Nester81
Ostatnia aktywność
avatar
Nester81

03.11.2023 20:45

0

Perez tym razem pechowo , bo trafil na zolta flage . No ale mogl wyjechac jako jeden z pierwszych tak jak Max i zminimalizowalby ryzyko. Szczescie Aston Martina ,ale dzisiaj i tak byli duzo lepsi niz ostatnio.Przynajmniej w kwalifikacjach . Stroll wreszcie jakis pozytywny wystep. McLareny bez szalu,a byl potencjal. Ferrari pewnie w wyscigu beda bronic pozycji (Leclerc) ,a Mercedesy przewaznie maja lepsze tempo wyscigowe wiec podium w niedziele bardzo prawdopodobne.

avatar
Nester81

03.11.2023 10:25

0

@3 Nie wiedziałem o tej sytuacji, mimo 42 lat na karku. Ciekawa sytuacja. Czyli wychodzi na to, że w "kupie siła" i nie byłoby możliwe zastąpienie 20 kierowców, bo "ma kto jeździć" jak to Bernie powiedział:) FIA nie mogłaby sobie pozwolić na taki cyrk.

avatar
Nester81

02.11.2023 15:11

0

Tak czysto hipotetycznie, Co by było gdyby kierowcy się zgadali na spotkaniach,które zawsze mają przez weekendem wyścigowym i poinfomowsli, że nie wezmą udziału ? Już mniejsza o to, jakie argumenty by mieli. Co myślicie? Przecież by ich nie zdyskwalifikowali... Bo kto by jeździł. Myślę, że FIA byłaby w czarnej......

avatar
Nester81

22.10.2023 23:27

0

@16 Może i masz rację z Russellem. W kwalifikacjach jeszcze generalnie daje radę , ale tempo wyścigowe ma często średnie lub tak jak dzisiaj słabe. Norris pewnie lepszy tylko McLaren rozwija się w dobrym kierunku ( dzisiaj moim zdaniem zużywał szybciej opony) i nie wiem czy nie popełnił by błędu gdyby ewentualnie odszedł od nich.

avatar
Nester81

22.10.2023 23:15

0

@11 Wiesz, większość kierowców to trzeba było by wysłać na lekcję PR. Przy każdym znajdziesz sytuację, że trzeba wypikać wulgarne słowa. Oczywiście jest to słabe.

avatar
Nester81

22.10.2023 23:01

0

Verstappen wygrał pomimo problemów z hamulcami. Dzięki temu było trochę bliżej między nim a resztą. Russell to chyba musi się ogarnąć jeśli chce być liderem Mercedesa kiedy Hamilton skończy. Dzisiaj między nimi była przepaść.

avatar
Nester81

26.09.2023 18:14

0

@ Od Lewisa. ( sorry za urwanie zdania)

avatar
Nester81

26.09.2023 18:13

0

Przede wszystkim George musi poprawić tempo podczas wyścigu, to wtedy będzie miał większe szanse z Lewisem. Bo do tej pory to o ile w kwalifikacjach daje radę to w większości wyścigów jest wolniejszy od

avatar
Nester81

11.04.2023 06:58

0

Bardzo szkoda,ze chca sie pozbyc GP Belgii. Jeden z najlepszych torow . Niemcy tez powinny miec swoj wyscig (Nurburgring moim zdaniem).

avatar
Nester81

10.04.2023 00:38

0

@10 No nie wiem, ale wydaje mi się, że Norris jest trochę niedoceniany. Myślę, że w konkurencyjnym bolidzie byłby mocny dla każdego. Ale to moja subiektywna opinia.

avatar
Nester81

20.02.2023 17:32

0

No to pechowo dla Niego. Tata Stroll pewnie niezadowolony , delikatnie mowiac.

avatar
Nester81

12.10.2022 22:28

0

Przepisy to pewnie roznie mozna interpretowac. Zebysmy sie nie zdziwili jak od natepnego sezonu pracownicy zespolow F1 beda jedli tylko chleb z maslem i popijali woda mineralna :) Zeby miec wiecej kasy na rozwoj bolidow.Mnie juz nic nie zdziwi...

avatar
Nester81

05.08.2022 15:48

0

No Mick to talentu na poziomie ojca nie ma...Odwrotnie niz u rodziny Verstappena..

avatar
Nester81

31.07.2022 19:56

0

Mozna kibicowac lub sympatyzowac z jednym lub innym kierowca , zespolem F1,ale jedno trzeba przyznac-Hamilton zadbac o zywotnosc opon przy jednoczesniej jezdzie na limicie jest top (moim zdaniem oczywiscie).

avatar
Nester81

30.07.2022 19:36

0

Tempie...sorry za literowke;:)

avatar
Nester81

30.07.2022 19:35

0

Oj Lewis chyba spal dobrze nie bedzie,bo Fernando przed nim:) Jak Hiszpan jest trudnym rywalem do wyprzedzenia chyba wszyscy wiemy. Pomimo lepszego tempa Mercedesa szczegolnie w tepie wyscigowym Lewis moze "osiwiec" zanim to zrobi:)

avatar
Nester81

30.07.2022 17:54

0

Gdyby nie problem Lewisa z DRSem i Maxa z silnikem to nie wiadomo jakby te kwalifikacje sie skonczyly. Ale jeden Mercedes i dwa Red bulle ze srodka stawki ,wiec bedzie co ogladac podczs wyscigu ,,,Mam nadzieje.

avatar
Nester81

29.07.2022 19:55

0

@1 Widac,ze poprawki do bolidu i charakterystyka toru odpowiada bolidom McLarena. Na suchym torze pewnie byliby przed Mercedesem w kwalifikacjach. Ale zobaczymy,bo jutro ma byc mokro...

avatar
Nester81

05.07.2022 15:25

0

Pytanie bez żadnych podtekstów. Ciekawe kto by ewentualnie na zmianie przepisów dotyczących elastyczności podłogi więcej stracił z czołówki,Ferrari czy RBR?

avatar
Nester81

02.07.2022 19:37

0

Sorry za literowki...szybko pisalem:)

avatar
Nester81

02.07.2022 19:35

0

Ludzie...troche mniej jadu wobec siebie poprosze. Pamietajcie ,ze sporo osob odwiedza ta strone i nie dodaje komentarzy z roznyvh powodow i pewnie jak poczyta komentarze to sie im wszystkiego odwchciewa.Nie tedy droga chyba.Trzymac poziom prosze. Wracajac do wyscigu to jestem ciekawy czy kierowcy Mercedesa (jesli bedzie sucho) beda w stanie utrzymac sie w tempie wyscigowym za RBR i Ferrari?

avatar
Nester81

07.05.2022 09:42

0

@11 Tak,masz racje z ta charakterystyka toru. Wysoka temperatura toru tez im pomaga -potwierdzil to Russell.

avatar
Nester81

07.05.2022 01:54

0

Max dzisiaj pech, Carlos ponownie błąd, a Mercedesy chyba trochę lepiej z tym podskakiwaniem bolidu więc i są bliżej czoła stawki. Moim zdaniem wysokie temperatury toru na Florydzie też działają na ich korzyść.Fernando też bardzo dobrze.

avatar
Nester81

22.04.2022 15:36

0

@3 Radzę nie brać na poważnie czasów z tego treningu....

avatar
Nester81

22.04.2022 15:26

0

Zobaczymy jakie ustawienia wybiorą kierowcy wraz z inżynierami na kwalifikacje i resztę weekendu. Przy zmiennej pogodzie może być interesująco.

avatar
Nester81

09.04.2022 11:40

0

Dwa zespoly ciagle z duza przewaga nad reszta. McLaren i Mercedes blisko siebie,no i ciekaw jestem gdzie skonczyliby kwalifikacje Alonso i Sainz gdyby nie bylo awarii u starszego Hiszpana....Perez to chyba jakies ostrzezenie powinien dostac po sytuacji z zolta flaga. No chyba ,ze juz wyjasnili tylko mi umknelo.

avatar
Nester81

27.03.2022 12:38

0

Russell ledwo co wszedl do Q3 z dziesiatym czasem, wiec nie wiem czy tak pewnie jak mowi Wolff. Troche obiektywizmu by sie przydalo.

avatar
Nester81

27.03.2022 12:31

0

@2 FIA patrzy tylko i wylacznie na kase na koncie i to wie kazdy. Oni nigdy tego oficjalnie nie przyznaja,a ze kraje arabskie placa najwiecej to mamy co mamy.

avatar
Nester81

26.03.2022 21:18

0

Mercedes w lesie. Redbull i Ferrari na noże. Przynajmniej narazie. Dobrze, że Mick cały po dzwonie. Jednak te bolidy potrafią ochronić życie....

avatar
Nester81

20.03.2022 12:13

0

Ciekawe ile traci Mercedes na okrążeniu przez to podskakiwanie. Bo to, że poszli na kompromis i podnieśli bolid przez co trochę tracą docisk to chyba każdy się zgodzi.

avatar
Nester81

17.03.2022 15:59

0

Ciekawe kiedy trafi na Maxa i Lewisa :) Wiem,ze obaj juz mieli z tego co pamietam, ale nigdy nie wiadomo....

avatar
Nester81

15.03.2022 21:58

0

Prawda taka,ze po tak duzej zmianie przepisow minie kilka wyscigow pewnie zanim uklad sil sie wyklaruje. Przynajmniej ja tak to widze.

avatar
Nester81

05.12.2021 11:45

0

Witam wszystkich. Mój pierwszy post tutaj, chociaż F1 interesuje się i w miarę możliwości oglądam od początku lat 90- tych ubiegłego wieku. Nie kibicuję żadnemu z zespołów czy kierowców którzy walczą o mistrzostwo w tym roku.Zawsze wolałem Ferrari (szkoda że odstają poziomem od kilku lat). Chciałem tylko zwrócić uwagę, a obejrzałem porównanie okrążenia w Q3 Maxa i Louisa ( jest filmik na necie), że o ile kierowca RB odrobił straty po błędzie na początku okrążenia i był wyraźnie z przodu do ostatniego zakrętu gdzie przyblokował koła i pojechał za szeroko,to właśnie po wyjściu z niego Louis był praktycznie na równi z Maxem (co widać na tych zielono białych pasach, tarce po prawej stronie-proszę obejrzć klatkę po klatce ). Wtedy kierowca Mercedesa miał już dużo wyższą prędkość co widać dokładnie na filmiku. Także nie jest przesądzone, że zawodnik RB zdobyłby PP co niektórzy biorą tutaj za pewnik. I jeszcze na koniec chciałabym zaapelować do wszyskich tu piszących, a szczególnie kibiców Maxa i Louisa, aby trzymali ciśnienie i poziom strony, bo przykro się człowiekowi robi jak czyta te wzajemne ataki i ujadanie wobec siebie.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu