DO
GP Miami
02.05 - 04.05
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Arabii Saudyjskiej
-
Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
-
Australijczycy czekali 15 lat na swojego lidera mistrzostw
-
Verstappen pozytywnie zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla w Dżuddzie
-
Pierwsze podium Ferrari w sezonie
-
Kolejny solidny występ Hadjara
-
Mercedes walczył z przegrzewaniem opon
-
Współpraca zespołowa i podwójne punkty Williamsa
-
Sauber bez szans na walkę o punkty
-
Fatalny wyścig Alpine
-
Haas bez punktów, ale zadowolony po potrójnym maratonie F1
-
Alonso o wyścigu w Dżuddzie: 50 okrążeń kwalifikacyjnych
Ostatnia aktywność
07.02.2011 23:17
0
Trzymaj się, zdrowiej, wracaj do F1!
Przejdź do wpisu Forza Kubica - życzenia dla Roberta
06.11.2010 21:42
0
Oponami Kubicy nie ma się co przejmować, bo na wyścig będzie mógł założyć całkiem nowy komplet slicków - podczas kwalifikacji tor był oznaczony jako "wet".
Przejdź do wpisu Kubica: Miałem problemy z utrzymaniem się na torze
28.03.2010 15:26
0
Z szybszych od Kubicy tylko Massa i Button nie zmienili slicków, reszta swoje najszybsze kółka trzasnęła na świeżym zestawie opon. Czyli tempo wyścigowe Renault jest bardzo przyzwoite ;)
Przejdź do wpisu GP Australii - najszybsze okrążenia
15.03.2010 16:36
0
Delikatny offtop dotyczacy typowania: 1. Pasowałoby typować teraz pierwszych 10 kierowców, a nie 8 jak to jest do tej pory. 2. Moze by podzielic typowanie na dwa moduły: piewrszy z typowaniem wynikow kwaliifkacji (punkty mniejsze o polowe od tego co mozna zdobyc na typowaniu wynikow wyscigu), moduł drugi: typowanie wyników wyścigu - i tutaj jeśli ktoś swoją propozycję zapisze przed rozpoczeciem kwalifikacji, to dostaje 1,5x normalnych puktów. Co wy na to?
Przejdź do wpisu Pakiet Renault spełnił oczekiwania
14.03.2010 23:46
0
Ja się zastanawiam, jakby się wyścig dla Kubicy skończył, gdyby zespół zaryzykował i spróbował mu zmienić opony na miękkie jakieś 15 okrążeń przed metą. Bo gdyby się okazało, że auto na świeżych miękkich oponach byłby w stanie jeździć np. około 1:57 na okrążeniu, to miałby szansę na 9 miejsce - oczywiście gdyby sobie szybko poradził z Alguersuarim i Buemim ;) Ale gdybać to sobie teraz można ... Czekam z niecierpliwością na Australię ;)
Przejdź do wpisu Ferrari szczęśliwie zdobywa dublet w Bahrajnie
14.03.2010 19:25
0
Zespół Renault zdementował plotki, jakoby ich dyfuzor był nielegalny. Mogą i będą go używać nadal w nadchodzących wyścigach.
Przejdź do wpisu Kubica: Sutil nie odpuścił
05.02.2010 16:04
0
108. Takie wymiary można znaleźć na oficjalnej stronie Mercedes GP.
Przejdź do wpisu Alonso najszybszy w Walencji
05.02.2010 15:59
0
Porównanie czasów wszystkich trzech dni testów: 1. Fernando Alonso Ferrari 1min 11.470secs 2. Felipe Massa Ferrari 1min 11.722secs 3. Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 1min 12.056secs 4. Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari 1min 12.094secs 5. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1min 12.256secs 6. Robert Kubica Renault 1min 12.426secs 7. Michael Schumacher Mercedes GP 1min 12.438secs 8. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1min 12.576secs 9. Nico Rosberg Mercedes GP 1min 12.899secs 10. Jenson Button McLaren-Mercedes 1min 12.951secs 11. Vitaly Petrov Renault 1min 13.097secs 12. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1min 13.377secs 13. Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 1min 13.669secs 14. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1min 13.823secs 15. Gary Paffett McLaren-Mercedes 1min 13.846secs
Przejdź do wpisu Alonso najszybszy w Walencji
06.06.2009 17:36
0
Kubica na 2 pity na pewno - pierwszy stint to jakieś 21 okrążeń, a potem dłuższy drugi, na koniec krótki stint na miekkich gumach. Plus jest taki, ze na 1 pit stopie BMW bedzie juz mniej wiecej wiedzialo po ilu okrazeniach wysiadaja miekkie opony i beda mogli dostasowac do tego dlugosc swoich przejazdow. Sznasa na 2 punkty jest dla Kubicy.
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Turcji
06.06.2009 15:55
0
Maakazaur, przelicz to sobie jeszcze raz na spokojnie ;) Bo wg Twoich obliczeń bolidy jeżdżą z prędkością około 900 kmh :)
Przejdź do wpisu BMW traci 0,4 sekundy do czołówki
05.06.2009 13:41
0
Kubica w 2 treningu poprawił się jak do tej pory o 1,3s w stosunku do 1 treningu. Czyli jednak może coś z tego będzie, chociaz oczywiscie dopiero jutro bedzie wiadomo duzo więcej :0
Przejdź do wpisu Rosberg po raz kolejny najszybszy
07.05.2009 21:37
0
Co do nowego pakietu aero w BMW - na pierwszy rzut oka to nowe czesci wygladaja na niedopasowane do reszty - ale mowie tlyko o efekcie wizualnym. W kazdym razie, teraz to juz na pewno najpaskudniejszy bolid w stawce :P Ale powiem szczerze, ze spodziewalem sie wiekszych udoskonalen - podniesli i splaszczyli przod, lekko przerobili przednie skrzydlo i dolozyli jakiegos badziewia na tylnim spojlerze :P Ale moze to zadziala, chociaz jesli przez pol roku nie potrafili zbudowac dobrego bolidu, to raczej nie wierze w to, ze udalo im sie to w 4 tygodnie ... Okaze sie jutro
Przejdź do wpisu BMW będzie miało podwójny dyfuzor dopiero w Turcji?
30.04.2009 15:34
0
Wg mnie bedzie tak: 1. Kwalifikacjie wygrywa najszybszy bolid, cala reszta tez jest ustawiona raczej w kolejnosci od najszybszego do najwolniejszego. 2. Wyscig - procesja z coraz wiekszymi roznicami czasowymi pomiedzy poszczegolnymi bolidami - wynik kwalifikacji, praktycznie zero taktyki ... Jedyna nadzieja na jakąś walke to: a) Zepsucie przez kogos w mocnym bolidzie kwalifikacji, przez co bedzie sie przebijal do przodu podczas wyscigu - bedzie sie zdazac raczej rzadko ... b) Strategie doboru opon na wyscig - ktorys zespol moze sobie zepsuc wyscig, tak jak ostatnio zrobila to Toyota - bedzie sie zdazac jeszcze rzadziej ... c) Deszcz, czyli Hamilton i Vettel na czele ;) Brak mozliwosci tankowania bolidow zabije cale piekno dzisiejszej F1, czyli zabawa w strategie, kto jak sie zatankuje na kwalifikacje, kto zjedzie przed kim itd ... Co do wyprzedzan, bedzie ich pewnie troche mniej niz teraz ... Nie podoba mi sie to ... A jeszcze te ograniczone budrzety sa najsmieszniejsze, beda duuuze kombinacje, jak cos zrobic zeby nie poszlo w koszty :)
Przejdź do wpisu FIA: Zakaz tankowania w ramach oszczędności
25.04.2009 17:31
0
Kubica zalany pod korek - w sumie zadna taktyka nie jest w stanie wiele pomoc, jeden pit stop moze myc uzyteczny w przypadku ewentualnego SC w odpowiednim momencie - chociaz zastanawiam sie jak miekkie opony wytrzymaja. SC na tym torze jest jednak malo prawdopodobny - wiec na punkty bym nie liczyl. Ale mam nadzieje, ze sie myle :)
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Bahrajnu
25.04.2009 16:33
0
pz0 - niepoprawny optymista z Ciebie :P
Przejdź do wpisu BMW ciężko będzie zdobyć punkty w Bahrajnie
15.04.2009 02:58
0
Troszke za badzo plastikowo, szczególnie jeśli chodzi o przyciski od menu na górze. Gdyby kolorki były bardziej przytłumione, nie tak jaskrawe jak teraz, byłoby lepiej. Dodatkowo, sama grafika mogła by byc mniej kanciasta. Pomyslcie tez nad dołożeniem delikatnych efektów perpektywy/3d. No i okienko do pisania komentów zdecydowanie za małe ;)
Przejdź do wpisu Nowa szata graficzna Formula1.pl
05.04.2009 15:44
0
Mam jeszcze takie przemyślenie co do systemu KERS - gdyby znieśli ograniczenie jego uzycia 6s na okrążenie - każdy używa systemu ile chce i na ile tlyko akumulatory w danej chwili pozwalają, stosowanie KERS'a byłoby dużo bardziej opłącalne niż teraz. Wydaje mi się, że dobrym rozwiązaniem byłaby też możliwośc przełączania się pomiędzy manualnym i automatycznym trybem używania KERS. Manualny - czyli tak samo jak teraz (bez ograniczeń czasowych oczywiście). Automatyczny - przy każdym przekroczeniu prędkości np 150 km/h do np 250 km/h i tylko podczas pedału gazu w podłodze - ale warunki automatycznego włączania i wyłączania systemu do indywidualnego ustawienia przez każdy z zespołów. Wtedy jazda z KERS robiłaby znaczącą różnicę, myśle że na na pewno zdecydowanie większą niż teraz :) Co Wy na to?
Przejdź do wpisu GP Malezji przerwane- Button znowu wygrywa
05.04.2009 14:44
0
Kubica nie ma szans na tytuł nie dlatego, że ma pecha teraz na poczatku sezonu ale dlatego, że ma za słaby bolid. BMW mocno odstaje od Browna, narazie także Toyota jest poza ich zasięgiem, a tu trzeba jeszcze ostro walczyć o trzecie miejsce w stawce z Red Bullem i Williamsem ... no i Ferrari sie jeszcze obudzi. Jak dla mnie, to BMW moze juz rozpoczac przygotowania do nastepnego sezonu :P
Przejdź do wpisu GP Malezji przerwane- Button znowu wygrywa
04.04.2009 16:08
0
Czyli Button 18-19 kółek, nastepnych czterech po 17, Kubica 20, Raikkonen to samo co Kubica, ewentualnie góra 1 kółko mniej, potem Alonso jakieś 22-23 kółka. Jeśli Kubica utrzyma sie przed Raikkonenem i Alonso po pierwszych 2-3 okrążeniach, to ma szanse na awans po pierwszych stopach, chociaz Alonso moze byc grozny - zalezy od tempa wyscigowego Renault. Start bedzie baardzo ciekawy ;)
Przejdź do wpisu Kolejność startowa i wagi bolidów przed GP Malezji
04.04.2009 15:37
0
Jeśli Kubica nie bedzie duzo zostawal na poczatku, to po pierwszym stopie ma wg. mnie szanse wyprzedzic Webbera i moze Rosberga. Ale ja nadal licze na deszcz zaraz po pierwszym zjezdzie pierwszej piatki,a przed zjadem Kubicy ;)
Przejdź do wpisu Button zdobywa kolejne pole position
04.04.2009 14:25
0
marrccia18 - w tym sezonie o mistrzostwa dla Roberta bedzie ciezej niz w bylow zeszlym. Ja tez wierze, ze o nie powalczy, ale jesli w Hiszpanii nie beda mieli tempa Browna, to o mistrzostwie dla Kubicy mozna zapomniec. Zreszta jak narazie, BMW jest w tej chwili 4 siłą w F1, za Brownem, Toyota i Red Bullem, wiec nie tylko o Browna trzeba sie martwic ... Oczywiscie jest szansa, ze z dyfuzorami beda jeszcze jakies kombinacje - ale to sie dopiero okaze. A co do qual - mysle ze BMW bierze pod uwage ewentualnosc deszczu w wyscigu, dlatego podejrzewam, ze Kubica jest mocniej zatankowany od czolowki.
Przejdź do wpisu Button zdobywa kolejne pole position
28.03.2009 15:02
0
maxis12 - no zgadzam sie, tylko tak było przed KERS. Dodatkowe 40 kg jednak moze robic jakas roznice - na przyklad samochod z KERS nie wazy 608-612 kg ale na przyklad 618-622 kg. Ale ja tego nie wiem, tylko tak przypuszczam. Gdybysmy mieli podana wage samochodu bez KERS i bez dodatkowego balastu - wtedy wszystko bylo by jasne :) Chyba ze dysponujesz takimi danymi - w takim przypadku prosze podziel sie nimi bo mnie to strasznie ciekawi. pzdr
Przejdź do wpisu Button najlepszy w kwalifikacjach
28.03.2009 14:53
0
I wiem wiem - w samochodach Brown GP nie ma KERS :)
Przejdź do wpisu Button najlepszy w kwalifikacjach
28.03.2009 14:51
0
bigos - wazne jest tutaj słowo "minimum". Dlaczego wszysyc sa pewni, że po dodaniu KERS bolid z kierowca nadal wazy w okolicach 605 kg? A moze jak sie dolozy KERS, to wtedy waga bolidu z kierowca podskakuje do np. 615 kg? Ja twierdze, ze Browny wcale nie maja az tyle wiecej paliwa co Kubica, natomiast w ferrrari maja go nawet mniej ;) Wszystko sie okaze jutro :)
Przejdź do wpisu Button najlepszy w kwalifikacjach