Włoska firma odhaczyła kolejną turę testów opon na sezon 2026. Tym razem pomagały jej aż trzy stajnie.
Na torze pod Barceloną dłużej pozostali Mercedes, Racing Bulls i Racing Bulls, przy czym drużyny spod znaku byka miały po jednym dniu testowym. Samo Pirelli skupiło się natomiast na sprawdzaniu różnych mieszanek na suchą nawierzchnię z najtwardszej gamy.
Każdy z zespołów udostępnił odpowiednio zmodyfikowanego tzw. muła na podstawie bolidu z sezonu 2024. Mercedes dał szanse obu swoim etatowym kierowcom, natomiast Racing Bulls wystawiło Isacka Hadjara, a Red Bull Yukiego Tsunodę. Cała czwórka zrobiła łącznie 582 okrążenia:
Kierowca (zespół/dzień): |
Liczba okrążeń: | Najlepszy czas: |
---|---|---|
Isack Hadjar (Racing Bulls/wtorek) | 146 | 1:18.334 |
George Russel (Mercedes/wtorek) | 136 | 1:16.920 |
Yuki Tsunoda (Red Bull/środa) | 150 | 1:16.839 |
Andrea Kimi Antonelli (Mercedes/środa) | 150 | 1:14.903 |
Z komunikatu Pirelli wynika, że kolejna tura testów opon na sezon 2026 odbędzie się 19 i 20 czerwca na testowym torze Ferrari w Fiorano. Kierowcy Scuderii będą wówczas sprawdzać prototypowe ogumienie na mokrą nawierzchnię.
06.06.2025 13:03
0
Na torze pod Barceloną dłużej pozostali Mercedes, Racing Bulls i Racing Bulls, przy czym drużyny spod znaku byka miały po jednym dniu testowym.
Powinien być Red Bull.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się