DO
GP Kanady
13.06 - 15.06
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Hiszpanii
-
Dublet McLarena, dramat Verstappena i popis Hulkenberga w GP Hiszpanii!
-
Racing Bulls wyprzedziło Haasa w klasyfikacji generalnej
-
Neutralizacja zepsuła wyścig Red Bullowi
-
Gasly zapunktował, ale Alpine spadło na ostatnie miejsce w mistrzostwach
-
Piastri w Hiszpanii sięgnał po piąte zwycięstwo w sezonie
-
Leclerc na podium, Hamilton gra zespołowo
-
Hulkenebrg zdobył 10 punktów, a Sauber przeskoczył w klasyfikacji Astona
-
Williams z najgorszym wynikiem w tym roku
-
Russell ukończył wyścig tuż za podium, ale po drodze zaliczył starcie z Verstappenem
-
Alonso przed własną publicznością sięgnął po pierwsze punkty w tym roku
-
Kara przekreśliła szanse Bearmana na punkty
Ostatnia aktywność
11.04.2009 22:01
0
Denerwuje mnie zamieszczanie artykułów po dwóch dniach kiedy się ukazały na innych hm portalach (ultra F1) to świadczy o braku zdrowego podejścia do tematu. Zapewne zaraz znajdą się obrońcy - a ja wam powiem info. to siła w F1 szczególnie. I o dupę otłuc te wasze komentarze na powyższy temat (super) gówno sie znacie na F1 jak takie macie podejście.
Przejdź do wpisu USF1 z silnikami Coswortha?
28.03.2009 14:57
0
Na wagę bolidu składa się kilka czyników np. silnik, skorupa koła, kers, balast i paliwo. Gdy wagę kers 'u zastępujesz balastem (Kubica) to nie musi to być w proporcji 1 do 1. Czyli kers waży ok. 40 kg i masz balast 40 kg, może wystarczy 30 kg balastu a może mniej. Dlatego ilości paliwa w bolidzie z kers nie moża wpełni porównac z bolidem bez kers.
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów po kwalifikacjach