DO
GP Miami
02.05 - 04.05
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Arabii Saudyjskiej
-
Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
-
Australijczycy czekali 15 lat na swojego lidera mistrzostw
-
Verstappen pozytywnie zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla w Dżuddzie
-
Pierwsze podium Ferrari w sezonie
-
Kolejny solidny występ Hadjara
-
Mercedes walczył z przegrzewaniem opon
-
Współpraca zespołowa i podwójne punkty Williamsa
-
Sauber bez szans na walkę o punkty
-
Fatalny wyścig Alpine
-
Haas bez punktów, ale zadowolony po potrójnym maratonie F1
-
Alonso o wyścigu w Dżuddzie: 50 okrążeń kwalifikacyjnych
Ostatnia aktywność
02.12.2015 17:40
0
śmiech śmiechem a niestety @2 ma bardzo dużo racji. Zamiast odrazu negować co napisał poszukajcie co i dla kogo robią te firmy i przypadkiem nie zapomnijcie o francuskich Sodemo i Oreca to sie dowiecie że ani Nissan, ani Toyota, ani VW i wszystkie pozostałe marki nie przygotowały swoich silników co najwyżej jak w przypadku zbudowały silnik bazowy do dupowozu na bazie którego tamte firmy robią wersję wyczynowe. Z zewnątrz to wygląda tak że MErcedes albo Ferrari udają że coś zrobiły a w rzeczywistości jest to jedna wielka kooperacja z firmami które naprawdę to robią czy to u siebie na miejscu czy to w udostępnionych halach Zleceniodawcy. Tak jak KERSa ERSa i innych bajerów nie zrobiły te wielkie marki a np taki Zytec, Magnetti Marelli który zresztą dostarcza całą elektronikę dla motocykli Honda z MotoGP a nie Denso jakby każdy mógł sądzić...Obejrzyjcie sobie na Youtube film o tym jak Toyota bardzo wzbogaciła swoja technologię po występach w F1 budując Lexusa LFA z włókien węglowych ....a mianowicie wogóle jej nie wzbogaciła bo firma która im bolid zaprojektowała, wyskładała i przetestowała nie udostępniła im takowej technologii...wszystkiego musieli się uczyć sami a silnik tradycyjnie zamówili u Yamahy bo sami nie umieją.
Przejdź do wpisu Kolejna marka przymierzana do brandingu silników Red Bulla