WIADOMOŚCI

Kolejność startowa przed GP Malezji
Kolejność startowa przed GP Malezji
Do ukaranych przesunięciem na starcie GP Malezji, obok Kazuki Nakajimy dołączyli dzisiaj obaj kierowcy McLarena. Przypomnijmy, że Kazuki Nakajima został ukarany przesunięciem na starcie GP Malezji jeszcze w Australii, kiedy staranował Roberta Kubicę podczas okresu neutralizacji toru. Dzisiaj para McLarena została przesunięta o pięć pól startowych z powodu blokowania toru jazdy w trzeciej części kwalifikacji.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
1. Felipe Massa
2. Kimi Raikkonen
3. Jarno Trulli
4. Robert Kubica
5. Nick Heidfeld
6. Mark Webber
7. Fernando Alonso
8. Heikki Kovalainen
9. Lewis Hamilton
10. Timo Glock
11. Jenson Button
12. David Coulthard
13. Nelson Piquet
14. Rubens Barrichello
15. Sebastian Vettel
16. Nico Rosberg
17. Giancarlo Fisichella
18. Sebastian Bourdais
19. Takuma Sato
20. Adrian Sutil
21. Anthony Davidson
22. Kazuki Nakajima

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

160 KOMENTARZY
avatar
pz0

22.03.2008 13:11

0

To kierowcy BMW koszą konkurencję karami :)


avatar
mela

22.03.2008 13:12

0

macie jakieś linki do filmików z tego zdażenia ??


avatar
ziutek

22.03.2008 13:12

0

będzie jazda że ho ho, a nawet lepiej :)


avatar
Hubi

22.03.2008 13:13

0

Szansa na podium oby udało się Trulli'ego wyprzedzić :)


avatar
PieroPL

22.03.2008 13:14

0

Link do incydentu - http://youtube.com/watch?v=z3_GjtJ9SIY Wyraźnie widać, jak chwilę później HAM zjezdza na druga strone toru, ze niby on to jest grzeczny i nie blokuje... W 100% słuszna decyzja FIA !!!


avatar
dancom

22.03.2008 13:14

0

Alonso będzie blokował Maclareny, będzie rozpierdziucha :]


avatar
lukasz1

22.03.2008 13:14

0

niezłe usdtawienie


avatar
lukasz1

22.03.2008 13:15

0

Kubica pewnie na starcie wyprzedzi Trulli


avatar
teedy

22.03.2008 13:16

0

Aż przyjemnie popatrzeć na tą klasyfikację


avatar
LichuKlichu

22.03.2008 13:16

0

masz racje dancom, Alonso zatankowany pod korek, więc trzymajmy kciuki że zablokuje Hamiltona, bo Kovalainenowi sie punkty należą za GP Australii,


avatar
Supek

22.03.2008 13:17

0

Tu macie link http://youtube.com/watch?v=z3_GjtJ9SIY ...padł juz wcześniej w postach


avatar
Borg

22.03.2008 13:17

0

@dancom - ciezko mu bedzie blokowac Maclareny, bo ma pelen bak paliwa, wiec moze nawet go polkna na starcie :( Kubica tez raczej nie wyprzedzi Trullego bo tez chyba ma sporo paliwa, choc nie ujmuje swietnych startow Roberta bez TC. Kubica niech tylko uwaza na Hedfelda ... mimo wszystko sadze, ze Toyota Jarno bedzie miala awarie, nie wytrzyma bolid tempa wyscigu :P


avatar
Plaskos

22.03.2008 13:23

0

ojjj wojcio Denis sie zezlosci !! na swojego pupilka ze nie umie nic "zalatwic" heheh !! bedzie musial go poduczyc !!


avatar
djmarquss

22.03.2008 13:25

0

no nareszcie FIA ukarała Hamiltonka


avatar
greg_24

22.03.2008 13:26

0

jest sprawiedliwosc na tym swiecie, moze w koncu zobaczymy Roberta na podium-oby jak najwyzej;)


avatar
Plaskos

22.03.2008 13:28

0

wszyscy mowia ze kubica tak ostro zatankowany i to mi sie nie podoba bo jezeli bedzie padac to bedzie duzo wypadkow i neutralizajci wiec malo paliwa by sie oplacalo bo mozna by po zjezdzie wszystkich wyisc na pierwsze miejsce gdyby tak jakos po zjezdzie kubicy byla nautralizacjia !!


avatar
Rapidoo

22.03.2008 13:29

0

Oj coś mi się wydaje że Alonso tak łatwo skóry nie odda - i jeszcze coś, będzie chyba jakiś dzwon na początku z tej złości


avatar
badylek

22.03.2008 13:30

0

haha czyli jak dennisa nie ma to mclareny są karane heh ;P


avatar
teedy

22.03.2008 13:32

0

Zapowiada się całkiem interesująco, Massa ma chyba mało paliwa i zdaje mi się że ma kłopoty z jazdą bez TC, truli i Haidfeld też chyba mają mało paliwa. Nie mogę doczekać się wyścigu, bo będzie się działo. Oby tylko nie padało bo to wielka loteria.


avatar
PieroPL

22.03.2008 13:32

0

Jeśli nie będzie deszczu i Ferrari nie będzie miało awarii - zostaje wolne 3 miejsce. MAS i RAI ruszą od początku ostro i razem będą finiszować (moim zdaniem 1 RAI 2 MAS). Czy KUB ma szansę na 3 miejsce ? Tak, jeżeli w 1 zakręcie będzie jakiś strzał i maclareny wypadną z dalszej gry. ALO nie przyblokuje macków, ponieważ ma pełny bak i KOV na pewno go łyknie, HAM może nie da rady. A wszystkie plany szlag trafi jak spadnie deszcz... wtedy KUB będzie w idealnej sytuacji...


avatar
LichuKlichu

22.03.2008 13:35

0

co do paliwa to wg mnie sprawa ma sie nastepujaca, jezeli chodzi o ferarki to znacznie mniej paliwa ma massa (mysle ze dobrane sa dwie strategie - na sucho i na mokro), w mclarenie uwazam ze roznica w paliwie to max. 2 okrazenia, BMW - kubica jest troche ciezszy od Nicka (ok. 5??? kolek), a Jarno ma najmniej paliwa sposrod czolowki, Alonso zatankowany pod korek bedzie pelnil funkcje blokujacego innych zawodnikow :)


avatar
renault f1

22.03.2008 13:37

0

A już myślałam że ALONSO będzie między makami ale na szczęście nie !! Tatusia nie ma to będzie smutno hamiltonowi biedaczek ukarali go ojoj . a co miałam mówić chyba jutro ma padać deszcz fajnie by było , zwłaszcza że ALONSO czuje się wtedy jak ryba w wodzie :-)


avatar
Borg

22.03.2008 13:38

0

Tak tak, Alonso poblokuje innych o ile do pierwszego zakretu nie da sie wyprzedzi Kovaleinowi i Hamiltonowi. Jesli nie da sie, wowczas bedzie ciasno i sie zaloze, ze bedzie SC po pierwszym zakrecie, a to dla Alonso bedzie dobra nowina :)


avatar
teedy

22.03.2008 13:39

0

zostaje jeszcze Nick a on umie dobrze blokować i Mclareną będzie trudno się przebić do przodu, poza tym Hamilton ma chyba jakieś problemy przez cały Wekend i nie wierzę w jego odporność psychiczną, on jest dobry jak jest z przodu jak coś nie idzie to się gubi.


avatar
mapuzo

22.03.2008 13:40

0

ogladam ten film na youtube i za Chiny ludowe trudno mi dostrzec przewinienie bolidów z McLarena.


avatar
pz0

22.03.2008 13:41

0

Dlaczego tak wszyscy skreślacie obie Makówki, zobaczycie że w wyścigu pokażą klasę i mogą skończyć na pudle, może nawet któryś z nich wygrać. W normalnych warunkach BMW nie ma z nimi większych szans. Ani Robert ani Nick nie byli się w stanie za nimi utrzymać w Australii, jedynie jakoś Kimi dawał sobie radę. Start i tempo wyścigowe u McLarenów są doskonałe. Natomiast jeżeli spadnie deszcz to może dziać się wszystko. Hamilton na mokrym jeździ bardzo dobrze, nie wiem jeszcze jak Kowal, ale pewnie niedługo się przekonamy.


avatar
ReiBen

22.03.2008 13:41

0

myslalem ze FIA nie ukarze nigdy Fiamiltona ale jednak... wiara mi powrocila. Teraz zostalo patrzec jaka taktyke BMW przeznaczylo dla Roberta


avatar
Amadeusz

22.03.2008 13:43

0

Cieszy mnie bardzo ta sytuacja i jestem w bardzo miłym szoku. Wydaje mnie się, że Trulli pierwszy zjedzie do boksu z tej czołówki i najprawdopodobniej straci tę pozycję. Jeśli zacznie padać deszcz to napradę będzie ciekawie. Oglądałem przed chwilą GP2 i muszę powiedzieć, że pomimo słabszych bolidów kierowcy na lekko mokrym torze latali po poboczu. Mam nadzieję, że kierowcy F1 zapobiegą takim sytuacją, przynajmniej niektórzy.


avatar
teedy

22.03.2008 13:45

0

mapuzo- ogłąnij jeszcze raz film izobacz po której stronie jadą Macki ico robi Hamilton po wyprzedzeniu go przez Nicka(zajeżdża drogę Fernndo)


avatar
Rapidoo

22.03.2008 13:46

0

Pierwsze słysze że HAM jeździ dobrze po mokrym, ja pamiętam co innego


avatar
knicks

22.03.2008 13:47

0

Mimo iż nie jestem za mcl to na filmie nie widzę żeby specjalnie zajechał komuś , puścił bmw a potem zjechał na stronę gdzie jechały dwa inne wozy więc o co chodzi. Wszyscy jechali tam wolno i po obu stronach toru. To jest już szukanie dziury w całym , niepotrzebnie.


avatar
slawek1

22.03.2008 13:47

0

Masa tez moze miec problemy jak spadnie deszcz


avatar
Pysio

22.03.2008 13:47

0

Dobra pozycja wyjściowa Robert liczmy na Ferdka że będzie skutecznie się bronił przed Makami, nawet jeśli mu się nie uda to później jest Mistrz blokowania Maków Nick Heidfeld. Jeśli wszystko pójdzie dobrze to jest duża szansa na podium a jeśli spadnie deszcz to jest szansa to coś więcej.


avatar
Dagmara_W

22.03.2008 13:48

0

Ja myśle żę to jest super sytuacja. bo nawet jakby Robert był zatankowany do pełna i dobrze wystartowal i utrzymał pozycje to jarno musi zjechać wcześniej a Kubica ma dobry bolid i uzyskiwal dobre czasy więc by sie oddalał i nadrobił to.. Hamilton ma słabe nerwy. przypomnijcie sobie ostatnie Gp. Brazylii gdzie popelniał bląd za blędem , albo gp, belgii po ogloszeniu decyzji FIA też sie nie mogł skupic. nie zapeszając Heidfeld ma trochu gorszy start bo jedzie ostrożnie i rozważnie więc jak nie Alonso to Heidfeld będa blokować Mclareny bo ja watpie że obaj Heiki i Lewis wyprzedzą obu. pozatym wydaje mi się ze Mclareny też sa sporo zatankowane więc im latwo nie będzie,a że Robert miał już rok temu nauke na Tym torze wierze że Tym razem rzadnego blędu nie będzie. wie on sam że ma duża szanse więc będzie jechał rozwanie bo Ferrari i tak jest tu bezkonkurencyjne.. To tyle. aż się ze szczęscia popłakałam. top naprawde może być świetny wyscig, oby tylko taktyki nie zmienili i żeby nie padało, bo to nie będzie dobre rozwiązanie. niech się matka natira zlituje.


avatar
slawek1

22.03.2008 13:49

0

Jak puscil BMW? powinien jechac po drugiej stronie tory tak jak Kubica


avatar
knicks

22.03.2008 13:51

0

Tedyy - alonso jeszcze był daleko z tyłu i to już lekka przesada


avatar
789

22.03.2008 13:52

0

super wiadomość na to czekałam kubica go! go! go!


avatar
pz0

22.03.2008 13:52

0

Rapidoo to sobie obejrzyj parę zeszłoroczych GP to może zmienisz zdanie. Pewnie chodzi Ci o ten poślizg w Niemczech. Owszem ale potem jechał nieźle. Jak sobie radził w Japonii? W Chinach też było nieźle, ciała dali stratedzy.


avatar
knicks

22.03.2008 13:53

0

nie ma takiego obowiązku


avatar
Bubas

22.03.2008 13:54

0

Alonso jedzie przed Hamiltonem i mam nadzieje że go przyblokuje skutecznie...;)...a Robert wyprzedzi Trullego na pierwszym zakręcie i bedzie podium...ale oczywiście to się okaże dopiero po wyścigu i na ostatnim kółku,,^^,,


avatar
Dagmara_W

22.03.2008 13:56

0

No i jeszcze zapomnieliśmy o Marku Webberze.. Wkońcu on też jest tak pomiędzy a on raczej przeźroczysty nie jest.


avatar
obi216

22.03.2008 13:56

0

Szczerze mówiąc - może się zakotłować podczas startu . A Fernando jest z przodu he he he ;-)


avatar
mapuzo

22.03.2008 13:57

0

ok Hamilton zajechal droge Alonso, ale Heidfeldowi nie bardzo ... w każdym badz razie i tak trzymam kciuki za Roberta.martwia mnie male predkosci BMW na prostych.w Australii byli w drugiej 10 pod tym względem.


avatar
May

22.03.2008 13:58

0

pz0: wszyscy mają chyba w pamięci dźwig po Hamiltona :P miał po prostu wielkie szczęście że wszyscy byli za nim :) w podobnych sytuacjach reszta zakończyła wyścig..


avatar
Rize

22.03.2008 13:58

0

szkoda ze swieta ale postaram sie obejrzec


avatar
Dagmara_W

22.03.2008 14:01

0

Oglądnełam filmik i żeby nawet nikogo nie obwiniać ale mclareny jechały po tej nagumowanej częsci toru gdzie był optymalny tor jazdy , czyli jednak zawinili.. Kubica odsunął się w dobrą strone.. Można tu mółwić o pechu.. , będzie wyścig:D:D. Kubica i BMW dajcie z siebie wszystko i do boju:!!!!


avatar
Kubica FAN 555

22.03.2008 14:02

0

Super ze MAKI zostaly przesuniete do tylu, tyle ze wolalbym zeby tak bylo w normalnej walce ale nie chyba nie mozna miec wszystkiego. Mam tylko nadzieje ze Robert bedzie na podium w tym wyscigu i niewazne czy wyscig bedzie mokry czy suchy. Oby tylko bolid albo taktyka nie zawiodla bo wszycsy wiemy jak to wygladalo w australii.


avatar
jordan23012

22.03.2008 14:02

0

Mam tylko nadzieję ,że tym raze królikiem doświadczalnym dotyczącym strategi bedzie HEIDFELD! bo znów będę miał nadcisnienie tętnicze.


avatar
damiano121092

22.03.2008 14:06

0

wreszcie jest sprawiedliwie!!!!!chodziaz martwi mnie to bo postawiłem w tym wyscigu na hamiltona ;(


avatar
Borg

22.03.2008 14:06

0

Bosh ... jak czytam niektore komentarze to az niedobrze mi sie robi .... nie widzicie bledu Heikkiego i Hamiltona? To chyba nie jezdziliscie nigdy samochodem ... sprobujcie kiedys wsiąść za kolko i ciekawe jak bedziecie brac zakret ...


avatar
Arek777

22.03.2008 14:06

0

Najlepiej będzie 1-Kubica a reszta nieważne.


avatar
maciej81

22.03.2008 14:06

0

yes yes yes!!!! hehehehe!!!!


avatar
sopek001

22.03.2008 14:07

0

jeżeli Kubica ma dużo paliwa to sądzę, że może walczyć o podium, ponieważ BMW dużo lepiej jeżdżą zatankowane do pełna a nie na oparach. Trulli na pewno dużo straci, może jechać nawet na 3 pit stopy. Alonsonie ma szans na jakieś zaszczytne miejsce, bo Renlaut nie spisuje sie jakos rewelacyjne. zobaczymy


avatar
Kriss81

22.03.2008 14:07

0

Po karze dla Mc-ów jeszcze bardziej żal że KUB nie uzyskał w kwal. lepszego czasu niż Jarno. Ten jest zapewne leciutki i trudno go będzie łyknąć. Oby też nie doszło do incydentu z HEI który startuje (chyba) z nagumowanej części toru i może być groźny. W każdym razie spora szansa na podium dla Roberta:)


avatar
ElNinio

22.03.2008 14:08

0

http://youtube.com/watch?v=z3_GjtJ9SIY


avatar
nowyziomal

22.03.2008 14:11

0

Ewidentna wina kierowców MCL, było bardzo niebezpiecznie najlepiej to widac na kamerach onboard, slalom przy 250km/h


avatar
teedy

22.03.2008 14:12

0

Postawiłem kasę że Raikonen-1,Hamilton-2 ale ciszyć mnie będzie jak ten Bufon-Hamilton nie dojedzie


avatar
fanfan

22.03.2008 14:16

0

a dlaczego piszecie ze nie ma rona bo chyba cos przoczyłem


avatar
koffers

22.03.2008 14:16

0

Najlepiej po mokrym jeździ ALO. Pamiętacie jak opykał Massę w Niemczech rok temu? Jak będzie start za SC to ALO będzie wysoko. Mam nadzieję, że na podium. Teraz naprawdę widać jak dobrym jest kierowcą. Dobre czasy w słabym bolidzie. Fiamilton nie miałby żadnych szans na jego miejscu. Kubica też będzie wysoko. Kolejność startowa gwarantuje ogromne emocje. Świetnie się sezon zaczyna.


avatar
gelo271

22.03.2008 14:20

0

"biedny" hamilcio... hehehehehehe


avatar
lakik

22.03.2008 14:20

0

No fajnie zobaczymy jak to na starcie się uloży dla Roberta i czy wyprzedzi trullego i czy stanie na podium . Raczej powinien uplasowa się na 3 pozycji oczywiście jeśli jego stratecy czegoś znów nie popsują i nic nie stanie się z jego bolidem . A Nakajima jest daleko z tyłu za kobicą i chyba niemusimy sie martwic że coś mu zrobi .


avatar
f2008

22.03.2008 14:22

0

stało sie jaks ie stało licze na podium kubicy na 3 miejsce bo ferrari wygra tylko chyba raczej rai 1 a mas2 i mam nadzieje alonso twardo sie bedzie bronił na starcie.


avatar
gelo271

22.03.2008 14:24

0

lakik ja bym sie tak nie cieszył zapomniałeś chyba że jest jeszcze jeden element który może nawalić - stratedzy BMW


avatar
Gabryh

22.03.2008 14:26

0

Patrzyłem na prognozy nie chcę nic mówić ale prognozy mówią ze raczej padać nie będzie ale tam pogoda jest dynamiczna więc może się wszystko zmienić


avatar
david22

22.03.2008 14:28

0

to dobrze, że ''samuraj'' jest daleko za Kubicą


avatar
F1_Fan

22.03.2008 14:29

0

witam...koledzy, może się orientujecie skąd mogą wziąć dzwonek na komórkę z dźwiękiem silnika Formuły 1 ???


avatar
Ra-v

22.03.2008 14:29

0

Po pierwsze to dzieki @kempa007 za ten "artykuł" bo wzrokowcom on wiele obrazuje. A wracając do tematu to liczę na współpracę chłopaków z BMW na starcie i solidną robote w wyścigu - nie rzucałbym się od razu na podium, ale pierwsza 5 musi być bo w koncu same punkty nie przyjadą (tu o Roberta mi chodzi bo Nick ma dość pokaźne konto). Deszcz - hmmmmm... gdyby miało padać przez cały wyścig to ok, ale jak ma byc jak na ostatnim GP Europy to ja dziękuję bo to już loteria całkowita a 4 miejsce jakie ma Robert póki co nie jest złe. Pozdrawiam.


avatar
tomtdk

22.03.2008 14:30

0

lewa strona toru przed zakretem w prawo. nick ich musial omijac.


avatar
dominikzdziabek

22.03.2008 14:30

0

Witam wszystkich! Wejdzcie sobie na weather.com i sprawdzcie prognoze pogody na jutro. Zapowiadaja sie burze przez caly dzien wiec kolejnosc na starcie nie ma tak duzego znaczenia. Wygra najwiekszy kozak. Moze Kimi moze Robert moze Alonso Kovalaienen lub Hamilton choc on moze nie dac rady. W deszczu bedzie duza loteria bez TC. Nie kazdy sobie z tym poradzi albo nawet nie wielu. Bedzie chaos na torze. Niestety wiaze sie to z duzym niebezpieczenstwem wiec start moze odbyc sie za SL 63 AMG. Juz nie moge sie doczekac.


avatar
lakik

22.03.2008 14:31

0

przecież napisałem też o stratekach gelo271 .


avatar
Borg

22.03.2008 14:32

0

@fanfan - nie ma Rona Dennisa bo juz po GP Australii powiedzial, ze nei przyjedzie do Malezji z przyczyn nie zwiazanych z F1.


avatar
teedy

22.03.2008 14:32

0

Zgadzam się że Alonso dobrze jeździ po mokrym, ale Haidfeld też nieźle sobie radzi na mokrym, gorzej z Robertem


avatar
david22

22.03.2008 14:33

0

Podobno wyścig podczas którego od początku do samej mety pada deszcz zdaża się raz na 10 lat. A w pogodzie pisze że będą ulewy od niedzieli do środy... ale zobaczymy :)


avatar
mama

22.03.2008 14:34

0

To tak... na starcie Kubica łyka Trulliego, po kilku okrążeniach z toru wypada Massa, później Kimi czując presję goniącego go bolidu BMW popełnia błąd, stratedzy BMW robią co należy i mamy dwa bolidy BMW na pierwszych dwóch miejscach ^^


avatar
quick B

22.03.2008 14:34

0

Oby tylko Heidfeld nie walczył na starcie wyłącznie z Robertem. Ma chyba mniej paliwa i może sie lepiej przez to zebrać z miejsca. i jeszcze osoba Jarno przed nimi który raczej szybko ruszy.


avatar
dr. Rajmund

22.03.2008 14:35

0

Jeśli Alonso utrzyma swoją pozycje po wyjściu z pierwszego zakrętu będzie na prawdę gorąco. Co do Kubicy wydaje mi się, że będzie mu łatwiej na starcie z tego względu, że nie będzie musiał atakować po zewnętrznej.


avatar
Gabryh

22.03.2008 14:35

0

jest teraz ok 35-50% szans na deszcz jutro ale czy będzie padać u nich po południu to trudno powiedzieć


avatar
dominikzdziabek

22.03.2008 14:37

0

Zapowiada sie pasjonujacy wyscig a to rzutuje na caly sezon bo po zakazaniu TC walka i stawka sie wyrownala. Wiaze sie to z wieksza iloscia kraks ale FIA osiagnela cel i zwiekszyla atrakcyjnosc. Duzo zalezy od szczescia ale ponoc szczescie sprzyja lepszym.


avatar
Gabryh

22.03.2008 14:39

0

po sprawdzałem kilka modeli jeden mówi o 80% i o burzach drugi o 55% i o słabym deszczu obecnie w Kuala Lumpur pada lekki deszcz


avatar
kamil15

22.03.2008 14:40

0

tzn.że Robert pojedzie z lepszej strony.yeah:D


avatar
dominikzdziabek

22.03.2008 14:40

0

W deszczu jeszczze mniej zalezzec bedzie od auta a wiecej o umiejetnosci wiec przekonamy sie kto jest tak naprawde dobry. W takich warunkach chyba nie warto szarzowac a po prostu sprobowac dojechac a prawdopodobnie niewielu uda sie ta sztuka. Tak jezdzi np heidfeld ale nie pamietam szczerze jak jezdzi w deszczu


avatar
cortess

22.03.2008 14:40

0

Brawo dla FIA sprawiedliwość powróciła wreszcie Hamilton nie bedzie bezkarny


avatar
kamil15

22.03.2008 14:41

0

Jedno jest pewne , będzie ostro!!!!!!!!!!!!!


avatar
dominikzdziabek

22.03.2008 14:44

0

polecam strone motofanshop.com. Mozna tam kupic np modele bolidow np roberta z zeszlego sezonu. Oferuja cos specjalnego dla fanow Kimiego: model bolidu z zeszlego sezonu z jego podpisem certyfikatem i zdjeciem jak podpisuje za 1000 PLN!!!! Ogolnie jest to prawdopodobnie najlepsza polska strona dla kobicow sportow motorowych.


avatar
RaQ

22.03.2008 14:45

0

Powiem wam coś po starcie Kubica wyprzedzi Trullego :D A Alonso Webera. Zobaczycie !! JAa wróciłem z przyszłości :P


avatar
dominikzdziabek

22.03.2008 14:51

0

Massa w deszczu moze miec ciezko ale nie przekreslam nikogo. Rosna szanse Alonso bo nie zmniejszy sie roznica pomiedzy Ferrari a Renault. W deszczu i tak nie beda jechac na 100% mozliwosci bolidu. Czasy na kolku moga sie roznic pomiedzy niektorymi kierowcami o 3-4 sekundy. Pamietacie chyba wyczyny Schumiego w deszczu.


avatar
*AsiuniaF1FA*

22.03.2008 14:51

0

PROSZĘ TYLKO NIE ZEPSUJCIE TEGO! :D -> niech Kubica będzie na podium!


avatar
phoros

22.03.2008 14:52

0

@Borg -> Ron Dennis jest w Malezji.


avatar
dominikzdziabek

22.03.2008 14:53

0

Sorry mialo vyc ze zmniejszy sie dystans pomiedzy ferrari i renault


avatar
daniel316

22.03.2008 14:59

0

Ale super, teraz to dopiero będzie ciekawie. Ha, ha. Dobrze tak McLarenowi!!! :)


avatar
rogas144

22.03.2008 15:03

0

Z tego co wiem to Robert ustawił bolid na deszcz.. czy sie uda zobaczymy mam nadzieje ze bedzie dobrze.. skoro ma padać....:D słyszałem ze tylko on sie pokusił na ustawienia w deszczu. Zaden inny kierowca nie ma ustawien na deszcz tak więc bardzo prosze aby padał deszcz.. jeszcze najlepiej by było jakby zaczął padać jak Robert bedzie miał zjechać do boksu.. to by było świetnie.. mozemy oglądać teraz Kubice na podium ponieważ powinien sobie poradzić z Trullim poniewaz on ma lekki bolid i szybko bedzie spadał do boksu.. Jak widzieliście Robert bardzo dobrze startuje!! Heidfield i Trulli mieli kłopoty tak więc licze że Robert z dużo cięższym bolidem postara sie wyprzedzić Trullego! widziałem tez z poprzednich wyscigów ze kierowcy ferrari szczególnie Massa mają problemy z TC.. nie potrafią jeździc bez tego! łatwo to było dostrzec w Australii.. tak więc Robercie licze na twoje podium bo juz nie moge sie doczekać kiedy tam bedziesz.. Pozdro dla wszystkich;)


avatar
easyrider

22.03.2008 15:06

0

Massa startuje po czystej stronie toru. Wystartuje raczej dobrze. Kimi też ostro wystrzeli i przyblokuje Trulliego - tu szansa dla Roberta na 3 miejsce w 1 zakręcie.


avatar
david22

22.03.2008 15:13

0

phoros: ''Ron Dennis jest w Malezji'' przecierz był niedawno news, że Denis nie jedzie na Sepang ale z przyczyn nie związanych z F1.


avatar
jlebski

22.03.2008 15:14

0

Warto zaznaczyć, że Kubica startuje z brudnej częściu toru. Także, należy się spodziewać zamieszania na pierwszym zakręcie. Nie jestem fanem Heidfelda dlatego chcialbym, żeby Robert wyprzedzil Trullego i nie dal sie partnerowi z zespolu. Na pewno McLareny beda gonic i na pewno na prostej startowej wyprzedza Webbera i Alonso i beda gonic czolowke. A Ferrari od razu odskocza i beda jechaly po 1 i 2 miejsce. Jezeli BMW rozsadnie podejdzie do taktyki Roberta powinien byc wysoko, ale zobaczymy. Troche lipa ze ten wyscig co roku wypada w wielkanocna sniadanie, ja prawdopodobniej obejrze tylko pierwsze 30 min wyscigu. Pozdrawiam


avatar
Borg

22.03.2008 15:15

0

Nie ma go w Malezji, chyba ze sie cos zmienilo....


avatar
phoros

22.03.2008 15:17

0

Zmieniło się. www.autosport. com/gallery/photo.php/id/95834 (bez spacji).


avatar
sebus45

22.03.2008 15:17

0

powiem tak zależy wszystko o od pogody. Jedaak nie myślę że ALO jest zatankowany pod sam korek więc wszystko może się wydążyć pewnie nie da się ze wszystkich sił. Natomiast Maki są dobrze przygotowane na pewno będą walczyć , choć startowanie ze środka jest dal HAM trudniejsze KOV jest w tym lepszy i chyba ma mniej paliwa. Ferki odjadą, Truli się pogubi na starcie ale może będzie przed KUB jednak i tak to dobrze4 wróży przed startem. Stawiam KUB na 3 dalej HEI i MAKI, TRU nie ukończy


avatar
Xellos

22.03.2008 15:20

0

Moim zdaniem ALO maków nie przyblokuje :) I na pierwszej prostej go wyprzedzą, on jedzie cysterną. A na drugim kółku pykną Webbera. Dalej będzie równa walka, bo czasy kwali BMW i Maków były podobne :D ALE, co innego jak by padało już od startu, wtedy obstawiam, że Massa raz dwa utraci prowadzenie :D I będzie wtedy Kimi 1, 2 Kubica


avatar
phoros

22.03.2008 15:22

0

Trochę się boję, że znów SC będzie rozdawał karty...


avatar
$herman

22.03.2008 15:23

0

A pamiętacie GP Japonii 2007? Jak Robert dobierał się do Massy? Wogule deszcz mu nie przeszkadzał. Wkońcu FIA wydała dobry werdykt.


avatar
witek70

22.03.2008 15:24

0

McLareny tez majapelne baki, inaczej skonczyly by kwalifikacje wyzej


avatar
dominikzdziabek

22.03.2008 15:26

0

A ja wcale nie jestem taki pewien dubletu ferrari... W deszczu wszystko jest mozliwe. Massa moze sobie nieporadzic. A ktos z tylu moze pedzic jak w transie i wyprzedzac wszystkich po kolei jak Michael w wielu wyscigach lub Senna. To byly klasyki. Jutro tez mozemy byc swiadkami historycznego wyscigu. Np pod zgledem ilosci wypadkow lub ktos z dalekiej pozycji po wspanialej walce wygra. Zapowiada sie thriller albo wrecz horror.


avatar
dziarmol

22.03.2008 15:30

0

2008-03-22 13:48:32 Dagmara- nie wymieniłaś jeszcze jednego problemu a mianowicie strategia BMW dla roberta (pitstopy)to może go skutecznie zablokowac


avatar
wiktorek65

22.03.2008 15:31

0

McLareny tez majapelne baki, inaczej skonczyly by kwalifikacje wyzej


avatar
leo_

22.03.2008 15:31

0

A zwróciliście uwagę jak Kubica powiedział: z "dopasowaniem jakie dobrałem....". To sugeruje, że to on dobierał sobie ustawienia, może już tak będzie od dzisiaj?. Może tak ustalono, że Kubica będzie miał więcej do powiedzenia ( głównie w relacji kierowca-inżynier)? Do tej pory Robert raczej mówił: my zrobiliśmy..., my wybraliśmy .. itp. Chyba , że znowu niedokładne tłumaczenie.


avatar
phoros

22.03.2008 15:38

0

"With the set-up I chose..." Tłumaczenie poprawne. Może być jak mówisz.


avatar
david22

22.03.2008 15:39

0

http: //www.youtube.com /watch?v=5mE_K3AewNE


avatar
david22

22.03.2008 15:40

0

bez spacji - Kubica walczył o 6 miejsce z massą super pojedynek, oby takich więcej


avatar
Kozi1

22.03.2008 15:41

0

Myślę że Ferrari po niepowodzeniu w Australii bardzo się wkurzyło i będzie chciało udowodnić ze rządzi w F1a wyścig myślę że wygra Filipe Massa i chciałbym żeby został mistrzem świata w 2008 roku i ciesze się za ukaranie Mclarenów ale trochę szkoda mi Heikkiego Kovalainena


avatar
phoros

22.03.2008 15:43

0

Oj dali wtedy pokaz. :) Tyle że mieli wówczas TC. Tym razem nie będzie tak łatwo. Zwłaszcza dla Massy.


avatar
ziutek

22.03.2008 15:54

0

Tu jest źle: Nakajima powinien być 28 :P


avatar
Robson13

22.03.2008 15:56

0

Myśle ze KUBICA powalczy na pierwszym zakrecie z Jarno Trullim! W końcu jest po wewnętrznej :)


avatar
patrico91

22.03.2008 15:59

0

trulli pewnie ma malo paliwa, a nawet napewno, ale i tak go kubica minie na pierwszym zakrecie i bedzie git ;D;D;D


avatar
Novy

22.03.2008 15:59

0

Wydaje mi sie ze Trulego bedzie bardzo ciezko wyprzedzic a bedzie on wolniejszym zawodnikiem... jesli nic sie nie wydarzy to Ferrari ma dwa pierwsze miejsca


avatar
wychyl

22.03.2008 16:02

0

Powiem Wam szczerze, ze nie spodziwałbym sie takiej decyzji nigdy w zyciu :p Ciesze sie zmiana sedziow w tym sezonie! :) Niech Pan FIAmilton zobaczy ile trzeba ciezkiej pracy aby miec dobry wynik :) Ciesze sie z decyzji stewartow :) a co do Roberta to przeszkoda jest tylko Trulli reszta jest za daleko z przodu i za szybka. Ps dzikuje za linki :)


avatar
Arek777

22.03.2008 16:03

0

wyprzedzićTtrulego to nie problem problemem moze byc pogoda


avatar
quick B

22.03.2008 16:12

0

Problem dla Robert to Nick. Wiecie że ich bezbośrednia walka na startach zeszłego sezonu nie kończyła sie niczym dobrym.


avatar
Arek777

22.03.2008 16:22

0

Tak to prawda jedyny problem Kubicy to Nick. Wracając do Trulego jesli nawet Robert go niewyprzedzi to on wcześniej czy 1 kółko puzniej zjedzie na stopa . Jutro wszystko się wyjaśni.


avatar
Robert01

22.03.2008 16:26

0

to jest pierwsza kara przesuniecia dla hamiltona w jego karierze w f1, przynajmniej nie przypominam sobie takiej sytuacji


avatar
Dagmara_W

22.03.2008 16:34

0

dziarmol nie dałam tylko jednego komentarza , a w jednym uwzgędniłam taktyke dla Roberta , ale jesli napisałam to nie zrozumiale to przepraszam.. Nick to nie będzie problem bo zawsze jak Kubica był przed nim to nic się nie działo. dopiero jak był za nim to Heidfeld go blokowal i stad te historie. nie ma co gdybac. wszystko w rekach Roberta , niezawodnosci bolidu, pogody i strategi.. jak wszystko jest uloży (odpukac) będziemy mogli miec euforie z samego rana. poczekamy zobaczymy jak narazie można sie tylko modlić i trzymać kciuki ze wszystkich sił..


avatar
Gabryh

22.03.2008 16:38

0

Tor Sepang to szeroki i bezpieczny tor nie sadzę aby wyjeżdżał SC jeśli już to na starcie. Ale o podium Kubicy będzie ciężko


avatar
unliked_boy

22.03.2008 16:58

0

Żeby tylko BMW nie wymyśliło "dziwnej" taktyki dla Roberta...


avatar
peku-2006

22.03.2008 17:05

0

Też licze ze Kovalainen bedzie tu lepszy od Hamiltona punkty musie należa i to bardzo za ostatnie GP:)byle wyprzedził alonso a Hamilton niech zostanie z tyłu


avatar
martins83

22.03.2008 17:15

0

Osobiście pamiętam z poprzedniego sezonu GP w Niemczech gdzie Hamiltona wyciągnoł z pobocza dźwig a w ostateczności skończył na 9 miejscu, oraz GP Chin gdzie Hamilton w skutek niedbania o opony spowodował nadmierne ich zużycie a na koniec wylądował w piachu. Oba GP w deszczu. Aha i było też GP Japonii także w deszczu tu udało sie wygrać Hamiltonowi.


avatar
dziobek96

22.03.2008 17:26

0

Supeeeeeeeeeeer


avatar
Peti

22.03.2008 17:51

0

Robert nie jest tak mocno natankowany, jak co niektórzy piszą - ma więcej paliwa odNicka na jakieś 3-5 kolek (o ile wogole ma wiecej). Licz, ęz jezeli bedzie start nie za SC to RK iNH mogą razem wyczesać Trulliego i RK wypuści Nicka przodem zeby go nie blokować. Ja jednak stawiam na start w deszczu więc totalna loteria i napewno SC po pierwszym kolku (100%). Mam obawy czy obie Macowki wyjda calo z 1 zakretu - HAM iego ponisie wscieklosc i bedzie kontakt moze z Alonso? Jezeli bedzie deszzcz to jeszcze i Nakajima może stanąć na pudle. Oby wyscig sie odbyl i dotrwal do konca.Pzdr


avatar
fckteam

22.03.2008 18:13

0

Mam nadzieje ze Robercik wezme Trulliego na pierwszym luku :P :)


avatar
szrotRS

22.03.2008 18:16

0

PieroPL dobrze powiedziane jakiś strzał ale najlepiej jak zrobi to japoniec w kierownictwo BMW cos mi sie wydaje ze tym razem nie bedzie inaczej niz poprzednio


avatar
leo_

22.03.2008 18:18

0

To prawda, może tak być, że Kubica przepuści Nicka- to jest logicznie uzasadnione-jeśli rzeczywiście ( a raczej tak jest) Nick ma mniej paliwa. Moje kalkulacje: Kubica : na ok. 17-21 kółek; Heidfeld: na ok. 14-18 kółek. Średnio, różnica ok 3 kółka, a więc mniej więcej tak jak szacuje Peti.


avatar
emitera

22.03.2008 18:18

0

jeśli nic się nie stanie z bolidami Ferrari to dwa najwyższe miejsca na podium przypadną właśnie Massie i Kimiemu... ja trzymam kciuki...


avatar
szrotRS

22.03.2008 18:22

0

A mnie dupsko tak swedzi ze do mety dojedzie tylko jedno Ferrari


avatar
Cahir

22.03.2008 18:41

0

Dlaczego cały czas piszecie, że Robert ma więcej paliwa od Nicka? Mylicie sie, niemiec zjedzie na tankowanie 2-3 okrążenia po Kubicy


avatar
ARTURO_19

22.03.2008 18:44

0

zapowiada się ciekawie... To będzie dopiero sprawdzian dla Hamiltona... Nie sztuką jest jechać sobie spokojnie nienaciskanym przez nikogo, jak to miało miejsce w poprzednim wyścigu... Teraz będzie musiał wyprzedzać i podejmować ryzyko... :D:D:D I mam cichą nadzieję, że gdzieś się pomyli(oczywiście nie życzę mu źle) :)...


avatar
mattbmw

22.03.2008 18:48

0

ja jednak mimo wszystko nie wierze za bardzo w możliwość zdobycia przez kubice podium;( bolidy mclarena są zbyt szybkie by im kubica mógł uciec. widze też że co niektórzy tutaj zapomnieli o nicku.. on ma lżejszy bolid i jest po nagumowanej stronie toru na starcie więc żeby nie było w czasie wyścigu niedowierzeń że to kubica będzie musiał blokować maki...


avatar
szrotRS

22.03.2008 18:54

0

Hamilton też nie dojedzie hehe


avatar
tola

22.03.2008 19:07

0

widzieliście ten filmik z Kubicą? naprawdę fajny :) http: //www. itv-f1.com /VideoWorldwide. aspx (bez spacji)


avatar
wychyl

22.03.2008 19:32

0

Powiem Wam szczerze, ze nie spodziwałbym sie takiej decyzji nigdy w zyciu :p Ciesze sie zmiana sedziow w tym sezonie! :) Niech Pan FIAmilton zobaczy ile trzeba ciezkiej pracy aby miec dobry wynik :) Ciesze sie z decyzji stewartow :) a co do Roberta to przeszkoda jest tylko Trulli reszta jest za daleko z przodu i za szybka. Ps dziekuje za linki :)


avatar
kali

22.03.2008 19:43

0

a mnie jest smutno, że cofnęli Hamiltona. Wspaniałym kierowcą jest i tylko rasiści twierdzą, że FIA mu pomaga.


avatar
carus

22.03.2008 19:44

0

Zeby tylko Heidfeld nie wbijał się na pierwszym zakręcie przed Kubice bo obaj zakończą na tym wyścig. A Heidfeld tak potrafi.


avatar
Tomo23456

22.03.2008 20:20

0

Rapidoo chyba oglądasz inne zawody bo Hamilton jest naprawdę dobrym kierowca a że go nie lubisz to już inna sprawa , wiec bym się nie martwił o to jak da sobie rade na mokrej nawierzchni pozdrowienia


avatar
devonukkk

22.03.2008 20:32

0

RK zatankownay na MAKSA !!!!!!!!!!!!!!


avatar
tomtdk

22.03.2008 20:46

0

kali, rasizm w stosunku do hama nie ma tu nic do rzeczy. Ty w takim razie jestes inwalidą ,jezeli w zeszłym sezonie nie widziales faworyzowania. Jestes niewidomy widocznie i pewnie nieuleczalnie. A może kolor skory mu jednak pomaga? O tym nie pomyslales?


avatar
grzesiekstaw

22.03.2008 20:47

0

ja też słyszałem co innego...nawet czasami na suchym torze wypada,(w tamtym sezonie w shanghaju)


avatar
127879

22.03.2008 22:10

0

Cześć wszystkim fanom F1.To mój pierwszy komentarz u Was ale boję się scenariusza że to Nick łyka na starcie Roberta gdyż jest raczej lżejszy o około 3 kółka i Robi jest po brudnej stronie toru.Oby to co napisałem się nie sprawdziło.


avatar
Nordvig

22.03.2008 22:13

0

Maki nie zajezdzaja drogi Fernando tylko sie pokumali, ze jada zolwim tempem po linii wyscigowej, jak ich Heidfeld lyknal. Moim zdaniem sluszna decyzja sedziow. A co do wyscigu, to watpie zeby fernando dal rade blokowac maki zatankowany pod korek. Najprawdopodobnej lykna go jesli nie przed pierwszm zakretem, to na tych dlugich prostych. Robert ma dobry start wiec licze, ze bedzie wystarczajaco od Nicka w pierwszym zakrecie, gdyz Heidfeld ma juz praktyke w taranowaniu Roberta :]. Tak czy siak wyscig zapowiada sie emocjonujaco i jeszcze ta niepewnosc pogody... aaa nie moge spac!!!


avatar
Przemo08

22.03.2008 22:16

0

i dobrze bo mclareny wykręcili dobre czasy Q i wogóle nie obchodzą ich inni kierowcy Zlekceważyli ich mozliwe


avatar
piski

22.03.2008 22:34

0

jestem już teraz pewien: Robert wygra gp malezji, daję 100% i przypomnijcie sobie to jutro o 10.00


avatar
budzio

22.03.2008 22:45

0

Piski chyba jesteś za dużym optymistą ale jak wszystko pójdzie dobrze to jest to możliwe. Ale czy tak będzie? Jutro zobaczymy. Pozdrawiam


avatar
kali

22.03.2008 23:34

0

@tomtdk: nie bierz wszystkiego do siebie ;-)


avatar
::::MORF::::

22.03.2008 23:35

0

Niewiem jak to bedzie podobno Kubica jest mocno zatankowany oby zdolal wyprzedzic Jarno potem to juz zgorki go go Kimi Robert !!!


avatar
benno

23.03.2008 07:39

0

Wlasnie czytalem ze mozliwa jest burza z piorunami :))


avatar
agnes

23.03.2008 07:42

0

Życze wszystkim Wesołych Świąt i wielu powodów do radości podczas tegorocznego sezonu!


avatar
mala

23.03.2008 07:44

0

gotowi na wyscig :D?


avatar
benno

23.03.2008 07:52

0

Nie przewiduja deszczu w ciagu 70 min ale ta chmurka mi sie nie podoba :P


avatar
Supek

23.03.2008 09:37

0

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessss...Robert się przełamał...ale super święta będą


avatar
smarky

23.03.2008 09:48

0

Gratulacje Robert! Świetna jazda!


avatar
mala

23.03.2008 09:50

0

az nakrecilam ta chwile! Dziekujemy! :)


avatar
kuriaczek

23.03.2008 09:54

0

Kubica 2 !!!!!!!!!!!!!!!!! :D Brawo Robert! :D


avatar
Gabryh

23.03.2008 09:58

0

świetna strategia odrobina szczęścia i dobra jazda no i podium mamy :)


avatar
Daniels

26.03.2008 13:55

0

teedy, niebardzo mozna obejrzec ten film bo wyskakuje haslo: This video is no longer available due to a copyright claim by Formula One Management. ja tam niebardzo kumam angielski. moze macie inny adres>?? a tak po za tym to bardzo dobrze ze ukarali maki heheh


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu