Krystian_AFC
Ostatnia aktywność
avatar
Krystian_AFC

10.04.2023 07:17

0

Wow, ale co to za zaskoczenie i odkrycie, że kierowcy z nowego pokolenia są szybsi niż ze starego

avatar
Krystian_AFC

25.10.2021 07:53

0

Nie, Bottas oddał pozycję Gaslyemu bo wcześniej wyprzedził go poza torem w T1 po starcie

avatar
Krystian_AFC

12.09.2021 10:19

0

Będzie sprzedawanie fotela na trening za kasę. Juz widzę tych Royów Nissanych i tym podobnych w FP1

avatar
Krystian_AFC

10.07.2021 09:16

0

Schumacher nie zasłużył na awans do lepszego teamu

avatar
Krystian_AFC

26.06.2021 23:31

0

@2 Hamilton przejechał aż 3 pomiarowe kółka w Q3. Jeśli nie przejechał ani jednego czystego to była to tylko jego decyzja, by starać się pojechać szybciej niż był w stanie i tym samym sprokurować błędy

avatar
Krystian_AFC

26.06.2021 10:48

0

@2 Ja pamietam, że to było w Chinach. Zgadza się Bottas czasem coś odwali jednak wczoraj stało się to tylko dlatego, że kombinował ze sposobem wyjazdu, normalnie nie wyjeżdża się ze stanowiska z dwójki i do odciny, aby jak najwięcej kapcia spalić.

avatar
Krystian_AFC

20.05.2021 14:39

0

Taaa, szczególnie Michael Schumacher...

avatar
Krystian_AFC

14.10.2020 11:37

0

@5 Po ostatnich wyścigach Bottasa czyli po pole position na Nurburgringu i zwycięstwie w Sochi?

avatar
Krystian_AFC

07.12.2019 12:46

0

@2 Nie dokońca tak, ponieważ o zatrudnieniu nowych pracowników przez team decydują inni ludzie niż Ci o pozostaniu lub wycofaniu się koncernu Renault z F1. Cyryl i reszta wykonują taką samą robotę bez względu na to czy góra decyduje się zostać w F1 czy wycofać, a teraz nawet mogą się bardziej starać by przekonać górę, że ten projekt ma sens może się udać i warto pozostać w Formule 1.

avatar
Krystian_AFC

28.11.2019 12:35

0

@2 Leclercowi wymienili tylko silnik spalinowy. Reszta osprzętu została stara.

avatar
Krystian_AFC

10.09.2019 10:18

0

"...będziemy widzieli więcej kolizji w przyszłości" mówił Austriak." Oby, oby :)

avatar
Krystian_AFC

09.09.2019 04:34

0

@3 Nie do końca chodzi o jednostkę napędową. Haasy i Alfa Romeo również używają tej jednostki, a mimo to nie było widać u nich drastycznego skoku osiągów na tych torach.

avatar
Krystian_AFC

01.09.2019 20:01

0

@1 Na podobnie wyszło bo Kwyat dużo walczył i świetnie się przebijał na 2 stincie. Bronił się także bo zakładając softy wyjechał zaraz przed Albonem, a wyprzedzony został dopiero na 38okr.

avatar
Krystian_AFC

12.08.2019 09:00

0

Ktoś wie jak się dokładnie nazywa ta książka o której mówił Hamilton?

avatar
Krystian_AFC

10.08.2019 10:59

0

Według mnie najbardziej kompetentnymi osobami do doboru mieszanek są stratedzy. Oni ustalają strategie ilość pit stopów itp. więc powinni wybierać opony jakie chcą mieć.

avatar
Krystian_AFC

03.08.2019 21:47

0

Opony się same nie dogrzewają tylko kierowca ich nie dogrzał lub przegrzał. I właśnie RK nie rozumie, jak jechać by wprowadzić i utrzymać opony w optymalnej temperaturze.

avatar
Krystian_AFC

23.07.2019 05:30

0

Regulamin niedopuszcza użycia żagla.

avatar
Krystian_AFC

21.07.2019 11:40

0

F1 to nie piłka nożna, że młodemu trzeba dać czas na przystosowanie się do seniorskiego sportu. Tutaj młody wskakując do bolidu jest tak przygotowany, że od razu ma tempo i rzuca rękawicę jedynce.

avatar
Krystian_AFC

19.07.2019 00:33

0

Właśnie o to chodzi, kwalifikacje są reprezentatywne, wyścig nie jest bo istnieje wiele zmiennych czynników, dlatego traktowanie najszybszego okrążenia w wyścigu jako wartościową informację w kontekście talentu kierowcy to obłęd. Choć nie przeczę, Lewis ma w sobie większą prędkość niż Valtteri, jednak najszybsze okr wyścigu nie stanowi tutaj żadnej wartości.

avatar
Krystian_AFC

18.07.2019 22:34

0

Talent? ciekawe, że w kwalifikacjach talentu nie starczyło. No chyba, że gdyby wyjechał na zużytych twardych w q3 to wtedy wygrałby w cuglach...

avatar
Krystian_AFC

29.06.2019 10:04

0

Ocon będzie w stanie walczyć z Hamiltonem?

avatar
Krystian_AFC

23.06.2019 23:23

0

Bottas jest szybki gdy nie trzeba oszczędzać opon. Czyli gdy jest zimno lub tor jest śliski i łagodny dla ogumienia. A tak jest bardzo rzadko. C. Gutowski mówił kiedyś, że Bottas najlepiej czuje się na śliskich torach gdy jest mało przyczepności. Ale nie powiedział dlaczego tak jest. Dlatego, że wtedy opony się mniej zużywają i dbanie o opony nie ma takiego znaczenia na przestrzeni całego wyścigu jak np dzisiaj przy 60 stopniach na Paul Ricard. Moje obserwacje potwierdzają też początki stintów np. dzisiaj. Na początku pierwszego stintu Bottas trzymał się blisko Hamiltona długo 2 sekundową różnicą później 3. Ale pod koniec stintu zaczął tracić coraz więcej czasu i na pit stop zjechał z 8s stratą. Tak samo było na twardych oponach, na początku Valtteri utrzymywał stałą stratę ~12s do Lewisa, ale pod koniec wyścigu prawie objechał go Leclerc.

avatar
Krystian_AFC

23.06.2019 22:20

0

Kierowcy mówią w liczbie mnogiej myśląc o pracownikach jego części garażu zajmujących się nim i jego bolidem.

avatar
Krystian_AFC

16.06.2019 19:17

0

Williams testuje, a inni się ścigają.

avatar
Krystian_AFC

15.05.2019 01:44

0

Kto wygra kwalifikacje ten wygra wyścig. Dlatego zrozumiały jest dobór opon bez brania w ogóle pod uwagę wyścigu.

avatar
Krystian_AFC

04.05.2019 01:46

0

@9 Albo za to pokleją Russelową.

avatar
Krystian_AFC

27.04.2019 17:20

0

@11 Ferrari i Merc są w zmowie. Ferrari ma wygrywać testy i treningi, a Mercedes Quali i wyścigi :)

avatar
Krystian_AFC

27.04.2019 17:07

0

Genialna strategia Mercedesa, aby po wyjeździe z pit lane przepuścić całą stawkę i jechać pomiarowe kółko jako ostatnim w takiej odległości by w 3 sektorze ciągnąć się za strugą. Stratedzy wygrali im kwalifikacje!

avatar
Krystian_AFC

20.04.2019 01:37

0

Akurat Baku jest najbardziej ekscytującym torem w kalendarzu. Emocje jakie dostarcza wyścig w Baku to kosmos. Wyprzedzania, wypadki i szansa na dobry wynik dla czarnego konia. Wszystko co potrzebuje dobry wyścig.

avatar
Krystian_AFC

13.04.2019 19:50

0

Będą promować innych Hartleyów bo to zachęca juniorów do dołączania do ich programu juniorskiego.

avatar
Krystian_AFC

03.04.2019 00:01

0

Dzisiaj George debiutuje w bolidzie formuły 1.

avatar
Krystian_AFC

02.04.2019 18:23

0

@3 Przecież był Safety Car i on przewrócił różnice czasowe do góry nogami.

avatar
Krystian_AFC

02.04.2019 11:59

0

@1 Czy ja wiem. RBR w kwalifikacjach był na poziomie Hassa. A w wyścigu na poziomie Mclarena z silnikiem Reno. Szału nie ma. Tym bardziej, że Haas i Mclaren posiadają kierowców bardziej na poziomie Gasly'ego niż Verstappena więc z tego punktu widzenia wygląda to jeszcze gorzej dla Red Bulla.

avatar
Krystian_AFC

01.10.2018 19:35

0

@2 Bo Bottas nie jest wolniejszy od Ocona. Nie rozumiem tego hajpu na Ocona, to że walczy jak równy z równym z Perezem nie oznacza od razu, że miałby być równorzędnym kompanem dla Lewisa Hamiltona. A zdaje się właśnie o to w tej całej krytyce Bottasa chodzi, że nie na każdym torze jest w stanie dotrzymać kroku Hamiltonowi. Czy Ocon byłby w stanie? Ja myślę, że niedlatego Lewis jest uważany za jednego z najszybszych kierowców w historii, aby ot tak można było wyciągnąć sobie młodego kierowce ze środka stawki, postawić go obok Lewisa z myślą - słuchaj młody, bierzemy Cię po to, abyś objechał tego tam Hamiltona, podobno nie jesteś tak ślamazarnie wolny jak Bottas więc powinieneś bez problemu Lewisa rozjechać i przerobić na wingmana. Wydaje mi się, że to tak nie działa.

avatar
Krystian_AFC

29.09.2018 15:15

0

Vettel z najlepszym polem startowym. Przed Bottasem ciężkie zadanie ciągnąć za sobą Vettela i Hamiltona przez tak długą prostą do pierwszego zakrętu.

avatar
Krystian_AFC

24.09.2018 11:47

0

@3 W wyścigu też czasem pokonywał Hamiltona. A na początku sezonu nawet często. To że Valterri jest obecnie w dołku formy nie znaczy, że jest wolny. Jak Lewis był bez formy przez pół sezonu to przegrał mistrzostwo z Rosbergiem, z Rosbergiem ludzie.

avatar
Krystian_AFC

16.09.2018 16:23

0

Fajni Ci stratedzy ferrari, nie za dobrzy tacy.

avatar
Krystian_AFC

27.08.2018 19:08

0

"Ricciardo we Włoszech otrzyma karę za wymianę silnika" I już we Włoszech silnik klynknie.

avatar
Krystian_AFC

28.07.2018 16:25

0

Ogromne zaskoczenie. Byłem pewien gdy dowiedziałem się o deszczu, że Verstappen pozamiata wszystkich. W końcu Red Bull na Hungaroringu zawsze jest bardzo mocny, a deszczowe warunki jeszcze bardziej pomagają gdy ma się świetne aero i słabszy silnik. Maks podobno super szybki na deszczu zajmujący ostatecznie P7 to szok. Riccardo również nie miał tempa, wydaje się że cały Red Bull jest przereklamowany.

avatar
Krystian_AFC

08.07.2018 09:02

0

Obecni producenci wpompowali setki milionów w doskonalenie tych skomplikowanych silników więc jasne, że nie chcą wyrzucać tego wszystkiego do kosza i zaczynać od nowa i to przeciwko powiększonej konkurencji.

avatar
Krystian_AFC

05.07.2018 15:02

0

@5 Jeśli byłoby 5 silników na sezon to zespoły podkrecały by bardziej silniki tak, aby maksymalnie go zużyć mieszcząc się na styk w limicie jednostek na sezon. Więc w gruncie rzeczy sytuacja byłaby taka sama jak teraz, a koszty dla zespołów powiększyłyby się o 2 dodatkowe silniki.

avatar
Krystian_AFC

25.05.2018 01:21

0

Nie lubię takiego traktowania ludzi jak idiotów, których przerosnąć ma zapamiętanie 7 prostych nazw ogumienia...

avatar
Krystian_AFC

20.05.2018 17:06

0

@iceneon Każdy team.

avatar
Krystian_AFC

29.04.2018 19:57

0

@1 Bez SC po pit stopie Bottas wyjechałby zaraz za albo zaraz przed Hamiltonem i miałby świeże ultramiękkie opony. Bez SC Valtteri miałby pewne P2. Analizuj różnice czasowe gdy oglądasz wyścig. Bottas miał lepsze tempo na zużytych supersoftach niż Hamilton na softach stąd cała przewaga Lewisa z pierwszych 20 okrążen zniknęła oraz na zablokowaniu kół na 1 stincie stracił on ok 3 sekundy. Lewis jest największym wygranym neutralizacji.

avatar
Krystian_AFC

29.04.2018 16:45

0

Załamany po tym co się stało z Bottasem. Takiej niesprawiedliwości nie było dawno. Taki wyścig pojechać, chyba najlepszy w życiu i na koniec niego zostaje z niczym. Kolejny raz ogromny pech. Bottas powinien być liderem w generalce przy formie jaką prezentuje w tym sezonie, a ma praktycznie przegrany sezon.

avatar
Krystian_AFC

20.04.2018 20:11

0

Massa Strolla często o sekunde bił w kwalifikacjach. Felipe tym bolidem walczyłby o punkty. W każdym raziem to śmiech, że kierowca który był tak wolny w zeszłym sezonie w aktualnym jest liderem zespołu bo ten postanowił zatrudnić kogoś jeszcze słabszego niż Lance. Parodia. Williams musiałby mieć bolid na poziomie RBR, aby z tymi kierowcami walczyć z Renault czy Haasem.

avatar
Krystian_AFC

17.04.2018 22:28

0

Po co to limitować. Samym zespołom najbardziej zależy, aby zabierać na wyścig jak najmniejszą ilość paliwa bo każdy kg to spora utrata osiągów bolidu. Limit tylko karze gorsze silniki za to, że są gorsze. Absurd.

avatar
Krystian_AFC

15.04.2018 19:34

0

7. Tak tak ma szczęście bo tylko przez przypadek wykręca lepsze czasy w kwalifikacjach od Hamiltona i zupełnie przez przypadek na przestrzeni 60 okrążen odstawia Lewisa i walczy jak równy z równym z Vettelem...

avatar
Krystian_AFC

24.03.2018 23:03

0

Możliwe, że Bottas wystartuje na miękkiej gumie. Na ten weekend dobrał 2 komplety tej mieszanki więc mu styknie. Inna sprawa czy to mu się opłaci. Według mnie nie lepiej będzie jednak cisnąć na ultra od początku, a później zmienić na twardsze jakby miał utknął za kimś na dłużej.

avatar
Krystian_AFC

24.03.2018 13:40

0

Magnussen stracił do Hamiltona 2 sekundy więc nie wiem co by się musiało stać, aby Bottas nie wskoczył na 6 miejsce. A jeszcze ciekawiej może być bo Verstappen będzie walczył z Ferrari na starcie, a pierwszy zakręt jest mocno kolizyjny.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu