WIADOMOŚCI

McLaren powtórzył wynik sprzed tygodnia
McLaren powtórzył wynik sprzed tygodnia
Sesja kwalifikacyjna przed GP Malezji być może nie była tak ekscytująca jak ta sprzed tygodnia, jednak z pewnością mogła się podobać wszystkim fanom. Zespół McLaren powtórzył wyniki z Melbourne, blokując pierwszy rząd także na Sepang.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Po pierwszych przejazdach w Q3 najszybszy był kierowca McLarena-Lewis Hamilton, który wyprzedził Michaela Schumachera i Jensona Buttona.

Z drugiego przejazdu w Q3 zrezygnowali obaj kierowcy Mercedesa. Podczas decydującego o kolejności na starcie GP Malezji przejazdu, żadnemu kierowcy nie udało się poprawić czasu Hamiltona. Swój wynik poprawił za to Jenson Button, który podobnie jak tydzień temu w Melbourne uzupełni pierwszy rząd obok Lewisa Hamiltona.

Z drugiego rzędu do GP Malezji ruszą Michael Schumacher i Mark Webber. Kimi Raikkonen w dzisiejszych kwalifikacjach wywalczył 5 miejsce, uzyskując dokładnie taki sam wynik jak Mark Webber (o kolejności w takiej sytuacji decyduje czas uzyskania wyniku- im wcześniej tym lepiej), jednak biorąc pod uwagę karę za wymianę skrzyni biegów, jutro ruszy do wyścigu dopiero z 10 pola.

Za Finem czasówkę zakończył Sebastian Vettel, który obrał inną strategię na wyścig, ustanawiając swój czas na twardych oponach. Niemiec wyprzedził Romaina Grosjean i Nico Rosberga. Czołowa dziesiątkę w uzupełnili Fernando Alonso oraz Sergio Perez.

Po pierwszej części sesji kwalifikacyjnej z walki o pole position odpadli standardowo kierowcy najnowszych ekip, wśród których najszybsi byli kierowcy Caterhama oraz Jean-Eric Vergne. Debiutujący w tym roku za kierownicą Toro Rosso Francuz, po swoich przejazdach w Q1 nie był zadowolony z popełnionych błędów.

O ile Felipe Massa uratował się przed odpadnięciem z czasówki w Q1 po tym jak skorzystał ze średniej mieszanki opon, w drugiej musiał uznać wyższość rywali. Massa zakończył kwalifikacje z 12 czasem.

Wyniki

# Kierowca Czas Liczba okrążeń
1

Lewis Hamilton

McLaren

1:36.219
2

Jenson Button

McLaren

1:36.368
3

Ralf Schumacher

1:36.391
4

Mark Webber

Red Bull

1:36.461
5

Kimi Raikkonen

Team Lotus

1:36.461
6

Sebastian Vettel

Red Bull

1:36.634
7

Romain Grosjean

Team Lotus

1:36.658
8

Nico Rosberg

Mercedes

1:36.664
9

Fernando Alonso

Ferrari

1:37.566
10

Sergio Perez

BMW Sauber

1:37.698
11

Pastor Maldonado

Williams

1:37.589
12

Felipe Massa

Ferrari

1:37.731
13

Bruno Senna

Williams

1:37.841
14

Paul di Resta

Force India

1:37.877
15

Daniel Ricciardo

1:37.883
16

Nico Hulkenberg

Force India

1:37.890
17

Kamui Kobayashi

BMW Sauber

1:38.069
19

Heikki Kovalainen

Caterham

1:39.306
20

Witalij Pietrow

Caterham

1:39.567
21

Timo Glock

Marussia

1:40.903
22

Charles Pic

Marussia

1:41.250
23

Pedro de la Rosa

HRT F1

1:42.914
24

Narain Karthikeyan

HRT F1

1:43.655

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

189 KOMENTARZY
avatar
Święty

24.03.2012 10:05

0

Można powiedzieć, że wszystko wróciło do normy. W czołowej 10 mamy 6 mistrzów świata no i do tego standard w postaci Rosberga, Webbera i drugiego kierowcy Lotusa. W ogóle bolid Lotusa jest bardzo dobry, aż żal, że Roberta nie ma... No i Sergio do tego jako uzupełniacz miejsca po płaczku Masie. Widać dominację Maklarena. No i cytat dnia Andrzeja: "Good boy to dobre określenie dla 5letniego dziecka, które buduje piramidę z klocków Lego, a nie dla kierowcy F1" ;)


avatar
damiansport5

24.03.2012 10:06

0

Pięknie MIchael, myśle że pogodzi jutro oba Mclareny na starcie, to wielka klasa.


avatar
jack22

24.03.2012 10:07

0

Kubica w Lotusie spokojnie by miał PP. No nic, zobaczymy co pokaże w sierpniu, w Ferrari.


avatar
Xellos

24.03.2012 10:07

0

Vettel coś tam kombinuje, ale i tak stawiam na Buttona w wyścigu, mam też nadzieje, że Schumacher pokaże klasę, na Hamiltona nie liczę bo co chwilę blokuje koła...przejedzie parę kółek mega szybkich i opony się skończą. Aha RAI jak skończy na P4 będzie super wynik i dobry prorok na przyszłość, na więcej nie liczę, bo dopiero co wrócił i jeszcze nie ta forma.


avatar
agnesia96

24.03.2012 10:08

0

No i pięknie ;) oby Lewis jutro wykorzystał start z pierwszego pola i razem z Jensonem "wykręcił" dublet. Ciekawi mnie jak RBR pojedzie w wyścigu...


avatar
Moustier

24.03.2012 10:09

0

Jakoś nie wydaje mi się, aby Schumacher jutro powalczył od podium.


avatar
masmisbl

24.03.2012 10:10

0

Dlaczego Webber mają ten sam czas co Raikkonen był wyżej ?


avatar
Moustier

24.03.2012 10:10

0

o podium *


avatar
TheExpendable95

24.03.2012 10:10

0

To będzie wyścig Schumiego, zobaczycie :)


avatar
norbertinho

24.03.2012 10:10

0

Kimi świetnie 0,24 sek stary do HAM. VET na twardych oponach pojechał fantastyczne okrążenie, pojedzie na jeden pitstop ?? Mercedes ? szybki bolid, ale brak kierowcy pokroju Hamlitona czy Alonso. Schumacher daje z siebie 100%, a Rosberg popełnia błędy, blokuje koła co potwierdza, ze to nie jest kierowca z czołówki, raczej ciułacz punktów. Grosjean niewiele wolniej od Kimiego. Troche szkoda, że Kimi musi walczyć z bolidem w środku zakrętów. BTW. Przysłuchaliście się może silnikowi Toro Rosso przy hamowaniach ?? Brzmi podobnie do Red Bulla


avatar
SilverX

24.03.2012 10:10

0

Moje obawy co do McLarena się potwierdziły, Rosberg standardowo za dużo błędów.


avatar
norbertinho

24.03.2012 10:11

0

masmisbl: bo WEB wykręcił go wcześniej o pare sekund


avatar
a1alex

24.03.2012 10:11

0

Dla mnie cytat dnia to; I znowu nie mówimy o Vettelu. Bo nie ma o czym. Może się okazać, że jutro trzeba to będzie odszczekać Pnie Borowczyk. Cieszy miejsce MSC i dublet MCL, który został wywalczony po bardzo emocjonujących kwalifikacjach. Go! Go! Lewis!


avatar
belzebub

24.03.2012 10:11

0

Schumi w pierwszej trójce, jak długo na to czekałem, mam nadzieję że jutro to powtórzy. Maclareny bez niespodzianki, mocne Lotusy, myślę że miedzy nimi, a RBR będzie walka, Paluszek za Webberem. ALO dopiero 9-ty, ciekawie jutro będzie na pewno.


avatar
navajo0755

24.03.2012 10:13

0

A miszcz kwalifikacji z ubieglego roku bez dmuchanego dyfuzora cienko. Bolid nie przyklejony to juz inna para kaloszy


avatar
rafekf1

24.03.2012 10:13

0

Czyli MaClareny znowu będą dyktować tempo w wyścigu. Mają nie tylko szybkie auto na pojedynczym kółku ale i szybkie w wyścigu. Mercedesy raczej jutro będą odstawać i tu liczę na Lotusy. Szkoda Kimiego ale mam nadzieje, że odrobi a Romek uniknie kłopotów na dystansie i dowiezie solidne punkty. Zupełnie nie mam pojęcia jak spiszą się niedziele Redbulle i Ferdek Alonso. Zapowiada się ciekawy wyścig :)


avatar
mssie

24.03.2012 10:15

0

Polsat przerwał transmisje jak Perez czy Maldonado jechali okrążenie, żeby się zakwalifikować, nie ma to jak dobra relacja. A w studiu Zientarski wybitny spec od F1 aż pożal się Boże. Co nie zmienia faktu że bardzo mnie cieszy postawa McLarena, myślę, że tym razem Lewis nie da się Buttonowi nauczony doświadczeniem, a strategia Vettela nic mu nie da bo może pojedize dłużej na tych oponach, ale za to wolniej i praktycznie wyjdzie na to samo, tonący brzytwy się już chwyta, a warto zwrócić uwagę na to, że Webber we wszystkich częsciach był szybszy od Vettela, a to on był uważany za tego 'gorszego' kierowcę RB. "Majkel" Schumacher straci na starcie, Mercedes w kwalifikacjach tylko dobrze się spisuje jak w Australii.


avatar
frog

24.03.2012 10:16

0

@1.Święty Andrzej nie mówił o dziecku, tylko o młodym dżentelmenie :P


avatar
mssie

24.03.2012 10:16

0

10. jeden pitstop na najdłuższy wyścig a do tego w Malezji gdzie opony się niszcza to chyba troche przesada :)


avatar
Moustier

24.03.2012 10:17

0

Ten sezon jakiś taki bardziej emocjonujący. Ażeby McLaren nie zniszczył tego sezonu swoją formą. ; )


avatar
Święty

24.03.2012 10:18

0

18. mozliwe:P nie zapamietalem dokladnie:P


avatar
kamikadze07

24.03.2012 10:19

0

Super wyrównane kwalifikacje:-) tylko jak typować?:-)


avatar
greg32

24.03.2012 10:22

0

Dwa błędy w pierwszym przejeździe Raikonena w Q3 trochę szkoda, mogło być lepiej. Lotus jest mocny, szkoda tej skrzyni, Kimi byłby na podium a tak walka o 4-5 realna. Jutro Button lub taktyka RB wygra.


avatar
rokosowski

24.03.2012 10:22

0

@10 taa pojedzie na 0 pit stopów


avatar
subaru555wrc

24.03.2012 10:22

0

10# jeden pitstop w malezji? przy tej temperaturze? minimum trzy beda a strzelal bym w cztery u niektorych . Fajne kwalifikacje:-) do konca sie dzialo. Brawa dla obu kierowcow McLarena choc Ham chyba dlugo na tych gumach nie posmiga wiec mysle ze But wygra. Mam nadzieje na dobry wyscig i podjum najwiekszego w stawce mistrza Sch. Dobrze byloby zobaczyc go znow na podium. Ferrari? coz,zawsze im kibicowalem od nastu lat i dalej bede. Mam nadzieje ze Alo dobre zdobedzie punkty w wyscigu.


avatar
belzebub

24.03.2012 10:23

0

widok Schumiego na konferencji prasowej - bezcenny :-)


avatar
david9

24.03.2012 10:25

0

W końcu mamy ciekawe kwalifikacje, dawno nie było tak wielu kierowców tak blisko. Z pierwszej 8 w zasadzie każdy mógł być na PP. Świetny McLaren, super Schumacher oby tylko tempo wy wyścigu było lepsze niż tydzień temu to może być walka o podium z RedBullami. Znowu kiepsko Rosberg. W kluczowych momentach jakim jest jedyne okrążenie w Q3 traci głowę i popełnia błędy. No i Lotus, który stworzył naprawdę super szybką maszynę. Massa trochę lepiej niż przed tygodniem. Za to strata Alonso do Rosberga prawie sekunda. Ciekawe kiedy i jak oni to odrobią przecież reszta ekip w miejscu nie będzie stała i czekała. Tak czy siak póki co Ferrari się nie liczy. Fatalnie też ForceIndia.


avatar
SLU

24.03.2012 10:27

0

Grosjean to kierowca pokroju pietrowa Raikonen nawet jak niemiał przerwy jezdził słabo masa go objerzdzał do tego przerwa, z lotusa było by do wycisniecia jeszcze z pół sekundy znowu lotus najszybszy a kdzie kubica? do ferrari? tego wolnego teamu z najszybszego teamu do sredniego??


avatar
marekko

24.03.2012 10:28

0

Myślę że powinien być dublet McLarena trzeci mógłby być Kimi albo Webber w Schumachera nie wierzę bo to leciwy gość,widać że wraz z autem skończył się też geniusz Vettela.


avatar
mateoke

24.03.2012 10:35

0

Marekko leciwy to możesz być Ty.


avatar
Pietrek721

24.03.2012 10:36

0

Teraz widać, jak dużo Vettel zawdzięczał swojemu autu sprzed roku... Brawo Lotus:)


avatar
Kukiss

24.03.2012 10:36

0

Dlaczego RAI niżej od WEB skoro ten sam czas?


avatar
chondro

24.03.2012 10:37

0

N. Karthikeyan nie osiągnął 107% ale z moich obliczeń wynika że P. de la Rosa jednak pojedzie w wyścigu. Z moich obliczeń wynika, że 107% wyniosło dzisiaj 1,42:948


avatar
subaru555wrc

24.03.2012 10:38

0

32# Liczy sie kolejnosc w jakiej zostalo wykonane. Web byl 1szy wiedz jest przed Rai (niestety)


avatar
adamus0015

24.03.2012 10:40

0

Ale dobrze wytypowałem, ale wyścig to nie kwalifikację :(


avatar
david9

24.03.2012 10:40

0

29. marekko Może i leciwy ale podobno dobrego Rosberga jak na razie zamiata pod dywan. Widać, że nowy bolid lepiej mu służy, a i forma jakby po powrocie coraz bardziej wraca.


avatar
Jahar

24.03.2012 10:45

0

Patrzę na czas Vettela i muszę powiedzieć, że jest znakomity. Być może z tym czasem na oponach z bardziej miękkiej mieszanki jego samochód był w stanie walczyć o pierwsze miejsce. Nie zdziwie się jakby pod koniec wyścigu znów znalazł się przed Hamiltonem bo w jego zwycięstwo po dzisiejszych kwalifikacjach nie wierzę. Hamilton miał dzisiaj bardzo dużo błędów co na pełnym dystansie na pewno się nie zmieni.


avatar
saint77

24.03.2012 10:47

0

7. masmisbl bo Webber ustanowił ten czas pierwszy a Kimi wyrównał.


avatar
Tilion

24.03.2012 10:48

0

@ 33. Liczy się w stosunku do czasów w Q1. Mnie dalej zadziwia Pastor, który jednak jest sporo szybszy od Senny (liczyłem, że przewaga Pastora będzie mniejsza, że Bruno jest nędzny to było wiadome, ale Pastor albo sie nauczył jeździć, albo jest zwyczajnie niedoceniany, przynajmniej przeze mnie). Zawodzi FI, liczyłem na ich lepszy start w sezonie, oraz rozczarowuje... Kobayashi - liczyłem, że jednak będzie jeździł przynajmniej podobnie jak Perez (i kto tu jest pay - driverem?!), a tu znów lanie od Sergio... Kimi się przebije. Ale stawka jest bardzo wyrównana, trudno o pewne typy. I czemu RBR wypuściło Vettela na twardych? Przecież to praktycznie wyklucza przez nich spodziewanie się deszczu. Albo są tak precyzyjni, że wiedzą, kiedy zacznie padać ;)


avatar
wolf77

24.03.2012 10:48

0

Co mnie cieszy to to, że 8 zmieściła się w 0,4 sekundy :) I prognoza na jutro , 60 % szans na deszcz :)


avatar
mssie

24.03.2012 10:48

0

37. we wcześniejszych cżęsciach kwalifikacji mial dużo gorsze od Hamiltona, może RB8 lepiej się spisuje na twardszych oponach.


avatar
subaru555wrc

24.03.2012 10:49

0

37# Jakby babcia miala wasy... wiedzialem ze ktos napisze ze jakby jechal na miekkich to... gdyby byl w stanie i wierzyl ze moze walczyc o P1 to by wyjechal na miekkich !


avatar
xdomino996

24.03.2012 10:49

0

33. chondro Patrzy się na najlepszy czas z Q1


avatar
saint77

24.03.2012 10:50

0

A dla mnie bezcenny widok t o nadmuchana buzia dzieciaka na pitline, po zakończeniu Q. Ale fakt, że ma twardsze opony. Mimo to na McL im brakuje sporo. Może jutro faktycznie ulewa pomoże Vettelowi...


avatar
mssie

24.03.2012 10:51

0

44. załóżmy że będzie mokro od początku wyścigu - wszyscy zmieniaja opony = strategia Vettela leży i kwiczy


avatar
RoyalFlesh F1

24.03.2012 10:52

0

37. Jahar To sie raczej nie opłaci. A jak spadnie deszcz??? Zresztą nie mamy pojecia jak się zużywają opony, a po GP Australii wiadomo juz ze nie ma takiej różnicy ja rok temu miedzy ogumieniem.


avatar
Jahar

24.03.2012 10:53

0

@41. Wcześniejsze części Q nie są wyznacznikiem. Ostatnia seria się liczy. Vettel wystartuje z 5 pozycji mając przed sobą Webera który zawali i Mercedesa. W ciemno obstawiam miejsce palucha na podium patrząc jak jego samochód zużywa opony.


avatar
kojack

24.03.2012 10:55

0

Liczę, że Schumi wystartuje atomowo i łyknie oba maki. Ale na dystansie wyścigu jakoś go nie widzę. Merc nie ma zbyt dobrego tempa wyścigowego. Mimo wszystko spowoduje to lekki zator i stawka się mocno wyrówna. Czyli można liczyć na fajną walkę o pozycje.


avatar
RoyalFlesh F1

24.03.2012 10:55

0

W sumie to jest jakiś akt desperacji, nie wydaje mi się żeby Vettel czuł się komfortowo. Wiadomo ma 2 tytuły mistrzowskie, ale po 2,5 roku posiadania znokomitego bolidu teraz musi jeździć średniakiem z czołówki.


avatar
mssie

24.03.2012 10:57

0

47. mówie porównując czasy, zresztą nie tylko z wyścigu ale też z treningów kiedy to jeździli na twardych i miękkich.


avatar
saint77

24.03.2012 10:57

0

45. mssie tak, ale strategia to jedno a ustawienia to drugie. Vettela nie lubię ale powiedzmy sobie szczerz, takie cienki to on nie jest, żeby tak odstawać od reszty. Więc może w telewizowni mieli rację, że Vettel ma auto na mokry tor ustawione.


avatar
RoyalFlesh F1

24.03.2012 10:59

0

47. Jahar Co ty tak w ciemno obstawiasz dobry start??? W Australii to okurat miał przeciętny, wyprzedził kolege z zespołu, co nie dziwi i sam został ograny.


avatar
Jahar

24.03.2012 10:59

0

@46. Moim zdaniem się opłaci jeśli spojrzeć na pozycję startową Vettela. Deszcz może być jak i może go nie być więc dlaczego mieliby nie ryzykować? Dzisiaj np nie padało a co do zużycia opon to założe się, że Shumacher straci swoją pozycję na rzecz red bull tak samo stanie się z Hamiltonem jeśli nie odjedzie reszcie. Poza tym startujesz na twardych a potem już możesz korzystać tylko z miękkich a one są szybsze bo muszą takie być.


avatar
sly1234

24.03.2012 11:00

0

borowa juz wytypował . wygra RAI - UNO :)


avatar
F one fan

24.03.2012 11:02

0

Mylisz się trochę (37) Hamilton ma za sobą Button więc chyba mniej stresującego kierowce niż Vettela więc będzie jechał na pewno odrobinę spokojniej ( o ile Hammi go nie wyprzedzi na starcie ) , co do trzeciego miejsca Sumi w wyścigu będzie spadał w duł ze względu triki które stosują w kwalifikacjach , a na wyścig jadą bez słynnego f-duct więc M.Webber i S.Vettel go objadą smutne ale prawdziwe . K.Raikkonenowi też nie uda się dojechać na 5 pozycji ( za mało jeszcze obycia z tegorocznym bolidem ) chociaż trzymam kciuki za tych starszych kierowców :)


avatar
wist13

24.03.2012 11:02

0

Wyscig bedzie suchy.


avatar
Jahar

24.03.2012 11:05

0

@52. Obstawiam dobry start bo nie wydaje mi się by przy takiej krótkiej prostej na tyle liczyła się prędkość przy dohamowaniu. Nie lubię Vettela za jego zachowanie ale kierowca jest dobrym a na pewno lepszym od Webera alba Romana


avatar
Karola44-81

24.03.2012 11:05

0

Witam szanowne grono. Obserwuję ten portal ok kilku tygodni i z ciekawością czytam wszelkie informacje, oraz wasze komentarze. Pragnę się przywitać: CZEŚĆ!. Mam na imię Karol. Lubię F1, trochę się nią interesuję, ale ręki za ten sport uciąć bym sobie nie dał. Do rzeczy. Kwalifikacje dzisiejsze były z mojego punktu widzenia rewelacyjne. Maclaren wykonał robotę tak jak się spodziewałem. Cieszę się z postawy Mercedesa. Lotus wygląda rewelacyjnie, pomimo wszelkich problemów w padoku, oraz ze wspomaganiem układu kierowniczego w bolidzie Kimiego- z taką łatwością obaj kierowcy się zakwalifikowali. Jednak obserwując to wszystko obstawiam "pudło w kolejności: Button, Schumacher , Vettel. Ciężkie warunki atmosferyczne bedą zmorą dla kierowców i samochodów. Połowa nie dotrze do mety. Trzeba pamiętać, że to najdłuższy wyścig. Nawet bez deszczu karty bedzie rozdawał samochód bezpieczeństwa. Choćby popatrzeć na ciągłe problemy i flatspotami na dohamowaniach po bardzo szybkich prostych. Button stałe tempo , które dowiezie go na P1. Schumacher to twardy gość i na pewno nie odpuści, do tego silnik obecnie chyba najlepszy. Vettel natomiast taktyką przebije się na podium. Jeżeli spadnie deszcz to właśnie tych trzech kierowców ma najlepsze moim zdaniem predyspozycje do ścigania się w takich warunkach. Zagadką dla mnie może być zachowanie RedBulli na hamowaniach. Już nie raz w poprzednich sezonach porządnie palili hamulce. Pozdrawiam i życzę dużych emocji jutro!.


avatar
marekko

24.03.2012 11:06

0

30. mateoke -A pewnie że jestem leciwy i dlatego wiem co piszę, facet ma 43 lata i w tym klimacie może kondycyjnie nie wytrzymać w porównaniu do młodych, 36. david9 -z tym zamiataniem to to bym jeszcze trochę poczekał, chociaż w tym roku auto wydaje się bardziej pasować Schumiemu, a w zeszłym sezonie to mistrz pobierał lekcje jazdy.


avatar
RoyalFlesh F1

24.03.2012 11:07

0

53. Jahar Każdy ma swoje zdanie, ciekawe jak te gumy beda się spisywały jak za kimś utknie?


avatar
mateoke

24.03.2012 11:09

0

Marekko jeżeli dokładnie oglądasz wszystkie wyścigi to możesz zauważyć, że na tle Schumachera to kondycyjnie marnie wypada Rosberg i to właśnie on nie wytrzymuje kondycyjnie wyścigów. Wydaje mi się, że problem Schumachera będzie jutro w samochodzie...


avatar
xdomino996

24.03.2012 11:09

0

@58. Karola44-81 Siema :) Właśnie przeczytałem twojego komenta z tym spalaniem hamulców i przypominałem sobie że Lewisowi co tylko kamera na niego pokazała to leciał czarny dymek z przodu. Niby nic ale raz by przez to poleciał pod koniec S1 na hamowaniu. Oby go to nie wykończyło jutro


avatar
Jahar

24.03.2012 11:09

0

@50. Zobaczymy w wyścigu. Jak na moje oko Vettel ma spore szanse na podium i ogranie Hamiltona. Treningi to treningi a w najważniejszych momentach Red Bull okazał się szybki i dzisiaj i tydzień temu.


avatar
Jahar

24.03.2012 11:15

0

@ 60. Moim zdaniem jedynie za kim może utknąc to za Shumacherem bo to jedyny przeciwnik z otoczenia Vettela który może mu pokazać jak się jeździ bo ani Mark ani Roman czy Nico nie są od niego lepsi. A w Rosberga nie wierzę i nigdy nie wierzyłem. Zobaczymy jak to w wyścigu będzie. Wydaje się być on zacięty i ciekawy w całej stawce co cieszy.


avatar
ULTR93

24.03.2012 11:16

0

Pięknie. To mi się podoba.


avatar
F one fan

24.03.2012 11:19

0

Nareszcie Schumi ma taki samochód jak lubi czyli lekko nadsterowny i dlatego wielki szacun dla niego że jeździ nim tak szybko , Vettel musi przełknąć odrobinę goryczki i poprawić technikę jazdy przy takiej konfiguracji bolidu , a wtedy będzie "PRAWDZIWYM " mistrzem świata ( zresztą f1 rządzi tylko kasa więc kto ma jej więcej ten wygrywa ) .


avatar
Senna_olk

24.03.2012 11:20

0

58. Karola44-81 Witam Cię. Jeśli Vettel nie jest ustawiony na deszcz, to ma marne szanse na podium. Cieszę się, że Schumacher jest w formie i jeździ jak za starych dobrych czasów. Mam nadzieję, że zdrowie i wiek pozwolą mu utrzymać tempo w wyścigu. Wielką niewiadomą będzie Hamilton, którego potencjał został zniszczony przez charakterystykę opon. Button natomiast jest na świetnej drodze do rozpoczęcia passy zwycięstw i właśnie w nim widzę tegorocznego mistrza (wstępne przemyślenia). Webber chyba będzie chciał się odkuć za ubiegły rok Vettelowi. Chcąc to zrobić musi pojechać perfekcyjnie. Kimi przypomniał sobie jak się jeździ w F1 i też może namieszać w wyścigu. Jeśli chodzi o Ferrari, nie wieszczę im wspaniałego sezonu, więc na temat wyścigu się nawet nie wypowiadam. Ewentualnie mogę powiedzieć, że Alonso wyprzedzi Rosberga na starcie po czym straci pozycję w późniejszej fazie wyścigu. Liczę również na Williamsa i Saubera, by któryś z ich kierowców znalazł się w 10 ( w 8 jeśli wydarzy się jakiś incydent wyścigowy). Force India, których bolidy były zawsze szybkie na prostych, trochę mnie zawodzą. Pozdrawiam.


avatar
TrollMan

24.03.2012 11:21

0

gwoli ścisłości, rozpoczęcie wyścigu o godz. 10.00 uwzględnia dzisiejsze przestawienie zegarków?


avatar
marekko

24.03.2012 11:23

0

61. mateoke- mieliśmy na razie jeden wyścig, zobaczymy jutro Malezja to nie Australia jeśli chodzi oklimat


avatar
F one fan

24.03.2012 11:25

0

Oooooo dobrze że o tym napisałeś thx


avatar
mssie

24.03.2012 11:27

0

68. tak. W gruncie rzeczy to dopiero drugi wyścig, dopiero po dzisiejszym mozemy zobaczyć kto tak naprawdę jest mocny, komu się po prostu poszczęściło w Australii, a kto naprawde jest w wysokiej formie. Tak więc takie mówienie, że Button wysoka forma, Hamilton przegrywa stylem jazdy, Ferrari zawodzi itd. nic nie daje, Button ma wysoką formę już drugi sezon, Hamilton przegrał w Australii przez SC, spóźnił się na starcie, no zdarza się najlepszym taki sport. ferrari sie odrodzi w drugiej części sezonu, przynajmniej Alonso bo wątpie szczerze mówiąc w Masse, RBR się poprawi, może zakażą Merdedesowi systemu f-duct i wszystko znowu będzie może nie po staremu, ale mniej więcej się wyrównaja.


avatar
waldi1

24.03.2012 11:27

0

To co mi sie podoba to to ze wszyscy muszą walczyć by ktoś ich nie przeskoczył, bo rok temu co by kto nie zrobił i tak Vettel był pierwszy.


avatar
xdomino996

24.03.2012 11:28

0

@68. TrollMan spójrz na zegarek na stronie on dobrze odlicza


avatar
Jahar

24.03.2012 11:28

0

@55. Według mnie to jeśli Hamilton nie przegra startu i nie pociśnie mocno do przodu to przegra z Buttonem podczas zjazdów. Musi go zostawić z tyłu. Przy oponach od pirelli Hamilton jest moim zdaniem za słaby do wygrania walki w zespole.


avatar
ArekPL87

24.03.2012 11:28

0

nie ogarniam fazy Red Bulla ciekaw jestem co tam kombinują, a na dodatek jak oglądalem kwalifikacje to byłem jeszcze wczorajszy to w ogóle bania mała. teraz jakie typy podac, masakra


avatar
mssie

24.03.2012 11:29

0

a no i po drugie Hamitlon w Q3 przejechał mniej okrążeń niż Button co wyrównuje ich szanse z oponami.


avatar
marekko

24.03.2012 11:34

0

66 F one fan-co miałeś na myśli pisząc że będzie PRAWDZIWYM mistrzem .


avatar
Kurkey

24.03.2012 11:34

0

wszyscy jutro pojadą na f1.com podają wyliczenia 107% co dzisiaj wyniosło Q1 107% Time 1:43.974,


avatar
prezesq

24.03.2012 11:38

0

Piękne kwalifikacje... a najpiękniejsze rozczarowanie na twarzy Vettela ;)))))


avatar
F one fan

24.03.2012 11:40

0

Tylko to że w ubiegłym roku wygrali dzięki dmuchanemu dyfuzorowi bo mieli dużo kaski na wspaniałych inżynierów ( którzy z kolei wymyślili coś pierwsi a potem to udoskonalają ) głównie kręci się to wokół kasy , A Vettel jest dobrym kierowcą ale czy już mistrzem świata no nie wiem .


avatar
pjc

24.03.2012 11:43

0

He,he "nosy" znowu utarte:) Ale na poważnie poza duetem MCL, świetny występ Schumachera. To utwierdza mnie w przekonaniu,że stary mistrz wraca do formy. RedBull, Lotus, Ferrari,Sauber, Williams w roli goniących. Gęsto tam się zrobiło. No i ten niebywały postęp HRT:) A tak na poważnie musieli stanąć na rzęsach żeby uzyskać tę kwalifikację. Ale ponad sekunda straty do Marrusii to przepaść. Bez pieniędzy nic nie zrobią. Oni są już na samym dnie.


avatar
pjc

24.03.2012 11:45

0

Co do RB i Vettela nadszedł sezon pokory - podobny do tego jaki przeżył Schumacher w 1996 czy Alonso w 2008. To może dobrze na niego podziałać.


avatar
kempa007

24.03.2012 11:46

0

68. TrollMan wyscig jest jutro o 10, czyli wedlug starego czasu o 9. mnie jedynie nurtruje jak co roku pytanie czy adroid sam przestawia godzine i na ktora ustawic w tej sytuacji budzik :-)


avatar
karol

24.03.2012 11:46

0

Przy obecnym bolidzie bardzo madra strategia Fernando,jeden przejazd w Q3,no bo po co sie szarpac,jak nic nie zyskasz,troche opon chociaz zostalo,a to jest najwiekszy problem Ferrari,plusem jest bodajze najwieksza ich niezawodnosc,ogromnym plusem jest sam kierowca,wiec moze podium?Bez udzialu rzeczy trzecich(zlosliwej natury),Button jest poza zasiegiem innych,ma znakomity bolid i glowe porownywalna do Alonso.


avatar
lipens

24.03.2012 11:48

0

83. kempa007 mam ten sam problem, hehe. Najbezpieczniej chyba będzie ustawić ze 3 budziki :)


avatar
marekko

24.03.2012 11:49

0

Może nie pamiętasz ale to Ferrari zrobiło z Schumiego wielkiego mistrza bo miało najwięcej kasy i najlepsze auto w tamtym czasie, więc nie bardzo rozumiem argument że w zeszłym roku mieli dmuchany dyfuzor, wszyscy mieli w RB działał najlepiej to pasowało bardziej Vettelowi niż Webberowi i był najlepszy, Fan SF


avatar
Ilona

24.03.2012 11:53

0

66. F one fan, nie wiem co masz na myśli pisząc 'prawdziwym', w każdym razie brzmi trochę śmiesznie. Mistrzem się po prostu jest albo nie jest, żadne wyimaginowane podziały tutaj nie mają sensu. Poza tym nie da się 'przeskoczyć' możliwości samochodu. Myślę, że Seb wyraźnie potwierdził już, że należy do tej grupy kierowców która potrafi wykorzystywać je do maksimum.


avatar
F one fan

24.03.2012 11:54

0

82 Mam pewność co do tego że Vettel się dużo nauczy w tym sezonie w końcu każdy kto wsiada do nowego samochodu jeździ inaczej , a dodać muszę że przesiadka z ubiegłorocznego bolidu na ten to jak przesiadka z FWD na RWD no prawie :) taka .Pozdro dla wszystkich znawców F1 . Już nie mogę się doczekać jutrzejszego wyścigu . Jak to mówi Zientarski " OJ BĘDZIE SIĘ DZIAŁO " bye


avatar
frutek05941

24.03.2012 11:54

0

Nie jestem fanem RB, ale moim zdanie ich taktyka jest bardzo dobra. Twardszej mieszance Vet stracił ok 0,2, jeżeli po starcie utrzyma tempo czołówki na tych oponach to powinien wygrać wyścig. Po zmianach opon na miękkie, reszta stawki(?) zmieni opony na twardsze i Vet powinien budować przewagę. Osobiście chciałbym widzieć Schumiego chociaż na podium. Może RAI przebije się do pierwszej piątki :). No i licze na Alonso że pokaże jak radzi sobie w trudnych sytuacjach. Jeśli spadnie deszcz to możliwe podium dla ALO.


avatar
F one fan

24.03.2012 11:56

0

87. Ilona masz w zupełności rację a to co ja sądzę o siłach panujących w f1 to jest moje subiektywne zdanie .


avatar
RoyalFlesh F1

24.03.2012 11:58

0

89. frutek05941 Skoro strategia taka dobra to czego Webber takiej nie ma???


avatar
F one fan

24.03.2012 12:04

0

No i nie pójdę spać . Jak spadnie deszcz to Vettel ma duże szanse na dobre miejsce oraz mój drugi favorite kierowca Schummi no ale co by było gdyby i tak dalejjjjjjjj .


avatar
dagon

24.03.2012 12:05

0

86. marekko Mysle, ze byl to Benetton. 2 tytuly. tyle co "niesamowity" Vettel.


avatar
RoyalFlesh F1

24.03.2012 12:09

0

92. F one fan Przypomina mi się Brazylia z 2009 roku kiedy to Vettel przegrał możliwośc walki o tytuł. Więc nie wiem czy jest takim mistrzem w deszczu. Oczywiście nie poradził sobie w Q.


avatar
marekko

24.03.2012 12:09

0

93 dragon - masz racje pierwsze dwa tytuły MŚ to Benetton ale 5 kolejnych to Ferrari.


avatar
TomPo

24.03.2012 12:13

0

Ważne że nie ma dominacji bo wtedy wieje nudą, a twarz VETka palucha jak patrzy na bolid Merca - bezcenne ;p Nic do gościa nie mam, ale wieczne wygrywanie za pomocą mega najlepszej furmanki, to nie to o co w tym sporcie chodzi. Generalnie przepisy chyba robili by wyrównać stawkę, any RBR a pod Buttona i MSC... no i wyrównali... i bardzo dobrze.


avatar
radeon321

24.03.2012 12:16

0

Tak jak przypuszczałem ;) HAM przed BUT w kwalifikacjach, ale wyścig i tak wygra Button, namieszać na starcie możesz też MSC a czarnym koniem startu i wyścigu obstawiam Grosjean'a. miło jest widzieć VET nie dominującego w tym sezonie :D


avatar
Adik3509

24.03.2012 12:26

0

Brawo Schumi!!Oby jutro podium utrzymal!Kimi mógłby powalczyć na starcie gdyby nie kara ale i tak spodziewam się czołowej piątki


avatar
Jacu

24.03.2012 12:28

0

Na razie nie ma niespodzianek w stosunku do poprzedniego GP. Układ sił w czołówce wydaje się bardzo podobny. McLareny leciutko z przodu. Później Mercedes (zwłaszcza w qualu podobne tempo do McLarenów) - w wyścigu zobaczymy. Ludziska krzyczeli po Australii o koszmarnym zużyciu opon, ale sami eksperci od Pirelli temu zaprzeczyli, wskazując, że komplety zwrotne niczym nie odbiegały od oponentów, a większe zużycie u Rosberga należy przypisać ciągłej walce o pozycje i obronę. Bardziej się to wyklaruje w jutrzejszym wyścigu. Schumacher tak jak mówiłem w ostatnich sezonach - wiele nie stracił, i nagle nie zanotował jakiegoś niesamowitego skoku formy. To Mercedes zbudował świetny bolid, a do tego charakterystyka bardziej mu leży niż Rosbergowi, który nigdy szału nie robił. Tym niemniej dobre kwalifikacje dla starego wygi i jutro możemy mieć wysokie miejsce weterana ponieważ spodziewam się sporego chaosu na torze, patrząc przez pryzmat poprzednich lat. Najwyższy zresztą czas na chociaż jedno podium po powrocie ;). Pytanie tylko o legalność sytemu W, ale to kwestia dalszej przyszłość. RBR w qualu nie zachwyca, ale w wyścigu na pewno awansują - zwłaszcza Vettel. Lotus wskoczył na miejsce Ferrari i w tej chwili jest gdzieś między 3-4 siłą w stawce. Ale to tylko subiektywna ocena. Szkoda mi Alonso bo Ferrari przestrzeliło się z koncepcją bolidu i niestety są daleko za czołówką. Liczę jutro na mocny występ Kimiego chociaż start ze środka stawki obarczony jest sporym ryzykiem kolizji. Oby gładko poszło. Z ciekawością też będę obserwował Pereza bo może być ciekawy wynik. Wyścig zapowiada się ciekawie.


avatar
F one fan

24.03.2012 12:29

0

94. RoyalFlesh F1 a ja mam w pamięci jak to Vettel jechał w BMW w deszczu chyba 2007 , wszyscy nie wierzyli że on może dojechać do mety w takich warunkach a jednak dojechał na wysokim miejscu więc ma potencjał on wet conditions .


avatar
RoyalFlesh F1

24.03.2012 12:36

0

100. F one fan W BMW jechał w USA po wypadku Kubicy i deszczu tez nie było. Jaki bolid takie wyniki. Kto ma lepszy pakiet to i sobie znakomicie poradzi.


avatar
david9

24.03.2012 12:37

0

100. F one fan Chyba pomyliłeś coś. Może Torro Rosso i Monza 2008?


avatar
TrollMan

24.03.2012 12:39

0

krótkie pytanko, czy polsat HD nadaje wyścig w HD?


avatar
mateomufc

24.03.2012 13:02

0

103. oczywiście


avatar
Blaz

24.03.2012 13:17

0

Pięknie!! Nie ma to jak wyścig tydzień po tygodniu. Co do kwalifikacji to obstawiałem ,że Nicolas z Michaelem dziś będą na pierwszych pozycjach a tu McLareny z Lewisem na czele. Rosberg ma jakiś problem ,im większa stawka tym więcej błędów popełnia a ma predyspozycje do dobrej jazdy. Jutro już Mercedesy tak szybkie nie będą tak mi się wydaje ,a może mnie czymś zaskoczą pozytywnie. Gorzej jak zaskoczą negatywnie i potwierdzi się historia z Australii czyli problemy z tempem wyścigowym i problemy z degradacją opon. Zobaczymy co jutrzejszy dzień przyniesie. Czy Jenson znów będzie jechał jak stary wyjadacz , czy strategia Sebastiana da jakiś konkretny plus. Szkoda ,że Kimas ma tą karę. Byłoby jeszcze ciekawiej. W każdym bądź razie szykuje się bardzo dobry wyścig. Mam nadzieję ,że tak dobry jak w tamtym tygodniu bo po obejrzeniu go jeszcze 2 razy stwierdziłem ,że to była zajebista gonitwa C Mogło by trochę popadać dodało by to trochę dramaturgi.


avatar
shiftxp

24.03.2012 13:20

0

@ 100. - może chodzi o GP Japonii 2007 gdzie prowadził, albo GP Chin 2007, gdzie był 4 Z tym, że oba były w STR:)


avatar
mały35

24.03.2012 13:27

0

Myślę że nowe przepisy wyrównały troszeczkę rywalizacje narazie niema tylko jednego zespołu który by miał sporą przewagę nad innymi tak jak to miało miejsce w ubiegłym sezonie Warto zwrócić uwagę na francuza Grosjeana z LOTUSA ma szanse godnie zastąpić Roberta w ty zespole


avatar
luca motorsport

24.03.2012 13:45

0

Mclaren dominuja, brawa dla Schumiego, szkoda Raikkonena, zapowieda sie naprawde dobry wyscig!


avatar
ozyrys88

24.03.2012 14:36

0

Jak to jest ze WEB i RAI mają ten sam czas ale WEB jest wyżej w klasyfikacji? Jaki przepis na to jest, który rozstrzyga, który z kierowców zajmie wyższe miejsce?


avatar
Darktom15

24.03.2012 14:39

0

@109 Ten który uzyskał pierwszy podobny czas jest wyżej


avatar
Mariusz30

24.03.2012 14:49

0

czy ty czytasz inne komentarze WEBBER osiągnął pierwszy ten czas dlatego jest RAI a nie jakieś klasyfikacje czy ty oglądasz F1


avatar
gregorz05

24.03.2012 15:10

0

Lotusy w tym sezonie będą walczyły o czołowe lokaty.Moim zdaniem jest to czarny koń.


avatar
boe

24.03.2012 15:26

0

Kempa007 "mnie jedynie nurtruje jak co roku pytanie czy adroid sam przestawia godzine" - jeśli masz zaznaczoną opcję w telefonie "używaj wartości dostarczonych przez sieć" w ustawieniach dotyczących daty i godziny, to telefon sam się przestawi na godzinę, jaka będzie w sieci danego operatora. Czyli powinien sam się dostosować. Pozdrawiam.


avatar
rafam

24.03.2012 16:18

0

Lotus to w tej chwili najszybsze auto tylko kierowcy słabi smutne ale prawdziwe.


avatar
GTR

24.03.2012 16:20

0

Hehe - Ci którzy skreślają Ferrari po zaledwie 2 kwalifikacjach mają zbyt równo pod deklem na fałdach. Obadajcie sobie różnice w czasach. 4 najlepsze zespoły mieszczą się w sekundzie różnicy, a Ferrari ma leciutko ponad 1s straty. Wystarczy tylko, żeby znaleźli właściwą przyczynę takiego stanu rzeczy, bo bolid jeśli chodzi o nowinki miażdży. Tylko jeszcze trzeba rozumieć zachowanie w praktyce. A tego im brakuje. Liczę na Ferrari jutro. Mam nadzieję, że tempo wyścigowe będzie bardzo dobre.


avatar
rafam

24.03.2012 16:21

0

Jak Kimi jest 0,2 s przed slabiutkim Romanem to aż żal patrzeć jak się to auto marnuje.


avatar
damiansport5

24.03.2012 16:26

0

a co do typowania, to ma znaczenie punktowe czy sie typuje przed treningami jeszcze czy po kwalifikacjach? bo jak nie to wszyscy chyba typuja po kwali bo wiadomo ze latwiej zgadnac. w regulaminie nie pisze


avatar
michal98

24.03.2012 16:32

0

jestem kibicem mercedesa i bardzo się ciesze że w końcu coś im wychodzi, licze na top 5 dla Schumachera i Rosberga


avatar
jamal017

24.03.2012 16:33

0

Kimi i Schumi bardzo pozytywnie:):)) Oby Alonso cos pojechal:):)


avatar
damiansport5

24.03.2012 16:33

0

Moje typy: 1.Hamilton 2.Button 3.Vettel 4.Webber 5.Rosberg 6.Alonso 7.Massa 8.Perez. Dlaczego Mclareny? bo ich nie lubie i to bardzo, szczegolnie Lewisa "Crash" Hamiltona. Wiec jak wygraja (a na to sie zapowiada) to bede mial 10 pkt w typerze, gdy przegraja będe niesamowicie szczesliwy z ich porazki, swietny pomysl nie? i tak i tak bede zadowolony. Dalej Vettel i Webber wg mnie sie przebija, Rosberg bo ma szybki bolid, uwielbiam Schumachera lecz znajac jego szczescie znow nie ukonczy wyscigu, potem Ferrari i ktorys z Saubera.


avatar
damiansport5

24.03.2012 16:35

0

Szkoda ze nie mozna typowac Kwalifikacji.


avatar
saint77

24.03.2012 17:02

0

@115. GTR co z tego, że "miażdżą" nowinkami, jak to określiłeś, skoro nawet taki kierowca jak Alonso ledwie tyły w Q3 łapie. A kto jak kto, ale Alonso jest jednym z najlepszych - jeśli nie najlepszym kierowcą w obecnej stawce. Ich bolid jest bardzo, bardzo daleko za McL, RB, Mercedesem i Lotusem. Moim zdaniem nie wyprzedzają nawet Williamsa i Saubera, tylko tam mają kierowców o klasę odstających od Alonso, więc on może z nimi powalczyć. Nie oszukuj się - ja też uważam, że w trakcie sezonu spokojnie podgonią i będa walczyć o podia, ale tytułu ani Alonso ani Ferrari nie zdobędzie. Jak skończą na 3-4 miejscu w obu klasyfikacjach to będzie już dużo. O Massie szkoda i mówić, żal mi go bo to sympatyczny człowiek, ale ten wypadek odegrał kluczową i trwałą rolę w jego karierze.


avatar
Zirdiel

24.03.2012 17:31

0

@120 Czytając to co napisałeś śmiać mi się chce - zrób wszystkim przyjemność - wyjdź stąd.


avatar
luca motorsport

24.03.2012 17:39

0

Podpisuje sie pod tym co napisal Zirdiel


avatar
david9

24.03.2012 18:11

0

116 rafam Raikkonen to dla ciebie słaby kierowca? To kto jest dobry?


avatar
mclaren-fast

24.03.2012 19:02

0

Bardzo niewielka różnica między pierwszą dwójką a MSC myślę że ''Szumi'' namiesza troszke na starcie ale wygranej życze Buttonowi.


avatar
rafam

24.03.2012 19:05

0

125. david9 na tą chwile Hamilton, Alonso, Button Vettel i tyle. Kimi pownien bić tego żabojada o ok. 0,7 s jak Kubica bił Pietrova. Uważam że Lotus to nr 1 obecnie. Niestety kierowcy nie potrafią go wykorzystać. Kimi zawsze był oceniany w kontekście Massy a poziom Massy wszyscy znamy.


avatar
basik81

24.03.2012 20:30

0

127 nie ma co oceniać do poziomu Massy,porównaj do Montoyi uważam, że o wiele lepiej jeździł MCL, Massa nie był dla niego żadną konkurencją.


avatar
belzebub

24.03.2012 20:32

0

115. GTR Hmmm. jakie nowinki masz na myśli? Jeśli są tymi kluczowymi, to jak na razie raczej niewiele dają. Niestety Ferrari w kolejnym sezonie nie jest w stanie wcelować w mistrzowski bolid, oczywiście jest szansa, że w połowie sezonu się "obudzą", niemniej wtedy będzie już raczej za późno na tytuł. W sumie to dziwne, że taka sytuacja powtarza się w zespole dysponującym jednym z największych budżetów. Ostatni bardzo dobry sezon mieli w zasadzie w 2006 roku (dopóki był tam Ross Brawn) , no można jeszcze zaliczyć 2007 i 2008, ale nie były już tak udane, jak te poprzednie lata. Jedynie dzięki Alonso, Ferrari jest w stanie walczyć w czołówce i zdobywać wysokie punkty i taka niestety jest prawda.


avatar
Mat5

24.03.2012 20:43

0

liczę na 92 zwycięstwo Schumachera. Niech pokaże wszystkim kto tu rządzi


avatar
gtv

24.03.2012 20:58

0

ja też licze na Schumachera, chociaż Szwab ale jedzie w imieniu leciwych kierowców na których szczyle wieszają psy Z pomoca bożą ich wydupczy


avatar
gtv

24.03.2012 20:59

0

z pomocą bożą, a jak nie to z pomoca deszczu


avatar
wolly75

24.03.2012 21:09

0

Jak mozna po 1 gp mówić że Lotus to CZARNY KOŃ, raczej czarny bolid , niech ten cały cyrk się rozkręci, rok temu po 2 gp ,była mowa że nick lub petrov idą na mistrza, a wszyscsy wiemy jak poszli, każda dominacja się kończy niech wygra najlepszy, zyczę emocji w oglądaniu, obejżało by sie Roba, niech zdrowieje.


avatar
robertunio

24.03.2012 21:59

0

W BBC zrobili analize z ktorej podobno wynika ze jesli nie bedzie padalo to najlepsza jest strategia 3 pitstopow, nie duzo gorsza jest strategia 4 pitstopow - okolo 4 sekund straty w skali calego wyscigu w stosunku do strategii 3-pitstopowej, natomiast strategia 2 pitsopow to strata okolo 15 sekund w stosunku do 3-pitstopowej. Wiec raczej nikt nie pojedzie jutro na 2 pitstopy. Wyglada tez na to ze Lewis bedzie mogl jutro poszalec bo jak pojedzie agresywnie, czytaj: zarznie gumy, to strategia 4 pitstopow dla niego nie wyglada tak zle przy 3-pitstopowej jaka spodziewam sie zobaczyc u Jensona.


avatar
Kalor666

25.03.2012 03:28

0

do robertunio- analizy analizami ale ciężko cokolwiek prognozować. Wystarczy byle krasz albo 6 kropli deszczu i wszystko się zmienia. Strategia to tylko teoria, która rzadko sie sprawdza. Ja widzę to tak- Wygra któryś McLaren, za nim jakiś Merc i Red buLL plus Ferrari / nie Massa/. I mocno kibicuję Williamsowi, który powinien bić na głowę T. Rosso, F.India, Zaubera i inne Lotusy ;-)


avatar
bodzio02

25.03.2012 07:05

0

Vettel jechał na twardych oponach i jaki czas


avatar
bodzio02

25.03.2012 07:07

0

Żeby nie było nie jestem kibicem Vettela


avatar
krystek199511

25.03.2012 08:15

0

jaka obecnie pogoda w malezji??


avatar
damiansport5

25.03.2012 09:37

0

u mnie troche pochmurno i chlodno a w malezji nie wiem


avatar
damiansport5

25.03.2012 09:40

0

Maurycy Kochanski chyba sie troche postarzal?


avatar
greg32

25.03.2012 09:42

0

Już pada, będzie ruleta?


avatar
damiansport5

25.03.2012 09:43

0

deszcz w malezji


avatar
Darktom15

25.03.2012 09:43

0

Pada w Malezji


avatar
krystek199511

25.03.2012 09:45

0

jak obstawiacie??


avatar
damiansport5

25.03.2012 09:47

0

1.Schumi 2.Vettel 3.Webber


avatar
xdomino996

25.03.2012 09:51

0

@145. damiansport5 Schumi może wygrać ale nie wierze ze na podium nie znajdzie się żaden McL


avatar
noke54

25.03.2012 09:53

0

Ja bym chciał zobaczyć Kimiego na podium :) w Malezji pada, więc wszystko jest możliwe (oby nie było powtórki z 2009 roku)


avatar
marcinnn

25.03.2012 09:54

0

Schumacher, Alonso, Button


avatar
TheExpendable95

25.03.2012 10:00

0

Jest deszcz... 1.Schumacher 2.Button 3.Vettel


avatar
TheExpendable95

25.03.2012 10:02

0

I po Schumim...


avatar
ammannka

25.03.2012 10:02

0

macie może linka do streama z transmisją? proszę ! :)


avatar
damiansport5

25.03.2012 10:03

0

szkoda, pechowo


avatar
damiansport5

25.03.2012 10:15

0

zajebisty wyscig sie szykuje :D


avatar
damiansport5

25.03.2012 10:15

0

dobrze ze SF Red bull odrobi i Schumi


avatar
xdomino996

25.03.2012 10:15

0

Tak za SC...


avatar
krystek199511

25.03.2012 10:16

0

wiecie co ten grosejean to jest jakis hu. jezdzic nie umie walnall schumachera i sam wypadl ciota


avatar
marcinnn

25.03.2012 10:16

0

SC i koniec ciekawego wyścigu...


avatar
pjc

25.03.2012 10:18

0

Co byście nie mówili Karthikeyan jedzie na punktowanej pozycji:)


avatar
mark.

25.03.2012 10:18

0

wypuścili SC, bo feta sobie nie radzi, został w d*pie i musieli wypuścić SC, bo by nie dogonił. to miał być piękny wyścig, a tu ledwo popadało trochę i SC. ale mnie wnerwili ;x


avatar
Alonsofan

25.03.2012 10:18

0

bez sensu takie wyscigi F1 to sa najlepsi kierowcy swiata wiec powinni pokazac jak sie jezdzi w deszczu a nie ze SC i dupa wyscig juz ulozony do konca


avatar
Darktom15

25.03.2012 10:18

0

SC czyli jezdzimy bez sensu kilka okr po czym konczymy wyścig


avatar
Xellos

25.03.2012 10:19

0

SC to jakaś parodia, a mogło być tak ciekawie :/


avatar
yog

25.03.2012 10:20

0

Nie dadzą się pościgać chłopakom. Trochę deszczu i już SC, bezsensu. Roman rządzi jednak ;)


avatar
Alonsofan

25.03.2012 10:20

0

a potem gadanie ze chcemy zrobic z formuly widowisko ktore przyciaga ludzi HAHAHAHAH SC nie przyciagnie ludzi a wlasnie takie wyscigi gdzie nie liczy sie samochod a umiejetnosci kierowcy sa najciekawsze


avatar
krystek199511

25.03.2012 10:21

0

yog rzadzi widac jak rzadzi ze jezdzic nie umie chyb a musi wrocic do gp2


avatar
noke54

25.03.2012 10:22

0

Czerwona flaga... ciekawe co zrobi Kimi ;)


avatar
krystek199511

25.03.2012 10:22

0

czerwona flaga!!


avatar
mark.

25.03.2012 10:23

0

najpierw SC, teraz Red Flag.... czy to są kuźwa warunki do tego by wypuścić SC albo dać RF? WTF?! to jest F1 czy liga najgorszych amatorów?!


avatar
krystek199511

25.03.2012 10:24

0

wiecie co wam powiem szkoda schumachera wogole glupi wyscig ten SC i red flag o tym mowia


avatar
Alonsofan

25.03.2012 10:25

0

TRAGEDIA ! nie formula 1 ! -.-


avatar
Darktom15

25.03.2012 10:25

0

@168 dokładnie , powinni jechać tak aby ukończyć wyścig nikt im nie karze jechać jak najszybciej


avatar
randalll

25.03.2012 10:25

0

No to teraz możemy sobie pogadać, zapoznać się, podzielić się opiniami...Może jeszcze będzie tak: http :// vimeo .com /33360775


avatar
Xellos

25.03.2012 10:26

0

Paluch się mocno ślizgał, co groziło zostaniem w żwirze :) Uratowali super mistrza nad mistrzów :) Vergne sobie poradził nawet z przejściówkami. A mistrzowie się ślizgają na deszczowych.


avatar
pjc

25.03.2012 10:28

0

Vergne :) - to pokazuje jak dobry jest w takich warunkach.


avatar
xdomino996

25.03.2012 10:29

0

McL jakie namioty:D


avatar
mark.

25.03.2012 10:29

0

jak ktoś słusznie zauważył.... po uj im te opony deszczowe, skoro gdy zacznie padać to wypuszczają SC i dają RF


avatar
greg32

25.03.2012 10:29

0

Groszek jednak zielony nadal, jeszcze chyba MiSzcza zaczepił. Lotus z nim punktów nie nazbiera.


avatar
kaniuss

25.03.2012 10:29

0

po co te pełne deszczówki???? wystarczą intermediaty i tak wyścigi przerywają.... powtórka z Kanady....


avatar
yog

25.03.2012 10:30

0

@165. To był mały sarkazm z mojej strony;) Roman jak Petrov w poprzednich sezonach. Będzie zabaawnie przynajmniej. Do bani takie przerywane zawody.


avatar
kaniuss

25.03.2012 10:31

0

Groszek dostał wiele cennych wskazówek od Pietrowa.. ;)


avatar
mark.

25.03.2012 10:38

0

czekam na komentarz Kimiego, po tym wyścigu ;]


avatar
BastianKR

25.03.2012 10:47

0

Co tak kimi spadł po zmianie opon? bo na chwilę musiałem wyjsc


avatar
dagon

25.03.2012 10:47

0

http:// www.youtube.com/ watch?v=f2305alwIYk


avatar
pjc

25.03.2012 10:52

0

@dagon i jeszcze to: http:// www.youtube.com/ watch?v=-jQhIrL2gPY Dwa wyścigi,które przeszły do historii z powodu deszczu.


avatar
dagon

25.03.2012 11:00

0

Po raz pierwszy od kilkunastu lat mam ochote wylaczyc telewizor. To nie jest F1


avatar
mark.

25.03.2012 11:16

0

WOW! WZNOWILI!!! ależ oni ryzykują życie kierowców. pewnie z połowa nie dojedzie do mety, a końcówkę będą oglądać ze szpitala! ;o że też pozwolili sobie na takie ryzyko... organizatorzy to mają żyłkę hazardzisty ;x


avatar
dagon

25.03.2012 11:21

0

Myślę, że teraz dla pewności zrobią 20 okrążeń tak żeby można było już "wskakiwać" w przejściówki.


avatar
maladzonaga

25.03.2012 11:27

0

W końcu wznowili, chyba godzinę to trwało.


avatar
maladzonaga

25.03.2012 11:28

0

ajjjjj Button !!!!!!!


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu