DO
GP Kanady
13.06 - 15.06
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Hiszpanii
-
Dublet McLarena, dramat Verstappena i popis Hulkenberga w GP Hiszpanii!
-
Racing Bulls wyprzedziło Haasa w klasyfikacji generalnej
-
Neutralizacja zepsuła wyścig Red Bullowi
-
Gasly zapunktował, ale Alpine spadło na ostatnie miejsce w mistrzostwach
-
Piastri w Hiszpanii sięgnał po piąte zwycięstwo w sezonie
-
Leclerc na podium, Hamilton gra zespołowo
-
Hulkenebrg zdobył 10 punktów, a Sauber przeskoczył w klasyfikacji Astona
-
Williams z najgorszym wynikiem w tym roku
-
Russell ukończył wyścig tuż za podium, ale po drodze zaliczył starcie z Verstappenem
-
Alonso przed własną publicznością sięgnął po pierwsze punkty w tym roku
-
Kara przekreśliła szanse Bearmana na punkty
Ostatnia aktywność
30.05.2025 19:57
1
Pomimo tego że kibicuje McL to nie sądzę aby jutro miały 0.3 sekundy przewagi. RB jest mocny w szybkich zakrętach i niewiele traci w średnio-szybkich. Jestem zdania że w kwalifikacja będzie bardzo blisko między McL, Maxem i może któryś z Mercedesow się włączy do gry. Ferrari jak już to dopiero w niedzielę odpalą.
Przejdź do wpisu McLaren dalej najszybszy, ale tym razem za sprawą Piastriego
25.05.2025 19:42
1
@Przemo183
Zgadzam się. Byłem w Monako i atmosfery która tam panuje nie da się porównać do żadnego innego toru. Z punktu widzenia kibica przed TV może i nuda ale jak spadnie deszcz to potrafią dziać się cuda (zapytajcie O. Panisa :). Jeden taki wyścig w sezonie nie zaszkodzi a powinien być w kalendarzu choćby ze względu na swoją historię.
Przejdź do wpisu Norris wygrał Grand Prix Monako
25.05.2025 11:43
0
@jojo
Sezon 2023 pokazał że RB zbudował nie tylko najlepszy bolid w stawce ale również uniwersalny pod względem prowadzenia. Niejaki Sergio Perez nawet odgrażał się w pewnym momencie że będzie walczył o mistrzostwo (Helmut rzecz jasna szybko mu to wybił z głowy).
Przejdź do wpisu Problemy Red Bulla przerosły talent Verstappena w Monako
25.05.2025 07:35
1
Ja tu widzę pewną stronniczość redaktora. Mianowicie bolid RB jest słaby a cała zasługa w geniuszu Maksia. Chciałbym zaznaczyć że na Imoli RB miało bolid nie ustępujący McL. A w Monako RB to drezyna?Każdy bolid na jednych torach jedzie lepiej na innych gorzej tylko jakoś McL jest zawsze w czubie. Max to utalentowany kierowca bez wątpienia ale jego dyspozycje można oceniać tylko gdyby w drugim bolidzie siedział równorzędny kierowca, RB stawia wszystko na Maksa i się może przejechać bo jak nie zdobędzie tytułu w tym roku to zacznie rozmawiać z Mercedesem.
Przejdź do wpisu Problemy Red Bulla przerosły talent Verstappena w Monako
24.05.2025 19:42
6
I gdzie to magiczne okrążenie Maxa? Za to Lando pojechał zjawiskowo a mogło być jeszcze lepiej bo ostatni sektor mu nie wyszedł. Odbudował się i bardzo dobrze, dziś pokażą że potrafi wytrzymać presję.
Mam tylko nadzieje że jutro wygra najszybszy kierowca a nie ten który będzie miał najwięcej szczęścia. Zagrywka z 2 pit stopami jest zrobiona pod show. Wiem że Monako to zazwyczaj procesja ale jeszcze mniej podoba mi się ingerowanie na siłę. Na miejscu kierowcy który jedzie w ogonie zjechałbym na zmianę opon na pierwszych 2 okrążeniach i później na twardych oponach jechał do mety. Ciężko uwierzyć aby nie było jakiejś neutralizacji.
Przejdź do wpisu Norris sięgnął po pole position i ustanowił nowy rekord toru w Monako
16.05.2025 23:14
0
@Przemo183
Serio. Uważam że dużo ciekawszy niż miałką paplanina o tym samym albo o rzeczach oczywistych. Mam trochę dosyć traktowania widzów jakby oglądali wyścig po raz pierwszy w życiu. Dużo spóźnionych komentarzy, gadanie o rzeczach które nie mają sensu albo są całkowicie nie istotne. Oglądam wyścigi od 27 lat i powiem szczerze że komentator RTL (którego prawie nie rozumiałem) wzbudzał więcej emocji niż 3/4 obecnej ekipy 11. A Kapica poza niepodważalną wiedzą powie czasem jakiś niesuchy żart. Co absolutnie nie zdarza się innym komentatorom( oprócz Sokół - który wymiata we wszystkich aspektach dziennikarstwa sportowego :). Pozdro!
Przejdź do wpisu Sainz tuż za McLarenami w pierwszej sesji treningowej na Imoli
16.05.2025 15:50
0
A ja tam Kapicę lubię, szkoda że ostatnio trochę spokorniał w swoich komentarzach bo kiedyś lubiał polecieć po bandzie....
Jeden z komentarzy który zapadł mi bardziej w pamięć to jak twierdził że jesteśmy świadkami historycznego wydarzenia, kiedy ktoś w wyścigu F1 drezyną dowozi punkty .... (mowa było o Alonso w ówczesnym McLarenie :)))
BTW myślicie że Aston odpali i zostanie mistrzem świata jak Alonso odejdzie? Bo ja widzę pewną prawidłowość.
Przejdź do wpisu Sainz tuż za McLarenami w pierwszej sesji treningowej na Imoli
04.05.2025 16:17
4
RB przyjął w tym roku retorykę w której pozycjonują się na 3-4 zespół w stawce ponieważ 2 kierowca nie dowozi to wielu dało się na ten zabieg nabrać. Bolid jest stworzony pod Maxa i nikt tego nie ukrywa że 2 kierowca ma być tylko tłem. Jednocześnie zdejmują z siebie presję wyników bo jak Max pojedzie „magiczne” kółko to jego zasługa a jak jest 5 to nic więcej nie dało się z bolidu wycisnąć. Podejrzewam że bolid RB jest ekstremalnie skrajnie zaprojektowany według charakterystyki jazdy Maxa. Ma małe okno pracy opon dlatego potrafi być szybki tylko przy prowadzeniu w specyficzny sposób. Myślę że jeżeli posadzić dowolnego kierowcę ze stawki w drugim bolidzie to odstawałby znacznie od Maxa. Kiedy RB miał idealnie zbalansowany bolid Maxa potrafił podgryzać Sergio. Nie ujmując nic Maxowi wcale nie uważam że zdominowałby mistrzostwa w bolidzie McL. RB wiedział że na mistrzostwo konstruktorów nie mają 2 kierowców więc postawił wszystko na Maxa.
Przejdź do wpisu Stella nie kupuje narracji o biednym, słabszym Red Bullu
21.04.2025 12:32
0
@giovanni paolo
Zgadzam się z Tobą. Mcl nie ma dominującego bolidu. Jest najszybszy w stawce i najbardziej uniwersalny ale to nie jest Mercedes z początku ery hybrydowej. Ma za to 2 bardzo dobrych kierowców. Nie lubię Maxa ale obiektywnie muszę mu przyznać że jest szybszym kierowcą. Lando i Oscar jeżeli są w życiowej formie to mogą się do niego zbliżyć. Myślę że Lando w Miami wróci mocniejszy za to Oscar musi trzymać tempo do końca sezonu bo końcówkę zeszłego miał słabszą.
Przejdź do wpisu Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
13.04.2025 20:49
0
@tytus83
Czasami to prawda. Dlatego największym problemem Lando jest Lando…
Przejdź do wpisu Piastri sięgnał po drugie zwycięstwo w sezonie
13.04.2025 20:09
0
Aż tak bardzo na Lando bym „psów nie wieszał” (jak w komentarzach czy redaktorzy z 11). Fakt że sam zrobił sobie „pod górkę” false startem, później incydent z Hamiltonem, uważam że był czystszy niż obrona Leclerka. Finalnie niewiele zabrakło do 1-2 (właściwie jednego okrążenia). Jeżeli Lando chce wygrać mistrza to powinien popracować z psychologiem sportowym, jak najszybciej zresetować głowę i skupiać się na najbliższym wyścigu wyłącznie. Bez analizowania, gierek, podchodów. Ma wszystko co potrzeba: szybkie auto, talent, brakuje tylko spokoju w kasku.
Wiem że potrafi być diabelnie szybki (co pokazał kiedy McL był 3-4 zespołem w stawce). Teraz mają szybkie auto i jest presja ze musi wygrać (no bo jak? Takim autem nie wygrać?) i z tym sobie nie radzi. Oscar jest w lepszej pozycji bo nie był stawiany w roli faworyta a ma tak samo szybkie auto.
Piastri ma świetny początek sezonu i trzymam kciuki aby tak szło do końca bo w poprzednich sezonach różnie bywało.
Przejdź do wpisu Piastri sięgnał po drugie zwycięstwo w sezonie
11.04.2025 20:02
1
Trzeba w tabeli czasy poprawić. Dżoerdż ma taki sam jak Lando.
A co do sesji to zobaczymy jutro podczas kwalifikacji. Fakt że tu jest dużo łatwiej wyprzedzić niż na Suzuce więc ważne będzie ustawieni ale nie krytyczne. W grę wchodź zarządzanie oponami. Fajnie by było wreszcie zobaczyć 1-2 McL.
Przejdź do wpisu McLaren pokazał tempo w 2. trenignu
08.04.2025 20:08
2
Problemem RB jest to że mają tylko jednego kierowcę…
Strategia była jaka była, raz Oscar był szybki raz Lando. Ani jeden ani drugi nie miał takiej przewagi aby objechać Maxa.
Mcl ma obecnie najszybsze auto ale to nie jest dominujący bolid. Można zobaczyć że podgryza ich czasem Mercedes, RB a nawet Ferrari. Wytworzyła się dziwna presja ze McL powinien już wygrywać wszystko z ogromną przewagą a wszystko co nie jest wynikiem 1-2 postrzegane jest jako sromotna porażka.
Mam nadzieje że chłopaki z McL nie poddadzą się presji i będą jechać swoje. Wówczas oba tytuły mogą trawić do Walking.
Przejdź do wpisu Horner: problemem McLarena jest dwóch kierowców walczących o tytuł
06.04.2025 15:48
0
Jest błąd w klasyfikacji generalnej kierowców na stronie.
Przejdź do wpisu Verstappen wygrał spokojne GP Japonii
05.04.2025 10:20
4
@Litwak r„RB śmieje się w twarz rywalom” - będąc 3 w klasyfikacji konstruktorów„…dominacja…” - 0.012 i 0.044 przed 2 McL„McL bez szans” - jak wyżej Ja rozumiem ekscytację i emocje po pięknym kółku Ver ale ciut obiektywizmu nie zaszkodzi
Przejdź do wpisu Magiczne okrążenie Verstappena i porażka McLarena w czasówce do GP Japonii!
05.04.2025 10:04
2
@mareczek_86
Dokładnie 😉. Jak się szuka sensacji to można było napisać: dramat, katastrofa, deklasacją, dyskryminacja, masturbacja.
Fakt Max pojechał magiczne okrążenie ale niewiele miał do stracenia więc mógł więcej zaryzykować. Gdyby był 5 wszyscy by powiedzieli że słaby bolid (Yuki 15?).
Brawo Max ale punkty przydzielane są jutro.
Przejdź do wpisu Magiczne okrążenie Verstappena i porażka McLarena w czasówce do GP Japonii!
21.03.2025 11:44
0
3 i 6 miejsce McLaren nazywamy klęską? To co znalazłoby się w tytule gdyby (ajwaj) zajęliby 9 i 10 miejsce w Q3???
Wszystkim piejącym z zachwytu nad Ferrari sugeruję poczekać do sprintu, kwalifikacji i wyścigu głównego. Nie odbieram Hamiltonowi zasług bo pojechał mega okrążenie choć większe wrażenie zrobił na mnie Max. Z całym brakiem sympatii jaki mam do tego gościa, uważam że wycisnął wszystko co się dało z auta , które wciąż uważam że jest 3 lub nawet 4 w stawce. Różnice nie są kolosalne ale jednak są.
Przejdź do wpisu Magiczny przejazd Hamiltona i porażka McLarena w sprincie kwalifikacyjnym!
16.03.2025 17:25
0
@kodzix
5 kroków to na pewno nie jest, McL ma przewagę ale nie taka jak RB w poprzednich sezonach czy Merc na początku ery hybrydowej. Umiejętność zarządzania ogumieniem to bardzo dużo, otwiera to wiele scenariuszy strategicznych. Nie uważam jednak że to ich jedyna przewaga co pokazały kwalifikacje, na jednym kółku też są szybcy.
Przejdź do wpisu Norris z nieznaczną przewagą wygrał świetne GP Australii! Kapitalny debiut Antonellego!
16.03.2025 08:27
4
@kodzix
Według mnie McL miał jeszcze większą przewagę niż w kwalifikacjach. Kiedy tylko Piastri wyprzedził Maxa odjechali mu na 16 sekund podczas 10-12 okrążeń? Końcówki wyścigu bym nie brał pod uwagę. Max cisnął Lando a ten chciał po prostu bezpiecznie dojechać do mety, tyle. Wciąż uważam że Merc jest przed RB ale warunki dziś zrobiły swoje. Zwracam honor Kimiemu, pojechał bardzo mądrze. Nie podpalał się, unikał błędów (jakieś się zdarzyły ale bez większych konsekwencji).
Przejdź do wpisu Norris z nieznaczną przewagą wygrał świetne GP Australii! Kapitalny debiut Antonellego!
16.03.2025 08:19
2
@jogi2
Zgadzam się, realizacja bardzo słaba. Poprawiło się trochę w 2 połowie wyścigu ale wiele ważnych sytuacji pokazanych dopiero z powtórki.
Przejdź do wpisu Norris z nieznaczną przewagą wygrał świetne GP Australii! Kapitalny debiut Antonellego!
16.03.2025 08:15
2
@Gogus
Piastri trzymał tempo Norrisa przez cały wyścig … prawie. Szkoda chłopa bo rozsypał się podczas wywiadu po wyścigu ale jeszcze odbije. Mentalnie jest bardzo mocny więc za tydzień będzie cisnął.
Przejdź do wpisu Norris z nieznaczną przewagą wygrał świetne GP Australii! Kapitalny debiut Antonellego!
15.03.2025 09:16
1
@Viggen2
Prawdziwy kibic zawsze szuka nadziei😉. Nie wykluczam ale przy setupie na deszcz byliby b. wolni w 2 pierwszych sektorach a b. szybcy w ostatnim… a tak to nie wyglądało. Uważam że Ferrari jest szybsze niż pokazały kwalifikacje. Prawdopodobnie na poziomie Merca. Tylko nie poskładali okrążeń. Jutro czerwoni powinni być wyżej.
Przejdź do wpisu McLaren znokautował stawkę w kwalfiikacjach! Świetni Tsunoda i Albon!
15.03.2025 09:07
2
Dla mnie największe rozczarowanie to Kimi. Po zapowiedziach Mercedesa ma być to talent pokroju Hamiltona czy Alonso. Chłopak się pogubił całkowicie. Już po zeszłorocznym „występie” na Monzy było widać że nie trzyma ciśnienia. Szybkich kierowców jest sporo ale takich którzy potrafią pojechać wszystko wtedy kiedy jest duża presja niewielu (tak się wyróżnia prawdziwy talent).
Zobaczymy co pojedzie dalej ale może być dla niego za wcześnie na F1 w szczególności w zespole który chce walczyć o czołowe pozycje.
Przejdź do wpisu McLaren znokautował stawkę w kwalfiikacjach! Świetni Tsunoda i Albon!
15.03.2025 08:53
1
@konchma
Wcale bym się nie zdziwił, zależy czy Liam wytrzyma presję i nie będzie chciał zrobić „Pereza” tzn. będzie starał się tak mocno zbliżyć do Maxa że przegnie. Helmut nie jest cierpliwym człowiekiem jak w ciągu 5 wyścigów nie będzie solidnego progresu to można oczekiwać swapu.
Przejdź do wpisu McLaren znokautował stawkę w kwalfiikacjach! Świetni Tsunoda i Albon!
15.03.2025 08:49
2
@Litwak
Nie sądzę aby RB był drugą siłą, na tym torze Mercedes wyglądał dużo mocniej. Tak jak nie przepadam za Maxem tak muszę przyznać że potrafi pojechać kosmiczne okrążenie nawet drezyną. Zobaczymy jak tempo wyścigowe ale jeżeli McL czegoś nie odwali albo nie spadnie deszcze to jutro na mecie pierwsza 3 status quo.
Przejdź do wpisu McLaren znokautował stawkę w kwalfiikacjach! Świetni Tsunoda i Albon!
13.09.2018 20:14
0
Kimi przegrał kontrakt na Monzie , gdyby dowiózł zwycięstwo miałby kontrakt na 2019. To było już widać jak tylko wyszedł z bolidu . Wówczas zaczął rozmowy z Sauberem.
Przejdź do wpisu Raikkonen w przyszłym roku powróci do zespołu Saubera
01.08.2018 08:34
0
@ 18 dexter - pełna zgoda w kwestii Hondy , ja rownież uważam że oni nie przyszłi tu na chwile , kasa jaka włożyli w rozwój jednostki jest niebotyczna i nie chcą zakończyć przygody z F1 jako niewypał . Jedyne o co mi chodzi to fakt że dynamika zmian w F1 jest spora jestem w stanie sobie wyobrazić sytuacje kiedy Honda doścignie jednostki napędowe Mercedesa czy Ferrari ,pytanie czy wówczas nie pomyślą o własnym zespole (historia zna takie przypadki :) . Wówczas RB będzie tak samo zespołem klienckim , wejście Porsche uzależnione od tego jakie silniki bedą obowiązywały w 2021 , obecna technologia jest bardzo skomplikowana i nawet taki gigant jak Honda potrzebowała kilka lat aby stworzyć sensowna jednostkę . Porsche może pokusić sie aby wejść do F1 kiedy szanse zostaną wyrównane a żadnemu obecnemu producentowi silników nie jest to na rękę . Dopóki nie masz pełnej niezależności w kwestii silnika nie powinno sie tak traktować partnerów biznesowych w mediach (choćby ryzyko zostało zminimalizowane na wszystkich frontach) . Odrębna sprawa jest szacunek do firmy z która świętowało sie największe sukcesy w historii . Ok - współpraca moze sie nie układać ale można zakończyć współpracę w godny sposób . Tyle :)
Przejdź do wpisu Relacje Red Bulla i Renault po GP Węgier ponownie zaliczają dołek
31.07.2018 07:41
0
@ 15 Zgodnie z obecnymi przepisami jest obowiązek dostarczenia silnika zespołowi który nie posiada wlasniej jednostki . Wiec jeżeli zabraknie Hondy to bedą musieli iść w łaski zespołu który dostarcza najmniejsza ilość silników ...
Przejdź do wpisu Relacje Red Bulla i Renault po GP Węgier ponownie zaliczają dołek
30.07.2018 22:03
0
@11 wow prawdziwy prorok z Ciebie . Koncepcja posiadania silnika na wyłączność jest oczywista jeżeli chce sie walczyć o najwyższe cele. Dlatego Dennis zdecydował sie na rozmowy z Honda kiedy Mercedes stworzył fabryczny zespół . Chodzi mi o to ze dopóki mamy 4 dostawców silników i 10 zespołów to nigdy nie wiadomo z kim przyjdzie Ci rozmawiać za 2 -3 sezony . Honda sprawdziła sie w Toro Rosso , czy sprawdzi sie w RB z dużo bardziej wymagającym bolidem? A co jeżeli nie zdołają zaadoptować odpowiednio silnika do wymagań bolidu , kolejna gala krytyki moze spowodować ze Japończycy sie zawiną z F1 do tej pory ładują ogromne pieniądza be wyraźnych efektów , wówczas RB będzie skazany na Renault .... Scenariuszy moze byc wiele o nie możesz powiedzieć ze juz nigdy nie będzie współpracy miedzy RB i Renault bo tego po prostu nie wiesz .
Przejdź do wpisu Relacje Red Bulla i Renault po GP Węgier ponownie zaliczają dołek
30.07.2018 15:40
0
@7 Red Bull to nie Toro Rosso, oni nie zostawia wolnej ręki Hondzie w kwestii rozmiarów silnika . RB ma bardzo wymagające nadwozie i koncepcja ?size zero? moze nie wystarczyć . Co do budowy silnika - jeżeli zostanie na takim samym poziomie skomplikowania jak teraz to RB prędzej zgodzi sie na 3 letnie jednostki Renault niż cos sam zbuduje - wiesz jaka to kasa ? Chyba ze wrócimy do V8 bez turbo ...
Przejdź do wpisu Relacje Red Bulla i Renault po GP Węgier ponownie zaliczają dołek
30.07.2018 13:19
0
@3 pewne w F1 jest to że nic nie jest pewne, nie wiadomo jak im sie ułoży z Honda a patrząc jak szybko Honda i Toyota zawinęły sie ostatnim razem Red Bull może za chwile szukać nowego dostawcy... rok temu McLaren przerabiał ten sam temat i pewnie dzis ograniczyłby krytykę pod adresem Hondy , nie twierdze ze nie zmieniliby silnika ale woleliby zachować lepsze relacje
Przejdź do wpisu Relacje Red Bulla i Renault po GP Węgier ponownie zaliczają dołek
30.07.2018 12:31
0
Red Bull pali sobie mosty , musza byc bardzo pewni silników Hondy .
Przejdź do wpisu Relacje Red Bulla i Renault po GP Węgier ponownie zaliczają dołek
21.06.2018 11:00
0
Pamiętam jak RB miał problemy z Renault i chcieli przejść na Hondę jeszcze za czasów Rona w MCL. Ron im wówczas powiedział :?... you will never get the Honda engine ...? chichot losu.
Przejdź do wpisu Red Bull potwierdził nawiązanie współpracy z Hondą
30.04.2018 16:49
0
@ 5 o jakim wyprzedzaniu na żywioł mówisz? OCO na prostej przed zakrętem był przed Kimim , fakt OCO pojechał agresywnie ale miał prawo wyboru toru jazdy jako pierwszy . Według mnie RAI był przekonany że Francuz sie wystraszy i go puści . Oco jest jednym z kierowców jak opisał to ALO ?woli sie rozbić niż przepuścić? ale w tym przypadku nie widzę jego winy.
Przejdź do wpisu Perez po raz drugi stanął na podium w Baku
29.04.2018 21:39
0
@2 z całą sympatia dla Raikkonen to uważam że to jego błąd. Ocon był z przodu , rolą atakującego jest znaleźć odpowiednie miejsc aby bezpiecznie wykonać manewr. Niby z jakiej racji miałby zostawiać miejsce RAI?
Przejdź do wpisu Perez po raz drugi stanął na podium w Baku
08.03.2018 12:24
0
Nokaut to jest 1:17:9 Vettela
Przejdź do wpisu Rusza trzeci dzień testów - Kubica wraca na tor
08.03.2018 10:05
0
@1 Z politycznego punktu widzenia lepsze czasy Kubicy niż podstawowych kierowców sa bardzo niewygodne . Paddy musi się później gęsto tłumaczyć . Sądzę że Robert będzie raczej testował długie przejazdy niż tempo kwalifikacyjne.
Przejdź do wpisu Rusza trzeci dzień testów - Kubica wraca na tor
07.03.2018 10:30
0
@12 testuje ustawienia dla Kubicy:)))
Przejdź do wpisu Rusza drugi dzień testów pod Barceloną
07.03.2018 10:25
0
@8 Perez pojechał na skróty . Nie ma sie co jarać.
Przejdź do wpisu Rusza drugi dzień testów pod Barceloną
07.03.2018 10:15
0
@5 good point. Zastanawia mnie czy to moze mieć cos wspólnego z pakietem poprawek na GP Australii . Na sortach latają tez długie przejazdy tak jakby chcieli zrobić symulacje wyścigu . Ciekawa strategia .
Przejdź do wpisu Rusza drugi dzień testów pod Barceloną
07.03.2018 09:47
0
Może dziś ktoś podejmie temat . Dlaczego McLaren testuje tylko super/ultra/hyper sofy opony . Od początku testów jeżdżą właściwie na takich. Jak myślicie z czego to moze wynikać ?
Przejdź do wpisu Rusza drugi dzień testów pod Barceloną
06.03.2018 15:30
0
Zastanawia mnie dlaczego Mclaren jeździ tylko na super/ultra/hyper miękkich mieszankach. Co moze powodować ze w programie maja głównie takie opony. Trochę pojeździli miękkich, średnich to chyba nawet nie założyli.
Przejdź do wpisu Vettel najszybszy na półmetku pierwszego dnia testów
21.01.2018 09:49
0
Czas pokaże. Za miesiąc pierwsze testy i już po nich będzie widać gdzie jest Williams i jak sie sprawdzaj kierowcy. Sądzę że Kubica będzie benchmarkiem co potrafi bolid a co są w stanie wyciągnąć z niego Stroll i Sirotkin. Kolejna sprawa to występ w Australii , na testach nie ma takiej presji . Podczas GP każdy jedzie już wszystko co potrafi , wtedy widać kto potrafi sie ścigać a kto tylko gadać.
Przejdź do wpisu Williams podpisał wieloletnią umowę z Sirotkinem
13.12.2017 13:08
0
Sorry, nie wiem dlaczego tak sie dzieje ...
Przejdź do wpisu Williams w piątek potwierdzi skład na sezon 2018?
13.12.2017 12:11
0
@7 - zgoda , prowadzi bolid w 90% jak przed wypadkiem , jednak uważam że prędkości tak łatwo sie nie traci . I jeżeli jest pozytywnie zaskoczony tym jak jeździ to musi byc szybko. Gdyby nie był przekonany ze będzie w stanie sie ścigać to by sie nie pchał do F1 tylko po to aby robić statystyki innym . ?... Prowadzę w 90 procentach tak jak przed wypadkiem - powiedział Polak. - Jestem w lepszej formie fizycznej niż w przeszłości. Wtedy byłem bardziej leniwy. Teraz ciężej nad tym pracuję, ale wiek nie pomaga. Wypadek przerwał moją karierę, ale nauczyłem się żyć z ograniczeniami, nauczyłem się z nimi prowadzić auto F1 i jestem pozytywnie zaskoczony...?
Przejdź do wpisu Williams w piątek potwierdzi skład na sezon 2018?
13.12.2017 11:36
0
@7 - zgoda , prowadzi bolid w 90% jak przed wypadkiem , jednak uważam że prędkości tak łatwo sie nie traci . I jeżeli jest pozytywnie zaskoczony tym jak jeździ to musi byc szybko. Gdyby nie był przekonany ze będzie w stanie sie ścigać to by sie nie pchał do F1 tylko po to aby robić statystyki innym . ?... Prowadzę w 90 procentach tak jak przed wypadkiem - powiedział Polak. - Jestem w lepszej formie fizycznej niż w przeszłości. Wtedy byłem bardziej leniwy. Teraz ciężej nad tym pracuję, ale wiek nie pomaga. Wypadek przerwał moją karierę, ale nauczyłem się żyć z ograniczeniami, nauczyłem się z nimi prowadzić auto F1 i jestem pozytywnie zaskoczony...?
Przejdź do wpisu Williams w piątek potwierdzi skład na sezon 2018?
13.12.2017 11:36
0
@7 - zgoda , prowadzi bolid w 90% jak przed wypadkiem , jednak uważam że prędkości tak łatwo sie nie traci . I jeżeli jest pozytywnie zaskoczony tym jak jeździ to musi byc szybko. Gdyby nie był przekonany ze będzie w stanie sie ścigać to by sie nie pchał do F1 tylko po to aby robić statystyki innym . ?... Prowadzę w 90 procentach tak jak przed wypadkiem - powiedział Polak. - Jestem w lepszej formie fizycznej niż w przeszłości. Wtedy byłem bardziej leniwy. Teraz ciężej nad tym pracuję, ale wiek nie pomaga. Wypadek przerwał moją karierę, ale nauczyłem się żyć z ograniczeniami, nauczyłem się z nimi prowadzić auto F1 i jestem pozytywnie zaskoczony...?
Przejdź do wpisu Williams w piątek potwierdzi skład na sezon 2018?
13.12.2017 09:50
0
@7 - zgoda , prowadzi bolid w 90% jak przed wypadkiem , jednak uważam że prędkości tak łatwo sie nie traci . I jeżeli jest pozytywnie zaskoczony tym jak jeździ to musi byc szybko. Gdyby nie był przekonany ze będzie w stanie sie ścigać to by sie nie pchał do F1 tylko po to aby robić statystyki innym . ?... Prowadzę w 90 procentach tak jak przed wypadkiem - powiedział Polak. - Jestem w lepszej formie fizycznej niż w przeszłości. Wtedy byłem bardziej leniwy. Teraz ciężej nad tym pracuję, ale wiek nie pomaga. Wypadek przerwał moją karierę, ale nauczyłem się żyć z ograniczeniami, nauczyłem się z nimi prowadzić auto F1 i jestem pozytywnie zaskoczony...?
Przejdź do wpisu Williams w piątek potwierdzi skład na sezon 2018?
13.12.2017 09:38
0
Bulshit! Czasami mam wrażenie że Williams sam podsyca atmosferę wypuszczając do mediów plotki poprzez dziennikarzy. Jeżeli Kubica twierdzi że jeździ na 90% tego co wcześniej to jest i tak dużo szybciej od Sirotkina . Który w formule Renault 3.5 był 5 w 2 sezonie - Kibica wygrał je w 1 (tyle jeżeli chodzi o bezpośrednie porównania). Williams marketingowo zarobi więcej niż 15 milionów Sirotkina bo będzie najczęściej pokazywanym zespołem - historia Kubicy nadaje sie na film , szczególnie jeżeli Williams da mu szanse . Poczekamy zobaczymy .... jeżeli jest tak jak myśle to Kubica nie będzie potrzebował kontraktu na 2 lata z Williamsem bo za rok będzie w Ferrari ????????????????
Przejdź do wpisu Williams w piątek potwierdzi skład na sezon 2018?
13.12.2017 09:12
0
Bulshit! Czasami mam wrażenie że Williams sam podsyca atmosferę wypuszczając do mediów plotki poprzez dziennikarzy. Jeżeli Kubica twierdzi że jeździ na 90% tego co wcześniej to jest i tak dużo szybciej od Sirotkina . Który w formule Renault 3.5 był 5 w 2 sezonie - Kibica wygrał je w 1 (tyle jeżeli chodzi o bezpośrednie porównania). Williams marketingowo zarobi więcej niż 15 milionów Sirotkina bo będzie najczęściej pokazywanym zespołem - historia Kubicy nadaje sie na film , szczególnie jeżeli Williams da mu szanse . Poczekamy zobaczymy .... jeżeli jest tak jak myśle to Kubica nie będzie potrzebował kontraktu na 2 lata z Williamsem bo za rok będzie w Ferrari ????????????????
Przejdź do wpisu Williams w piątek potwierdzi skład na sezon 2018?