WIADOMOŚCI

Button najszybszy także w Europie
Button najszybszy także w Europie
Dzisiaj rozpoczyna się tzw. drugi początek sezonu F1. Cyrk Formuły 1 powrócił do Europy i na torze pod Barceloną rozpoczęły się pierwsze sesje treningowe przed GP Hiszpanii. Podobnie jak w marcu najszybszy okazał się bolid Brawn GP. Jenson Button w ostatnich minutach sesji jako jedyny zszedł czasem poniżej 1 minuty i 22 sekund, wyprzedzając Jarno Trullego.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Kibice zespołu BMW Sauber po pierwszym treningu także nie mogą być rozczarowani. Po niedanym początku sezonu i braku ulepszeń F1.09 podczas zaoceanicznej podróży Formuły 1, w Barcelonie obaj kierowcy zespołu mają do dyspozycji nowy pakiet aerodynamiczny. Robert Kubica, który przez większość sesji treningowej plasował się w środku stawki na ostatni przejazd założył miękkie opony i ostatecznie zakończył pierwszy trening na 3 pozycji, przed Nickiem Heidfeldem.

Niestety jak to zwykle bywa wyniki z treningów zostaną zweryfikowane dopiero podczas sobotnich kwalifikacji.

Za kierowcami BMW Sauber sesję zakończyli zawodnicy Williamsa. Kazuki Nakajima był piąty, a Nico Rosberg szósty. Siódmy czas przypadł Nelsonowi Piquet, a pierwszą dziesiątkę zamykali: Timo Glock, Felipe Massa oraz Rubens Barrichello.

Kimi Raikkonen, dla którego zespół Ferrari przygotował specjalną, odchudzoną wersję F60 był 11, wyprzedzając obu kierowców Red Bull- Marka Webbera i Sebastiana Vettela.

Tor w Barcelonie jest bardzo wszechstronny jeżeli chodzi o wymagania stawiane bolidom. Między innymi dlatego teamy F1 tak chętnie testują na nim podczas przerwy zimowej. Niedociągnięcia w sferze aerodynamiki czy ustawień bardzo szybko wychodzą tutaj na wierzch czego przed wyścigiem w Hiszpanii obawiał się Lewis Hamilton.

Zespół McLaren od początku sezonu wykonał olbrzymią pracę poprawiając konstrukcję MP4/24, jednak pod Barceloną, kierowcy nie mogą zaliczyć pierwszego treningu do udanych. Lewis Hamilton poranną sesję zakończył na 14 pozycji, a Heikki Kovalainen na 19. Między zawodnikami McLarena znaleźli się obaj kierowcy Scuderii Toro Rosso oraz Giancarlo Fisichella z Force India. Stawkę zamykał Adrian Sutil.

Drugi trening przed GP Hiszpanii rozpocznie się już o godzinie 14:00 zapraszamy.

Wyniki

# Kierowca Czas Liczba okrążeń Opony
1

Jenson Button

Brawn GP

1:21.799 21
2

Jarno Trulli

Toyota

1:22.154 30
3

Robert Kubica

BMW Sauber

1:22.221 24
4

Nick Heidfeld

BMW Sauber

1:22.658 14
5

Kazuki Nakajima

Williams

1:22.659 24
6

Nico Rosberg

Williams

1:22.667 26
7

Nelson Piquet Jr

Renault

1:22.753 24
8

Timo Glock

Toyota

1:22.828 29
9

Felipe Massa

Ferrari

1:22.855 15
10

Rubens Barrichello

Brawn GP

1:22.859 24
11

Kimi Raikkonen

Ferrari

1:22.873 20
12

Mark Webber

Red Bull

1:22.934 25
13

Sebastian Vettel

Red Bull

1:22.959 24
14

Lewis Hamilton

McLaren

1:23.077 21
15

Sebastien Bourdais

1:23.088 30
16

Giancarlo Fisichella

Force India

1:23.089 25
17

Fernando Alonso

Renault

1:23.157 18
18

Sebastien Buemi

1:23.185 31
19

Heikki Kovalainen

McLaren

1:23.522 17
20

Adrian Sutil

Force India

1:23.536 19

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

91 KOMENTARZY
avatar
Slaweczko

08.05.2009 11:53

0

Pierwszy trening na nowym aero i już tak wysoko. Co prawda to trening, ale może go lepiej jeszcze ustawią i będziemy zachwyceni...;)


avatar
grabin

08.05.2009 11:54

0

stary trick mariana - super miekkie na ostanie okrązenie i w ten sposób robert trzeci :)


avatar
kubakinia

08.05.2009 11:54

0

pytanie, kto jeździł na jakich oponach ??


avatar
krystianxp

08.05.2009 11:54

0

nareszcie kubica jest tam gdzie jego miejsce to samo dotyczy sie vettela


avatar
mantys

08.05.2009 11:55

0

No to poszaleli chłopaki:)


avatar
Szkodzik

08.05.2009 11:57

0

Którzy kierowcy jechali ostatnie okrążenia na miękkich oponach?


avatar
Kerk

08.05.2009 11:58

0

...... Entuzjastom Kubicy stawiam zapytanie.... 2 tygodnie temu na którym miejscu był Kubica po 1 treningu ?


avatar
ojejq

08.05.2009 11:58

0

Slaweczko - nie zapominaj że obaj kierowcy BMW na końcowy przejazd założyli miękkie opony:/ tak samo było przed ostatnim wyścigiem....


avatar
Orlo

08.05.2009 11:58

0

@4. krystianxp, żebyś się nie zdziwił po kwalifikacjach i po wyścigu gdzie Kubica a gdzie vettel...


avatar
kempa007

08.05.2009 11:58

0

sporo jezdzilo na miekkich, brawn GP, Toyoty i nie tylko na ostatnich okrazeniach. Red Bulle tez zdaje sie, wiec tak zle to nie wyglada.


avatar
marcin752512

08.05.2009 11:59

0

no właśnie na jakich oponach czołowka wykręcila czasy?????????????


avatar
Orlo

08.05.2009 11:59

0

@Vettel oczywiście:)


avatar
pesymista

08.05.2009 12:00

0

Skąd w was taki optymizm? Ja się skłaniam ku temu, że bmw jest mocno w środku stawki.


avatar
vigoo

08.05.2009 12:00

0

Miękkie opony i wszystko jasne, chociaż Button ostatnie kółko też chyba pojechał na miękkich...


avatar
Szkodzik

08.05.2009 12:00

0

@7. Kerk - W Bahrajnie jedynie BMW założyło miękkie opony więc ich dobry czas zawdzięczają jedynie im. Dziś sytuacja jest troszkę inna i wydaje się że jest trochę lepiej.


avatar
koli44

08.05.2009 12:01

0

wkońcu cos sie dzieje ............ bmw i ferrari chyba wracaja do gry ale to dopiero początek weckendu pożyjemy zobaczymy ale jestem dobrych myśli


avatar
antos05

08.05.2009 12:01

0

But,Kub,Hei miękkie a Tru twarde


avatar
mantys

08.05.2009 12:05

0

Większość kierowców ze czołówki jechało ostatnie kółka na miękkich, więc nie narzekajcie tak, a już na pewno tego nie porównujcie do Bahrajnu, gdzie tylko oni na jedno kółko założyli miękkie! Poza tym, oprócz wpadki Heidfelda na początku treningu, kiedy długo legitymował się 20 czasem - większość przesiedział w boksie - Kubica nieźle radził sobie na twardych mając czasy 7-10 miejsce:) I tak wiadomo, że wyścig pokaże wszystko, ale jest optymizm:)


avatar
rafekf1

08.05.2009 12:05

0

Całkiem nieźle nawet. Z pierwszej trójki tylko Jarno z Toyoty był na twardych gumach. Czas RK gorszy o ok. 0,4 sek. od Buttona na tych samych oponach to całkiem niezły wynik. Ciekawe kto ile miał paliwa i ciekawe na jakich oponach jechali pozostali?


avatar
dick777

08.05.2009 12:07

0

Większość z czołówki jechała w końcówce na miękkich, z Buttonem włącznie. Nie zauważyłem tylko na jakich jechał Trulli i Rosberg. Nie wiemy jednak, jaki program realizowali inni i ile mieli paliwa. Lepiej się nie podniecać i poczekać do kwalifikacji. One dopiero pokażą, gdzie kto jest.


avatar
atomic

08.05.2009 12:08

0

powinniście podawać w tabeli kto na jakich mieszankach śmiga


avatar
walerus

08.05.2009 12:09

0

może - powtarzam może - uda się powalczyć o Q1 ale raczej widzę BMW w Q2...


avatar
mantys

08.05.2009 12:10

0

Czasy sektorów: pierwszy sektor 1. Vettel (22.801) 15. Kubica (22.984) - przepaść miejsc a strata tylko 0.183, drugi sektor 1. Button (30.643) 2. Kubica (30.930) - jedno miejsce olbrzymia strata:), trzeci sektor 1. Trulli (28.299) 2. Kubica (28.307) - malutka strata (0.008), jedno miejsce:)


avatar
jawiemwszystko

08.05.2009 12:13

0

Bla bla bla w Bahrajnie BMW też było wysoko w pierwszym treningu. Patrzcie na wyniki treningów. A juz ten to zupełnie nic nie odzwierciedla. Piqet 10 miejsc przed Alo, RedBulle z tyłu, Williamsy z przodu, McL dno. Zero odzwierciedlania rzeczywistości (oprócz Buttona)


avatar
mantys

08.05.2009 12:15

0

24. jawiemwszystko - w Bahrajnie tylko oni mieli miękkie, typowo pod publikę - tutaj czołówka śmigała na tych samych. Ani przesadny optymizm, ani przesadna nagonka od razu, bo jakby byli na 17, 18, to by wszyscy wtedy brali ten wynik za odzwierciedlenie rzeczywistości:P


avatar
Miro66

08.05.2009 12:16

0

Zdaje się,że Barichello jeździł tu na testach poniżej 1,19...Kubica na twardych był praktycznie cały czas w 2 dziesiątce.Wiemy więc, że nic nie wiemy i przyjdzie poczekać do jutra na ile te zmiany pomogą.W każdym razie do Q2 chyba się tym razem Robert załapie :)


avatar
jawiemwszystko

08.05.2009 12:19

0

Właśnie, na testach Barrichello jeździł 3 sekundy szybciej. A tu jest 10. Brawn go zawsze mocno tankuje wiec pewnie cieżki jeździł


avatar
maciejo212

08.05.2009 12:21

0

A wie ktoś jakie zmiany na Barcelonę miało BrawnGP??


avatar
fezuj

08.05.2009 12:24

0

Tragedii nie ma, ale... był to raczej przejazd typu Q2 - mnóstwo świeżego powietrza w zbiorniku i minimum paliwa ( od razu zjazd do boksu choć czasu jeszcze trochę było) jeśli idzie o tempo wyścigowe to tu rewelacji na razie żadnej nie zauważyłem,. Jak będzie dalej - myślę że nieco rozjaśni druga sesja, oby pozostał po niej optymizm :)


avatar
kubakinia

08.05.2009 12:24

0

1:20.217 - czas Kubicy z testów 1:19.127 - czas Buttona z testów 1:18.926 - czas Barrichello z testów 1:19.774 - czas Rosberga z testów 1:20.314 - czas Raikonnena z testów 1:20.339 - czas Heidfelda z testów


avatar
Niespokojny

08.05.2009 12:25

0

Z treningu nigdy nie wyciągam daleko idących wniosków. Dopiero kwalifikacje pokażą, kto jaki krok wykonał i jak wielki, i czy zmierza w dobrym kierunku. :-)))


avatar
baudin

08.05.2009 12:26

0

hehe spoko robert szybszy od hei o 0,4 czyli wszystko wraca do normy co do koncowki pierwszej serii to jesli ktos zaklada miekkii opony na 4 minuty przed koncem sesjii to napewno nie ma duzo paliwa wiec to sie tyczy nie tylko kierowcow bmw ale i reszty czolowki ktora jechala na miekkich napewno nie jest az tak dobrze jak to pokazuja te wyniki ale napewno nie jeste tez tak zle jak bylo ja mysle ze dla robert miejsce w pierwszej 6 jest jak najbardziej realne


avatar
daruli

08.05.2009 12:26

0

Gdzie można oglądać 2 trening?


avatar
Niespokojny

08.05.2009 12:32

0

http: //www. meczyki.pl/ formula1.php http: //www. soccer-live.pl/transmisje.php ?id=motorsport po 3 spacje


avatar
mantys

08.05.2009 12:32

0

można podawać linki do stron, na których transmitowane są treningi na żywo?


avatar
leonardo1899

08.05.2009 12:33

0

ja ogladam na niemieckim DSF ktory jest na astrze


avatar
krzysiek_

08.05.2009 12:33

0

Zobacz tutaj: http://www.justin.tv/milanos


avatar
Pocisk

08.05.2009 12:35

0

Nieźle, nieźle - zobaczymy co będzie na 2 treningu :)


avatar
kuzniecow

08.05.2009 12:36

0

przecież testy były w jerez a nie w barcelonie


avatar
kubakinia

08.05.2009 12:37

0

kuzniecow - od 9 do 12 marca były w Barcelonie


avatar
krzysiek_

08.05.2009 12:38

0

Dzisiaj można było oglądać transmisję dokładnie poprzez ten link :http://www.justin.tv/imprtv o godz. 14:00 będzie można też w tym miejscu zobaczyć II sesję treningową


avatar
jaros69

08.05.2009 12:38

0

co do opon to jak widziałem jedynie Toyota w końcówce na twardej gumie, reszta też używała miękkich. Było trochę wycieczek poza tor -min. Vettel


avatar
kuzniecow

08.05.2009 12:40

0

40. kubakinia sorki masz rację , myliłem się


avatar
walerus

08.05.2009 12:43

0

zasadniczo nie widać znaczących przetasowań....


avatar
kubakinia

08.05.2009 12:48

0

kuzniecow- oki


avatar
radosny

08.05.2009 12:52

0

jedno jest pewne: taki wynik na pewno wszystkim poprawia nastrój a jakie to ma przełożenie na realne formę to chyba za wcześnie spekulować.


avatar
SzymonDylus

08.05.2009 12:54

0

no nie wiem


avatar
Ghostface

08.05.2009 12:59

0

Mam pytanie . Co to sie przydazylo Nickowi ??


avatar
Budyn_F1

08.05.2009 13:02

0

Oby te wyniki dotrzymaly do 2 sesji treningowej.


avatar
mantys

08.05.2009 13:03

0

48. Ghostface - Nick na pierwszym bodajże wyjazdowym kółku wyjechał na zakręcie szeroko na pobocze i po tym wydarzeniu wrócił od razu do garażu; długo z niego nie wyjeżdżał i dopiero później udało mu się poprawić czas (tak miał non stop 20); mówili, że złe ustawienia początkowe bolidu miał i musieli mu je poprawić znacząco - balans hamulców chyba.


avatar
yet i

08.05.2009 13:12

0

a co myślicie jak kubek powiedział co najmniej o 0,5 s na okrążeniu poprawy z nowym pakietem??


avatar
GodFather

08.05.2009 13:13

0

Panowie z wielkim szacunkiem ale za kogo wy sie uwazacie ze stwierdacie ze na pustych pakach jechali bo mieli miekkie opony... ? Moze nikt nie zauwazyl ze Trulli i Glok tez jezdzili na miekkich i to juz na dziendobry bo nie chcieli popelnic takiego bledu jak ostatnio.... Czasu jeszcze znaczaco odbiegaja od normalnych.... jak by to A.Sutil Force India byl w czolowce wttey mogli byscie stwierdzic ze maja sahare w baku ze wykrecili tak dobry czas albo po prostu stal sie cud.... :) Widac ze BMW cos poprawilo ale czy to wystarczy zeby walczyc o pierwsza 10 nie jest powiedziane. Kazdy testowal bolid z jakas iloscia paliwa pod wyscig :)


avatar
Ghostface

08.05.2009 13:22

0

@mantys dzieki ;-)


avatar
mantys

08.05.2009 13:24

0

53. Ghostface - proszę bardzo:)


avatar
Chupacabra

08.05.2009 13:28

0

Widzieliscie nowe przewdnie skrzydlo bmw? dodali pozioma lotke po obu stronach przed kolami i powietrze jest odprowadzane nad kolo a nie jak do teraz tylko na bok wiec przednia os bedzie miala wiekszy docisk. Pytanie co z tylem bo nie maja dalej podwojnego dyfuzora. Jak narazie na pewno sie poprawili, i jak dobrze rozloza balans{chyba tez odchudzili to auto o pare kg} to Robcio moze powalczyc o pierwsza piatke . pozdro


avatar
Jarek fan F1

08.05.2009 13:34

0

Może będzie dobrze? Jak Kubuś zapunktuje, to wystarczy na razie.


avatar
jfc

08.05.2009 13:43

0

Nie spodziewałem się tak dobrych wyników BMW w pierwszej sesji! Sądziłem że będą jeździć wiele okrążeń i sporo sekund za czołówką i że dopiero w sobotę zaczną doganiać przeciętniaków. Tak czy inaczej musimy poczekać przynajmniej na wyniki sobotnich testów żeby wiedzieć dokładniej jak będzie w wyścigu. Tak jak myślałem że będą walczyć o dobre miejsce w drugiej dziesiątce tak teraz znowu odżyła nadzieja na skromne punkty. :)


avatar
Pocisk

08.05.2009 13:46

0

Wie ktoś może czy na SopCascie będzie 2 trening?? (jeśli tak to na jakim kanale) ??


avatar
miska2

08.05.2009 13:51

0

BMW będzie miało kolejny trudny wyścig..są dalej o ok sekundę w plecy(a właściewie coś w granicach 0,6-0,9 s) nie ma co się oszukiwać - pojutrze max 8 miejsce dla Roberta a jakbym mia obstawiać to dałbym mu 10 miejsce w ciemno. :(


avatar
Chupacabra

08.05.2009 13:51

0

w internecie na bbc sport jest na zywo pozdro


avatar
Chupacabra

08.05.2009 13:53

0

http : // news . bbc . co . uk / sport1 / hi / motorsport / formula_one / 8038738.stm i zlikwiduj spacje


avatar
Raven89

08.05.2009 13:59

0

miska2: Radzę ci nie lekceważyć BMW.Zmiany mogą tylko ich przyspieszyć.Świetną decyzją było podniesienie nosa i zamontyowanie dodatkowych płatów na przednim skrzydle,które odprowadzają powietrze na oponę.W dodatku zauważyłem,że z tyłu samochodu pojawiła się przejściowa wersja nowego dyfuzora - podniesiono go do góry.Te wszystkie zmiany procentują.I nie pieprzyć mi o oponach,bo Brawn,Toyota i inne teamy także kręcili kółka na nich.Jest lepiej ale sądzę,że BMW i tak nie jest w 3.Teamy wyglądają na chwilą obecnie tak: 1.BrawnGP 2.Toyota 3.Red Bull 4.BMW/Williams/Ferrari.


avatar
GodFather

08.05.2009 14:02

0

Miska2 ty to swoja teorie z ksiazki wyciagles?? skad mozesz wiedziec jaka doklada jest roznica miedzy BMW a czolowka jak jeszcze nikt nie pokazal jak jezdzic. Nie jestem akurat fanem BMW ale twoja teoria to mi sie nie spodobala bo wyciagnieta z niczego... Co do transmisji na SioCascie to niestety nie ma zadnej.....


avatar
miska2

08.05.2009 14:14

0

@ 62. Raven89 Williams jest przed BMW..Ferrari tak samo, tylko dobra jazda Roberta może być szansą na miejsce w 8-ce.. Zmiany bolidu są ciekawe i wyglądają obiecujaco...zobaczymy co przyniesie drugi trening...


avatar
miska2

08.05.2009 14:21

0

..aha nie zapominajmy o Alonso:) On też będzie w top 8


avatar
Dr Prozac

08.05.2009 14:24

0

Jeśli chodzi o tempo BMW Sauber to jestem umiarkowanie optymistyczny po pierwszym treningu - nie tylko oni jeździli na miękkich oponach. Ciekawe jak im wyjdzie setup dla "nowego" bolidu. Ciekawe tez ile daje to male skrzydełko z tyłu. Mam nadzieje że taktyka Mario się opłaci - o ile wprowadzenie większych zmian w pakiecie wydaje się mieć sens, to nadal nie rozumiem czemu w poprzednich gp nie dodali nawet najmniejszych elementów, jak np dodatkowych płatów w przednim skrzydle kształtujących przepływ powietrza nad oponami - wątpię zeby zmiany przepływu w okolicach tylnego skrzydła oraz wlotów powietrza do silnika były tak duże żeby taka pojedyncza zmiana mogła zaszkodzić. Ciekawe czemu rekord toru Raikkonena z poprzedniego sezonu nadal widnieje na oficjalnej stronie F1, mimo ze został pobity już podczas testów. Pewnie testy się nie liczą w statystykach.


avatar
jawiemwszystko

08.05.2009 14:26

0

I o co ten spór? Ile razy można powtarzać ze wyniki treningow nie dają jasnej odpowiedzi na pytania o to kto ma szanse na które miejsce albo gdzie jest BMW. Zespoły różne rzeczy sprawdzają w celu jak najlepszego startu w Q i w wyścigu. Nie chodzi im o najlepszy czas (przynajmniej nie wszystkim) a o sprawdzenie ustawień na różne opony czy ilości paliwa.


avatar
miska2

08.05.2009 14:46

0

@ 67. jawiemwszystko - masz rację- moja wina niepotrzebnie wyskakiwałem z moimi żalami co do BMW...mea culpa..suma sumarum i tak o wszystkim zadecyduje wyścig...a jak będzie padało to wszystko i tak weźmie z łeb..pozdrawiam


avatar
gieletjack

08.05.2009 15:09

0

oglądam już drugi trening i cały czas myślę o zeszłym sezonie, jak można w połowie sezonu powiedzieć że się schodzi z toru bo w przyszłym roku to dopiero się przygotuję, tam w bmw jest jakiś kretyn albo kret który działa na szkodę zespołu, podobna sytuacja była gdy z robertem był hindus?na dole zrobili porządek ale na górze jakoś nie mogą?


avatar
przemekx16

08.05.2009 15:09

0

lepiej żeby nie a żeby w końcu bmw liczyło się w stawce


avatar
Skoczek130

08.05.2009 15:41

0

Oczywiście to tylko treningi, ale uważam, że Button ponownie będzie dyktował tempo. Ich największym atutem jest tempo wyścigowe, więc na pewno będą walczyć o kolejne zwycięstwo. BMW Sauber jak na pierwszy trening bardzo dobrze. Mam nadzieje, że to dobry znak przed qualem i wyścigiem. Williams jak zawsze dobry na treningach, co potwierdziło już w drugim trening, gdzie zgarnęli dublet. RBR i McLaren daleko, co w przypadku tego drugiego za bardzo nie dziwi. Twierdzili przecież, że mogą nie być tak konkurencyjni. Jeśli chodzi o RBR, są nieobliczalni.


avatar
Miro66

08.05.2009 15:42

0

69.gieletlack - Irańczyk nie Hindus :)


avatar
pery

08.05.2009 15:42

0

Niestety tak jak można było przypuszczać rewolucji nie będzie i nie ma co liczyć nawet na pierwszą 6,co z tego że Robert był 3 jak tak naprawdę na twardych oponach dostawał po ponad 1 sek. w plecy do większości z teamów,teraz oglądam 2 trening i porównywałem czasy na długich przejazdach na miękkich Vettela i Roberta i niestety różnica nie drgnęła ,Kubica tracił średnio minimum sekundę do RED BULA w tempie wyścigowym,nawet nie jestem pewny czy Vettel nie przejechał więcej okrążeń.Reasumując BMW jest i jestem pewien na 100% ,że nadal będzie co najwyżej w środku stawki.Robert jak zdobędzie w tym sezonie tyle pkt. co w sezonie 2007 to będzie jego wielki sukces,bo wtedy byli 4-5 siłą w F1,a teraz to są co najwyżej 7 siłą.Byłem wdzięczny że BMW dało szansę Robertowi,ale on już spłacił dawno kredyt zaufania.Uważam ,że to powinin być jego ostatni sezon w BMW,nie dlatego że teraz jeżdżą słabo,tylko uważam że brakuje tam fachowców(głównie inżynierów) którzy podnieśli by BMW na poziom mistrzowski.Inna sprawa ,że bardzo trudno będzie wybrać odpowiedni team dla Roberta,ale jeśli kontrakt nie stanowi inaczej to nie powinien zostawać w tym co najwyżej średnim teamie.Oby nie musiał tyle czekać Robert jak Button,on też rozpoczął świetnie swoją karierę w F1,a potem przez wiele lat nie mógł trafić do odpowiedniego teamu,i tak naprawdę nigdy nie trafił do świetnego teamu,tylko świetny fachowiec Ross Brawn trafił do teamu Buttona,a więc musimy czekać na szczęście,pozdrawiam


avatar
Miro66

08.05.2009 15:47

0

Rosberg miał fantastyczne tempo na conajmniej 10 ostatnich kółkach 2 treningu.Czasy w granicach 1,22,0. Nie wiem na jakich oponach. Pewnie na miękkich.Robert na dłuższych przejazdach miał 1,23,5. Równiutko, regularnie jak to on. Czyli wielkiego skoku nie widać. Jedno kółko z 1 treningu trochę zaciemniło obraz jak myślę.Taki Bahrajn. Chociaż tempo Toyoty, McLarena i Ferrari na długich przejazdach było nawet niższe. Zobaczymy jutro...


avatar
gieletjack

08.05.2009 18:54

0

dzięki w każdym razie żadna siła inżynierska!


avatar
gieletjack

08.05.2009 18:56

0

73.pery - bardzo dobra opinia z którą się całkowicie zgadzam, dzięki!!!


avatar
Smola

25.01.2010 15:12

0

Widać kto tu ma klasę w tym zespole, luz i szacunek!


avatar
Fazik83

25.01.2010 15:41

0

Rosberg wyszedl jakby siedzial na szpilkach


avatar
Arek777

25.01.2010 16:02

0

Nie to manekin!


avatar
Daniels

25.01.2010 16:13

0

rosberg jak taka ciotka. zreszta wcale mnie to nie zaskoczylo :))


avatar
butch_

25.01.2010 18:06

0

robią mu perrectum....:)


avatar
ipkuser

25.01.2010 21:53

0

Rosberg zawsze wyglądał "jakoś niemęsko"


avatar
Cypriano

26.01.2010 08:41

0

rosberg nie miał by życia w więzieniu :D


avatar
totalfun

26.01.2010 09:45

0

Cypriano, czapki z głów...


avatar
arecki__

26.01.2010 11:51

0

....a Rosberg po zakończeniu kariery nie chciał dorabiać w muzeum figur woskowych?


avatar
kuczek

26.01.2010 12:33

0

o jjaa ale Rosberg wyszedł ... jak taka ciota a Szumi klasa jak zawsze


avatar
krzysiek000

26.01.2010 14:00

0

I co się dziwicie? Rosberg wyszedł jak wyszedł, bo wie że posiadanie Schumachera w zespole wcale jemu dobrze nie wróży.


avatar
seba80zeppo

31.01.2010 12:02

0

Nico chyba z wosku jest zrobiony..


avatar
michal98

05.02.2010 16:24

0

totalfun zastanów się dla kogo czy dla jakiegoś rosberga który nigdy nie wygrał wyścigu czy dla siedmiokrotnego mistrza świata z wynikiem ponad 90 wygranych


avatar
slawek1999

13.02.2010 15:41

0

no i co ze tak wyszedl wy tez tak wychodzicie czasami


avatar
Mateo1909

11.03.2010 20:50

0

szumacher mistrz


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu