WIADOMOŚCI

BMW będzie miało podwójny dyfuzor dopiero w Turcji?
BMW będzie miało podwójny dyfuzor dopiero w Turcji?
W wywiadzie udzielonym serwisowi autosport.com Robert Kubica wyjawił, że zespół BMW Sauber najprawdopodobniej będzie miał gotowy podwójny dyfuzor dopiero podczas wyścigu w Turcji.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Zapytany przez dziennikarza o podwójny dyfuzor, Kubica powiedział: „Nie wiem jak wyglądają sprawy innych zespołów.”

„Nie mamy gotowego podwójnego dyfuzora. Myślę więc, że celem będzie przywiezienie go na wyścig w Stambule, więc za dwa wyścigi. Wtedy będziemy w stanie wykorzystać 100 procent jego potencjału.”

Zespół Ferrari potwierdził już, że użyje podwójnego dyfuzora w GP Hiszpanii, podczas gdy Red Bull planuje wdrożyć nowy element aerodynamiczny na wyścig w Monako. Zespół BMW Sauber może być więc ostatnim zespołem, który wdroży kontrowersyjną wersję dyfuzora w swoich bolidach.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

76 KOMENTARZY
avatar
maciejo212

07.05.2009 17:33

0

Miejmy nadzieje, że ten ich dyfuzor będzie chociaż porządnie dopracowany


avatar
grzesiek1870

07.05.2009 17:33

0

heh, ten pośpiech nie wyjdzie im na dobre xD


avatar
vodafix

07.05.2009 17:40

0

ale w turcji nawet 100% sprawny dyfuzor nieda im odrobić straty


avatar
brain87pl

07.05.2009 17:43

0

W sumie całkiem rozsądna i zrozumiała decyzja. BMW już chyba zrozumiało że nie walczą w czołówce, a o powrót do środka stawki. Mają dopracowany (tak twierdzą) pakiet aero i brak możliwości jego dokładnego przetestowania. Wdrożenie teraz może i poprawiło by wyniki (jak to się stało z Renault, Force India czy McLaren), ale mogło by zamazać wyniki tego jak nowy pakiet sprawuje się w warunkach wyścigowych. Decyzja nie jest taka zła jakby się wydawało. Niestety jest jedno ale... BMW ostatnio pokazało kilka razy, że prawa Murphiego to nie fikcja i pewnie w Turcji dyfuzory też nie będą działać jak powinny, potem kolejne 3 wyścigi będą to naprawiać. Potem będą do dopasowywać do KERS, a potem już będzie sezon 2010...


avatar
Bonano

07.05.2009 17:47

0

Przepowiem Wam przyszłość... (kto ma słabe nerwy niech dalej nie czyta ;) jutro na treningach BMW zajmie ostatnie miejsca, a my będziemy pisać, że to tylko ściema i, że coś mają w zanadrzu, że ukrywają asa w rękawie etc. etc. itp. itd..


avatar
jawiemwszystko

07.05.2009 17:48

0

W Turcji... I po co tak szybko? Co nagle to po diable. Mogli go wprowadzic od przyszłego roku. Albo od 2012.


avatar
blue57

07.05.2009 17:50

0

truth...truth


avatar
david9

07.05.2009 17:54

0

I znowu na koncu. Niedosc ze sa na koncu w wyscigach to jeszcze ze zmianami sie niespieszą. Byc może nowy pakiet da jakies rezultaty ale rewelacji niebedzie niema co sie łudzic ze Kubica wygra w Barcelonie ja licze chociaz na jakies punkty 8 może 7 miejsce. Juz niebede pisał co BMW obiecywało i co zrobiło w zeszłym roku bo to już było wałkowane miliony razy. Bardziej mnie jednak ciekawi jak bęzie wyglądał stosunek sił w Barcelonie czy jak do tej pory bedzie dominacja Brawna z RedBullem i Toyotą czy wkoncy dołączy sie ktos nastepny ale raczej niebedzie to BMW zresztą oni sami wiedzą jaka jest ich sytuacja.


avatar
grzes12

07.05.2009 17:57

0

Usunięty


avatar
Marti

07.05.2009 18:07

0

Dopiero??!! Już w Turcji będą mieli a nie dopiero hehehe :D


avatar
astrostar

07.05.2009 18:07

0

Myślę, że BMW to za duża i za poważna firma żeby ciągnąć się w ogonie stawiki. Zapewne robią wszystko co w ich mocy by wrócić do pierwszej trójki. Poczekajmy. Szkoda tylko, bo jak nie Kubicy to komu kibicować?


avatar
hot dog

07.05.2009 18:12

0

Mnie jednak napawa optymizmem wypowiedz Pana Marudy;-) ze nowy pakiet moze dac 0,5 sec. Zobyczymy jak bedzie w praktyce. Jezeli dalej beda w d....to moga sobie darowac ten sezon a Double Dyfuzor niech sobie zalozy Pan Theissen tak aby lepiej odprowadzac gazy.


avatar
ar0

07.05.2009 18:14

0

a moze wzorem zeszlego roku powinni juz odpuscic ten sezon i podwojny dyfuzor , a skupic swoje prace i rzucic wszystkie sily celem opracowania poczwornego dyfuzora tzw. SUPERDYFUZOR , to napewno juz w przyszlym sezonie beda wreszcie walczyc o tytul :-)))


avatar
kamil7671

07.05.2009 18:27

0

najlepsze jest to, wywiad z M. Theissenem: Jakie dokładnie wprowadziliście udoskonalenia tutaj i czy Robert ma do dyspozycji w Hiszpanii lżejsze nadwozie? Mamy tutaj dokładnie takie samo nadwozie, ale całkowicie zmieniło się jego pokrycie. wiec to byla czysta sciema, BMW nie jest prawdomowne...


avatar
Skoczek130

07.05.2009 18:32

0

No szkoda, że tak późno, ale jeśli ma byc w pełni konkurencyjny i odrobią większośc strat, lepiej już, żeby był później, aniżeli, jeśli miałby byc wdrożony teraz, ale nie przynosił żadnych korzyści.


avatar
Fox_

07.05.2009 18:44

0

Mówicie żeby lepiej coś było wdrożone później ale dobrze..... Zapominacie że z czasem reszta teamów też się rozwija i idą do przodu tak szybko jak wprowadzają zmiany, a nikt nie będzie czekał z nowinkami na ociągające się BMW. Czas odgrywa tu zajebiście ważną rolę


avatar
krz08

07.05.2009 18:53

0

miejmy nadzieje że wiedzą co robią


avatar
sielski

07.05.2009 19:06

0

Są ZDJĘCIA NOWEGO BOLIDU Kubicy :) teraz zaczął jakoś wyglądać :) ma fajny "kaczy dziób " hihihi ...oby to pomogło


avatar
RoninRonin

07.05.2009 19:07

0

nic nie wiedzą. udowodnili to wielokrotnie ;)


avatar
michalton

07.05.2009 19:09

0

Fotosy BMW po faceliftingu na f1. sport.pl.........chyba ich super komputer ma słabą kartę graficzną. A tak na serio to trzymajmy kciuki ze ekipę z Hinwil.


avatar
jawiemwszystko

07.05.2009 19:16

0

Dla niewtajemniczonych: Bolidowi podniesiono i spłaszczono nos oraz wycięto cosik z sekcji bocznych (samochód wyglada chudziej :))


avatar
kuba1808

07.05.2009 19:17

0

i dodano cosik na tylnim skrzydle :)


avatar
jawiemwszystko

07.05.2009 19:29

0

Prawda. Nie wiem co to, ale jest zajedwabiste :P


avatar
gustavof199

07.05.2009 19:30

0

Mógłby ktoś podać link w którym są umieszczone zdjęcia nowego bolidu BMW?


avatar
sielski

07.05.2009 19:35

0

Tak się przyglądam i... wydaje mi się że poszli w strone RedBulla... podnieśli nos itd. Myśle że może być dobrze....ps. do gustavof199... w 20 komentarzu masz podana strone gdzie są te zdjęcia!


avatar
kuba1808

07.05.2009 19:39

0

też tych zdjęć nie mogłem znaleźć :D tam po lewej stronie, gdzie masz zdjęcie tylnego skrzydła musisz najechać na prawą stronę obrazka i pojawi ci się flashowa przewijka :)


avatar
nowyziomal

07.05.2009 20:13

0

I pomysleć że cały ten burdel w obecnym sezonie to nic innego jak zasługa FIA. JEŻELI NIE MOZNA TESTOWAĆ to w jaki sposób nadrobić kilka straconych miesięcy nie mówiąc o kosztach, o których tak głośno się krzyczy że są za wysokie to jakaś PARANOJA JEST. Przecież cały projekt aero należy na chwilę obecną wywalić do kosza a kostował miliony. Symulacja nigdy nie dorówna rzeczywistości i FIA powinna się przyznac do błędu i ANULOWAĆ ZAKAZ TESTOWANIA POSZKODOWANYM EKIPOM W ZAKRESIE AERO.


avatar
rafekf1

07.05.2009 20:15

0

Oglądałem właśnie kilka fotek "nowego" bolidu BMW. Szczerze mówiąc, to po tych zapowiedziach spodziewałem się jakiejś większej zmiany w wyglądzie ale i tak te zmiany są widoczne. Rzeczywiście, jak wspomniał tu sielski ... dziób beemki przypomina teraz trochę kaczy. Widać wyrażnie, że jest wyżej osadzony i mocno spłaszczony. Zmiany w tylnym skrzydle są widoczne gołym okiem przez dodanie tych owiewek, czy jak to tam nazwać. Przednie skrzydło, to pewnie jakieś niewielkie zmiany ale podobno diabeł tkwi w szczegółach. Szkoda, że nie ma fotek profilu bolidu. Można by wylukać lepiej zmiany wlotów powietrza do silnika i jego osłony. Brakuje też fotek tego przejściowego dyfuzora. Ale z pewnością może jeszcze dziś a już na pewno jutro będziemy widzieć i... wiedzieć ;) więcej. Cieszy fakt, że jednak bolid odchudził się o parę kilogramów co w połączeniu z zapowiedziami Roberta iż nowe aero poprawi przyczepność auta a parę kilogramów zapasu pomoże w lepszym zbalansowaniu bolidu pozwala na umiarkowany optymizm. Gdyby tylko inni nie poczynili większych lub podobnych postępów ...... ale nie bądźmy naiwni. Walka o punkty ( jedynie, nie miejsca na pudle) to jedyne na co możemy po cichu liczyć. Pozdrawiam.


avatar
gresco

07.05.2009 20:24

0

KOCHANI !!!! JUZ SIE KOMENTOWAC NAWET NIE CHCE !!! POLOWE POPRZEDNIEGO SEZONU I ....CONAJMNIEJ POLOWE OBECNEGO ROBERT MA W PLECY BO NIEMCY SA NIEMCAMI


avatar
rafekf1

07.05.2009 20:26

0

Zgadzam się z Tobą nowyziomal ale na szczęście w tym sezonie jeszcze wszystkich ten zakaz obowiązuje jednakowo. Nikt nie powinien czuć się po krzywdzony. Jeśli ktoś przespał zimę na np. tworzenie i udoskonalanie KERS-u, to jego problem. Gorzej może być od przyszłego sezonu jak wejdzie ten poroniony pomysł FIA o limitach budżetu. Ci z mniejszymi mają mieć więcej przywilejów. W imię czego?? Wyrównania szans!!?? Te całe FIA, to chorzy ludzie!!


avatar
rafekf1

07.05.2009 20:34

0

Najbardziej jestem ciekawy soboty. Jak wejdą do Q3 tzn, że jednak poczynili jakiś postęp zarówno w stosunku do swojej formy jak i formy innych team-ów. Jeśli nie to już im nawet poczwórne dyfuzory i setki nowych części nie pomogą. Oczywiście zakładając, że kwalifikacje odbędą się w idealnych do ścigania warunkach.


avatar
Budda89

07.05.2009 20:39

0

BMW znalazło następną luke w przepisach i wybudowało podwójny dyfuzor na tylnym skrzydle :-p


avatar
hot dog

07.05.2009 20:45

0

28. rafekf1 poprosze jakies namiary na ta te zdjecia;-)


avatar
Seveir

07.05.2009 20:46

0

Jak się człowiek spieszy to się diabeł cieszy! Po co tak szybko? W 2015 tez będzie sezon.


avatar
BMWbmw

07.05.2009 20:53

0

http: //f1. sport.pl/Artykul.82+M56b1a9a8bc9.0. html (usunąć spacje) nowe areo F1.09


avatar
rafekf1

07.05.2009 20:54

0

hot dog ... wejdź sobie na f1.sport.pl a potem w artykuł " F109 zadarł nosa " Zobaczysz fotkę u góry po lewej przestawiającą tylny spojler "nowej" beemki Kliknij na tę fotkę i potem masz do oglądnięcia 8 fotek.


avatar
hot dog

07.05.2009 20:57

0

podziekowal;-)


avatar
walerus

07.05.2009 21:10

0

kurde - nie napisali którego roku....


avatar
kaaarol

07.05.2009 21:14

0

Posłuchajcie: Wg mnie jeżeli dadzą dyfuzor najpóźniej to znaczy że będą mieli go najlepiej przygotowanego, a wg mnie ferrari (tak jak KERS w Australii) znowu będzie chciało wykorzystać niesprawdzoną nową rzecz (dyfuzor) i na dobrze im to nie wyjdzie, a BMW lepiej się przygotuje i będzie OK. :)


avatar
rafekf1

07.05.2009 21:35

0

ok. kaaarol ..... szkoda tylko, że Ferrari, to firma z 60 - letnią tradycją w F1 a BMW dopiero co zbiera doświadczenie . Chociaż na SF ciąży wielka presja .... o wiele większa niż na BMW i to może ich popchnąć do jakiś pochopnych działań. Dla Ferrari walka w ogonie to całkowicie nowe doznanie... plama na honorze . Cęć zmycia tej plamy może ich zgubić!! Ciekawe jest w tym sezonie kto z trojki Brawn GP, Reed Bull, Toyota będzie walczyć o dwa tytuły w F1 .... le mnie ciekawi też który z zespołów Ferrari, Maclarren i BMW najwięcej zrobi, żeby odbić się od dna?? Bo jak na razie, w tym sezonie te trzy zespoły ... czołowe w poprzednim sezonie, w obecnym są w głębokim dołku.


avatar
ufolb

07.05.2009 21:37

0

Co do nowego pakietu aero w BMW - na pierwszy rzut oka to nowe czesci wygladaja na niedopasowane do reszty - ale mowie tlyko o efekcie wizualnym. W kazdym razie, teraz to juz na pewno najpaskudniejszy bolid w stawce :P Ale powiem szczerze, ze spodziewalem sie wiekszych udoskonalen - podniesli i splaszczyli przod, lekko przerobili przednie skrzydlo i dolozyli jakiegos badziewia na tylnim spojlerze :P Ale moze to zadziala, chociaz jesli przez pol roku nie potrafili zbudowac dobrego bolidu, to raczej nie wierze w to, ze udalo im sie to w 4 tygodnie ... Okaze sie jutro


avatar
jaros69

07.05.2009 22:25

0

rafekf1 - niech BMW wejdzie do Q 2, o Q 3 nie ma co marzyć.


avatar
RoninRonin

07.05.2009 22:33

0

Jakoś nikt nie zwrócił uwagi na znaczenie tego zdania "Pierwsze informacje i dane z symulacji są bardzo optymistyczne, dają co najmniej pół sekundy przewagi na okrążeniu. Oczywiście musimy zobaczyć, co zrobili inni. Jesteśmy tak daleko za czołówką, że musimy stawiać dwa razy większe kroki, żeby nadrobić straty." ONI mają PÓŁ sekundy PRZEWAGI nad INNYMI, ja uważają sądząc po testach.


avatar
jfc

07.05.2009 22:37

0

Powiem krótko: Przesrane. Teraz szerzej: W przednim skrzydle po bokach nadal ceowniki z huty Katowice. Cuda na spojlerze z tyłu - bardzo innowacyjne - raczej mała szansa żeby taki wymyślny projekt dawał cokolwiek, jeśli nikt inny na to nie wpadł. Myślę że to artefakty numeryczne programu symulacyjnego są źródłem tego wynalazku. Reszta prawie nie zmieniona. Czuję że mogą próbować walczyć o Q2. Mocne miejsce w drugiej dziesiątce będzie sukcesem. Deszczu ma nie być więc obstawiam optymistycznie: Kubica 11, Heidfeld 13. Na dobre wyniki BMW poczekamy przynajmniej do GP Niemiec, chociaż nie wiem czy nie do przyszłorocznego GP Niemiec...


avatar
dick777

07.05.2009 22:45

0

Po tych zmianach ten bolid wygląda jeszcze gorzej i pewnie tak samo będzie jeździł. Wygląda na to, że chłopakom brakuje pomysłów. Spodziewałem się większych zmian. Obawiam się, że z tego bolidu nie da się już zrobić niczego dobrego. Niestety, ten sezon już jest w plecy. Mam nadzieję, że to ostatni sezon Roberta w BMW. Szkoda.


avatar
darecky3

07.05.2009 23:09

0

a ja mysle ze te aero to jedna wielka lipa. podniesienie nosa wyglada jakby mial powstac jeszcze wiekszy opor powietrza, ale to tylko gdybanie. Mysle ze cale prace bmw skupilo na odchudzeniu samochodu i przeprojektowaniu zbiornikow paliwa dla rozlozenia lepszego masy. ten wyglad to tylko pic na wode dla fotografow ze cos robili. Kwestia podwojnego dyfuzora jest jak najbardziej dla mnie podejrzana. Uwazam ze wogole go jeszcze nie maja i nic w tym kierunku nie zrobili. przerabiali samochod pod innym katem nie biorac pod uwage zadnego dyfuzora. jesli to nie zadziala to prace nad nim beda rozpoczete po Barcelonie i tyle. Sciema na calego. Zadnej rewelacji. Zreszta ten nos wogole nie jest symetryczny wzgledem reszty. Wyglada jakby byl ulepiony z plasteliny recznie. Ale pewnie sie myle i bemza wykosi wszystkich...hehehe


avatar
rafekf1

07.05.2009 23:14

0

RoninRonin Pół seundy ... poprawy!! A nie pół sekundy przewagi!!


avatar
hot dog

07.05.2009 23:17

0

Albert Albertem tunel tunelem model 60:1 modelem 60:1 a na torze jest jak kazdy widzi;-(naprawde mam nadz ze to sie zmieni ale jak to mowia nadzieja.....ehhhh


avatar
rafekf1

07.05.2009 23:29

0

Niestety chłopaki ale chyba macie rację. BMW cały czas podąża tą samą ścieżką ;( Zbudują jakiś traktor .... dodadzą parę owiewek i nim wszystko wyliczą, zsumują, przeanalizują, przetestują, obliczą i skalkulują .... to już będzie po ptokach!!!!


avatar
Sasilton

07.05.2009 23:35

0

ludzie to czeko wy sie spodziealiscie dachu na bolidzie wielką dure na pogrywie silnika roków na kołach nie zapominajmy ze nie moga dodawac tych skrzydełek na blodzie wiec zostaje im tuningowanie spilerow


avatar
pinkb

07.05.2009 23:39

0

nowy bolid to lipa bmw sie chyba pogubilo ale nie chca sobie wstydu robic wiec cos pokazali zreszta z wypowiedzi roberta nie plynie duzo optymizmu ze niby cos tam zmienili i ze licza na cos...ale juz wiedza ze nic nie wiedza


avatar
hotshots

07.05.2009 23:53

0

dyfuzor? jakis pakiet areo? takie same "ściemy" jak ich juz sławne wyjazdy z PitStopu na treningach w ostatnich sec/min .....wiara w supcompa ? genetyczna skaza? (Panther.V.T34), hiwdp ? szkoda tylko RK w tym syfie.........


avatar
Yotomeczek

07.05.2009 23:53

0

a ceowniki na przednim skrzydle nawet nie ruszyli ...


avatar
Yotomeczek

07.05.2009 23:54

0

a o odchudzaniu bolidu niestety ani słowa ...


avatar
baudin

07.05.2009 23:55

0

eh jak ja bym chcial zeby sie okazal ze bmw zrobilo najwiekszy krok w przod i zeby zamknelo wam wkoncu usta i wytracilo argumenty chociaz wtedy pewnie byscie znalezli jakis nowy mankament tego zespolu moze moj ulubiony ze to niemiecki zespol a my przeciez nie lubimy niemcow to wam wystarczy przewaznie ludzie bmw to nie jakies fso oni wiedza co robia i jesli wniesli jakies poprawki to znaczy ze te poprawki cos daja na ile daja poprawe to sie okaze ale nie piszcie do cholery ze nic nie zrobili


avatar
Shallan

08.05.2009 00:01

0

Pytanie brzmi: czy przywożenie czegoś do Turcji będzie potrzebne.. Chyba Theissen jeszcze nie przerobił całego planu BMW na sezon 2009, wykreślił tylko z niego parę linijek ...


avatar
Fox_

08.05.2009 00:45

0

Baudin masz racje wiedzą co robią i widać tego efekty: Kubica ostatni w tabeli a całe BMW ostatnio przegrało nawet z Force India, masz racje to jest ogromny przejaw ich inteligencji, wielkiej pracy i niesamowitej pomysłowości. A te ich ściemy że "coś" zrobili to niech sobie w buty wsadzą, bo reszta drużyn pracuje co najmniej 3 razy szybciej i co najważniejsze 5 razy efektowniej.


avatar
damian_el_

08.05.2009 00:54

0

panowie trochę wiary w bmw i umiejętności Roberta, postępy będą, Niemcy są powolni ale kąsekwetni. Te cztery wyścigi to dla Nich wstyd i ujma na honorze.poprawią się na pewno, myśle, że koncówka Q3 jest w ich zasiegu, przynajmniej Roberta.


avatar
makak

08.05.2009 07:25

0

obyśmy tylko w niedzielę nie oglądali zaciętych pojedynków dwóch bmw z nakajimą


avatar
mpkaras

08.05.2009 07:38

0

Jak widziałem zdjęcia elementów aerodynamicznych McLarena i STR, to powiem szczerze, że zmiany są duże i widoczne gołym okiem. Obawiam się, że zbytnia konserwatywność BMW może ich zgubić.


avatar
pz0

08.05.2009 07:56

0

Są spore zmiany na przednim skrzydle. Wyraźnie podnieśli strugi nad przednie koła przez co powinny wyraźnie spaść opory i przy okazji zwiększyli nieco docisk. Spodziewałem się jednak czegoś więcej, czegoś w stylu BGP albo Williamsa.Nadal przednie skrzydło nie pcha zbyt dużo powietrza pod bolid, ale może w tej chwili jeszcze nie potrzeba zbyt dużego zasilania w powietrze, bo mają klasyczny dyfuzor. Przez podniesienie nosa zwiększyli nieco zasilanie rozdzielacza w sekcji środkowej, niestety nie widzę na żadnym sdjęciu czy zmieniono również sekcję środkową. Osłony chłodnic wyraźnie podcięte, bo wywalili KERS i nie potrzeba im tyle miejsca. Nie wiem czy są potrzebne tak potęźne wloty do chłodnic. Nie mam pojęcia czemu mają służyć te kierownice na tylnym skrzydle. Przecież za tylnym skrzydłem nie ma już nic, więc jakieś porządkowanie strug w tym miejscu wydaje się zbędne. Wyraćnie zmieniona pokrywa silnika, wygląda jakby chcieli w tylnej sekcji bolidu sprowadzić powietrze jak najniżej, również nie wiem po co, może to wszystko w celu utrudnienia jazdy bolidom z tyłu? Rozwiązanie z kaczym dziobem wydaje się dobrą zmianą. Podejrzewam że pakiet zmian na Hiszpanię był już częściowo pomyślany przed sezonem, nie mieli jednak w planach zmiany dyfuzora więc nie zmienili. Podsumowanie: Już mnie zupełnie wkurwia ten cały Albert ze swoim oprogramowaniem.


avatar
Piotre_k

08.05.2009 08:38

0

Nowy nos BMW wygląda jak dziób kaczki i jest jeszcze bardziej toporny od poprzedniego. Oby jego osiągi nie okazały się też bardziej toporne. Wygląda na to, że ktoś temu Albertowi zadał kiepski algorytm obliczeń i jeszcze gorsze zalożenia.


avatar
Miro66

08.05.2009 09:17

0

61.pz0 - czytam spokojnie i czytam, i kiwam głową i doszedłem do ostatniego zdania i ....muszę wytrzeć komputer z kawki :)))


avatar
Linax

08.05.2009 09:21

0

Cdzie jest transmisja z treningu w internecie?


avatar
rumpowanysko

08.05.2009 09:38

0

BMW "BARDZO MIZERNY WÓZ'


avatar
walerus

08.05.2009 10:07

0

pz0 - długi komentarz... przeczytałem... i się zbulwersowałem.... ale prawdę powiadasz....myslę że Albert i Mario są kochankami......


avatar
ervyll

08.05.2009 11:28

0

No niestety, I trening i cudów nie ma, nadal 1 sek straty do najlepszych.


avatar
ervyll

08.05.2009 11:29

0

A przepraszam Kubica wykręcił na 1 min przed końcem drugi czas, tylko nie wiem na jakich oponach.


avatar
Miro66

08.05.2009 11:40

0

Musi na "miętkich", bo nagła poprawa o 1,1 sek, a już było znowu smutno... Chyba jednak ten pakiecik aero pomaga :)


avatar
jawiemwszystko

08.05.2009 11:59

0

pz0 - racja. A szczególnie swięte są słowa o tym czymś na tylnim skrzydle


avatar
Fox_

08.05.2009 13:04

0

Ortografia w stylu kĄsekWentnie bardzo odpowiada wartości merytorycznej komentarza :D


avatar
pz0

08.05.2009 22:08

0

63. Miro66 - przepraszam, chyba pierwszy raz w życiu zdarzyło mi się żebym wywalił komuś kawkę na komputer z takiej odległości :-)


avatar
kuczek

26.01.2010 12:31

0

ten przód jest zaj..... coś pięknego :D


avatar
Iceman_1

27.01.2010 11:01

0

Fajny, zawsze uwielbiałem srebne strzały, tylko z napisem Kimi...


avatar
michal98

05.02.2010 16:25

0

masz racje


avatar
bmwd

09.03.2010 06:36

0

Kimi za Michaela w sezonie 2011


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu