DO
GP Miami
02.05 - 04.05
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Arabii Saudyjskiej
-
Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
-
Australijczycy czekali 15 lat na swojego lidera mistrzostw
-
Verstappen pozytywnie zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla w Dżuddzie
-
Pierwsze podium Ferrari w sezonie
-
Kolejny solidny występ Hadjara
-
Mercedes walczył z przegrzewaniem opon
-
Współpraca zespołowa i podwójne punkty Williamsa
-
Sauber bez szans na walkę o punkty
-
Fatalny wyścig Alpine
-
Haas bez punktów, ale zadowolony po potrójnym maratonie F1
-
Alonso o wyścigu w Dżuddzie: 50 okrążeń kwalifikacyjnych
Ostatnia aktywność
21.09.2017 12:08
0
Nasze anomalie zostawiają budynki nienaruszone, za to ludzie znikają w niewyjaśnionych okolicznościach. Nazywają się kredyt hipoteczny :D
Przejdź do wpisu Tor w Meksyku nie został uszkodzony przez trzęsienie ziemi
12.04.2017 13:12
0
Czyżby małe przymiarki do potrójnej korony? Jeśli by mu się udało, to jest spora szansa, że za rok zobaczymy Fernando w LMP1. Strasznie się wkopał z McLarenem ale gdyby ten skok w bok się udał, to koniec końców nie miałby czego żałować.
Przejdź do wpisu Alonso nie weźmie udziału w GP Monako, wystartuje w Indy 500
11.04.2017 17:38
0
Tommek7, nie dorówna mu, bo ludzie mają tendencję do gdybania. Co by było gdyby Senna przeżył na Imoli, ile jeszcze mistrzostw by zdobył, ile wyścigów wygrał. Przedwczesna śmierć zawsze dodaje ten czynnik gdybania, tworzy swego rodzaju legendę o zawodniku, który mógł wszystko ale los tak nie chciał i jest wiele takich przykładów, wspomniany Hendrix, Villeneuve, nawet Kurt Cobain ma pewną legendarną otoczkę mimo, że każda piosenka Nirvany brzmi prawie tak samo. Pomyśl o Laudzie większość osób kojarzy go z wypadku, nie z 3 tytułów mistrza świata, gdyby go nie odratowali, daję głowę, że każdy gdybałby że, Hunt zdobył wtedy tytuł niezasłużenie, a Laudzie dopisaliby jeszcze z 3 od tak. Nie chciałem pisać wprost, z czystej przyzwoitości, że do pełnego statusu legendy trzeba jeszcze zejść ze sceny niepokonanym, a najlepiej w kuli ognia.
Przejdź do wpisu Lewis Hamilton goni Sennę
11.04.2017 15:07
0
Osiągnięcia osiągnięciami, Lewis ma wszystkie potrzebne papiery żeby zostać jednym z największych w historii tego sportu, ale nigdy nie osiągnie podobnego statusu jakim cieszy się Senna. Wszystko z bardzo prostego powodu... Lewis dalej żyje. Jakkolwiek źle to nie brzmi, to coś w tym jest, jak każą wam wybrać? największego kierowcę wszechczasów to na 90% padnie nazwisko Brazylijczyka, mimo, że są inni, którzy osiągnęli więcej, to tak samo jak fakt, że choćby nie wiem jak dobry gitrzysta się trafił zawsze zostanie w cieniu Hendrixa. Jedyni, ktorzy mogą sie zbliżyć do statusu prawdziwej legendy to Schumacher i Rossi, bo są kojarzeni przez zwykłych ludzi? bardziej niż dyscyplina, którą uprawiają. Patrzac na karierę Lewisa to spokojnie przebije Sennę, ale mu nigdy nie dorówna.
Przejdź do wpisu Lewis Hamilton goni Sennę
14.03.2017 18:43
0
W razie pytań czemu Hulkenberg uciekł do Renault :D
Przejdź do wpisu Force India zmienia barwy przed sezonem 2017
29.07.2016 17:09
0
Najlepszym wyznacznikiem granic toru jest stary dobry żwir. Amen.
Przejdź do wpisu FIA nie zamierza rezygnować z pilnowania granic toru
24.07.2016 15:54
0
Potem jakiś zespół objedzie wszystkich wprowadzając podwójne sznurówki, albo dmuchane języki. No i ta procesja po wyścigu żeby zebrać dodatkowe kawałki gumy z toru :D
Przejdź do wpisu Alonso: obecne prędkości w F1 są nie do zaakceptowania
03.07.2016 16:13
0
Polecam powtórkę, na której widać, że Rosberg nawet nie próbuje wejść w zakręt. Nie ważne, że nawalił mu system brake by wire, bo skręcił koła dopiero, kiedy był już w połowie zakrętu z premedytacją żeby wywieźć Hamiltona po za tor. 100% wina Rosberga, bo jeśli wjeżdżasz w zakręt i nie skręcasz to po prostu prosisz się o niebezpieczną sytuację, z tym się chyba zgodzi każdy. Dodatkowo sędziowie przeanalizują kwestię kontynuacji jazdy uszkodzonym bolidem przez Rosberga, także będzie ciekawie. I na boga proszę was, kiedyś była tu kultura, merytoryczne dyskusje i jakiekolwiek poszanowanie, teraz jedno wielkie starcie gówniarzy myślących, że w internecie są anonimowi. Ktoś pisze artykuły, prowadzi portal, poświęca na to swój czas nie po to żebyście mogli rzucać gównem jak małpy w zoo.
Przejdź do wpisu Hamilton wygrywa po kolejnej kolizji z Rosbergiem
23.06.2016 15:56
0
Na tym torze to i nie pomoże obowiązek chodzenia topless dla grid girls :D A tak na poważnie jak to mądry człowiek kiedyś powiedział "z gówna bata nie ukręcisz" i nie ważne czy ten wyścig będzie rano czy o północy to i tak nie wypali. Największe emocje budzi prawdziwy wyścig, tor na którym błędy nie są wybaczane kilometrowym wyjazdem i bolid w którym w trakcie jazdy kierowca robi w galoty ze strachu, przynajmniej tak myślę że powinna wyglądać F1 - jako ostateczne wyzwanie dla kierowcy. Kibice też by na tym skorzystali. Nie tędy droga, po raz kolejny...
Przejdź do wpisu Ecclestone chce nocnego wyścigu w Baku
19.06.2016 17:09
0
@12, Fakt to było przegięcie, potem na kilka chwil przed rozpoczęciem dorzucili im balast i kazali zmienić restryktory w Porsche i Astonie. Szkoda błędu Ferrari bo mieli szansę na zwycięstwo w GT PRO pomimo tych wszystkich zagrywek, niestety się nie udało, a nieźle by im utarli nosa. Tak czy inaczej nie powinno się zmieniać zasad gry w jej trakcie aby zbalansować stawkę... eee wait :D
Przejdź do wpisu Rosberg wygrywa pierwszy wyścig w Baku
19.06.2016 16:51
0
Tak sobie trochę pomarudzę :D NUUUUUUUUUUUUUDY, wyścig oglądałem od połowy, bo dzisiaj były wyścigi ważne i ważniejsze i muszę przyznać, że nie ma porównania między dzisiejszą F1, a 24h Le Mans, które przed chwilą się zakończyło. Tam jest prawdziwy tor wyścigowy z historią i normalnym układem, a nie kilometrowa prosta i 10 zakrętów po 90 stopni i potężne, prawdziwe samochody nastawione na jazdę pełnym ogniem przez 24h a nie na półtoragodzinne oszczędzanie opon i paliwa. WEC rozwalilo F1 kompletnie i przyznaję to jako fan obydwu dyscyplin, tam nie ma dominacji mimo, że w stawce LMP1 są 2 benzyniaki i 1 TDI, każdy w innym układzie z innym pomysłem na rekuperację energii i inną aerodynamiką. Masz pomysł na auto? Buduj i się ścigaj, a nie 1 wielki monopol zespołu z uwagi na silnik, albo aerodynamiczne (szemrane) rozwiązania. Dzisiaj wygrało Porsche, ale tylko dla tego, że na 4 minuty (dosłownie cztery!) przed końcem prowadząca Toyota zatrzymała się na torze z powodu awarii (różnica między pierwszym i drugim samochodem w najwyższej kategorii wynosiła wtedy ok. 30 sekund po 23h 56min ścigania, jakieś pytania? :D). Pokażcie mi taką dramaturgię tutaj. W kategoriach GT walka na noże przez całe 24h. Coś niesamowitego! Żeby było jasne, nie mówię tego żeby jakoś pojechać teraz po F1, tylko żeby pokazać, że prawdziwe wyścigi przyciągają prędkością i emocjami a nie sztucznie tworzoną dramaturgią kreowaną przez opony i oszczędzanie każdego możliwego podzespołu. Porównajcie sobie atmosferę czy to na Le Mans czy w Moto GP z piknikiem na trybunach F1, nie wiem co się stało z "królową sportów motorowych". Kto oglądał ten zrozumie przesłanie tej wypowiedzi, kto nie niech żałuje bo żaden tilkodrom zapełniony obecnymi bolidami nie ma szans zapewnić takich wrażeń. Nigdy.
Przejdź do wpisu Rosberg wygrywa pierwszy wyścig w Baku
18.06.2016 16:18
0
A tak ładnie ogarniał tor w grze :D no nic, wracamy do Le Mans, tam czeka prawdziwy wyścig!
Przejdź do wpisu Rosberg zdobywa pole position, Hamilton "rozbija" bolid
18.06.2016 11:08
0
@1. 1 PSI to niecałe 0,068 atm. Szybki szpil z cyferkami i wychodzi, że nasze nominalne ciśnienie atmosferyczne to ok 14,7 PSI. Twojej ocenie zostawię czy w tym wypadku 1 PSI to dużo, tak czy inaczej w samochodach drogowych pompuje się opony do ok 32 PSI, ale nie ma co porównywać tych gum.
Przejdź do wpisu Pirelli obniża zalecaną wartość maksymalnego ciśnienia
05.05.2016 11:58
0
Co raz bardziej szemrana ta F1, bo słusznie większość zauważyła, że zmiana nie jest podyktowana względami czysto sportowymi. Hajs co raz bardziej miesza w sporcie i znowu mamy tego efekty. Myślę, że Max to taki Jorge Lorenzo F1, ma facet wyniki, ale dzięki postawie po za torem jego fanów można ze świecą szukać, stary też mu nie pomaga, przynajmniej sportowo bo przy zielonym stoliku jak widać idzie mu całkiem nieźle.
Przejdź do wpisu Verstappen oficjalnie zastępuje Kwiata w Red Bullu
29.04.2016 12:23
0
Osłona wizualnie dobra, na filmach też się sprawdza, problem jest taki, że w każdym wypadku potrzeba szczęścia. Lata temu Lauda przeżył wypadek na Nurburgringu, Kubica też wyszedł z kraksy jaką miał w pamiętnym Ronde di Andora, podobnie McNish w Le Mans. Gdyby ich zabrakło myślę, że nikt nie miałby pretensji do ówczesnych systemów zabezpieczeń, po prostu mieli dużo szczęścia. Jak to ktoś mądry powiedział "jak człowiek ma pecha to i palec w dupie złamie" i tak samo w wyścigu jak masz pecha to zginiesz albo odniesiesz obrażenia i żaden system nie pomoże. Szczęścia z włókna węglowego nie wyprodukujesz, tak po prostu działa życie. Fizyki nie oszukasz.
Przejdź do wpisu Ricciardo przetestował osłonę kokpitu Red Bulla
06.04.2016 18:01
0
@8 Spokojnie, sam uwielbiam Alfe a za możliwość przejażdżki takim 33 Stradale dałbym wiele. Ot mały żart z trwałości ich elektryki. W komentarzach często brakuje opcji "sarkazm".
Przejdź do wpisu Marka Alfa Romeo łączona jest z Sauberem
06.04.2016 16:21
0
@5 Ferrari już ma ich logo i jak wyglądały ostatnie 2 wyścigi każdy wie :D
Przejdź do wpisu Marka Alfa Romeo łączona jest z Sauberem
05.04.2016 14:45
0
Lewackie cholery doczepią się już do wszystkiego, od krzywizny bananów po F1. Też mi się nie podobają rządy Berniego, ale Unia powinna się zająć własnymi sprawami bo maja na swoim podwórku jeszcze większy burdel.
Przejdź do wpisu Unia Europejska coraz bardziej przygląda się F1
20.03.2016 11:50
0
Verstappen talent ma nieprzeciętny ale obstawiam, że nie wytrzyma psychicznie. Punktów nie rozdziela się za wyprzedzania ale za pozycję na mecie w czołówce, a o nią, z tak gorącą głową może być trudno. Jeszcze się chłopak ogarnie, w innym wypadku zespół będzie wolał zatrudnić zwykłego rzemieślnika niż kaskadera.
Przejdź do wpisu Toro Rosso nie wykorzystało potencjału bolidu
20.03.2016 08:03
0
Brawo Haas! Na prawdę dobry, ciekawy wyścig. Szkoda Ferrari bo ich stratedzy znowu dali popis. Myślę, że średnia mieszanka pozwoliła by im utrzymać przewagę sprzed wypadku Alonso, a tak nic nowego 1 & 2 Mercedesa. Za bardzo przekombinowali i uwierzyli w możliwości bolidu. Patrząc na układ stawki, to McLaren i honda zrobili duży postęp (dalej są w dupie ale juz nie tak ciemnej), Renault poprawiło silnik, Ferrari w końcu powalczy z Mercedesem na w miarę równych warunkach, Haas pozamiatał, a młodziki w STR się pozabijają :D To będzie dobry i przede wszystkim wyrównany sezon, przynajmniej jeśli chodzi o wyścigi, bo co było wczoraj każdy widział.
Przejdź do wpisu Mercedes wygrywa w strategicznym pojedynku z Ferrari
19.03.2016 15:06
0
Scenariusz marzeń - 4 kierowców z najlepszymi czasami po Q2 (odpowiednio dłuższe sesje + więcej kierowców wypada) przystępuje do Q3 w formie super pole, czyli pusty tor, jedno kółko. Będzie walka, będą emocje i nie będzie narzekania że zabrakło czasu, bo teraz ten system jest wyjątkowo niesprawiedliwy. Masz super okrążenie ale nic ci nie da, bo spoźniłeś się o 3 sekundy i zostałeś wyeliminowany. Kolejna kompromitacja siwego i FIA
Przejdź do wpisu Szefowie F1 już planują spotkanie aby odkręcić zmiany
19.03.2016 08:09
0
pokażcie mi sesję kwalifikacyjną w ostatnich latach, gdzie wszystko bylo jasne na 2 minuty przed koncem. Fatalny ten nowy format czasówki, strasznie niesprawiedliwy w stosunku do kierowców (no wiadomo ma być show i zadowolony Kowaliski przed TV) ale spojrzcie na to z perspektywy kierowcy. Robisz super okrażenie, wiesz że to bedzie coś, a tu w polowie okrażenia dostajesz wiadomość "no stary sorry ale czas ci sie skonczyl, jestes 18 zjedź do boksu". Kwalifikacje nie będą takie jak zakładano na papierze przez durne przepisy odnośnie opon i oszczędzania każdej części w bolidzie, więc po raz kolejny od chyba 4 lat moge zadać sobie to pytanie: quo vadis f1... Najlepszym formatem byly by, przynajmniej wg mnie, 2 sesje kwalifikacyjne (kolejno zostaje 10 kierowców po q1 i 4 po q2) i tak wyloniona czołówka robi 1 okrążenie decydujące o starcie z czołowych pozycji do GP. Będą emocje i nie będzie tego zamieszania, gdzie zamiast ogląca bolidy i dobre okrążenia każdy gapi się na mały czerwony zegarek. Nie o taka F1 nic nie robiłem, znowu w tym roku zgarną baty od MotoGP i WEC, ale najwyrażniej hajs sie zgadza więc mogą dalej pogrążać ten sport. Niemniej jednak dobrze było zacząć dzień z F! :D Z powodu czasu Hamiltona i straty Vettela 0,5s gównoburzę 2016 uważam za otwartą :D
Przejdź do wpisu Hamilton sięgnął po 50. pole position w karierze
24.05.2015 16:14
0
@5 Tysu, chyba każdy by poszedł po takim czymś. Wyścig w końcówce nabrał rumieńców, a co się dzisiaj będzie działo wieczorem to chyba tylko Mercedes wie :D Szkoda Hamiltona bo team przegrał mu wygrany wyścig, ale za to brawo dla Force India i Mclarena za cenne punkty. W sumie to dzisiaj było wszystko, od emocji po nudę i na fochach i kontrowersjach kończąc :D
Przejdź do wpisu Rosberg niespodziewanie wygrał na ulicach Monako
23.05.2015 13:00
0
Strata Monzy to nie tylko strata dla F1, ale i cios w pysk dla każdego fana. Są rzeczy których kupić nie można, szkoda że dziadek tego nie rozumie i będzie się awanturować aż do ostatniego grosza...
Przejdź do wpisu Próby ratowania GP Włoch zakończyły się "impasem"
19.05.2015 10:28
0
Tankowanie to super pomysł, w końcu rozsądna i dobra zmiana. A co do szybkości przyszłych pitstopów to DTM już pokazało ile może zająć zmiana opon wraz z dolewką paliwa, głowy nie dam ile tam wejdzie przez te 2,5 sekundy ale i tak czapki z głów za takie rozwiązania. Co do opon to czysty hazard. Może wyjść konkurencyjnie, ale przez inne opony w każdym aucie zaczną się protesty ze "o my mamy najlepsze auto ale wygrali tamci bo lepiej opony wybrali itd", wg mnie to zniszczy rywalizację w F1 na polu wyścigu zbrojeń konstruktorów, którzy nie będą budowali auta pod kątem aero, prędkości czy co tam sobie inżynierzy wykombinują tylko pod względem konkretnej mieszanki.Opona ma być "dodatkiem" do auta a nie czynnikiem je kształtującym. A po za tym to pozdro panie Hembery i logistycy Pirelli :D
Przejdź do wpisu F1 chce przywrócić tankowanie pod pewnymi warunkami
07.05.2015 19:47
0
I słusznie, przecież jak każdy dobrze wie F1 to mistrzostwa świata w oszczędzaniu opon i wymienianiu ich co 10 okrążeń, bo nie są w stanie sprostać trudom 3-4 szybkich kółek. "Show" i sztuczne emocje, tak trzymać! Quo vadis F1...
Przejdź do wpisu Pirelli chce agresywniej dobierać opony na wyścigi
05.05.2015 22:37
0
Z takim regulaminem technicznym i zmienianiem go w trakcie sezonu, to co raz mniej zespołów będzie zainteresowanymi uczestniczeniem w cyrku F1 (cyrk to tutaj adekwatna nazwa :D). Polecam cykl WEC, 3 producentów (od Le Mans już 4) walczy w kompletnie różnych konstrukcjach , od silników, po poziom zaawansowania systemów rekuperacji, i przez 6 godzin wyścigu jest ciągła walka, kto oglądał Silversotne i Spa ten wie o co chodzi. F1 daleko nie zajedzie na samej marce, potrzebuje zmian w podejściu zarówno do rywalizacji i konstrukcji samych bolidów jaki i do nas, czyli kibiców, prosty przykład, zobaczcie transmisję z przykładowo Moto GP, ujęcia, dodatkowe ciekawostki, wodotryski itp, może nie potrzebne, bo tu się liczy wyścig, ale znacznie umilają odbiór transmisji i przyciągają nowych fanów, a z nimi krucho ostatnio. Będą zmiany, będzie rozsądnie, nowe zespoły i wielkie marki same przyjdą bez żadnego nakłaniania. No ale tutaj trzeba czegoś innego niż zakazu zmiany malowania kasku i kolejnego Grand Prix jakiegoś arabskiego lotniska. Z racji, że po x latach przeglądania portalu zdecydowałem się dołączyć do grona użytkowników i są to moje pierwsze wypociny, to witam wszystkich serdecznie i życzę dobrych dyskusji albo owocnego hejtu, co kto tam woli :D
Przejdź do wpisu Montezemolo: szef Red Bulla chce przekonać Audi do F1