WIADOMOŚCI

  • 18.10.2009
  • 29199
Wagi bolidów i pozycje startowe - GP Brazylii
Wagi bolidów i pozycje startowe - GP Brazylii
Poniżej przedstawiamy wagi bolidów i pozycje startowe przed Grand Prix Brazylii - przedostatnim wyścigiem w tym sezonie.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg

 1.  Barrichello  Brawn-Mercedes        650.5
 2.  Webber       Red Bull-Renault      656.0
 3.  Sutil        Force India-Mercedes  656.5
 4.  Trulli       Toyota                658.5
 5.  Raikkonen    Ferrari               651.5
 6.  Buemi        Toro Rosso-Ferrari    659.0
 7.  Rosberg      Williams-Toyota       657.0
 8.  Kubica       BMW-Sauber            656.0
 9.  Nakajima     Williams-Toyota       664.0
10.  Alonso       Renault               652.0
11.  Kobayashi    Toyota                671.5*
12.  Alguersuari  Toro Rosso-Ferrari    671.5*
13.  Grosjean     Renault               677.2*
14.  Button       Brawn-Mercedes        672.0*
15.  Liuzzi       Force India-Mercedes  680.0*
16.  Vettel       Red Bull-Renault      683.5*
17.  Kovalainen   McLaren-Mercedes      656.5*
18.  Hamilton     McLaren-Mercedes      661.0*
19.  Heidfeld     BMW-Sauber            650.5*
20.  Fisichella   Ferrari               683.5*
 
* waga zadeklarowana przez zespoły

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

197 KOMENTARZY
avatar
Yotomeczek

18.10.2009 01:22

0

Hei taki lekki?? Coś knują przeciwko Robertowi - jak nic ...


avatar
FAster92

18.10.2009 01:27

0

To bedą kłopoty!!!! ;-(((


avatar
WooQash

18.10.2009 01:30

0

zobaczym czy bedzie padac czy nie


avatar
Shotgun

18.10.2009 01:48

0

Oby Robert nie musiał czekać za Nickem podczas pitstopu...


avatar
Shotgun

18.10.2009 01:52

0

Na F1.com podają, że Liuzzi jest cofnięty na 20 pozycję z powodu wymiany skrzyni biegów.


avatar
gogolek92

18.10.2009 01:57

0

Jestem nowy więc się grzecznie przywitam - dzień dobry :) hmm, Barricello najlżejszy, życzę mu jak najlepiej. Robert średnio, mam nadzieje że dobrze wystartuje no i że nie wjedzie mu w tył Nakajima:))) A i tak wszystko będzie zależało od pogody...


avatar

18.10.2009 02:04

0

Żeby tylko Nakajima Roberta nie wyprzedził na starcie to jest szansa na spore pkt . Rubens może mieć ciężko z wygraniem tego GP !


avatar
mariusz-f1

18.10.2009 02:11

0

Jeśli Nakajima nie łyknie Roberta na starcie to jest szansa na sporo pkt . Powodzenia Robert !


avatar
osawnw

18.10.2009 02:12

0

Duzo zawodnikow z konca stawki jest lekkich. To z powodu iz pogoda na jutro jest nie pewna, moze byc zmienna i moze sie to oplacic. Zapowiada sie jeden z najlepszych wyscigow w sezonie. Oby KUB dobrze wystartowal jest dosyc lekki i ma przed soba troszke ciezszych kierowcow. Jezeli zyska na starcie jest szansa na pudlo. Mysle ze ucieszylo by to nas wszystkich. A BAR zrobi bardzo duzy krok po zdobycie majstra. Oby Pan guzik nie zdobyl punktow. A wiec bedzie super jezeli walka o tytul rozstrzygnie sie w ostatnim wyscigu miedzy BAR a BUT. VET ze znikomymi szansami na majstra chociaz nie mozna go przekreslac gdyz zycie nie raz pokazalo ze potrafi splatac figla. Bedzie ciekawie.


avatar
Shotgun

18.10.2009 02:18

0

Żeby tor był suchutki na starcie a potem niech leje ;)


avatar

18.10.2009 02:19

0

6 gogolek92 - Witam , masz racje z tą pogodą , jak będzie lało to będą się działy cuda ! I stawiam że Hamilton nie ukończy wyścigu .


avatar
grzes12

18.10.2009 02:22

0

Hehehe to Nick jutro będzie szaleć na starcie ....!?


avatar
mariusz-f1

18.10.2009 02:31

0

10 grześ12 - Hamilton to dopiero będzie szałał ! Cały tor jego i ide o zakład że nie ukończy wyścigu .


avatar
robertunio

18.10.2009 02:33

0

A Liuzzi nie powinien byc ostatni w tabeli za wymiane skrzyni biegow???


avatar
mariusz-f1

18.10.2009 02:43

0

12 robertunio - zobacz wpis nr 5 !


avatar
andy75

18.10.2009 04:35

0

Vettel ciężki, jakby chciał jechać na 1 tankowanie


avatar
andy75

18.10.2009 04:36

0

Yotomeczek -pomyśl co piszesz


avatar
andy75

18.10.2009 04:43

0

Jeśli pogoda będzie w kratkę to na 1a nawet 2 wizytach w boxach się nie skończy, a to prowadzi do pośpiechu i może być ciekawie, zwłaszcza ,że to końcówka i 3 kierowców dotytułu. zwycięży zimna krew.


avatar
Fura

18.10.2009 05:54

0

Trzeba przyznac ze wszyscy sa w miare równo zatankowani. A jednak Alonso ma dosc malo paliwa... Dobrze by było gdyby Kubica na starcie wziął Rosberga. Ogolnie to duzo zalezy od pogody, byle tylko nie odwołali wyscigu i pozwolili jezdzic w deszczu :P


avatar
wojwio

18.10.2009 06:28

0

2 samurajów jest za Kubicą oby go nie stratowali :P


avatar
modafi

18.10.2009 06:41

0

Baricz widzę wszystko na jedną kartę. Vettel bez szans na mistrzostwo. Button - zdobędzie 2-3 punkty. Przy wygranej Baricza wszystko rozstrzygnie się w Emiratach...


avatar
ris

18.10.2009 08:00

0

No fajnie prawiewszyscy z pierwszej 10-ki na lekko. Robens musi narzucić spore tempo jak chche wygrać. W sumie dobrze będzie sporo walki się szykuje - tor szeroki będzie OK. Jest nowość w taktyce BMW Heidfeld na lekko, chyba faktycznie dali kierowcom wolną rękę co do strategii. Heidfeld - Warrior !!!! tego jeszcze nie było. ;-)


avatar
xdomino996

18.10.2009 08:01

0

Postarcie zobaczymy który z kierowców dobrze wyprzedza nie licząc raikkonena bo ma system kers a wszystcy wiedza co on sam potrafi.


avatar
Dommv

18.10.2009 08:08

0

Powiecmy sobie szczerze robert miał kolejną szansę na dobre kwaliwikacje i nie wykorzystał tego nie róbmy z niego biedaka i to że to samochód jest zły itp jest dobry ale myślę że już chyba rozgoryczony tym sezonem i to bardzo co słychać w wywiadach najgorsze że w przyszłym sezonie nie będzie lepiej a jak się okaże że sauber będzie jeździł w przyszłym sezonie to na bank będzie lepszy od reulnat


avatar
bazi22

18.10.2009 08:18

0

Dommv - nie wiadomo kto ma jak ustawiony bolid - jedni mogą być ustawieni bardziej na mokro, inni bardziej na sucho. Pogoda w czasie wyscigu pokaże kto miał lepszego nosa


avatar
sly1234

18.10.2009 08:24

0

Jak na starcie łyknie BUEMI to będzie dobrze


avatar
dziarmol@biss

18.10.2009 08:26

0

Czemu Heidfeldowi nie naleją pod korek i na dwa pitstopy??? Robert podobnie do czołówki, Alonso zaskakująco lekki


avatar
mattii76

18.10.2009 08:27

0

robert ma ustawiony bolid pod suchy tor... i tak dawal rade :)


avatar
mattii76

18.10.2009 08:28

0

oto kawalek wywiadu z robertem Warunki były naprawdę trudne. Na szczęście po przerwie trochę się poprawiły. Ku mojemu zaskoczeniu bolid był w stanie rywalizować z innymi właśnie wtedy, gdy na torze było dużo wody. A jest przygotowywany na suchy tor. Zobaczymy więc, jaka będzie pogoda w niedzielę - stwierdził Polak.


avatar
sly1234

18.10.2009 08:32

0

bazi22 Nic nie jest wiadomo. Czy jeszcze rok temu dałbyś sobie obciąć ręce, że BRAWN będzie mistrzem? Czy byś dał sobie rękę odrąbać za to że np. GP Brazylii z 3 pola wystartuje Sutil w FORCE INDIA?. RENAULT jest dobrym zespołem. Jednym z 3 które w ostatnich 10 lat zdobywał mistrzostwo świata!. BMW ma potencjał, ale nie głowy do ścigania się, za bardzo chcą matematycznie wygrywać!


avatar
ris

18.10.2009 08:37

0

25. dziarmol@biss - dobre ;-) odpowiedź bo to nie ten numer bolidu ;-)))))


avatar
xdomino996

18.10.2009 08:40

0

Po której stronie startuje Robert po tej dobrej czy nie.


avatar
sly1234

18.10.2009 08:41

0

29.ris tylko dla tego,że warunki są zmienne i być może będzie trzeba zjeżdżać po inne opony, bądź wyjedzie SC


avatar
ris

18.10.2009 08:44

0

31. sly1234 - no nie bardzo bo podobno będzie jazda na suchym torze ;-) pogoda ma się zmienić. Ale zobaczymy. ;-)


avatar
ForceIndia

18.10.2009 08:58

0

Adrian najcięższy z TOP 3 a Kazuki z TOP 10 oj coś czuję że dzisiaj bedzie kapitalnie


avatar
hickline

18.10.2009 09:03

0

Jeśli na starcie Nakajima nie strzeli w tył Kubicy co potrafi to może być szansa. Nie wiem jak uważacie, ale wg mnie Vettel stracił szanse na mistrzostwo.


avatar
ris

18.10.2009 09:07

0

34. hickline - uważam-(y) (:_:) ,że Nakajimy nie stać na kraksę ( sezon transferowy) a Vettel mówiąc kolokwialnie ma pozoamiatane ;-)))))


avatar
volasTSW

18.10.2009 09:09

0

ej, jakie sa zapowiedzi jesli chodzi o pogode? macie cos?


avatar
ForceIndia

18.10.2009 09:12

0

Wiem że uznacie mnie za idiotę ale chciałbym żeby Nakajima został w F1 może go jakiś nowy zespół zatrudni,Kobayashi powinien być w Toyocie,lubię japońskich kierowców i życzę im zawsze jak najlepiej ich dobro stawiam na 2 miejscu po Force India więc chciałbym żeby dzisiaj Kazuki miał w końcu te pkt a może i Kamui coś skosi


avatar
roko

18.10.2009 09:15

0

6. i 34. Pomyślcie trochę, bo to naprawdę wiele nie kosztuje. Ile razy Nakajima wjechał Kubicy w tyłek ???, raz !!! i do tego 18 miesięcy temu. To już staje się nawet nie nudne a świadczy o Waszym lekkim zidioceniu. Bez pozdrowień P.S. Rzadko tu się udzielam gdyż widzę że fala z onetu czy co gorsza z wp się tu zwaliła.


avatar
mpklimas

18.10.2009 09:18

0

Witam tem. w San Paulo 17st C pochmurno jak na razie przelotne opady deszczu ciekawe jak będzie wieczorem naszego czasu


avatar
wit74

18.10.2009 09:20

0

Przyglądnijcie się Alonso i Kubicy, chodzi o ilość paliwa i który zjedzie po ilu kółkach. Mówię o tym w kontekście małego spalania przez silnik Reno i szans Roberta w przyszłym roku przy zakazie tankowania.


avatar
mpklimas

18.10.2009 09:20

0

Obecnie 18 °C lekki deszcz Wilgotność: 94% Wiatr: 2 km/h from the ESE Widzialność: 5.0 kilometrów Punkt rosy: 17 °C Ciśnienie: 1015 hPa UV: 0 dane Google pogoda


avatar
niza

18.10.2009 09:29

0

Czołówka jak widać ma bardzo podobne wagi bolidów, ciężko jest cokolwiek wywnioskować. Aczkolwiek Nakajima z taką wagą mnie zaskoczył i tym bardziej, że pojawił się w pierwszej 10 :P A co do Roberta, to najwidoczniej ustawili bolid na suchy tor, a lepiej się zachowuje na mokrym, więc może jednak niech pada w wyścigu? hehe :)


avatar
Grapuś

18.10.2009 09:29

0

Chyba cała 10 pojedzie na 3 pity bo jest 71 okr.


avatar
Janosoprano

18.10.2009 09:33

0

@43-ale krotkich.Bedzie swietny wyscig.


avatar
Grapuś

18.10.2009 09:36

0

Tylko mam nadzieje że start nie będzie lotny


avatar
volasTSW

18.10.2009 09:38

0

zobaczymy..bo jak bedzie padac, to nikt nie pojedzie prawdopodobnie na 3 pit stopy, bo sie to nie oplaca...a jak bedzie sucho..hmm..zreszta w kazdej chwili bedzie mogl spasc deszcz...bedzie sie dzialo;p licze na swietny wynik Kubicy


avatar
Grapuś

18.10.2009 09:38

0

30. xdomino996 ------Robert startuje chyba po tej lepszej stronie


avatar
ris

18.10.2009 09:39

0

41. mpklimas - Ciśnienie: 1015 hPa - nie sprzyja opadom deszczu więc jest mozliwość suchego toru, oczywiście patelni słonecznej nie będzie, chmury powinny wedrować. Może będzie dobrze ;-)


avatar
Grapuś

18.10.2009 09:39

0

A HEI pewnie znowu będzie z pit lane startował bo za mało paliwa ma


avatar
Lipton

18.10.2009 09:40

0

Ta pogoda może wprowadzać w błąd :) Pamiętajcie jak wielkie jest Sao Paulo. W jednej z dzielnic może padać, a w drugiej może być całkiem sucho. Poczekajmy na komunikaty do godziny 16. Wtedy powinniśmy wiedzieć więcej. Jedno mnie dziwiło w kwalifikacjach, dlaczego tych większych kałuż porządkowi nie mogli sprzątnąć ? Przecież zwykłymi szczotkami raz dwa by to zmietli, a przyczepność i bezpieczeństwo zdecydowanie by się poprawiły :) Ogólnie szkoda, tego ostatniego przejazdu Kubicy, ale co na to poradzić. Miejmy nadzieje, że będą ogromne emocje i szczęście dla Roberta. Liczę na sporę punkty. Może Robert właśnie dzisiaj minie "Fast" Nicka w generalce ? Oby :D


avatar
norek7107

18.10.2009 09:43

0

jeśli dobrze wystartuje nie straci pozycji będzie oki


avatar
ris

18.10.2009 09:43

0

50. Lipton - " Może Robert właśnie dzisiaj minie "Fast" Nicka w generalce " -->> niech się stanie ;-)


avatar
norek7107

18.10.2009 09:45

0

47@ Kubica startuje z brudnej strony toru :/


avatar
zajac1211

18.10.2009 09:45

0

heidfeld jak ma na suchy i nie bedzie padac to pojdzie jak rakieta na starcie


avatar
Grapuś

18.10.2009 09:46

0

53. norek7107 ------ Jak tak to sorry nie wie mgdzie są te strony czyste a brudne


avatar
norek7107

18.10.2009 09:49

0

nieparzyste czyli 1,3 i tak dalej czysta a parzyste 2,4 i tak dalej brudna więc dodatkowe utrudnienie dla Roberta :/


avatar
diler1712

18.10.2009 09:49

0

Temp.: 21 °C Ciśn.: 1007 hPa Wiatr: 20 km/h Śnieg: 0.0 mm Deszcz: 0.4 mm Tak wygląda zapowiadana pogoda na godz. 18.00


avatar
Prygiel14

18.10.2009 09:55

0

heh no to już się nie mogę doczekać startu. Ciekawe czy Kubica utrzyma pozycje a nawet kogoś wyprzedzi. :)


avatar
volasTSW

18.10.2009 09:55

0

ale tak naprawdę nie bedzie mialo znaczenia po ktorej stronie toru beda startowac...tor jest calkowicie wyplukany, nie nagumowany przez padajacy deszcz, wiec nie bedzie mialo to wiekszego znaczenia..wazne,zeby poprostu dobrze wystartowac...licze na Roberta;) aha...a pola są tak ułożone, ze Robert w pierwszy zakręt wejdzie po wewnetrznej, natepnie zewnetrzna i znowu wewnetrzna? zreszta w tej pierwszej szykanie zawsze sie rozne rzeczy dzialy, bedzie ciekawie od poczatku;p


avatar
Lipton

18.10.2009 10:01

0

Pierwsze pole na tym torze jest po prawej, czy lewej ? Zgadzam się z Volasem w 100%. Start będzie zależał od tego jak mocno się jest zatankowanym i co ciekawe ile deszczu będzie leżało po stronie kierowcy. Niestety przy pit-ach jest go dość sporo...


avatar
ron230

18.10.2009 10:02

0

Pogoda na dziś dla Sao Paulo: 18°C Aktualnie: Lekki deszcz Wiatr: płd.-wsch. z szybkością 2 km/h Wilgotność: 94% Możliwe burze Żródło: google.pl


avatar
przemo_95

18.10.2009 10:04

0

na wp przed chwila mowili zze ma pod kmokry ustawiony. oczywiscie wp to banda glupolow ktorzy pisza co im popadnie. mysle ze ma 60% deszcxz za pozostale suchy


avatar
norek7107

18.10.2009 10:10

0

Volas racja tor jest zmyty z gumy więc będa mieli podobne warunki do startu .... te pierwsze zakręty mogą wyeliminować paru driverów


avatar
dziarmol@biss

18.10.2009 10:27

0

42. niza - Trochę to dziwne, bolid ustawiony na sucho a lepiej jedzie po mokrym he he .Colin mc Rae zwykł mawiać że proste są dla szybkich samochodów natomiast zakręty dla szybkich kierowców. Przekładając to na F1 można by rzec że kiedy szybka jazda zależy od umiejętności kierowcy (mokry tor) to Kubica pokazuje na co go stać ale już kiedy tor przesycha i do głosu dochodzi jakość bolidu to staje się nieuniknione niestety....klapa. pozd.


avatar
ris

18.10.2009 10:34

0

Tak wygląda pogoda w San paulo link : usunąć spacje : http :// www. barcodenet. com.br/camera.asp


avatar
saint77

18.10.2009 10:34

0

Tak jak się domyślałem - Robert stosunkowo lekki. Znowu będzie walka z Rosbergiem:) Jeśli wszystko na starcie dobrze się ułoży do Robert utrzyma pozycję ale na więcej nie ma co liczyć. Rosberga raczej nie wyprzedzi zarówno na starcie jak i podczas wyścigu, szczególnie jeśli mechanicy są w "formie"....


avatar
fezuj

18.10.2009 10:35

0

Teraz w Sao Paulo przelotnie popaduje i takie prognozy są też do 18- tej tak że tor w najlepszym wypadku będzie wilgotny. Cholera za jedno nie lubię Brazylii że trzeba czekać do wieczora aż to wreszcie ruszy !!


avatar
anezobt1

18.10.2009 10:38

0

teraz patrze i widze do 12 ma niepadac a do 18 7.3mm opadow


avatar
Lipton

18.10.2009 10:41

0

Przeczytajcie na wp co się dzieje w Ameryce :) Zbliża się ogromny huragan... Jak zawieje to hoho, bolidy nam będą latać, a tak na serio to ta wczorajsza woda tak szybko nie zleci jeżeli padało w nocy...


avatar
david9

18.10.2009 10:43

0

Barichello leciutki ale i tak mimo wszystko gratulacje. Kubica myśle że troche poniżej oczekiwń, po pierwszej czasówce liczyłem na więcej. Button to już wogóle sierota jakich mało juz mi nikt nie wmówi że zasługuje na tytuł mistrza świata. Przegrał z 3 debiutantami: Grosjeanem, Algesruarim i Kobayashim. Chciałem żeby mistrzem był Vettel ale też nic nie pokazał więc licze na Barrichello. Button to średniak, kiepski psychicznie i gdyby nie ogromna przewaga bolidu Brawna z początku sezonu oraz status kierowcy nr 1 Button by nie istniał.


avatar
rafekf1

18.10.2009 10:43

0

Fajnie by było, żeby Robert na koniec swej kariery w BMW zdołał jeszcze stanąć na pudle. Może w tych nieprzewidywalnych warunkach mu się to uda. Mam nadzieję, że Rubens dowiezie 10 pkt do mety a Button nie wzbogaci konta. Mam przedewszystkim nadzieję na ciekawy wyścig.


avatar
matibak

18.10.2009 10:47

0

Szkoda że Qbica nie poszedł do Toyoty...Czuje że będą lepsi od reno...


avatar
dick777

18.10.2009 10:53

0

Niestety, na sukces Kubicy w tym wyścigu nie liczcie. Tylko cud mógłby to sprawić. Dlaczego? Przeczytajcie sobie na http://f1.wp.pl/ newsa "Spada moc Kubicy, będzie ciężko".


avatar
anezobt1

18.10.2009 10:57

0

73--- oni tak pisza zeby cos napisac a skad wiedza czy naprzyklad na treningach nie jechal na uzywanych silnikach i oszczedzal na wyscig


avatar
michal3100

18.10.2009 10:57

0

Rubens 1, a Button 14. Będzie walka o mistrzostwo do ostatniego wyścigu.


avatar
saint77

18.10.2009 10:58

0

Robert ma podobno ustawiony bolid na suchy tor..... podobnie jak Hamilton.. Więc raczej chyba w tej sytuacji Robert pojechał rewelacyjnie... Dzisiaj będzie padać, przed i w czasie wyścigu również, więc raczej z więcej niż 1 -2 pkt dla Roberta nie przyjdzie nam się cieszyć:(


avatar
donati16

18.10.2009 11:01

0

prawdopodobieństwo deszczu w czasie wyścigu wynosi ponad 90%


avatar
Kpt.

18.10.2009 11:01

0

saint77 po zdobyciu 1 pkt bede bardzo zadowolony:) biorąc pod uwagę cały sezon


avatar
donati16

18.10.2009 11:03

0

wyścig jest o godz 19?


avatar
niza

18.10.2009 11:05

0

dziarmol@biss, najwidoczniej zamierzenia w BMW były jaki były, a wyszło jak zwykle odwrotnie :P Teraz jeżeli faktycznie miało by się rozjaśnić i tor byłby suchy to powinni dać Kubicy ustawienia na mokry :) Ja w umiejętności Roberta nigdy nie wątpiłam i właśnie wczoraj pokazał na co go stać :) Mam nadzieję, że w przyszłym roku Renault umożliwi mu pokazanie całego swojego potencjału. Pozdrówki :)


avatar
Jojek

18.10.2009 11:05

0

Jak będzie padać to KERS nie będzie aż tak przydatny jak na suchym torze,więc dla RAI KERS w trakcie deszczowego wyścigu może być "kulą u nogi".A Robert stawiam 5-8 miejsce


avatar
kasia.fanka14

18.10.2009 11:08

0

Bardzo dobrze poszło Sutilowi, Buemiemu, Nakajimowi. A słabiej tym lepszym kierowcom typu: Button, obydwaj kierowcy Maclarena.. Fajnie jakby podczas wyścigu spadł deszcz. Myślę, że kierowcy bardziej taktyczni np. Kubica poradzą sobie lepiej niż kierowcy szybkościowi np. Hamilton.


avatar
m.o.n.i.k.a

18.10.2009 11:09

0

Tych 'artykułów' na wp.pl nie warto czytać, bo byle jaką plotkę biorą na poważnie. A co do wyścigu: Barrichello jest lekki więc będzie miał kilka kółek, żeby odskoczyć trochę reszcie, jak wypracuje odpowiednią przewagę i po pierwszym pit stopie będzie na prowadzeniu to ma szansę na wygraną. Raikkonen również jest lekki + ma kers + świetnie startuje = wyprzedzi Trullego może nawet Sutila. Alonso między dwoma Japończykami :D


avatar
MateuszF1

18.10.2009 11:11

0

Wyscig o 18 79.Donati16


avatar
MateuszF1

18.10.2009 11:12

0

a jakie jest zuzycie paliwa na okr?


avatar
loniaD

18.10.2009 11:16

0

Już się nie mogę doczekać startu,ba,całego wyścigu.Liczę na to,że Kubica mimo wszystko zdobędzie kilka punktów-nie zważając na poronione pomysły techników i tzw.inżynierów z bmw:/


avatar
torture

18.10.2009 11:23

0

Prawdę mówiąc, to nieważne który będzie Rubens, nieważne też który będzie Robert. Ważne, że zapowiada się bardzo ciekawe Grand Prix i na pewno będzie się dużo działo :) Kolejnej parady nie zniesę! ;P


avatar
dick777

18.10.2009 11:24

0

Dobrze jest czytać newsy z różnych źródeł, nawet tych uważanych za mniej wiarygodne. Akurat ten o słabnącym silniku Roberta ma sens.


avatar
grzes12

18.10.2009 11:33

0

Tak to tylko może być w BMW , ze bolid ustawiony na suchy tor lepiej jeżdzi po mokrym .... A może problem tkwi nie w ustawieniu bolidu tylko w złym doborze ciśnienia w oponach (tradycja BMW) na ostatnie kółka w kwalifikacjach ? 73 dick 777 żeby nie problemy z silnikami to Robert może stanąłby na podium podczas GP SPA , gdyż tam jechał czwarty wyścig na tym samym silniku narzekając na jego moc ... Do czego zmierzam - zamiast w odpowiednim czasie podjąć odpowiednią decyzję o założeniu 9 silnika i cofnięciu na starcie o 10 miejsc na starcie podczas jednego GP , BMW katuje silniki Roberta kosztem pozostałych GP co przekłada się póżniej na wyniki nie w jednym ale w większości wyścigach


avatar
Dr Prozac

18.10.2009 12:00

0

Tak myślałem ze wszyscy będą mieli mało paliwa. Obstawiałem Ze Nakajima i Alonso mają dużo - z Alonso sie nie sprawdziło ;) Haidfeld, Hamilton i Kovalainen mało obciążeni.. Z silnikiem to problem, im większy przebieg tym mniejsza moc. To oczywiste.. Na więcej niż jeden punkt nie ma co raczej liczyć, chyba ze będą dzwony.


avatar
pat35

18.10.2009 12:01

0

pogoda na dziś w Sao Paulo wg. Interii(od godz. 12 do 18) Wiatr: 9 km/h - SSE 22/23/27 °C 931 hPa Deszcz: 7.3 mm


avatar
arcizap1988

18.10.2009 12:03

0

Liuzzi powinien wystartować z pit lane ?


avatar
MadOnion78

18.10.2009 12:06

0

Z pierwszej 10 Kubica bedzie pierwszy tankowal


avatar
donati16

18.10.2009 12:06

0

zapowiada się bardzo emocjonujący wyścig!


avatar
Grapuś

18.10.2009 12:12

0

93. MadOnion78 --- Z pierwszej 10 pierwszy będzie tankował Rubens


avatar
Grapuś

18.10.2009 12:14

0

Ja bym chciał żeby warunki były przejściowe czyli żeby popadało troszkę i żeby przeształo a pod koniec wyścigu żeby znów trochę popadało


avatar
witek70

18.10.2009 12:15

0

Panowie, zawsze kierowca startujący z pozycji nr.1 ma uprzywilejowaną stronę toru, skoro Kubica rusza z pozycji 8, wszystko jasne. Było to wałkowane wielokrotnie na F1, widocznie jesteście nowi


avatar
donati16

18.10.2009 12:15

0

Teraz czytalem artykul ze start wyscigu bedzie na mokrej nawierzchni i przy pochmurnej pogodzie ale z uplywem czasu beda nadciagac z poludnia ciezkie chmury z intensywnym deszczem.


avatar
gucioF1

18.10.2009 12:17

0

Jeżeli będzie padać to "dzwony" są nieuniknione :) Liczę na dobry występ Roberta (poz. 5-8 jak najbardziej możliwa a może coś więcej ?) Przy dobrym starcie Robert powinien "łyknąć" Rosberg-a i Buemi-ego. Jeżeli Robert tak jeździ na ustawieniach "na sucho" to ciekawe jakby było gdyby miał "na mokro" :P pozdrawiam


avatar
Grapuś

18.10.2009 12:17

0

Co Ciekawe Robert miał najlepszą prędkość podczas Qual.


avatar
donati16

18.10.2009 12:18

0

jak ktoś nie wie to wyścig jest o godz 19


avatar
Grapuś

18.10.2009 12:20

0

101. donati16 ------ Wyścig jest o godz. 18


avatar
Grapuś

18.10.2009 12:21

0

Robert powinien na tym paliwie przejechać tak z 23 okr.


avatar
donati16

18.10.2009 12:22

0

czytalem teraz na projekf1 i na f1ultra że wyscig za 7h. nawet boro wczoraj mowil tak.


avatar
lipens

18.10.2009 12:22

0

Wypowiedź Roberta: "Ku mojemu zaskoczeniu, samochód był dość konkurencyjny gdy było mokro, a w jakiś sposób trudniejszy do jazdy, gdy było mniej wody" a w kwalifikacjach są juz ustawienia na wyscig więc wygląda to optymistycznie :))


avatar
Grapuś

18.10.2009 12:22

0

W programie piszę że o 18 ma być


avatar
Grapuś

18.10.2009 12:23

0

Możliwe że przesunęli start


avatar
donati16

18.10.2009 12:26

0

ciekawe czemu? moze dlatego ze Q tak dlugo trwaly albo pogoda.


avatar
Grapuś

18.10.2009 12:27

0

Raczej pogoda


avatar
gucioF1

18.10.2009 12:27

0

Wyścig jest o 18.00 naszego czasu i nic nie przesuwali.


avatar
Grapuś

18.10.2009 12:28

0

No właśnie a donati16 mówi że start ma być o 19


avatar
donati16

18.10.2009 12:29

0

najwazniejsze ze sie odbedzie. zobaczymy o ktorej bedzie wyscig.


avatar
Grapuś

18.10.2009 12:30

0

Ja wolałbym żeby był o 18


avatar
donati16

18.10.2009 12:30

0

ja tego nie wymyslilem tylko tak jest napisane w roznych zrodlach.


avatar
BudzikowY

18.10.2009 12:30

0

Od wczoraj na telegazecie Polsatu jest że się zacznie o 18. I tutaj na górze po prawej stronie jest napisane że o 18 ;D


avatar
Grapuś

18.10.2009 12:33

0

A wracając do Buttona to on będzie miał ciężkie zadanie musi wyprzedzić GRO ALG i KOB więc dosyć słabych kierowców ma do wyprzedzenia


avatar
mario547

18.10.2009 12:33

0

Pogoda dla Sao Paulo na 14:00 50% że bedzie tylko mrzyło. Będzie sucho bo nikt na taki deszczyk nie założy opon przejściowych


avatar
donati16

18.10.2009 12:33

0

nie sugeroj telegazeta


avatar
Grapuś

18.10.2009 12:33

0

Znając GRO to na stracie będzie dzwon


avatar
david9

18.10.2009 12:34

0

Akurat co do Kubicy to nie wygląda to zbyt dobrze. Z drugiej strony nie rozumem skoro bolid jak to sie mówi ustawiony na sucho to czemu na mniejszym deszczu i suchszym torze czasy zdecydowanie spadały? Jakoś nie wydaje mi się żeby dzisiaj opady były takie jak podczas Q1 a pozatym podczas całęgo wyścigu tor i tak bedzie zwiększał przyczepnośc i wysychał to tempo Kubicy może spadac.


avatar
Grapuś

18.10.2009 12:39

0

LOOL CZEMU ROBERT NA ONECIE JEST 5 NA STARCIE :)


avatar
donati16

18.10.2009 12:43

0

heh. jak ktos chce wiedziec jaka bedzie pogoda w sao paulo zapraszam na strone accuweather.com i tam wpiszcie sao paulo brazil


avatar
donati16

18.10.2009 12:44

0

moim zdaniem najlepsza strona o prognozie pogody


avatar
donati16

18.10.2009 12:45

0

zapowiadają deszcz(4mm) i burze na godz 14


avatar
mario547

18.10.2009 12:47

0

Sorry 50% szans na przelotne deszcze


avatar
Grapuś

18.10.2009 12:47

0

Tylko żeby nie odwołali wyścigu


avatar
krystianxp

18.10.2009 12:48

0

rubens dzis wygra i w ostatnim wyscigu zapewni sobie mistrza


avatar
BudzikowY

18.10.2009 12:48

0

121.Grapuś-tam jest ustwaione według ilości paliwa a nie miejsc na starcie ;D


avatar
Grapuś

18.10.2009 12:49

0

128. BudzikowY ----- aa no tak mój błąd


avatar
donati16

18.10.2009 12:54

0

mario547 skąd wiesz że 50%? gdzie takie info zgarnoles?


avatar
Grapuś

18.10.2009 12:55

0

a na meteogroup.pl pisze że 35% szans na deszcz


avatar
sebekorzel

18.10.2009 12:59

0

widać było wczoraj kto z brawnów miał ustawienia na deszcz a kto na suchy torm Rubbens jechał jak po sznurku a Button walczył cały czas z bolidem... oby Rubcio się nie przeliczył


avatar
mario547

18.10.2009 13:00

0

130. donati16 już daje linka http://uk. weather .com /weather/today-Sao-Paulo-BRXX0232


avatar
Budyn_F1

18.10.2009 13:01

0

Kubica dosc lekki bedzie dobrze.


avatar
donati16

18.10.2009 13:11

0

no zobaczymy co z ta pogoda


avatar
TOMEKBELGIA

18.10.2009 13:11

0

Wyscig jest o godzinie 18.00. W Brazylii dzis w nocy byla zmiana czasu, dlatego kwalifikacje i wyscig sa w Brazylii o 14.00, a u nas o 19.00 i 18.00. Pozdrawiam


avatar
biter1

18.10.2009 13:15

0

sprawdzałem przed chwilą kamery z systemu monitoringu ruchu w Sao Paolo. są dostępne dla każdego w necie. I pogoda jest taka że południe i centrum Sao paolo suche i nawet słoneczne a im dalej na północ tym ciemniej. Na samych krańcach północno-wschodnich jest ulewa - ale tam są góry. Nie wiem gdzie tor leży/


avatar
Dr Prozac

18.10.2009 13:16

0

Ludzie, wejdźcie sobie na oficjalna stronę i tam sprawdźcie godzinę rozpoczęcia wyścigu..


avatar
Starh

18.10.2009 13:21

0

Według mnie bd padać:) Tylko nie wiadomo, w którym momencie wyścigu;) Wyścig rozpocznie się o 18 polskiego czasu;) Na oficjalnej stronie możecie prze konwertować tamtejszy czas na swój i pisze jak wół!


avatar
biter1

18.10.2009 13:28

0

Można też sprawdzić w Telegazecie, tam też jest jak wół :)


avatar
donati16

18.10.2009 13:33

0

jeszcze deszczyk i gitara.


avatar
donati16

18.10.2009 13:34

0

tor leży na płn-wsch miasta


avatar
donati16

18.10.2009 13:35

0

sorki płn-zach :D


avatar
maniek_88

18.10.2009 13:43

0

Jak dla mnie, w BMW liczą na deszcz, i częste neutralizacje żeby przy okazji SC tankować raczej...


avatar
Szymon_max

18.10.2009 14:04

0

Będzie deszcz


avatar
gryfon_1217

18.10.2009 14:08

0

dla mnie tez BMW-u liczy na deszcz, potwierdzeniem tego jest mala ilosc paliwa u HEI choc u niego moga jeszcze zmienic w razie zmiany warunkow pogodowych


avatar
torture

18.10.2009 14:09

0

Tor Interlagos, jak nazwa sugeruje, leży między jeziorami, a więc południe Sao Paulo, bliżej morza. Nie wiem jak to się ma do pogody w tym miejscu, ale i tak mam nadzieję, że będzie ciekawie :)


avatar
Raven89

18.10.2009 14:19

0

Myślę,że bedzie jednak padać.Obstawiam,że bedzię to tak jak rok temu w końcówce wyścigu.Co do Roberta - jeśli silnik wytrzyma to powinno być nieźle.Liczę po cichu na 5 miejsce na sucho,a jeśli będzie deszcz to marzę o podium ;)


avatar
Raven89

18.10.2009 14:20

0

Co do zwycięzcy to myślę,że jednak będzie to Rubens - facet jeździ z niezwykłą determinacją.Trzymam za niego kciuki.


avatar
niza

18.10.2009 14:28

0

Jeżeli wierzyć P.Borowczykowi to tor leży na południu miasta, tak wczoraj coś tam gadał podczas czerwonej flagi w Q


avatar
donati16

18.10.2009 14:47

0

teraz słońce wyszło nad torem


avatar
verq

18.10.2009 15:32

0

Barichello ma duze szanse na tytuł w tym roku.........bardzo mu tego życzę.......


avatar
karolf1

18.10.2009 15:48

0

A ja w środę typowałem że vettel wygra :( Oczywiście życze wygranej barichello i oby jenson się rozbił


avatar
dziarmol@biss

18.10.2009 15:53

0

153. karolf1 - Co Ty wypisujesz?? życzysz Buttonowi wypadku ??? To nie gra pod tytułem >>GTA vise city<< odstaw od nosa te proszki w F1 jeżdżą żywi ludzie czyiś mężowie bracia dzieci ojcowie... ;-((


avatar
Diabelsky_74

18.10.2009 16:02

0

154. w 100% popieram, co niektórzy chyba nie mają na tyle dużo wyobraźni, aby uświadomić sobie czym może się skończyć kraksa na torze F1, nawet najmniej lubianemu zawodnikowi nie można tego życzyć, trochę kultury.


avatar
rafekf1

18.10.2009 16:06

0

153. @karolf1 .... Sam najlepiej się rozbij waląc banią w ścianę ..... a wystarczyło napisać " ... oby Jenson nie zdobył punktow"


avatar
mpstir

18.10.2009 16:13

0

Wyścig jest o 18.00 czasu polskiego, czyli o 14.00 czasu miejscowego. Jak ktoś nie wierzy, to niech wejdzie na oficjalną stronę F1 tam jest odliczanie do wyścigu.


avatar
karolf1

18.10.2009 16:16

0

Szanuje wasze zdania lecz napisałem żeby się rozbił w sensie kraksy na torze. To by było bardzo widowiskowe a nie samobójczego zamachu jadąc przy 200 km/h walnąc w ściane. Znam się na f1 i wiem co to znaczy wypadek


avatar
Grapuś

18.10.2009 16:21

0

NO TO ŁADNIE TERAZ W SAO PAULO ŚWIECI SŁOŃCE


avatar
mario547

18.10.2009 16:27

0

Nadal 50% szans na przelotny deszcz. Teraz jest pochmurno z przejaśnieniami 24 c wiatrNW 3km/h


avatar
Grapuś

18.10.2009 16:29

0

Lepiej żeby na początku było sucho czy mokro ?


avatar
redux

18.10.2009 16:31

0

158. karolf1 - Znasz się? Każdy wypadek, kraksa, karambol są potencjalnie niebezpieczne. Wystarczy, że coś się urwie i pokrzywdzonym może być Jenson, każdy z kierowców w pobliżu jego bolidu, obsługa toru, widzowie. Przypomnij sobie co spotkało Massę, przypomnij sobie co spotkało Henry Surteesa żeby posłużyć się tylko najświeższymi przykładami. Widowiskowe? Sam jesteś widowiskowy.


avatar
mario547

18.10.2009 16:33

0

161. Grapuś. Moim zdaniem najlepiej jakby tuż przed pit stopem Kubicy pogoda nagle się zmieniła. Najlepiej z suchej na mokrą


avatar
mario547

18.10.2009 16:34

0

SC zaraz po stopie KUB też byłby korzystny


avatar
Grapuś

18.10.2009 16:34

0

163. mario547 ---- Też tak sądzę :)


avatar
rafekf1

18.10.2009 16:34

0

Marzy mi się taki wyścig, w którym zespoły będą zmuszone do częstych zmian strategi i lawirowania z doborem opon. Najlepiej żeby w ruch poszły deszczówki, pośrednie i slicki (w dowolnej kolejności) ;) Wiem wiem, trochę się rozpędziłem, raczej mało realny scenariusz ale ostatnio za dużo tych procesji do mety.


avatar
karolf1

18.10.2009 16:35

0

w przypadku massy to było coś odmiennego sprężyna przecież która oderwała się od bolidu barichello leciała z bardzo dużą prędkością prosto na masse, i stracił przytomnośc ,uderzył z prędkościa ponad 200 km/h w bandę. To był akurat poważny wypadek a ja mówię o kraksach. Wiesz co to jest?? Bo cały czas mówisz mi o wypadkach


avatar
karolf1

18.10.2009 16:36

0

ta wiadomość do nr 162 oczywiście


avatar
mario547

18.10.2009 16:37

0

Chciałbym aby Robert zdobył punkty ale nie kosztem zdrowia czy życia innych. Nie chciałbym też żeby nasz rodak stanął na podium dzięki szczęściu bo wówczas wszyscy będą mu wypominać jak Kanadę. Heidfeld do dzisiaj mu wypomina że dzięku niemu Robert wygrał. Przepuściłem go dla dobra zespołu mówił Heidfeld


avatar
karolf1

18.10.2009 16:39

0

169 Heidfel według mnie jest bardzo zazdrosny o kubicę i cały czas szuka jakiś wymuwek


avatar
Grapuś

18.10.2009 16:40

0

Sao Paulo: Słonecznie temp. 22 C


avatar
mario547

18.10.2009 16:40

0

Wypadek to zdarzenie w wyniku którego są osoby ranne lub zabite. Kiedy ranne jest auto to mamy do czynienia z kolizją.


avatar
Starh

18.10.2009 16:44

0

Ja bym wolał mokry początek...potem przejaśnienia i znowu pod koniec mokro;D


avatar
redux

18.10.2009 16:44

0

168. karolf1 - czego nie rozumiesz w twierdzeniu, że każda kraksa może się źle skończyć? Myślisz, że na jakiej prędkości Button zaliczy kraksę? Spacerowej? Stać się może wszystko a ty sobie kraksy życzysz bo widowiskowa?


avatar
leo_

18.10.2009 16:45

0

wyścig o 14 tamtego czasu . U nas 18. Widać tam nastapiła zmiana czasu, bo wczoraj różnica między czasem brazylijskim a polskim była 5 godz, dziś 4 godz. zjazdy po pierwszym stincie: Bar (19), Weber (22), Sutil (22), Tru (23), Raik (20), Buem (23), Ros (22), Kub (22), Nakaj (26), Alon (20), Kobay (29), Alguer (29), Gross (32), Button (30), Liuz (33), Vet (35), Koval (22). Hamil (24), Heidf (19), Fis (35).


avatar
mario547

18.10.2009 16:45

0

Nadal przewaga chmur. Słońce leniwie wychodzi od czasu do czasu zza chmur. Temperatura wzrosła do 25 c spadła wilgotnośc 65% ruszył się wiaterek 5 km/h. Na 14 dalej prognozują 50% showers i 22c


avatar
karolf1

18.10.2009 16:45

0

172 Mario przestańmy się kłócić bo to nie ma sensu.


avatar
Grapuś

18.10.2009 16:47

0

Aż pięciu kierowców zjedzie na tym samy okr. : WEB, SUT, ROS, KUB i KOV możliwe że też na tym samym okr zjedzie : TRU, BUE, HAM


avatar
Lipton

18.10.2009 16:50

0

Chcecie znać dokładną pogodę na torze to wejdźcie na Wunderground, wpiszcie w wyszukiwarce Sao Paolo potem ulicę Av. Interlagos, a tor sami rozpoznacie na mapce ;) Potem szukacie najbliższej stacji meteorologicznej i po sprawie.


avatar
Dommv

18.10.2009 16:51

0

Co tu dużo pisać chce żeby rubi wygrał a jeżeli chodzi o roberta to jak będzie miał dużo szczęścia to kto wie w innym przypatku niech pilnuje tego jednego punktu bo na nic innego go nie stać teraz daje w tym sezonie ciała choć wiadomo mam zły samochód ale były takie momenty że mógł coś zdobyć i wtedy dawał ciała lub jego zespół począwszy od australi gdzie mógł vetela wyprzedzić gdzie indziej a potem dopaść buttona


avatar
Grapuś

18.10.2009 16:56

0

Ahhhhh jeszcze 1h 5 min do wyścigu


avatar
karolf1

18.10.2009 17:00

0

wielkie oczekiwanie- Najbradziej mnie właśnie denerwuje to oczekiwania na wyścig ;)


avatar
Grapuś

18.10.2009 17:00

0

Mnie też


avatar
gucioF1

18.10.2009 17:28

0

Jak narazie ładna pogoda i nawet słońce świeci :)


avatar
mario547

18.10.2009 17:33

0

Pogoda bez zmian tylko wiatr zwiększył prędkość do 10 km/h i zmienił kierunek z północno-zachodniego na zachodni


avatar
tomako

18.10.2009 17:35

0

153 kartofel ..Tak sobie myślę ze nie pomyślałeś do końca co piszesz .. Pamiętam jak wszyscy zamarliśmy jak Kubica miał wypadek w Montrealu. I żadne wykręty Ci nie pomogą .. I co .. Jensonowi tego życzysz ??


avatar
Starh

18.10.2009 17:44

0

186. tomako Wtedy to nawet Niemieccy inżynierowie zamarli...ale no widać taka natura Polaka...


avatar
mario547

18.10.2009 17:47

0

186. Starh. Polacy to taki naród że modlą się aby sąsiadowi zdechał krowa a nie modlą się żeby więcej bydła mieć od sąsiada


avatar
gryfon_1217

18.10.2009 17:48

0

Bedzie 5 kubicy:) tak bedzie!!:)


avatar
Diabelsky_74

18.10.2009 18:07

0

czy ktos widział kiedys bardziej dramatyczne 1 kółko ????? :D


avatar
karolf1

18.10.2009 19:01

0

kubica 2 :)!!!! Nie chce nic zapeszać


avatar
tomako

18.10.2009 19:11

0

bedzie 2 .. chyba ze silnik padnie ..


avatar
karolf1

18.10.2009 19:33

0

192 tomako lepiej to odpukaj. Oby tak nie było.POZDRAWIAM


avatar
karolf1

18.10.2009 19:48

0

JENSON MISTRZEM YYuuhhhhhhhu


avatar
kierowca

18.10.2009 22:11

0

dzisiaj jestemq wa szczesliwy, nawet przodujaca niemiecka mysl techniczna nie potrafila zepsc wyscigu robertowi. 7,2 sek to o 1 sek za długo ale ... niech im bedzie..... quick nick dzis klase za to pokazał, niech siepnie wywiad ile to punktow zdobyl w ty sezonie !!!!


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu