DO
GP Miami
02.05 - 04.05
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Arabii Saudyjskiej
-
Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
-
Australijczycy czekali 15 lat na swojego lidera mistrzostw
-
Verstappen pozytywnie zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla w Dżuddzie
-
Pierwsze podium Ferrari w sezonie
-
Kolejny solidny występ Hadjara
-
Mercedes walczył z przegrzewaniem opon
-
Współpraca zespołowa i podwójne punkty Williamsa
-
Sauber bez szans na walkę o punkty
-
Fatalny wyścig Alpine
-
Haas bez punktów, ale zadowolony po potrójnym maratonie F1
-
Alonso o wyścigu w Dżuddzie: 50 okrążeń kwalifikacyjnych
Ostatnia aktywność
06.01.2022 14:10
0
Nawet gdyby McLaren nie zdobył z Hondą po zostaniu z nimi mistrzostwa, to decyzja o ich odstrzeleniu Hondy była dla mnie dziwna. Odwalili najtrudniejszy kawał roboty i przekazali efekty komuś innemu. Jednocześnie cały czas płacząc o silniku i swojej fenomenalnej aerodynamice niewiele pokazali po zmianie silnika na MB. Honda jednocześnie stwierdziła, że w ich relacjach było zbyt dużo wzajemnego szacunku. Cóż wygranych nie rozlicza nikt.
Przejdź do wpisu Button: szkoda, że McLaren nie kontynuował współpracy z Hondą
05.01.2022 19:02
0
@1 Ferrari nie ma takiego rozdzielonego układu turbo jak MB i Honda i nie planują tego na przyszły rok, co potwierdził magazyn The Race kilka miesięcy temu. Jako jedyni pozostali przy klasycznym układzie i taki zamierzają rozwijać.
Przejdź do wpisu Wypłynęły kolejne informacje na temat nowych silników Renault i Ferrari
12.12.2021 20:23
0
Uzasadnienie jest dość konkretne i rzeczowe. Trochę gry słów typu any lub all robi różnicę. Po przeczytaniu tego dokumentu to był trochę strzał ślepakami.
Przejdź do wpisu Verstappen mistrzem świata - FIA odrzuciła drugi protest
13.11.2021 13:24
0
Jest Brazylia, jest telenowela.
Przejdź do wpisu Verstappen i przedstawiciele Mercedesa opuścili pokój sędziów aktualizacja
13.11.2021 07:57
0
Gdyby to nie samochód Mercedesa już by było wiadomo o karze. Z Vettelem na Węgrzech nie mieli problemu. Teraz chyba szukają jakiejś wymówki żeby nie karać LH. Normalnie farsa. Skrzydło nie spełnia norm technicznych i po sprawie. W wielu przypadkach wcześniej szybko i jasno było to rozwiązywana, a przy Mercedesie wiecznie jest kręcenie i kombinowanie.
Przejdź do wpisu Decyzja ws. Hamiltona zostanie podjęta w sobotę rano (aktualizacja)
24.08.2018 14:42
0
Niektóre komentarze są obłędne. Narzekacie na Strolla? Każdy bez wyjątku tutaj, gdyby jego ojciec mógł finansować jego występy w F1 czy jakimkolwiek motorsporcie na tym poziomie nawet by okiem nie mrugnął i nie spytał jakby to wyglądało. Chłopak ma pod tym względem szczęście i sam bym się cieszył w podobnej sytuacji. To że są lepsi czy gorsi kierowcy od niego? Jakie to ma znaczenie. Świat nie jest sprawiedliwy, co nie znaczy że trzeba zaraz pluć na tych, którym się lepiej ułożyło.
Przejdź do wpisu Stroll przyznaje, że jeszcze w tym roku może przejść do zespołu ojca
21.07.2018 16:35
0
Forza Ferrari. Piękny dzień :)
Przejdź do wpisu Vettel wygrał czasówkę przed własną publicznością
10.07.2018 19:41
0
Chore nie jest to, że producenci bronią się przed zmianami. Nic dziwnego przy wpompowanych funduszach w te silniki. Chore było to, że FIA i Berni pozwolili zespołom na poniesienie tych kosztów. Teraz wg mnie zmiany zostały jeszcze bardziej zabetonowane. Jedno co może pomóc stawce to uspokojenie ciągłych zmian. Zmiany służą tylko najbogatszym, którzy mają środki na szybkie eksplorowanie nowych obszarów. Może żeby wyrównać stawkę do gratyfikacji finansowej dodać dozwolone godziny testów w tunelu. Im niżej w tabeli tym więcej godzin do testów. Może nawet wycenić godzinę testów i pokrywać je z ogólnej puli nagród...
Przejdź do wpisu Producenci silników F1 nie widzą sensu w zmienianiu przepisów
19.06.2018 11:01
0
Chyba jedyna możliwa decyzja. Silnik ze wsparciem na wyłączność. Honda to kolos motoryzacyjny z odpowiednim zapleczem. Przepisy teraz nie są tak restrykcyjne jak w pierwszych 2 latach od debiutu Japończyków. Kwestia tylko tego jak te duże ambicje uda się spełnić w możliwie krótkim czasie, jednak przy atmosferze współpracy z Renualt raczej nie było innej drogi.
Przejdź do wpisu Red Bull potwierdził nawiązanie współpracy z Hondą
25.05.2018 10:04
0
Mam tylko nadzieję, że studio zostanie w takim systemie jak jest, a nie wrócą już te czasy Zientarskiego i innych.
Przejdź do wpisu Cyfrowy Polsat kupuje Eleven Sports Network za blisko 40 milionów euro
13.04.2018 17:37
0
@14 Myślę, że Kubica podobnie jak każdy z nas w tej sytuacji nawet by nie mrugnął okiem, gdyby pojawiła się opcja etatowego kierowcy w Williamsie. Byłaby to szansa, której się nie odpuszcza.
Przejdź do wpisu Hamilton o włos szybszy od Raikkonena po drugim treningu
11.04.2018 10:04
0
@16 Punkty Vettela czy Alonso nie mają znaczenia, w moim komentarzu chodzi o zbędne gdybanie na temat zdarzeń, które miały miejsce i nic ich nie zmieni.
Przejdź do wpisu Briatore: Ferrari jest na równi z Mercedesem
10.04.2018 21:33
0
@5 @13 Otóż to. Takie gdybanie. Gdyby wyścig był o 5 kółek krótszy, to by się w ogóle nie zbliżył :) Jakby w Spa Grosjean bodajże nie skasował Alonso, to ten drugi miałby tytuł. Takie przypadki można mnożyć w historii wyścigów. Sezon wygląda ciekawie. Forma Ferrari mnie cieszy, oby w końcu tytuł wrócił do Maranello :)
Przejdź do wpisu Briatore: Ferrari jest na równi z Mercedesem
08.04.2018 19:55
0
Forza Ferrari. Piękne zwycięstwo. Oby tak dalej :)
Przejdź do wpisu Ferrari uratowało drugie w tym sezonie zwycięstwo Vettela
08.04.2018 12:50
0
@5 Honda przede wszystkim nie mogła rozwijać silnika przez system tokenów w pierwszych 2 latach startów. Błędy w koncepcji można było korygować dopiero po sezonie. Jednocześnie nie było mowy o korygowaniu ewentualnych kolejnych. Nie pojmuję, dlaczego McLaren ich pożegnał po tych 3 latach. W tej sytuacji mogło być tylko lepiej. W TR ponoć dano Hondzie wolną rękę co do silnika i pewnie w trakcie sezonu to będzie można zauważyć. Docelowa wersja silnika na ten rok jeszcze nie została wprowadzona. Czytałem też, że zero size nie był nigdy narzucony Hondzie przez McLarena.
Przejdź do wpisu Gasly nie dowierza w to co się stało podczas kwalifikacji
07.04.2018 18:45
0
Forza Ferrari. Świetne kwalifikacje. Na Chiny jeszcze nowa podłoga ma być. Oby jutro dublet.
Przejdź do wpisu Ferrari w kwalifikacjach przed GP Bahrajnu pokonało Mercedesa
25.03.2018 21:36
0
@124 Verstappen mówił w wywiadzie, że nie mają nic takiego.
Przejdź do wpisu Zdziwiony Hamilton przegrał z Vettelem w Australii
25.03.2018 15:53
0
Forza Ferrari. Świetny wynik na rozpoczęcie sezonu.
Przejdź do wpisu Zdziwiony Hamilton przegrał z Vettelem w Australii
19.09.2017 10:32
0
To czy Honda czy McLaren ma rację dowiemy się w najbliższych latach. Fakty są takie, że Honda jest dużą firmą motoryzacyjną gotową wykładać setki milionów dolarów na F1. Historia pokazuje, że takie podejście z czasem się zaczyna przynosić efekty. Nie zapominajmy, że sukces BrawnGP to sukces Hondy. To ich inżynierowie opracowali ten bolid. Honda poszła w koncepcję małego silnika i to w okresie tokenów. Naprawa błędu lub jego zmiana w tym przypadku jest praktycznie niemożliwa, a co dopiero zmiana projektu. Może Japończycy mają rację, może nie. Może McLaren tak bardzo chciał osiągnąć szczyt, że próbowano iść na skróty z silnikiem. Czas pokaże. W dzisiejszej F1 wygra tylko zespół który ma 100% wsparcia producenta silników i oczywiście odpowiednio wysoki budżet na resztę działów. McLaren zawsze miał dobre zawieszenie i to mu zostało, co widać na ulicznych torach. To, że ich aerodynamika wygląda dobrze z silnikiem Hondy nie jest dla mnie jednoznaczne z jej działaniem z mocniejszą jednostką Renualt, która jeżeli nie brać pod uwagę Hondy jest najgorsza w stawce. Potrafią przygotować dobrą aerodynamikę, ale również potrafią ją spaprać, co pokazali kilka lat temu. Renualt ma swój fabryczny zespół i ambicje. Abiteboul nie wygląda na kogoś, kto jest skłonny do ustępstw. Nie wiem czy za 2-3 lata Alonso nie będzie narzekał na Renualt tak jak na Hondę. Uważam, że Honda, RedBull i Renualt najlepiej wyszli na tym układzie. Japończycy zostali w stawce i mogą rozwijać silnik. RedBull ma opcję na zostanie najważniejszym klientem Hondy niekonkurującym z fabryczną stajnią. Coś co planował McLaren. Natomiast Renualt może odciąć się od nadwyrężonej współpracy z RedBullem i dostało Saintza. McLaren został z kapryśnym i drogim Alonso oraz z przeciętnym silnikiem, konkurując z fabryczną stajnią, po odwaleniu najgorszej roboty z wdrażaniem silnika od Hondy.
Przejdź do wpisu Honda: McLaren ma trudności z dostosowaniem się do zmian
05.09.2017 14:05
0
@7 Czy silnik Renault gwarantuje im cokolwiek? Podium z przypadku i seria awarii. Najsłabszy silnik w stawce nie licząc Hondy. Obietnice zmian. Wolny rozwój. Nie wiemy też jak faktycznie działa pakiet aero opracowany przez McLarena. Wiemy tylko, że teraz póki co łatwo wszystko zrzucić na Hondę. Tymczasem już na silnikach Mercedesa, McLaren miał zadyszkę przy projektowaniu samochodów.
Przejdź do wpisu Alonso chce dać szansę McLarenowi
05.09.2017 13:45
0
@5 Otóż to. Poza tym McLaren powinien przez wzgląd na zmysł Alonso odnośnie zmian zespołów wybrać odwrotnie niż sugeruje Hiszpan. :)
Przejdź do wpisu Alonso chce dać szansę McLarenowi
05.09.2017 10:51
0
@21 Brawn GP to przede wszystkim projekt Hondy i podwójny dyfuzor. Ponoć Honda rozwijała jednocześnie 3 koncepcje tego samochodu. Budżet był ogromny. Sukces Brawn GP to sukces Hondy. Niefortunnie pod innym logo.
Przejdź do wpisu Honda obawia się, że nie zdoła przekonać McLarena
05.09.2017 10:48
0
Honda 2 lata rozwijała silnik w oparciu o system tokenów. Podobnie jak Renualt i Ferrari. Dzięki temu Mercedes zdobywał laury, a reszta to oglądała. Dopiero w trzecim roku zaczęli robić kroki do przodu. Zresztą podobnie jak pozostali producenci. Ktoś z ambicjami McLarena musi mieć niezależny silnik, jeżeli chce walczyć o tytuły. To, że Honda póki co nie daje im takiej możliwości nie znaczy, że w najbliższych latach tak nie będzie. Honda dysponuje zarówno zapleczem finansowym i technologicznym. W dodatku wciąż mają motywację i chcą pozostać w F1. Wydaje mi się, że RedBull już zwietrzył szansę i przejście STR na silniki Hondy jest pewne. Tam Japończycy będą mogli pracować nad rozwojem jednostki. Docelowo opracowując silnik dla RedBulla. Ryzyko dla STR jest niewielkie. Potencjalny zysk dla RB jest ogromny. Dziwi mnie, że w ogóle Alonso stawia ultimatum, ja albo Honda. Jeszcze bardziej mnie dziwi, że McLaren wygląda jakby faktycznie się nad tym zastanawiał. Tymczasem Alonso nie ma żadnych sensownych opcji. Williams? Przecież ten zespół nawet z najlepszym silnikiem w stawce nie daje nawet szans na walkę o podium. Myślę, że w przypadku gdy Honda zostanie na kolejne lata, zaskoczy jeszcze zarówno nas jak i Alonso oraz McLarena.
Przejdź do wpisu Honda obawia się, że nie zdoła przekonać McLarena
04.09.2017 11:25
0
@3 Dokładnie tak. McLaren odwalił testową robotę, STR doszlifuje silnik, a RB zacznie z nim wygrywać.
Przejdź do wpisu Brown widzi duże szanse na zatrzymanie Alonso w McLarenie
04.09.2017 11:21
0
@11 Też uważam, że Palmer jest najmniej istotny w kontekście szans Kubicy na powrót. Na Palmerze chyba postawiono juz krzyżyk. Sainz wydaje się być kluczem do ruchów w tej grupie zespołów. Zwolnienie z kontraktu w zamian za rabat na silniki. Może faktycznie Honda do Torro Roso, jak silnik się rozwinie to w przyszłości nawet do RB.
Przejdź do wpisu Renault bez punktów, pech nie opuszcza Palmera
13.08.2017 20:19
0
Vettela można lubić lub nie, ale jednego nie można mu odmówić. Ma sporo szczęścia w swojej karierze i jakoś trafia do zespołów, które zaczynają się odradzać. Jego przeciwieństwo to Alonso od 2006 gdzie nie pójdzie to są problemy. Konflikt z Hamiltonem, afera szpiegowska, Singapur, kryzys w Ferrari, teraz dramat McLarena i Hondy. Facet chyba przynosi pecha :) Oby w tym roku stłukli Mercedesa. Bez znaczenia który z nich. Forza Ferrari
Przejdź do wpisu Vettel wierzy, że Ferrari powalczy z Mercedesem do samego końca
10.08.2017 16:56
0
@6 nie ma znaczenia czy poprawili. To była przenośnia...
Przejdź do wpisu Rosberg nie wierzy w tegoroczny sukces Ferrari
10.08.2017 14:01
0
Ciekawi mnie jak Mercedes będzie pracował pod presją. Tego się nie da zasymulować. Do tej pory nie musieli walczyć w takich warunkach. Nie chodzi nawet o fabrykę, ale o ludzi podczas wyścigu. Może po raz kolejny nie dopną zagłówka. No i w Ferrari nie udają, że nie ma kierowcy nr 1. Jest TO, to z niego korzystają. Zawsze to robili i dobrze na tym wychodzili. Mercedes i jego kierowcy kombinują tylko, żeby nikt ich o to nie posądził. Tutaj Ferrari ma przewagę. No i SF70H to jest w końcu bolid, którym można sięgnąć po tytuł mistrzowski. Forza Ferrari
Przejdź do wpisu Rosberg nie wierzy w tegoroczny sukces Ferrari
07.07.2017 18:01
0
Życzę mu jak najlepiej, ale nie emocjonujmy się tak. Sam Kubica sprostował w wywiadzie dla Eleven, że te 80-90% to nie szanse na powrót tylko jego przygotowanie do ścigania w F1. Wspominali dziś o tym w studio podczas treningów.
Przejdź do wpisu Robert Kubica daje sobie 90 procent szans na powrót do F1
05.06.2017 17:55
0
@1 Dlaczego RedBull miałby być lepszy niż Ferrari. Newey potrafi konstruować mistrzowskie bolidy, ale również zaprojektował kilka beznadziejnych, w dodatku kilku kluczowych inżynierów wcześniej opuściło zespół. Tymczasem od dłuższego czasu Ferrari się restrukturyzowało, podobnie jak wcześniej Mercedes. W dodatku posiadają własny silnik, który niewiele ustępuje niemieckiej konstrukcji, jeżeli wogóle. Zapowiadali, że postawili na nowatorskie podejście, a zmiana przepisów zawsze daje szanse zespołom które wcześniej traciły. Nie boją się zaryzykować z odważnymi koncepcjami. Redbull wydaje się od dłuższego czasu dość konserwatywny.
Przejdź do wpisu Red Bull obawia się kolejnych trzech wyścigów
28.05.2017 16:10
0
Cóż za piękny dzień :)
Przejdź do wpisu Vettel przed Raikkonenem na mecie GP Monako
15.05.2017 15:47
0
Forza Ferrari.
Przejdź do wpisu Mercedes strategicznie ograł Ferrari w Hiszpanii
29.04.2017 18:36
0
@42 obydwa Ferrari zepsuły swój mocny 3 sektor, także różnie mogło być. Póki co Ferrari lepiej sobie radzi pod presją i to mnie cieszy. Oczywiście zacięta walka jest dobra dla wszystkich, oczywiście gdy wygrywa Scuderia :)
Przejdź do wpisu Ferrari po raz pierwszy w tym roku wygrywa sesję kwalifikacyjną
29.04.2017 15:12
0
Forza Ferrari :) dublet. Fantastyczny wynik.
Przejdź do wpisu Ferrari po raz pierwszy w tym roku wygrywa sesję kwalifikacyjną
29.04.2017 09:36
0
ehh szkoda, że to nie kwalifikacje :)
Przejdź do wpisu #2 trening: Ferrari najszybsze na ultra-miękkich oponach
21.04.2017 10:44
0
Szkoda, że chłopak zmarnował swoją szansę. Również nie widzę żadnych szans na jego powrót do ścigania w F1, chociaż życzę mu wszystkiego dobrego. Kubica wydaje mi się trochę niezdecydowany. Był w F1 to bawił się w jakiś śmiesznych rajdach. Poszedł do WRC, które miało być tym wymarzonym sportem, to zaczął tęsknić za torem. Dziwne to dla mnie.
Przejdź do wpisu Kubica przetestował bolid serii GP3
18.04.2017 21:22
0
Berni często opowiadał różne z pozoru bzdurne rzeczy, a potem zawsze kończyło się na dobrym dealu. Nie sądzę że teraz jest inaczej.
Przejdź do wpisu Carey skrytykował krótkowzroczność Ecclestone'a
18.04.2017 18:27
0
Jak zamsta. Berni ma już chyba udziały w 2 torach. Więc negocjuje stawki dla siebie. Zawsze potrafił to robić i teraz też tak jest. Nie chodzi o żadną zemste, bo i po co. Chodzi po prostu o kasę. :)
Przejdź do wpisu Carey skrytykował krótkowzroczność Ecclestone'a
16.04.2017 18:58
0
Forza Ferrari. Piękne zwycięstwo.
Przejdź do wpisu Vettel w Bahrajnie wygrywa drugi wyścig w sezonie
08.04.2017 12:37
0
@26 Zgadza się. Zawsze mi się wydawało, że przedmiot z 4 punktami podparcia w momencie skrócenia jednego z nich zaczyna podnosić do góry naprzeciwległy punkt. Jeżeli przednie lewe zawieszenie zostaje uszkodzone i się obniża to następstwem tego może być unoszenie prawego tylnego koła, zwłaszcza w prawych zakrętach.
Przejdź do wpisu Hamilton sięga po 63. pole position w karierze
30.03.2017 11:08
0
@1 Gdyby Hamilton jechał szybciej pierwszy stint, gdyby opony mu dłużej wytrzymały, gdyby Verstappen dobrze nie blokował, gdyby Vettel pojechał wolniej to Mercedes by wygrał. Tymczasem Hamilton nie tylko nie potrafił wyprzedzić Verstappena, ale przede wszystkim nie był w stanie odjechać Vettelowi. Ferrari wygrało bo najzwyczajniej było szybsze. Oby utrzymali formę w dalszej części sezonu.W Chinach zazwyczaj szło im dobrze.
Przejdź do wpisu Alesi uważa, że Ferrari potwierdzi swoją formę w Chinach
26.03.2017 10:21
0
@61 F1 i wygrana w kieszeni po 20-stu kilku okrążeniach :) No proszę cię... Ferrari ma świetne tempo i dość dobrze zachowuje się jadąc za innym bolidem, a Mercedes... zobaczymy jak będą działać pod presją. Zobaczymy jak będą sprawować się ich bolidy w jeździe za innymi. Do tej pory się tym nie przejmowali. Po wyścigu Verstappen mówił, że po dojechaniu do innego samochodu na około 2s bardzo trudno się za nim utrzymać. Tymczasem Vettel przez większość 1 stintu nie wypadał z 1,5s. Może piętą achillesową Mercedesa jest właśnie jazda za innym bolidem. Dla mnie najważniejsze, że Ferrari znów wygrało.
Przejdź do wpisu Ferrari ograło Mercedesa w pierwszym wyścigu sezonu!
26.03.2017 08:48
0
Jesssst. Forza Ferrari.
Przejdź do wpisu Ferrari ograło Mercedesa w pierwszym wyścigu sezonu!
25.03.2017 09:53
0
Na jednym ze swoich najlepszych torów Mercedes jest szybszy jedynie o 0.268s. Vettel jutro może to wygrać, a sezon będzie ciekawy :) Forza Ferari
Przejdź do wpisu Hamilton w Melbourne sięga po 62. pole position w karierze
15.03.2017 16:20
0
@54 otóż to, ale niektórzy twierdzą, że FI się haniebnie sprzedała sponsorowi. No nie mogę. Zespoły środka stawki walczą o życie z budżetem, każdy milion jest mile witany. Tutaj dostają 20mln za pomalowanie bolidu w kolorze sponsora, a niektórym i tak nie dogodzisz. Kolor się nie podoba. Co za różnica jaki kolor, jak za tą kasę będą mogli rozwijać bolid podczas sezonu. Normalnie komentarze jak z onetu. Kempa wielkie dzięki za wprowadzenie systemu komentarzy z opcją ignoruj. Człowiek dzięki tak prostemu zabiegowi może trochę czasu zaoszczędzić unikając głupoty.
Przejdź do wpisu Force India zmienia barwy przed sezonem 2017
12.03.2017 15:11
0
@33 nie no Mercedes i Redbull to budżetowe stajnie :) W tym sporcie pieniądze zawsze grały rolę i zawsze będą. Mistrzem jest ten co ma na koniec sezonu najwięcej punktów. To czy jest popularny czy nie wśród kibiców nie ma znaczenia.
Przejdź do wpisu Zestawienie wszystkich czasów z testów pod Barceloną
10.03.2017 21:22
0
Do tej pory każda znacząca zmiana przepisów tasowała stawkę. Oby tak było w tym roku. Dawno nie widziałem tak pozytywnych testów w wykonaniu czerwonych. Forza Ferrari.
Przejdź do wpisu Raikkonen kończy zimowe testy z najlepszym czasem
01.03.2017 10:51
0
@27 a w czym jest problem. Swego czasu Ferrari testowało nowy silnik hybrydowy zamontowany w LaFerrari.
Przejdź do wpisu Raikkonen najszybszy drugiego dnia testów
28.02.2017 21:44
0
Redbull speed trap @330kmh, Vettel 328kmh, Lewis 327kmh
Przejdź do wpisu Raikkonen najszybszy drugiego dnia testów
27.02.2017 23:48
0
Spokojnie z tym BMW. Podałem nieuważnie dane ze speed trap. Nie musi być to prędkość maksymalna. Na te dane musimy zaczekać. Niestety nie można edytować postów. Za to średnia prędkość pierwszej 3 oscyluje wokół 202km/h.
Przejdź do wpisu Hamilton najszybszy po pierwszym dniu testów F1