MIKUr1
Ostatnia aktywność
avatar
MIKUr1

18.10.2024 11:59

0

@1, pali, bo powiedział to o czym myśli każdy? Piastri jeździ na prawdę bardzo dobrze i nie ustępuję w niczym Norrisowi, a na upartego, rzekłbym nawet, że ma chłodniejszą głowę. Norris w Singapurze nie był naciskany przez nikogo, jechał swój wyścig i z du*y prawie wjechał w ścianę. Myślisz, że ile Piastri będzie akceptował bycie numerem dwa?

avatar
MIKUr1

23.09.2024 17:15

0

Komentarz powyżej ma dużo sensu. Stwierdziłbym nawet, że wyczerpał temat. @devious, to ja dalej pociągnę piłkarski off-top: I saw my mate, the other day, He said to me, he saw a White Pele So I asked who is he? He goes by the name of Wayne Rooney!

avatar
MIKUr1

19.09.2024 11:57

0

Gdyby faktycznie odtworzyli biało-czerwone malowanie to byłby sztos. W obecnej formie to jakby nie było informacji, że chcą do tego nawiązać, to nie pomyślałbym, że taki był zamysł.

avatar
MIKUr1

26.03.2023 11:08

0

Ciekawy jestem jaki wyrok usłyszałby czarny, który obraża białego.

avatar
MIKUr1

01.08.2022 00:37

0

Binotto ma trochę racji, co nie zmienia faktu, że doborem opon pogrzebali szanse na dobry wynik. Wydaje mi się, że Ferrari by nie wygrało, bo faktycznie były problemy z tempem (SAI na softach), ale biorąc pod uwagę, że nawet jeśli o wygraną może być ciężko, to i tak trzeba walczyć o zminimalizowanie strat. Nie wiem co oni biorą w Ferrari, ale wybór twardej mieszanki, w momencie gdy wiedzieli, że nawet miękkie się chwilę dogrzewają w tych warunkach, to czysty debilizm. Nie widzę totalnie żadnych plusów takiej decyzji i kompletnie nie rozumiem jak oni chcieli uzyskać na twardej mieszance dobry wynik. Max obrót niefartowny, bo tam praktycznie z minimalnie otwartą przepustnicą wchodził, ale i tak wygrał, atakując z P10. Szacun mega. Do tego też widzę jedną rzecz, która go wyróżnia i pewnie czyni tak dobrym kierowcą - to jak czuje auto, zwłaszcza gdy jest podbramkowo. W momencie jak tylko poczuł, że traci tył, od razu założona kontra na kierze, przepustnica otwarta na full, żeby ten tył odzyskał przyczepność dokładnie wtedy kiedy chciał i bardzo efektowne wyratowanie się z opresji. Zgranie z samochodem na najwyższym poziomie, szacun mega. Widziałem całą masę obrotów po utracie tyłu i ustawienie się w taki sposób to na prawdę niełatwa sztuka. Agrafka na LEC - miód. Można go lubić lub nie, sam mam do niego stosunek obojętny, ale na prawdę trzeba przyznać, że skill niesamowity.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA, a zastosowanie mają Polityka prywatności oraz Warunki korzystania Google.