Zespół Force India ambitnie walczy o swoje pierwsze punkty w mistrzostwach świata F1, szykując już na GP Bahrajnu nowy pakiet aerodynamiczny, zawierający nową płytę podłogową z przejściową wersją nowego dyfuzora.
Adrian Sutil i Giancarlo Fisichella od początku sezonu pokazali całkiem dobrą formę, która może zwiastować niedługo historyczną chwilę, gdy zespół Vijay Mallya zdobędzie swoje pierwsze punkty w F1.„Zamierzamy wdrożyć znaczące poprawki aerodynamiczne na wyścig w Bahrajnie, które będą zawierać nową podłogę i przejściowy dyfuzor” mówił szef zespołu, Vijay Mallya. „Podobnie jak inne zespoły, planujemy również użycie dodatkowych skrzydeł z przodu i przeprofilowanie bocznych wlotów powietrza, aby poprawić efektywność tylnej części bolidu.”
23.04.2009 10:17
0
No tez to właśnie przed chwilą przeczytałem na F1today. BMWe dalej walka z niemocą.W takim tempie prac mogą budować conajwyżej autostrady w Polsce.
23.04.2009 10:24
0
no to pieknie nawet Force India sie wyrobili z nowinkami a BMW nie
23.04.2009 10:24
0
Dochodzą słuchy że BMW szykuje się z dyfuzorem na Monaco. zresztą w ostatnim GP BMW zebrało lanie również od FI. Zobaczymy, może kolejny mały team zleje takie potęgi jak Ferrari i BMW. Będzie coraz ciekawiej, już się nie mogę doczekać.
23.04.2009 10:24
0
Brawo dla Force India, ciekawe jak się im to przełoży na osiągi. Zapewne nie będzie wielkich cudów, ale będą mieli większe szanse na upragnione punkty. Oby im się to udało, życze im tego
23.04.2009 10:27
0
Mam nadzieje że wreszcie uda im sie coś zdobyc.
23.04.2009 10:30
0
Wszystko fajnie! Oczywiście godnym uznania jest ze niszowy zespół rozwija się szybciej niż BMW czy Ferrari...ale...pamiętajcie, że znakomita większość bolidy FI powstawała pod okiem i przy współpracy z McL a skoro oni z powodzeniem zastosowali nowy dyfuzor w Chinach to spodziewanym następstwem jest ten sam lub podobny technicznie dyfuzor FI w Bahrajnie ...ale właśnie od McL ;) Niesamowicie dołująca jest sytuacja w BMW ale ja bym jeszcze nie stawiał krzyżyka na nich.
23.04.2009 10:32
0
Nie ten news mnie osłabił. FI z podwójnym dyfuzorem,a BMW z ręką w nocniku, BMW obudź się!!!
23.04.2009 10:38
0
BMW znowu stoi a Mario tylko patrzy jak tu cos poprwic... on tylko umie gadac ale zeby cos zrobic to nie ma komu...
23.04.2009 10:39
0
Biedny Robert - może niech pojedzie pod prąd żeby się nie nudzić....
23.04.2009 10:49
0
Też mnie przybił ten news... takie "wieśniaki" mogą, a BMW... :(
23.04.2009 10:57
0
to co ?kubica do FI ? . będzie się działo jak nowy pakiet zadziała .
23.04.2009 10:57
0
Sluchajcie!!!!!!!!!!!!!!!!!BMW pracuje nad bolidem do walki o tytul a nie nad takim ktory bedzie wchodzil do pierwszej 10siatki.A to wymaga czasu
23.04.2009 10:59
0
no właśnie udowodnili że bardziej 'wieśniackie' jest BMW a nie oni... Bidny robert :(
23.04.2009 11:03
0
pzo cos ci sie z red bullem pomylilo bo to red bull wprowaza na gp monako dyfuzor
23.04.2009 11:08
0
12. kamilos1130 - do jakiej walki o tytuł? Jeżeli wystartują z nim od Monaco? Już teraz jest trochę późno jeżeli chodzi o włączenie się do walki. Po Barcelonie Brawn może już mieć w granicach 60 -70 punktów. Niech BMW najpierw zbuduje bolid, który będzie wchodził do pierwszej dziesiątki, który w normalnych warunkach będzie w stanie regularnie punktować.
23.04.2009 11:09
0
Dobrze że Robert po tym sezonie nie będzie musiał wybierać pomiędzy Ferrari i Mc laren, teraz śmiało może wybierać inne ekipy. Trzymaj się daleko Heidfielda...
23.04.2009 11:12
0
pz0 - kamilos1130 ma na myśli 2012.....
23.04.2009 11:13
0
serduch1 - Robert to se może.....
23.04.2009 11:13
0
trza mieć tylko nadzieję, iż w końcu go spotka takie szczęście jak Buttona w tym sezonie...
23.04.2009 11:22
0
14. bulekf1fan - niekoniecznie mi się pomyliło. BMW ma również bolid który trudno przystosować do nowego rozwiązania. Z szumnych zapowiedzi BMW już wiele razy nic nie wyszło, więc zaczynam powątpiewać w to że na Hiszpanię wszystko będzie gotowe. Nie twierdzę że na pewno się nie wyrobią, ale jak nie dadzą rady to mnie nie zdziwią.
23.04.2009 11:23
0
Nie wiem czemu ale pod każdym artykułem który się tutaj ukaże większość komentarzy dotyczy jakie to BMW jest do niczego i podobne tam tęksty.Jagby ktoś nie czytał to artykuł jest poświęcony Force india,a ja im życze niech zdobedą swoje pierwsze punkty i zobaczymy jak ich podwuiny dyfuzor wpłynie na ich formę.
23.04.2009 11:24
0
Heh, no to kolejny team będzie lepszy niż BMW :D
23.04.2009 11:29
0
Trudno nie pisać o BMW, gdy okazuje się, że nawet force india je wyprzedza. ja tam też mam nadzieję, że FI sie wreszcie uda, podczas GP chin kibicowałam Sutilowi i aż żal, że nie wyszło, ale proszę, aż przykro patrzeć jak wszyscy idą do przodu a BMW stoi w miejscu. I aż trudno o tym nie mówić.
23.04.2009 11:29
0
robtusiek a gdzie jest napisane, że będzie to podwójny dyfuzor? Teraz wygląda to tak, że kto by czegoś nie zmienił od razu sporo osób pisze o 2x dyfuzor. FI ma wprowadzić wersje przejściową pewnie coś ala McL który również nie wprowadził jeszcze podwójnego tylko "przejściowy". Co do BMW to... czekamy do Hiszpanii najwyżej potem będziemy się wściekać;-)
23.04.2009 11:42
0
@ 24. jankes15-Co by nie mówić wszyscy coś robią i nie trzymają tego w tajemnicy a tylko BMW gada coś o GP Hiszpanii a w tej chwili nie mają nic do zaoferowania a to dziwne bo nawet Robert wspominał że testowali zimą jakiś dyfuzor, który dawał plusy w granicach 0,5 sek?!! co się z nim stało? dlaczego tego nie spróbują tylko tłuką te same schematy ewent. zakładają KERS do bolidu Kubicy o którym też od zimy wiedzieli że g... mu daje. Teraz to nawet Fisichella i Sutil mogą BM-ką ogon pokazać a zaczątki tego były już w Chinach :(
23.04.2009 11:47
0
no nieźle, a BMW nic nie robi ;(
23.04.2009 11:50
0
Czekam na wiesc typu: BMW podaje ze wycofuje sie z F! i skupia sie na tuningowaniu beemek dla polskiej wsi.
23.04.2009 11:54
0
wydaje sie ze BMW popelnia duzy blad - wiekszosc teamow wprowadza przejsciowe modyfikacje przed pelnym pakietem dzieki czemu wiedza jakich rezultatow nalezy oczekiwac i byc moze co jeszcze zmienic... BMW zdaje sie brnac na slepo. Stworza pakiet a gdy jednak sie okaze ze nie jest tak dobry jak powinien (co sadzac po przygotowanym bolidzie na ten sezon jest bardzo mozliwe) zostanie im wegetacja do konca sezonu.
23.04.2009 12:04
0
..fezuj, no co ty, pozwol ze uzyje tak ukochanego slowa na tej stronie, juz wszyscy zapomnieli ze to oczywiscie "zaslona dymna" i BMW skopie wszystkim tylki....hehehehe. Wszyscy sie podjarali a teraz masz tu babo placek. Wyglada ze to bedzie nie zaslona dymna lecz zaslona spalinowa z FI. Jeszcze bodajze przed Brazylia 2008 napisalem,ze jesli chociaz raz ktokolwiek z BMW stanie na najwyzszym podium w 2009 to bedzie szczyt mozliwosci a suma punktow jakie zdobeda to bedzie co najwyzej 60% tego co mieli w 2008. Prawie mnie nie zabito za te slowa. Zreszta i tak nie wierze w potege BMW w F1, dla mnie nie ma takiej opcji. Jesli po zakonczonym sezonie 2009 RK dalej pozostanie w tym wspanialym teamie, to mozna spokojnie uznac to jako koniec jego kariery, gdyz konstrukcja jaka musi jezdzic coraz bardziej zaciera umiejetnosci kierowcy. Przykre ale prawdziwe. Natomiast po Barcelonie calkiem mozliwe ze pojawi sie komunikat pana Mario: z utesknieniem czekamy na nastepne GP Australii. hehehe :)
23.04.2009 12:13
0
Czyzby BMW było w GP Bahrajnu najgorszym teamem w stawce. Nie zdziwie sie. Nie ma co oczekaiwac na cudy.;/
23.04.2009 12:14
0
@29. darecky3- jeżeli tak mówiłeś i TO się sprawdzi to "czapki z głów" i ..... aż strach się bać Twoich proroctw ( osobiście wolał bym aby się nie sprawdziły)
23.04.2009 12:17
0
no cóż FI widocznie poświęciła poprzedni sezon na przgotowania do obecnego. A BMW wysłali na urlop projektantów więc nie ma kto poprzerabiać samochodu. Na serio to pytam, co oni robili podczas przygotowania do sezonu?
23.04.2009 12:23
0
31. fezuj - obawiam się że jednak proroctwa dareckyego się nie sprawdzają. Jakoś do tych 60% punktów to im baaaaardzo daleko. Okazuje się że darecky był również optymistą. 30. tt16 - moim zdaniem BMW było najgorsze już w GP Chin. Kto był za nimi? Rosberg z totalnie zwaloną strategią, Pikusia się nie liczy, bo to nie ta liga i Fisico, który również dobierał się do BMW. Tych co odpadli nie liczę, ale kto odpadł? Massa, który prezentował się dobrze, Trulli, do momentu awarii nie ma co nawet porównywać z kierowcami BMW, Nakajima, również nie liczę jak Piqueta, ale nawet on dawał sobie nieźle radę, no i Sutil który w wypaśnej bryczce ForceIndia nie dał zbyt wiele szans obu kierowcom BMW razem wziętym. Jak dla mnie BMW było właśnie czerwoną latarnią.
23.04.2009 12:24
0
32. mpkaras - skupili się na niepotrzebnym jak na tą chwilę KERS.
23.04.2009 12:30
0
Ja czekam na niedzielny wyścig z ocena sytuacji z BMW.
23.04.2009 12:34
0
~ pz0: ba no i owszem, może to i zaowocuje, ale na kolejny sezon, gdzie ponoć KERS ma być obligatoryjny. Ale jak słyszę teraz historie typu odchudzamy bolid, i inne pieśni to mi się śmiać chce. Wiadomym było, że niektórzy piloci dla KERS są za ciężcy, ba i wiadomo było, że KERS to nie wszystko - tylko problem w tym, że niektórzy mieli klapki na oczach -przyznam, że ja trochę też, bo jak się dowiedziałem, że Kubica startuje w Australii bez KERS to myślałem, że się nie pościga, ale jak zobaczyłem BGP i RB, to mi one odpadły.
23.04.2009 12:35
0
fezuj pewnie ze strach sie bac, sam sie boje tego aczkolwiek chetnie obejrzal bym inny rozwoj sytuacji. Przykladowo teoria zaslony dymnej sie sprawdza, powolna lecz precyzyjna praca BMW zaczyna owocowac i zaczynaja regularnie zdobywac punkty. Podjum na kazdym wyscigu prawie pewny. Strategia wyscigu precyzyjnie dobrana. Balans samochodu w granicach przyjmowalnych. regularne Q3 w kazdych kwalach. Troche szczescia w kazdym z wyscigow. Pelna uczta kunsztu jazdy Heidfelda i Kubicy w perfekcyjnym samochodzie, walka zapierajaca dech na czolowych lokatach itd itd....no chyba ze za duzo wymagam....pozdro
23.04.2009 12:49
0
Dobrze byłoby, gdyby te usprawnienia pomogły, gdyż w Chinach podczas qualu była przepaść. Żeby tylko nie doszło do tego, że najgorszym teamem okaże się ten kicz BMW, bo Robcio już całkowicie straci cierpliwość.
23.04.2009 12:53
0
Jeśli BMW na Barcelonę przegotuje coś wyjątkowego to będą w pełni usprawiedliwieni. Inaczej trudno zrozumieć ten brak aktywności. Mclaren pewnie będzie testował którąś z kolei wersję przedniego skrzydła, a BMW dalej rozbijać się z tym swoim topornym pługiem.
23.04.2009 13:03
0
trzymam kciuki za FI zeby weszli do Q2, a BMW sie przejechalo na KERS mysleli ze stworzenie tego systemu(co prawda niezawodnego ) wystarczy? no to maja ten swoj KERS, jestem bardzo ciekawy dalszych wyscigow... chyba ze wala scieme i tez cos przywiezli do Bahrajnu...
23.04.2009 13:08
0
obawiam sie że bmw będzie najgorsze w Bahrajnie,force odrobi napewno coś poprzez nowe poprawki bolidu będa przed bmw w kwalifikacjach a w wyścigu wielka niewiadoma
23.04.2009 13:17
0
dokładnie arcizap1988 po chinach można śmiało powiedzieć FI byli albo tak szybcy albo nawet szybsi od BMW , aż strach myśleć co będzie po poprawkach . BMW sobie żewne jaja robi
23.04.2009 13:38
0
Nie przesadzajcie, Bmw w normalnych warunkach wchodzi do pierwszej 10, a nawet wyżej. GP Chin nie udało się bo Heidfeld zawsze tak jeździ, a Kubica miał źle ustawiony bolid. Przed Bmw jest Brawn, Red Bull, Renoault(czasem Alonso), i równo z nimi jest McLaren. Sądze że taki jest teraz układ sił. Także 6-8 miejsce powinno byc bez wiekszych problemów. Więc Bmw jak to niektórzy piszą jest w pierwszej 10.
23.04.2009 13:42
0
BMW rzeczywiście robi takie zasłony dymne, iż Kubica nawet Truliego nie mógł dostrzec na torze... w tej zadymie to ja sukcesów BMW nie widzę jakoś... po co w ogóle jadą do Bahrajnu?? nie lepiej skupić się na tej rewolucji na Hiszpanię??
23.04.2009 13:48
0
nawet force India rozumie że zmiany należy wprowadzić szybko więc zastanawia mnie na co czeka bmw moim zdaniem bmw ma więcej kasy niż force india a mimo to zwleka jeszcze jeden wyścig i zmiany wprowadzi jako ostatni moim zdaniem tracąc tym jakie kolwiek szanse na dobry wynik w tym sezonie i szkoda tylko patrzeć jak w tej całej sytuacji męczy się Robert który ma ambicje i umiejętności aby wygrywać ale kolejny raz nie ma solidnego samochodu
23.04.2009 13:50
0
~walerus: albo kolejną Australję, czy gdzie tam się zacznie kolejny sezon...
23.04.2009 13:51
0
jak zwykle BMW próbuje zaskoczyć wszystkich czekając najdłużej, żeby tylko sezon sie nie skończył zanim zmiany wejdą w życie, a i tak pozostanie pytanie czy przyniosą jakiś efekt
23.04.2009 13:54
0
BMW stoi w miejscu tak,jakby było Red Bullem - to jest coś niesamowitego.Zupełnie przespali początek sezonu...
23.04.2009 14:08
0
Jeszcze tego brakuje zeby ForceIndia ich wzieło. Żal dupe sciska z taką forma. Dziwne ze wszscy zdązyli ze zmianami tylko nie BMW kazdy cos kombinuje, próbuje urwac jakies cenne czesci sekundy. Niewierze w BMW i w to ze w tym sezonie wygrają jakis wyscig chyba ze wyskoczą w europie z jakimis rewelacyjnymi zmianami to wtedy odwołam te słowa. Bahrajn już chyba mamy z głowy i juz nawet deszczem niema sie co pocieszac bo po pierwsze tam prawie niepada a po drugie jak widac deszcz jeszcze bardziej uwidacznia niedoskonałosci BMW. Szkoda bo wiemy jakie były plany na ten rok i jak wczesnie zaczeli przygotowania do tego sezonu. Sami narobili nadziei i z pewnoscią są zaskoczeni ze idzie im tak słabo ale niema co jęczec tylko działac cos panowie ile jeszcze wyscigów spiszecie na straty zanim wkoncu cos zrobicie w dobrym kierunku?
23.04.2009 14:24
0
wszystkiego najlepszego dla ForceIndia-życze im pierwszych punktów. to jest kolejny zespół potwierdzający drogę małymi kroczkami,tzn.w czasach "zabronionych" testów (bo kazdy na własne potrzeby gdzieśw zaciszu przyfabrycznym coś testuje) starają się w warunkach wyścigowych wprowadzić coś nowego, nowe pakietyt aero..,nowe częsci, przejsciowy dufuzor, tak jak Renault, McLaren czyżby BMW ponownie było w 100%pewnych swoich konstrukcji i chcą od razu wprowadzić pewniaka (idealne zmiany)??????????? oby nie okazało się ze jest tak jak z ich produktem firmowym-KERS, gdzie ponoć system Mercedesa jest dużo lżejszy i skuteczniejszy.
23.04.2009 14:45
0
podobno BMW ma doradzać Bundeswerze przy produkcji nowoczesnych czołgów - może na tym się teraz skupiają - na Trulim już przetestowali pierwszą wersję "bolidu"......
23.04.2009 15:25
0
@51. walerus- ten przetestowany typ to BMW Sauber PANZER- F1.09 a na Barcelonę Robert dostanie Lekki transporter systemy KERS !!! i dopiero pokaże ;)
23.04.2009 15:32
0
ten palec co Rosberg mu rok temu.....
23.04.2009 15:58
0
lukasz1: "Więc Bmw jak to niektórzy piszą jest w pierwszej 10." Tak, zgadzam się, zwłaszcza w kategorii konstruktorów!
23.04.2009 16:06
0
@GKT, to było mocne:D Dobra ironia nie jest zła...
23.04.2009 16:22
0
Podobno Robert ma jeżdzic cały weekend w Bahrajnie z KERSEM. Ciekawe czy to cokolwiek da.
23.04.2009 17:17
0
To z innego portalu " - W piątek będę używał KERS - powiedział na konferencji przed Grand Prix Bahrajnu Robert Kubica. Nie wiadomo jeszcze, czy Polak skorzysta z systemu w kwalifikacjach i wyścigu. To okaże się dopiero po treningach." o k.... mać jeszcze im mało !!
23.04.2009 17:24
0
Myślę że z realną formą BMW trochę jednak przesadzacie. Są ciency, ale chciałbym zobaczyć, jak pojechałby Robert, gdyby czas, który poświęcił na testowanie KERS, z którego potem i tak zrezygnował, spożytkował na szukanie lepszego balansu. Oczywiście że szału by nie było, ale z FI spokojnie dałby sobie rady. Nie mówiąc już o tym, o czym wspominałem już wcześniej, że Robert jadąc w ogonie stawki, nie potrafi dać z siebie tyle, ile daje będąc trochę z przodu i widząc realną szansę na dobry wynik. A Heidfeld może i miał tyle czasu co inni na szukanie balansu, ale jemu takie wyniki jak ostatnio zdarzały się nawet w F1.08, który przez większość sezonu był trzecim najszybszym bolidem w stawce. Ogólnie mówiąc, BMW jest w czarnej dupie, ale nie tak głęboko, jak by się mogło wydawać po GP Chin. Choć mogą się w nią zagłębić jeszcze bardziej, jeśli nie zaczną wprowadzać jakichś zmian szybciej, niż przed Barceloną.
23.04.2009 17:46
0
57. @fezuj Niepokojące jest to, że ostateczną decyzję znowu maja zamiar podjąć dopiero piątek wieczorem po treningach. Czyli znowu decyzja bez testu obu opcji. Skoro w przypadku Heidfelda udało się zrobić porównanie w piątek to nie rozumiem dlaczego tego nie powtórzą. Ciekawe jak mają zamiar podjąć decyzję.
23.04.2009 17:49
0
Kolejni reagują a BMW siedzi z założonymi rękami i czeka na niewiadomo co. 25. fezuj - w Chinach sam Robert domagał się KERS-u narzekając, że nie miał go podczas dwóch pierwszych GP ;-) 29. darecky3 - uwierz, że obecna kondycja BMW to także wyłącznie "zasłona dymna", w rzeczywistości mają piekielnie dobry, szybki bolid i ultrałatwy do zbalansowania. Naprawdę!!! hehehehe :D
23.04.2009 17:50
0
@58. sivshy, 59. masaj , popieram w 100%.
23.04.2009 18:03
0
JEDZ ROBERT Z KERS PO ZWYCIESTWO !!! i pozamykaj buzie tym wszysykim niedowiarkom
23.04.2009 18:16
0
Szczerze kibicuję FI, mam nadzieję, że zdobędą w końcu pierwsze punkty... Co do BMW.. to już niektórzy nie pamiętają pierwszego GP, gdzie Kubek miał realne szanse na podium??? następne dwa GP totalna loteria - fakt BMW nic nie pokazało - ale na tym etapie nie skreślał bym ich... zobaczymy w Hiszpanii (chociaż jestem ciekaw jak się w Bahrajnie zaprezentują....)
23.04.2009 18:40
0
@63. Emer Nie liczyłbym na wiele, zespół który dobrowolnie rezygnuje z walki o mistrzostwo w 08 nie ma woli zwycięstw a sam Kubica na którego cały czas liczę niczego nie zwojuje jedyne co mu pozostało to "marudzić":-(
23.04.2009 18:51
0
KURCZE !! Wcale nie jest powiedziane, że ten nowy pakiet dla FI może być krokiem w przód... może okazać się, że coś nie będzie pasować i będzie lipa. Osobiście uważam, że BMW na to "wymarzone" GP Hiszpanii nas miło zaskoczy ;]
23.04.2009 19:08
0
Wszyscy ciągle udoskonalają, a BMW Sauber stoi w miejscu myśląc, że Barceloną nadrobią hehe
23.04.2009 19:16
0
Tak jak przewidywałem,że po werdykcie w/s dyfuzorów,inne zespoły(nie wyposażone tak znakomicie,jak BrawnGP) nie pozwolą sobie na czekanie aż do Europy , by bierne przygląć sie,,jak gang dyfuzorowców im odjeżdża jeszcze przez dwa wyścigi.Nie myliłem się,aczkolwiek nie do końca,bo takie Ferrari i BMW zawiodło (mam nadzieję,że tylko na razie).McLaren potrafił, Renault również w aucie Alonso, a teraz na Bahrajn dołącza jeszcze Fi. BMW zapowiada jakieś zmiany, ale podejżewam,że to tylko kosmetyka. Prawdę mówiąc trudno jeszcze ocenić zmiany wprowadzonych części w McL, a zwłaszcza w Renault Alonso- miejsce w kwalifikacjach uzyskane lekkim bolidem, a wyścig w deszczu i przesunięcie,praktycznie na starcie z drugiego na ostatnie miejsce w stawce.Mam nadzieję, że teraz w Bahrajnie,przy optymalnie,w miarę równych przez trzy dni warunkach, zobaczymy faktyczne możliwości. Teraz odnośnie jazdy RK na przedzie, w środku, czy na końcu stawki. Myślę,że z psychiką Roberta jest wszystko OK,a może jeszcze lepiej ;-) Różnica w jeździe jest na pewno i to akurat chyba każdy potrafi zrozumieć- inaczej jedzie się na pierwszym (nikt nie przeszkadza,b.d. widoczność w czasie mokrego wyścigu), inaczej już na dalszych miejscach, inaczej w środku, a jeszcze inaczej na samym końcu.Należy jednak pamiętać dlaczego zajmuje się taką pozycję w środku lub na końcu stawki, bo jeżeli spowodowane jest to marnym bolidem,to chyba trudno spodziewać się,by zawodnik był w stanie przesuwać się do przodu?! Co innego,gdyby Robert dysponował taką rakietą,że startwałby z pierwszych pozycji do wyścigu,a na skutek np. nałożonej kary(bolid w dalszym ciągu znakomity!) zmuszony byłby startować z końca stawki-wtedy,gdyby nie przesuwał się do przodu można byłoby cokolwiek zarzucać.Wątpliwości,co do psychiki i motywacji Roberta Kubicy, są co najmniej nieprzemyślane i niesprawiedliwe!!!
23.04.2009 19:42
0
Odnośnie rozwoju BMW Sauber to teraz może być już tylko lepiej wszak osiągnęli dno :-)
23.04.2009 20:05
0
I już teraz Sutil musi zdobyć punkty (znaczy niekoniecznie w GPB, ale w najbliższym czasie.
23.04.2009 20:09
0
@dziarmol@biss: Miejmy, nadzieję, że to co pokazali w Chinach to już było dno. Zresztą, mają jeszcze do dyspozycji metr mułu...
23.04.2009 20:37
0
Emer, w Australii Robert walczył o podium dlatego że SC wyjechał akurat w odpowiednim momencie na tor. W Malezji - pech. W Chinach można powiedzieć ze byla to loteria ale wyraznie bylo widac jak wolne są beemki. Nawet FI bylo szybsze!
23.04.2009 20:50
0
@ dziarmol&sivshy - jeśli Chiny to dno to co będzie jeśli w sobotę zakwalifikują się na 19 i 20 pozycji?
23.04.2009 20:58
0
dlatego sivshy wspomniał o warstwie mułu ;]
23.04.2009 21:19
0
73. Greek - muł był w drugiej części poprzedniego sezonu, teraz jest dno ;)
23.04.2009 21:33
0
ale spowrotem moga zanurkować :D
24.04.2009 07:14
0
brawo force india myślę że te zmiany dadzą fi pierwsze punkty życzę im tego!!!
24.04.2009 10:35
0
jeśli chodzi o KERS - to powinni podłączyć do prądu doktora - bo mu się wena skończyła i inicjatywa...
24.04.2009 13:32
0
HeH. Force India wygrywa w Bahrajnie! Nie no żart nie dojdzie do tego.
24.04.2009 14:43
0
@78. Simi - Jezu... jak chciałbym Ci jeszcze te słowa wypomnieć...
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się