2 silniki do wyboru na kolejny sezon. Toro Rosso też pewnie chętnie przytuli 100 mln od Japończyków. McLaren nawet jeśli powróci w kolejnym sezonie do współpracy z Hondą to zapewne na zdecydowanie gorszych warunkach. Rozumiem że działają pod presją Alonso i chcą go zatrzymać w zespole, ale znając jego szczęście i trafność dokonywanych wyborów w ostatnich latach, Honda objedzie w przyszłym roku wszystkich ;)

avatar
ignoruj

26.06.2017 11:00

0

Chamstwo Vettela to jedno, ale pobłażliwe traktowanie Hamiltona jest faktem. Nawet na brytyjskim SKY F1 orzekli ze Hamilton wyhamowal z 89 do 40 km/h.

avatar
ignoruj

25.06.2017 23:05

0

@ Sasilton pkt 39.13 dotyczy sytuacji kiedy pada komunikat "safety car in this lap" czyli dokładnie takiej jak incydent podczas dzisiejszego wyścigu.

avatar
ignoruj

25.06.2017 19:29

0

VET zachował się niesportowo i ukarany został słusznie. Ma jednak racje w jeśli chodzi o karę dla HAM pkt 39.13 regulaminu mówi: (...) In order to avoid the likelihood of accidents before the safety car returns to the pits, from the point at which the lights on the car are turned out drivers must proceed at a pace which involves no erratic acceleration or braking nor any other manoeuvre which is likely to endanger other drivers or impede the restart.(...)

avatar
ignoruj

18.03.2017 02:00

0

Gwoli ścisłości: CFD to w języku polskim "obliczeniowa mechanika płynów".

avatar
ignoruj

26.07.2014 16:05

0

Szkoda mi Lewisa w tym sezonie, a jeszcze bardziej ubolewam nad faktem że walka o WDC zostaje w tym sezonie wypaczona. Zwróćcie jednak uwagę, że to Lewis był do tej pory faworyzowany, począwszy od debiutanckiego sezonu, kiedy wyciągali go z pułapki żwirowej po ostatni sezon Rosa Brawna w Mercedesie, kiedy pierwsze TO padły chyba już w Malezji. Faworyzowanie Anglika przez Anglika kosztem Niemca w niemieckim teamie na pewno się właścicielom Mercedesa nie spodobało, ale nie sądzę by team posunął się do sabotażu (choć przy aktualnej sytuacji w tabeli WCC mogli by sobie na to pozwolić). Moim zdanie dobry los zwyczajnie odwrócił się w tym roku od Lewisa.

avatar
ignoruj

22.07.2014 03:17

0

@koal007 Z tytułu tegorocznych zmian w regulaminie, przełożenia wybierane są raz na cały sezon, z możliwościa dokonania jednorazowej korekty. pzdr

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu