Boombastic
Ostatnia aktywność
avatar
Boombastic

11.03.2017 18:49

0

@27 Proszę Cię,ten użytkownik od dawna miał do mnie jakieś zastrzeżenia. Być może kiedyś nieprzychylnie napisałem o jego "idolu" kimkolwiek by nie był i do dziś w każdy możliwy sposób próbuje pokazać swoją wyższość. Niestety, pokazuje tym jedynie swoje buractwo. Jakbym napisał "ktory" zamiast "który" też prawdopodobnie przyczepiłby się i do tego. Co do dalszej części Twojej wypowiedzi. Jego wypowiedz nie wywołała u mnie żadnych negatywnych emocji, dlatego Twoje przypuszczenia są nie trafione. Co do Twojego apelu, oczywiście popieram. :)

avatar
Boombastic

11.03.2017 17:22

0

@24 Szczerze? Zadałem według mojej opinii, ważne pytanie. Jeżeli ktoś śledził przez ten czas treningi, może pochwalić się swoją wiedzą. Większość użytkowników byłaby zadowolona z takiego komentarza. Ale nie... zawsze znajdzie się osoba, która szuka powodu, aby komuś coś wytknąć. W takiej sytuacji wybacz, ale nie będę takiej osobie słodził.

avatar
Boombastic

11.03.2017 17:00

0

@21 Masz coś jeszcze ciekawego do powiedzenia? Cebulskie dupsko zaspokojone?

avatar
Boombastic

11.03.2017 10:32

0

Obserwował ktoś symulacje tempa wyścigowego poszczególnych zespołów? Wiadomo, czasy Mercedesa bynajmniej w kwalifikacjach są ukryte. Ciekawi mnie porównanie czasów z poszczególnych okrążeń. Oraz jak czasy zmieniały się podczas zużycia opon i w jakim odstępie czasowym miało to miejsce.

avatar
Boombastic

25.10.2016 09:05

0

Widać sa równi i równiejsi. Alonso nie zostawił wgl miejsca Massie i przebił mu opone i nie dostał kary. Rosberg lekko dotyka bolid Raikonena bądź ,,nie zostawil'' miejsca Maxowi i dostaje kare... Nie chodzi mi o to ze Alonso nie dostał kary a o to jacy sędziowie sa niesprawiedliwi.

avatar
Boombastic

05.10.2016 13:39

0

@Vendeur, Według mnie, brakuje Ci obiektywizmu, przypomnij sobie kto wygrywał seryjnie na początku sezonu, więc mówienie że nie dorównuje Hamiltonowi jest po prostu śmieszne, raz Rosberg przewyższa Hamiltona a raz Hamilton Rosberga.

avatar
Boombastic

20.09.2016 14:53

0

@2 Nie dam sobie ręki uciąć, ale Rosbergowi też za dużo nie zostało podzespołów, być może kilka podzespołów może wymienić tylko raz.

avatar
Boombastic

19.09.2016 23:02

0

Nie wiem co wy macie do Buttona, według mnie zasłużenie zdobył mistrzostwo, na tle Alonso praktycznie nie odstaje. Jeżeli Rosberg pokona Hamiltona to również bedzie to zasłużone mistrzostwo, jakby nie było po wakacyjnej przerwie to Ham miał więcej pkt.

avatar
Boombastic

19.09.2016 17:39

0

Ferrari nadal uważa że ma dobrych strategów? Bardzo lubię ten zespół, ale jeśli myślą o wygrywaniu wyścigów, to niech najpierw wywalą kilka osób odpowiedzialnych za strategię. Pomijam kiepski bolid. Początkowo myślałem że zostawiając Rosberga Mercedes popełnił poważny błąd, ale to profesjonaliści, wszystko "na spokojnie" przemyśleli i podjęli decyzję. Ferrari nie wiedziało co w ogóle się dzieje, powinni uczyć się od lepszych i przede wszystkim uczyć się na błędach a nie w kółko powtarzać że wszystko jest w porządku.

avatar
Boombastic

18.09.2016 10:50

0

@19 Nie zgodzę się z tym, po kwalifikacjach na Monzy, hejty leciały w stronę Rosberga

avatar
Boombastic

03.09.2016 15:38

0

Riccardo też wyjechał 4 kołami, jego czas też nie został anulowany, więc widocznie sędziowie na tym gp nie zwracają uwagi na to.

avatar
Boombastic

18.07.2016 15:40

0

Jeżeli Rosberg myśli o tytule, to przede wszystkim musi poprawić swoją jazdę w kwalifikacjach.

avatar
Boombastic

11.07.2016 10:43

0

Porównywanie sytuacji Hamiltona z GP Baku i wczorajszej Rosberga jest niedorzeczne. Hamilton w Baku tracił bodajże 0,2sek na okrążeniu i bez pomocy zespołu spokojnie mógł dojechać na swojej pozycji. Natomiast wczoraj Rosbergowi kompletnie zablokował się 7-bieg na jednym zakręcie stracił 2,6sek. Naprawdę nie widzicie różnicy? Gdyby zespół nie pomógł Rosbergowi to ten albo by nie dojechał - bo zostałby na 7-biegu albo wypadłby w ogóle ze strefy punktowej.

avatar
Boombastic

09.07.2016 17:02

0

Widzę po komentarzach że najlepiej jakby w ogóle dostał bana na jutrzejszy wyścig.

avatar
Boombastic

20.06.2016 22:58

0

@29 Jeżeli mowa o lekcjach, kłania się czytanie ze zrozumieniem.

avatar
Boombastic

20.06.2016 18:38

0

@23 Jeżeli nie masz zamiaru dyskutować to po co to robisz? To że nie masz argumentów to wiem. Ty nadal nie rozumiesz o czym piszę, owszem stare samochody nie miały tylu przycisków i pokręteł ALE BYŁY TRUDNIEJSZE W PROWADZENIU, rozumiesz różnice? Wytłumaczę to na prostej sytuacji. Kojarzysz systemy kontroli trakcji oraz aktywnego zawieszenia? Wiesz czym różnił się samochód z tymi systemami od samochodu bez tych systemów? Jak nie trudno się domyślić, samochody bez tych systemów były TRUDNIEJSZE w prowadzeniu, co prawda potem to zostało zakazane. Ale czy teraz nie ma systemów które pomagają prowadzić bolid? Czy przez te wszystkie systemy jazda nie staje się prostsza?

avatar
Boombastic

20.06.2016 09:35

0

@10 Oh, hejter, nic nowego. Więc według Ciebie prowadzenie bolidów kiedyś było łatwiejsze niż teraz?

avatar
Boombastic

19.06.2016 21:47

0

Czasy się zmieniają i teraz kierowca nie może być tylko kierowcą, musi być także po części inżynierem. Gdyby to porównać do przeszłości, to kiedyś dużo trudniej było prowadzić bolid, teraz jest tyle system wspomagających, że jazda bolidem nie jest trudna dla zawodowych kierowców, bynajmniej nie tak trudna jak kiedyś. Jeżeli było to niebezpieczne to mógł zjechać do boksów, sam ostatnio mówił aby tyle nie narzekać tylko ścigać się. Co prawda Hamiltonowi nie można odmówić talentu, ale jest strasznym leniem i najchętniej wszystko dostałby na tacy i jednak jego gwiazdorski styl życia tym razem uniemożliwił mu wygraną.

avatar
Boombastic

18.06.2016 19:03

0

Nie rozumiem Rosberga. Hamilton przy każdej możliwej sytuacji wbija Rosbergowi szpilkę w plecy, nastomiast Rosberg praktycznie w każdym z wywiadów wypowiada się na temat Hamiltona - i to w samych superlatywach. Jeżeli chce zdobyć mistrzostwo, nie tylko musi jeździć szybko ale i zdobyć przewagę psychiczną nad rywalem, co jak widać nie idzie mu.

avatar
Boombastic

30.05.2016 20:50

0

@4 W zeszłym sezonie w deszczowych warunkach Rosberg w błyskawicznym tempie doganiał Hamiltona, lecz ten ostatecznie zjechał wcześniej do pit-stopu i dzięki temu odniósł tam sukces, nie kwestionuje że niezasłużenie bo w pełni na to wtedy zasłużył. Natomiast nie zgadzam się z tym że w deszczowych warunkach Rosberg sobie nie radzi - bo rok temu udowodnił że potrafi jeździć w złych warunkach. (dokładnie nie pamiętam jakie to było gp, ale jak oglądasz wyścigi to powinieneś wiedzieć o jaką sytuacje chodzi.) Jak sam zespół twierdziby ły problemy z temperaturą, ale pytanie jest czy Hamilton miał takie same problemy czy może Rosberg miał ekstremalnie inną temperaturę opon i hamulców. Chociaż być może Rosberg psychicznie nie radzi sobie na tym torze, rok temu również miał tutaj problemy - głównie słabe tempo wyścigowe. Natomiast dla dobra zespołu trzeba przeanalizować tą sytuacje.

avatar
Boombastic

29.05.2016 16:33

0

Rosberg miał problemy techniczne, co było widać przez cały wyścig. Nie rozumiem jak można mówić że ktoś jest słaby tylko dlatego że miał problem techniczny. Przypominam, Hamilton nie był wstanie wyprzedzić Rosberga, zrobił to dopiero po team orders. Co do tej kontrowersyjnej sytuacji, to myślę że inny kierowca zostałby ukarany. Riccardo miał cały weekend wyścigowy świetny do momentu zjadu do pit-stopów. Wyścig ogólnie ciekawy, chociaż większość pozycji zdobyta w pit-stopach aniżeli w czystej walce na torze.

avatar
Boombastic

29.05.2016 11:10

0

Zapewne problemy z wysokim ciśnieniem w oponach było przyczyną tak słabej pozycji Mclarena, bez wątpienia gdyby nie te problemy byli by przed Ferrari. Eh, niech po prostu przyznają się do słabego pakietu aerodynamicznego zamiast ciągłego powtarzania jaki to oni mają świetny bolid. Mają dwóch wyśmienitych kierowców a przyczyną słabych wyników nie jest tylko silnik a i sam bolid.

avatar
Boombastic

17.05.2016 20:51

0

Z tego co wiem Rosberg i Vettel nie darzą się wielką sympatią. Nie mniej, byłby to ciekawy ruch ze strony Rosberga, gdyby w tym roku zdobył mistrzostwo(a na to zapowiada) dlaczego by nie przejść do tak legendarnego zespołu jak Ferrari? Ferrari wcześniej czy później będzie miało samochód pozwalający na walkę o zwycięstwo, zwłaszcza że małymi krokami zbliżają się rewolucje techniczne, zaś Ferrari pompuje ogromne pieniądze na rozwój.

Przejdź do wpisu Rosberg negocjuje z Ferrari?

avatar
Boombastic

16.05.2016 17:03

0

@28 Jeżeli poruszamy kwestię ustawień, to Hamilton nie potrafił w ogóle ustawić bolidu na te GP i skopiował je od Rosberga.

avatar
Boombastic

15.05.2016 22:24

0

@32 Żeby wyprzedzić taki sam bolid, mając taki sam stan ogumienia - na tym torze graniczy z cudem. Prawdziwy mistrz, jak Ty to mówisz, nigdy by nikogo nie przepuszczał. Po za tym, dlaczego Rosberg miał przepuścić Hamiltona? Ciekawe co zrobiłby Hamilton w takiej sytuacji, jesteście naiwni, jeżeli myślicie że nie zablokowałby Rosberga. Rosberg bronił się zgodnie z regulaminem, zmienił raz tor jazdy i skutecznie zamknął drogę Hamiltonowi, który zby nonszalancko próbował się tam wcisnąć.

avatar
Boombastic

15.05.2016 16:08

0

Co do pierwszego zakrętu. Hamilton nie wytrzymał presji. Rosberg jest w wyśmienitej formie i udowodnił to manewrem na początku, wyprzedzając Hamiltona. Absolutnie kolizja jest winą Hamiltona. Co do zwycięstwa Verstappena, mam wrażenie że Red Bull zaczyna go faworyzować. Można się spierać, ale gołym okiem było widać że strategia na 2 pit-stopy była lepsza i to Riccardo powinien z niej skorzystać.

avatar
Boombastic

14.05.2016 20:14

0

Jeżeli Rosberg nie wyprzedzi Hamiltona na starcie, to nie widzę żadnych szans na zwycięstwo. Na tym torze bardzo ciężko się wyprzedza.

avatar
Boombastic

14.05.2016 16:09

0

Siedem*

avatar
Boombastic

14.05.2016 16:05

0

@KowalAMG Przypominam 8-ostatnich wyścigów wygrał Rosberg, nie zapominaj o tym. Po za tym Hamilton posiadał w swoim bolidzie lepszy MGU-K, nie dość że nowszy od podzespołu Rosberga to jeszcze lepszej specyfikacji.

avatar
Boombastic

13.05.2016 18:55

0

@13 Jednak nie do końca jest to prawdą, Mercedes nie zdążył wyprodukować dwóch egzemplarzy MGU-K i jedyny dostał Hamilton. Po za tym gdyby "system" dokładnie skanował podzespoły to Hamilton uniknąłby kilku awarii.

avatar
Boombastic

13.05.2016 07:55

0

@6 Znaczy zależy czy MGU K posiada wadę fabryczna czy po prostu Hamilton ma pecha i części które on dostaje sa kiczowate. Jeżeli to wada fabryczna to wymienilbym ten uklad. Lepiej zostac na późniejszym etapie cofniety o kilka pozycji niż nie ukończyć wyścigu.

avatar
Boombastic

12.05.2016 20:02

0

A podobno to Hamilton jest gorzej traktowany od Rosberga w Mercedesie. Jeżeli faktycznie system MGU-K zawiera jakiś błąd konstrukcyjny, to Rosberg powinien go zmienić jak najszybciej. Będę zawiedziony, jak w środku wyścigu Rosberg będzie musiał wycofać się z wyścigu z powodu awarii. Póki co miał szczęście i nie miał awarii, ale po co dodatkowo ryzykować?

avatar
Boombastic

01.05.2016 16:49

0

@1 Sam jesteś bezmózgiem który nigdy nie zrozumie F1. Popatrz z jaką przewagą Rosberg dojechał przed Hamiltonem, nadal uważasz że jest szybki? Przypominam - usterka którą pojawiła się u Hamiltona ustąpiła kilka okrążeń przed metą, mimo to Hamilton jechał wolniej od Rosberga. Istnieje coś takiego jak oszczędzanie opon, paliwa i nie podejmowanie przesadnego ryzyka jeżeli ma się taką przewagę. Rosberg na kilka okrążeń odpuścił a gdy Hamilton zbliżył się na nieco ponad 7sekund Rosberg przyśpieszył. Gdzie tu widzisz brak prędkości? Kto ustanowił najlepsze okrążenie wyścigu? Przechodząc do Ferrari - w tym sezonie nie mają najmniejszych szans na mistrzostwo. Mercedes dużo zyskał na poprawkach silnikowych i jeżeli Ferrari czegoś przełomowego nie wymyśli będzie dojeżdżać 3 i 4.

avatar
Boombastic

30.04.2016 19:24

0

A może wpływ na ciągłe awarie ma zachowanie w bolidzie Hamiltona? Po tym jak została ograniczona komunikacja Hamiltonowi kompletnie nie idzie. Śmieszy mnie gadanie że Rosberg jest słaby. Gdyby nie był słaby nie pokonałby 6 razy z rzędu Hamiltona. Gdzie w 4 przypadkach pokonał go w uczciwej walce bez żadnych awarii. Po za tym zobaczcie na czas w Q2 Rosberga - i porównajcie go z czasem Hamiltona. Nadal uważacie że Rosberg jest słaby? Przyrównujecie tutaj trzy sezony walki Hamiltona z Rosbergiem a ja na to odpowiem - każdy sezon był wyrównany, zaś ten będzie zupełnie pod dyktando Rosberga.

avatar
Boombastic

21.04.2016 16:33

0

@4 Po za tym Vettel miał kilka innych drobnych awarii podczas wyścigów które nie pozwoliły mu walczyć o czołowe pozycje. Pamiętam jak był wyścig w którym całe okrążenie przejechał praktycznie bez mocy a po pełnym okrążeniu moc nagle wróciła. Po za tym przypominam, Vettel miał klauzule w umówię odnośnie słabych wyników - dzięki której mógł bez konsekwencji przejść do Ferrari. Red bull dobrze wiedział co planuje Vettel i musiał zrobić sensacyjne pokonanie 4-krotnego mistrza. :) Gdyby Riccardo był taki świetny to w zeszłym sezonie nie przegrałby z Kviatem.

avatar
Boombastic

16.04.2016 12:24

0

Co Wy się podniecanie tym Riccardo... Miał chłopak szczęście, obydwaj kierowcy Ferrari popełnili błędy. Gdyby ich nie popełnili byliby przed Riccardo. Obecnie można śmiało powiedzieć że Czerwone byki, to trzeci najlepszy samochód w kwalifikacjach, po za tym aerodynamika na przesychającym torze również pomogła Riccardo. Druga kwestia, żeby Vettel mógł przejść do Ferrari musiał jakoś ominąć kontrakt i zrobił to, miał furtkę w postaci "słabych wyników". Po za tym, przypomnijcie sobie kto w tamtym roku był lepszy w Red Bullu. Co do Rosberga, widać że jest na fali, jeżeli jutro Riccardo w niego nie wjedzie, to powinien zdobyć kolejne zwycięstwo.

avatar
Boombastic

04.04.2016 13:35

0

Całe życie Hamilton miał szczęścIe, może wreszcie rolę odwróca sie. Znając życie Rosberg nie ukończyły następnego gp.

avatar
Boombastic

30.03.2016 15:49

0

Liczę że kwalifikacje będą jeszcze gorsze, niech samochody jeszcze wcześniej zjadą. Niech ci durnie przejrzą na oczy.

avatar
Boombastic

21.03.2016 12:05

0

Jego zachowanie jest poniżej normy, mam nadzieje że w tym sezonie Saintz go zdystansuje i pokaże mu miejsce w szeregu. Gadanie że byłby kilometr przed Saintzem jest po prostu śmieszne, jeżeli jego Hamilton samochodem z innej bajki nie mógł wyprzedzić, tym bardziej on nie dałby rady z innymi. Mam nadzieje że w tym sezonie Saintz nie będzie miał tyle problemów jak rok temu. Zastanawiające jest to, że w zespole zazwyczaj awarie trzymają się tylko jednego zawodnika.

avatar
Boombastic

20.03.2016 11:37

0

Wyścig dość emocjonując, chociaż zdecydowanie zbyt mało manewrów wyprzedzania. Osobiście uważam że Hamilton w tym wyścigu miał niesamowite szczęście, gdyby nie zespół, najprawdopodobniej dojechałby w okolicach piątego miejsca. Na początku potrafił wyprzedzić Masę, który jak zwykle oddaje pozycję bez walki, nie wiem czego on się boi. Duet Carlos-Max pozytywnie mnie zaskoczył, obydwoje nie dali się Hamiltonowi. Na początku Hamilton posiadając taką samą mieszankę, dużo szybszy samochód a przede wszystkim lepszy silnik, powinien bez problemu wyprzedzić Maxa. Wystarczyło ograniczyć komunikację z zespołem i Hamilton najzwyczajniej w świecie gubi się. Reszta wyścigu w jego wykonaniu również była słaba, dzisiejszą pozycje zawdzięcza tylko i wyłącznie teamowi. Co do Rosberga na pierwszym zakręcie pokazał pazur, jeżeli przez dalszą część sezonu nie będzie odpuszczał Hamiltonowi, to powinien zdobyć majstra. Wyczyścić umysł w kwalifikacjach, nie odpuszczać w wyścigu i będziemy mieli miłą niespodziankę na koniec sezonu. :) Vettel i Raikkonen bardzo dobry wyścig. Nie ma co winić Vettela za błąd który zrobił, chciał opóźnić hamowanie, stracił kontrolę nad pojazdem i wyszło jak wyszło w przeciwieństwie do Hamiltona walczył i za to należy go pochwalić. Kimi, jak zwykle pechowiec, nie wiem jak on to robi, ale pod względem pecha nie ma sobie równych.

avatar
Boombastic

19.03.2016 12:33

0

Wrócę jeszcze raz do komentatorów. Po wczorajszych treningach myślałem że zmiana komentatorów na bardziej profesjonalnych wyjdzie na dobre, ale podczas dzisiejszych nudnych kwalifikacji prawie usnąłem. Fakt Borowczyk popełniał błędy, ale trudno nie popełniać ich jeżeli cały czas się o czymś mówi. Mnie osobiście bawiły wpadki Borowczyka, ale dzięki nim wyścig był lepszy, jeżeli ktoś się interesuje F1 to aż tak bardzo nie potrzebuje słuchać profesjonalisty. Fakt podczas drugiego treningu Sokół wyjaśnił jak będzie działać sprzęgło, Borowczyk zapewne nie potrafiłby tego wytłumaczyć, ale czy to jest takie ważne? Eh, będzie mi brakowało "młodej damy, drugiej połówki od..., szczotka zmitoka :D " itp. Duet Borowczyka i Sokoła byłby idealny. Charyzmatycznego komentatora z profesjonalistą. Ciekawe czy te kwalifikacje były końcem Rosberga czy tylko drobnym wypadkiem. Rosberg jest dobrym kierowcą, równym, pracowitym, ale przez tą presje obawiam się że mógł kompletnie się załamać. Przegrać dwa tytuły z rzędu, przegrać kwalifikacje o blisko 0,4s. mało jest ludzi którzy potrafili by przełknąć te porażki i wykrzesać kres swoich umiejętności. Rosberg się stara, ale w jego jeździe jest za dużo nerwów, jedzie i krzyczy "muszę to zrobić!" przez co popełnia błędy. Te blisko 0,4s mogły być przez zły stan opon, tyle błędów dzisiaj zrobił. No ale to tylko moje przypuszczenia.

avatar
Boombastic

19.03.2016 08:18

0

Zastanawiam sie co jeszcze można zrobić żeby zepsuć F1. Takich nudnych kwalifikacji jeszcze nie widziałem. Ani jedna sesja kwalifikacyjna mi sie nie podobała, walki nie było. Jeden przejazd i juz znamy wynik kwalifikacji. Nawet jezeli zespoly nie będą popełniać błędów to i tak ten wymysł bedzie usypial widzów. Q3 bez komentarza, może dobrze że sie tak skończyła niech spece nabiorą rozumu. Wynik Rosberga to przepaść, liczę że jutro podejmie rękawice. Ferrari dość blisko Merca, chociaż to jeszcze nie pozwoli im na walkę o mistrzostwo.

avatar
Boombastic

18.03.2016 10:19

0

@22 Oglądałeś chociaż trening? Nie wiem czy odwołujesz się do czasów uzyskanych przez kierowców czy do kraksy Rosberga. Bo co do kraksy to każdemu się zdarza. Jeżeli chodzi o czas to wystarczy wziąć pod uwagę jakie panowały warunki atmosferyczne. Nie pamiętam który dokładnie ale jeden z kierowców Force India w dwa pierwsze sektory pojechał około 2 sekund lepiej od Hamiltona(lecz w ostatnim sektorze popełnił błąd), więc to tylko obrazuje że w tej czasówce rolę odgrywały warunki i czas w którym dany zawodnik uzyskał swój czas. Nie widzę powodu do tego typu komentarzy, po co niepotrzebnie wywoływać kłótnie? Okaże się który kierowca będzie lepszy w niedziele a później w dalszych GP. Co do komentatorów. Jestem zadowolony z tego że najbliższe wyścigi będzie komentował Sokół, jego profesjonalizm i wiedza jest niezwykle kosztowana i dla prawdziwego fana przydatna. Drugi komentator nie przypadł mi zbytnio do gustu, nie jest zły, ale to nie ten poziom co Sokół. Natomiast jako drugiego kometatora chętniej widziałbym Borowczyka, mimo że jego wiedza o F1 jest zerowa, to czasami fajnie było posłuchać jego anegdotek, ma przyjemny głos no i może rozśmieszyć na antenie, zwłaszcza kiedy w wyścigu nic się nie dzieje. Co do samej sesji treningowej to nadal nie poznaliśmy odpowiedzi.

avatar
Boombastic

13.03.2016 13:31

0

@4 Wielkie dzięki. :)

avatar
Boombastic

13.03.2016 13:12

0

Lekki off-topic. Zamierzam udać się na GP Niemiec. Nigdy jeszcze nie byłem na wyścigu F1 i nie wiem kompletnie jak to wygląda. Czy przy trybunach są jakieś telebimy z transmisją wyścigu?

avatar
Boombastic

11.03.2016 16:42

0

Ciekawe co wtedy gdy drugi kierowca bedzie chciał zjechać do boksu jako pierwszy. Jestem pewny że dopiero teraz rozpocznie sie miedzy nimi wojna.

avatar
Boombastic

10.03.2016 14:11

0

@4 Oh, Ricciardo pokonał Vettela i już jest mistrzem świata... Zaraz zaraz, Ricciardo uległ Kviatowi, więc teraz Kviat nie powinien być najlepszym kierowcą w stawce? Tak samo w poprzednim sezonie Button pokonał Alonso i to o czymś świadczy? Kierowca bez motywacji może ulec każdemu, motywacja w pojedynkach między zespołowych jest równie ważna co umiejętności, Vettel dobrze wiedział że przejdzie do Ferrari. Red bull musiał wykreować nową gwiazdę i udało im się to.

avatar
Boombastic

09.03.2016 09:43

0

@4 Wygra ten pod ktorego auto bedzie robione.

avatar
Boombastic

08.03.2016 20:01

0

Nie widzę szans na regularną walkę o podium w drugiej części sezonu. Chociaż w poprzednim byli bardzo blisko, nie pamiętam dokładnie jakie to było GP ale Alonso był 4, mając dużo słabszy bolid o reszty. Aby chociaż raz znaleźć się na podium będą musieli mieć ogromne szczęście i przede wszystkim perfekcyjną strategię, osiągami jakimi dysponują szans na regularne podium nie ma. Być może poprawili się ale nie oszukujmy się, musieliby zrobić krok milowy, poprawić się o jakieś 2-3 sekundy przy niewielkich poprawach u rywali.

avatar
Boombastic

08.03.2016 17:16

0

Ps: co trzeba zrobić żeby mieć w pełni aktywne konto? Ilość postów czy to zależy od daty założenia konta? Póki co jest to denerwujące.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu