Zespoły F1 dzisiaj definitywnie zakończyły swoje przygotowania przed nowym sezonem. Pod Barceloną końca dobiegł ostatni dzień grupowych testów. Od tej pory ekipy będą mogły przetestować na torze nowe części dopiero podczas pierwszych treningów w Bahrajnie, do których zostały niespełna dwa tygodnie.
Pogoda w Barcelonie była tym razem bardziej łaskawa i przez cały dzień kierowcy mogli korzystać z suchej nawierzchni toru. Rano większość ekip postanowiła przeprowadzić próbne przejazdy kwalifikacyjne co zaowocowało sporą grupą czasów na poziomie 1 minuty i 20 sekund.Najszybszy dzisiaj i podczas wszystkich czterech dni w Barcelonie okazał się Lewis Hamilton, który za kierownicą MP4-25 okrążenie toru pokonał w czasie 1:20,472. Nieco wolniej (1:20,496) pętlę w Montmelo pokonał Mark Webber, który po przerwie obiadowej zmienił Sebastiana Vettela. Trzeci czas dnia także z niedużą stratą do lidera wykręcił Felipe Massa, który ostatecznie znalazł się przed Adrianem Sutilem i Sebastianem Vettelem
Michael Schumacher za kierownicą W01 zajął dzisiaj szóste miejsce, tracąc do Hamiltona niespełna 0,3 sekundy. Dobry rezultat osiągnął także Rubens Barrichello, który uważa, że nowy FW32 może pozytywnie zaskoczyć kibiców w nowym sezonie. Brazylijczyk stracił do lidera prawie 0,4 sekundy i wyprzedził Kamui Kobayashiego oraz Sebastiena Buemi.
Kierowca Toro Rosso otwierał drugą grupę zawodników, którzy podczas dzisiejszego dnia nie sprawdzali tempa kwalifikacyjnego. Wśród nich znalazł się także Robert Kubica. Polak dzisiaj dość długo czekał na możliwość wyjechania z pit lane. Jego R30 zostało wyposażone w nowe przednie skrzydło, a zespół koncentrował się na dłuższych przejazdach, przeprowadzając symulację wyścigu wraz z pit stopami. Ostatnią godzinę Renault poświęciło pracy przy ustawieniach R30.
Polak ostatecznie zajął 10 miejsce, ponownie wyprzedzając jedynie nowe ekipy- Lotus oraz Virgin Racing. Trzeba jednak pamiętać, że ostateczna ocena formy poszczególnych zespołów nastąpi dopiero podczas trzeciej fazy kwalifikacji w Bahrajnie. Sadząc po zbliżonych czasach czołówki, która prawie na pewno jeździł z niewielką ilością paliwa można jednak spodziewać bardzo zaciętej walki o zwycięstwo w pierwszym wyścigu sezonu.
Z rywalizacji nowych ekip, ponownie zwycięsko wyszedł zespół Lotus. Heikki Kovalainen stracił do najszybszego Hamiltona prawie 5 sekund, wyprzedzając Lucasa di Grassi o prawie sekundę.
Ostatni dzień testów przed sezonem przebiegał przez większość dnia spokojnie. Rano na zakręcie numer 4 tor opuścił Rubens Barrichello, a Kamui Kobayashi zatrzymał się na zakręcie numer 9. Jednak w ciągu ostatniej godziny sesji próby przerywano aż trzykrotnie. Ponownie za sprawą Kamui Kobayashiego oraz Rubensa Barrichello, a także Heikki Kovalainena.
28.02.2010 17:09
0
Uprzedzając masę innych postów - Kubica nie wykonał dzisiaj ani jednego przejazdu "na oparach" :)
28.02.2010 17:10
0
To mamy po testach. Mocne zespoły w/g mnie na ten sezon /początek/: Mac, Red Bull, Ferrari, BMW Sauber. Reno - albo jest dobre, albo szanuję tradycję /ostatnie 2 lata/. Nie wiem gdzie ich wcisnąć, choć wiem gdzie bym chciał by byli.. Zobaczymy za dwa tygodnie.
28.02.2010 17:10
0
"Trzeba jednak pamiętać, że ostateczna ocena formy poszczególnych zespołów nastąpi dopiero podczas trzeciej fazy kwalifikacji w Bahrajnie." Nie łudź się Kempa, że to powstrzyma dziwne komentarze ;-)
28.02.2010 17:11
0
no i git!!!
28.02.2010 17:12
0
Będzie dobrze!!!:)
28.02.2010 17:12
0
myśle że Robert wykręcił by 1.21
28.02.2010 17:12
0
1. kuba1808 Skąd ta pewność? Więc kiedy je wykonał, kiedyś musiał jeździć lekkim? Tego się raczej nie dowiemy. Dzisiaj przynajmniej nie oszczędzali na paliwie. Ale jak będzie zobaczymy już niebawem.
28.02.2010 17:13
0
@3 Oj tego chyba nic nie powstrzyma. Chyba ze bany ;]
28.02.2010 17:13
0
No i po testach, czekamy na Bahrajn:). Nie mogę się doczekać startu i dojazdu tych cystern do pierwszego zakrętu:)
28.02.2010 17:14
0
3. freeqstyler zobaczymy ;-) Dziwne jednak, ze Renault sie nie skusilo na przejaz na oparach. Albo cos wiecej wiedza i sa pewni swego, albo sa w czarnej dziurze. Juz niedlugo rusza sezon, yeah!
28.02.2010 17:15
0
@east jakieś szybkie przejazdy wykonali wczoraj, na przesychającym torze z Petrovem za kierownicą. Dzisiaj z pewnością mieli taki zamiar, lecz przeszkodziły im czerwone flagi. Poza tym widać po czasach, regularne 1:23-1:24 to bolid dotankowany.
28.02.2010 17:15
0
malo awarii mialo r30 i niech tak bedzie przez caly seozn odpukac.. ciekae czy te nowe czesci spisuja sie doibrze bo to by im pewnie pomoglo i mieli by wieksze pole manewru.. koledzy i kolezanki jeszcze kilkanascie dni i zacznie sie jadka dla prawdziwcyh kibiców. Gp.bahrajnu bedzie gorace:D
28.02.2010 17:15
0
Testy noczego jeszcze nie mowia ale mysle ze hest naprawde duzo dobrych zespolow. Renault chyba stracilo za duzo czasu podczas tych 4 dni testów. Nie jestem w stanie powiedziec cos o ich formie ale jestem dobrej mysli. PS. jak zanm zycie posypie sie tu lawina narzekan i jekow na Renault:)
28.02.2010 17:17
0
panowie nie jest zle z renia. zobaczcie na czasy stintow innych teamow jak jezdzili ponad 20 kolek. wtedy czas KUB jest calkiem niezly. poza tym oni nie jezdzili na oparach tak jak inni
28.02.2010 17:19
0
Wy macie życie osobiste czy nie? :) i czym sie tak podniecacie, jak widać że kub ledwie będzie punktował w tym sezonie. 4 teamy redbul mers ferrari i Mcl będą walczyły a kubica będzie dowoził najwyżej 9 lub 10 miejsce, i wydaje mi sie że sauber ma lepszy bolid
28.02.2010 17:20
0
ale normalne jest chyba ze Reno nie moze tracic prawie 3 s do Hamiltona jak wczoraj Petrov miał lepszy czs na przesychającym torze
28.02.2010 17:20
0
witam,to moj pierwszy chodz czytam was od dawna i przyznam ze jeszcze nigdy nie bylo chyba takiego syfu jak ostatnio.Co do renault to mysle ze koncentrowali sie na jezdzie ciezkim bolidem bo w tym upatruja swoja szanse na dobre wyniki,ale to tylko moje skromne zdanie no bo co mi do znawcow F1 z tego forum:)
28.02.2010 17:21
0
9@ nooo to będzie thriller dla prawdziwych koneserów hehehehe
28.02.2010 17:25
0
co robili w nocy? stracili cenny czas testowy!
28.02.2010 17:25
0
widac ze nowe czesci sie nie sprawdzily
28.02.2010 17:25
0
Nie ma co sie martwic. Kubica wykonywal dlugie przejazdy wiec czasy odbiegaly od pozostalych. Inni jezdzili na malym dotankowaniu. Tak naprawde zobaczymy na 1 gp co i jak. Co do info ze kubek jezdzil dlugie przejazdy to wiem bo wlasnie wrocilem do domu z testow ;]
28.02.2010 17:26
0
17.@pytoniusz .... Zgadzam się całkowicie .... z wątkiem o syfie na forum, który ostatnimi czasy przeżywa najazd dzieci neo, onetowców itp. osobników, zgadzam się tym bardziej.
28.02.2010 17:27
0
21@ byłeś na torze ?
28.02.2010 17:27
0
było w temacie z testów 1400 postów napisanych a tutaj ledwie 20 :) dzieci się załamały i uciekły na onet
28.02.2010 17:28
0
Przede wszystkim jak już nie raz pisałem mistrzostwo może zdobędzie wcale nie najszybszy bolid, ale ten z najlepszym kompromisem między szybkością a ekonomicznością silnika. Co z tego, że się wywalczy PP jak się będzie 25 kg cięższy od tego, który zajął 5 pozycję? To jest ok. kilka sekund na okrążeniu! Po drugie mistrzostwo zdobędzie ten bolid, który najłaskawiej będzie się obchodził z oponami. Podsumowując, widzę, że czołowe cztery zespoły są bardzo szybkie jednak co z tego jeżeli Renault będzie kilkadziesiąt kilo lżejsze? Uważam Renault, że słusznie nie koncentrują się na jeździe na oparach bo i po co, tylko jak najlepiej chcą zrozumieć i ustawić dotankowany bolid. Jestem optymistą. Myślę, że Renault będzie dojeżdżać na miejscach 5-8. A co do dzisiejszych testów to Force India szybkie na pojedyńczym kółku. Tylko jak ze zużyciem paliwa?
28.02.2010 17:29
0
myśle że sauber bedzie lepszy od renault
28.02.2010 17:29
0
Tak i ewidentnie bylo widac ze Robert wykonywal serie po ok. 25 kolek , a reszta zdecydowanie mniej
28.02.2010 17:32
0
pocieszajcie się jeszcze dalej ;/ reno nie jest konkurencyjne, po co mieli ukrywać swoje osiągi ( wszystkie ekipy dziś odkryły karty) Pamiętam jak w tamtym sezonie wszyscy razem zastanawiali się jaka bedzie walka nica z kub o mistrzostwo, jak widać w tym też :D dajcie spokój juz tymi teoriami spiskowymi....
28.02.2010 17:33
0
Z komentarzy i opinii co nie których wynika że Kubica podczas wszystkich testów ani razu nie jechał szybkiego okrążenia takiego na miarę kwalifikacji. Jakiś obraz co do formy poszczególnych teamów już mamy moim zdaniem Renault szału w Bahrajnie nie zrobi do Ferrari, RedBulla i McLarena im brakuje, nie wiem jak z Mercedesem. Bliżej im do Wiliamsa, Saubera i to oni będą głównymi rywalami Renault w tym sezonie. Teraz czekam na Bahrajn może jednak sie jakoś miło zaskcoze
28.02.2010 17:34
0
Dobre podejście ze strony Renault. Jeśli pracowali nad ustawieniami i ćwiczyli długie przejazdy to widocznie tego potrzebowali a nie zasuwać najlepsze kółka i pokazywać w jakiej są formie. Wiedzą co robią i nie ma co gadać, że są w złej formie. Bahrajn pokaże pierwsze zarysy czołówki.
28.02.2010 17:36
0
ja tam narzekać nie będe reno wprowadziło może troszke zmian ,stracili też troche czasu na tych testach widać ze chcieli posprawdzać w szczególności może te zawieszenie .Trzeba spokojnie czekać na wypowiedzi kierowców .Normalne nerwówke ma chyba każdy ,trudno to wytrzymać ale cóz zrobić.
28.02.2010 17:36
0
może zaczekamy z osądami za wypowiedzią Roberta...?
28.02.2010 17:36
0
jak bedzie to zobaczymy, ale myślę, że w Renault dobrze wiedzą co robią, mają plan i tego sie trzymią, pozdrawiam wszystkich ;)
28.02.2010 17:38
0
30. nieznanysprawca celny komentarz Widzę, że niektórzy jeszcze nie rozumieją, że nie wystarczy jedno szybkie kółko. Wyścig w tym sezonie będzie zupełnie inny niż w poprzednim. Ja nie twierdzę, że Kubica będzie walczył o mistrza, tylko że nie będzie tak słabe jak myślicie. Według mnie mistrzostwo wygra RedBull i będzie bezkonkurencyjny.
28.02.2010 17:38
0
Trenowali szybkie kółka w walencji : > Kubek miał 2 czas testów : )
28.02.2010 17:39
0
jak sie tak czyta to wiekszosc autorow postow wie lepiej co i jak z renault niz oni sami hehe
28.02.2010 17:40
0
ja tez czekam na to co Robert powie. Dopiero po jego wypowiedzi bedzeimy mogli cos wiecej powiedziec a najwiecej bedzie mozna powidziec po quali i wyscigu w Bahrajnie
28.02.2010 17:40
0
36. Koyot. a Ty jak skomentujesz artykuł? czy nie masz nic do dodania
28.02.2010 17:42
0
Dosyć dobrze Massa
28.02.2010 17:42
0
Ja powiem tak: Red Bull, Ferrari i Mclaren to moi faworyci z tym że; 1) Red Bull wyglądał na testach na dośc awaryjny 2) Silnik Ferrari jest dośc paliwożerny 3) Mclaren ?? dwoch mistrzów świata, atmosfera może być ciekawa Kto jeszcze może namieszać ?? Mercedes..wątpie. 1) Schumacher będzie potrzebował czasu aby dojśc do 100% formy jezeli w ogole jest to możliwe (41 lat to nie 25) 2)Rosberg raczej średniak i pewnie tak zostanie Może Sauber -pewnie zaczą dośc mocno ale u nich z kasą nie jest zbyt kolorowo, uważam że będą mieli słabe tempo rozwoju Williams ?? doświadczenie Rubensa młodośc Nico, mogą namieszać ale w jakiej są formie, niewiem, nawet się nie domyślam Renault Mamy wielkie nadzieje. W jakiej formie są teraz niewiadomo. Mogą być mocni mogą słabi. W przeciwieństwie do Saubera wydaje mi się ze ich tempo rozwoju bedzie bardzo dobre. Poprawki do bolidu wprowadzać bedą jak szaleni aż wreszcie coś wypali (mam nadzieje ze te juz w Bahrajnie) Jak będzie pokaże sezon :) Jeżeli miałbym postawić na kogoś pieniądze to Alonso lub Hamilton mistrzem. Takie małe marzenie; Kubica w 5 na koniec sezonu, byłoby pięknie :) mistrzem chyba nie w tym sezonie a w 2011...zobaczymy Pozdrawiam
28.02.2010 17:43
0
Dziwne podejscie mają co nie którzy bo jak sie chwali Renault to odrazu fajnie super mądry komentarz ale jak ktoś powie coś złego to odrazu ze niby pseudo znawca dzieciak i tak dalej jak sie to mówi kto nie z mieciem tego zmieciem
28.02.2010 17:44
0
Proszę Was, skończcie już te domysły. To są TYLKO testy, a nie wyścig! Jak Robert Kubica był na testach wyżej niż 10 miejsce to był super, a teraz nie jest już. Raczej bolid! Z wami to jak wiatr powiał, raz tak, a raz tak. Zdecydujcie się na jedno. Ja od początku testów idę w jednym kierunku, a mianowicie, że Reno sobie poradzi w GP. Tak samo mogę napisać, że Force India 4 miejsce i nagle stali się lepsi od Mercedesa czy Czerwonego Byka. Nie! To są tylko testy, mają pełne prawo testować co im się podoba. Dzisiaj akurat Reno testowało tak, że Robert wykręcił 10 czas.
28.02.2010 17:45
0
prosta sprawa, wszyscy eksperci mogą się wykazać podczas typowania wyników zbliżającego się GP. ja osobiście widzę RK w pierwszej piątce;)
28.02.2010 17:48
0
Porównanie R29 i R30 polecam - h ttp://ww w.f1tech nical.net/fo rum/viewt opic.php?p=149822&f=6
28.02.2010 17:49
0
czy kroś zauważył jakiekolwiek nowe części w Renault???
28.02.2010 17:53
0
Kwestia detali. Jest trochę różnic jednak. Trzeba się wpatrzyć
28.02.2010 17:55
0
38. modafi ja patrze na fakty i napisalem co mysle w 14 poscie tego tematu
28.02.2010 18:01
0
Testy nie polegają na robieniu jak najszybszych kółek. Owszem raz czy dwa można popróbować szybkości, ale głównym celem jest sprawdzanie ustawień aerodynamicznych, testowanie faktycznego zużycia paliwa zależnie od prędkości przeciętnej, niezawodności podzespołów................ itp. Dlatego faktyczna kondycja zespołu. będzie czytelna dopiero po pierwszym wyścigu, a może i po kilku. Nawet z wypowiedzi kierowców nic się nie dowiemy, bo czasem coś mówią dla zmylenia przeciwnika. Jeżeli chodzi o Renault, to z testów było widać jedynie, że samochód jest prawie bezawaryjny, a to już coś. Poczekajmy i się nie gorączkujmy. Jeszcze dwa tygodnie.
28.02.2010 18:03
0
o co kaman moje komentarze se nie wyswietlaja!!!!!!!!
28.02.2010 18:03
0
nowe przednie skrzydło: ht tp://cdn.gal lery.auto sport.com/pict ure_free.php/dir/2010febtest5/im age/su_jm1028fe82-2
28.02.2010 18:03
0
ja troche z innej beczki:) mozemy pogdybac o układzie sil moja propozycja:) 1-Ferrari 2-McLaren 3-Renault 4-Red Bull 5-Williams 6-Mercedes 7-Toro Rosso 8-BMW Sauber 9-Force India 10-Lotus 11-Virgin Racing nie wpieniac sie to sa tylko przypuszczenia:) sprawdze ten post po 1 wyscigu;D
28.02.2010 18:04
0
48. dobrze gadasz. Renault ukrywa swoja faktyczna forme, bo po co sie tak od razu afiszowac. Zreszta najwazniejsze zeby dobrze bylo w Bahrajnie za dwa tygodnie. Alez ten czas leci :-)
28.02.2010 18:06
0
51. seba030189 optymista :)
28.02.2010 18:13
0
nieznanysprawca - dobrze gadasz !
28.02.2010 18:16
0
53. cyk pewnie ci chodzi o reno;D tak optymistycznie;D ale mam powod^^ reno jako jedyny chyba we wszystkich testach bardziej skupia sie na tempo wyscigowe:) które bedzie w tym sezonie najwazniejsze,jesli wszystko im wypali to beda w czołówce:)
28.02.2010 18:16
0
Stefan GP na 10 ;D zobaczycie
28.02.2010 18:36
0
Podzielam zdanie, że liczy się tempo wyścigowe, to że jakiś zespół uzyska na testach najlepsze czasy świadczy że uzyskali najlepszy czas okrążenia a nie wygrali wyścig. To tak jak z najlepszym wynikiem okrążenia podczas GP. Pozostaje nam uzbroić się w cierpliwość a już za 2 tygodnie będziemy mogli pooglądać sobie bolidy w TV a może niektórzy na żywca. Moje typy na początek ....... a szczerze to nie wiem ale chyba Ferrari, Mclaren, RebBull. A co do Renault ufam słowom Roberta, że nie będą walczyć na początku o 1 miejsca. Choć mam ciągle wrażenie po uśmiechniętej twarzy Roberta że Renia coś ukrywa. Pozdro
28.02.2010 18:37
0
Moje zdanie jest takie Kto jest naprawdę mocny i ma dużo szczęścia okaże się po wyścigu 14 marca, o testach to sobie możemy tylko spekulować i snuć domysły, poza tym najważniejsze by Renia jeździła bezawaryjnie, nie raz się zdarzało iż jadać na dalekiej pozycji nie punktowanej Alonso zdobywał punkty gdyż miał najlżejszy bolid w stawce wiadomo że Renault mało pali więc jeśli trafia z ustawieniami nie powinno być wcale tak źle. Trzymam za to kciuki
28.02.2010 18:37
0
Myślę tak jak 30. nieznanysprawca. Co prawda poczekałbym jeszcze na opinie Roberta po testach, ale wyrŹNIE Renault jeździło dziś pod wyścig sprawdzając nowe części. To było ważniejsze dla nich niż jazdy kwalifikacyjne , bo moim zdaniem swoje tempo dobrze znają i wiedzą że jest dobrze. A z tego co wiem, planowali dzisiaj jazdę na pustym baku, ale nie zdążyli (awaria na początku dnia i chyba czerwone flagi pod koniec). A przypomnę, że wczoraj quale ćwiczył Petrov i biorąc pod uwagę mokry tor, nie źle wypadli. Tak mi się wydaje.
28.02.2010 18:41
0
59 leo masz racje wynik z wczoraj był całkiem udany poza tym dwa tygodnie temu też byli w czołówce więc o szybkość bym się nie martwił przerażają mnie te ostatnie awarie było tak pięknie i pod koniec testów dwa poważne problemy
28.02.2010 18:48
0
W ubiegłym roku brawn miał świetne tempo na testach. Wszyscy mówili, że jeżdżą na pusto, lansują się itp. I co? Tempo naprawdę mieli imponujące
28.02.2010 18:48
0
Co z tego, że Renault ćwiczy tempo wyścigowe skoro w kwalifikacjach z taką prędkością nic nie ugrają? Nawet oszczędność silnika i porównywalne do czołówki osiągi na pełnym baku wtedy nie pomogą.
28.02.2010 18:52
0
62 rigoor Śmiem się nie zgodzić oszczędny silnik równa się lżejszy bolid co przy dokładnym ustawieniu będzie miało duży wpływ na zużycie opon w trakcie wyścigu. I przy równym tempie jazdy będą na pewno mieli wielkie szanse na porządne punkty a z czasem może i zwycięstwa
28.02.2010 18:54
0
Jak Sauber będzie szybszy od Renault to się chyba zachlastam. Życzę im jak najlepiej, ale trochę mi ich szkoda. Wieje od nich taką pustką, nie mają sponsorów, ci mechanicy tacy wychudzeni z tymi białymi, eleganckimi kołnierzykami wyglądają skromnie. hehe
28.02.2010 18:58
0
62. riqoor - też sie nie zgadzam to że ktoś będzie miał świetne kwalifikacje może sie mieć nijak do tempa wyścigowego. Robert podkreślał to w jednym z ostatnich wywiadów. Podobno różnice balansu są ogromne. Na prawdę wszystko wyjdzie na LIVETIMINGU podczas wyścigu kto gdzie i z jaka ilością paliwa jest szybki.
28.02.2010 19:02
0
62. riqoor tez sie nie zgadzam
28.02.2010 19:07
0
61 elkoyote ale przyznać musisz że pod koniec sezonu mieli więcej szczęścia niż przewagi nie możemy zapomnieć iż w F1 trwa ciągle walka nie tylko na torze ale w przeważającej mierze między inżynierami w F1 jeśli ktoś nie rozwija bolidu musi liczyć się z porażką 64 pesymista Zdrowa rywalizacja nie jest zła ale nie było by to wesołe to fakt
28.02.2010 19:07
0
Właśnie osiągi raczej na pełnym baku będą zróznicowane znaczniej niż na pustym co z tego ze masz super szybki na pustym a gorszy na pełnym i umiejętnośc szybkiej jazdy na pełnym chodzi o wejście do q3 nie wiem tego jakie są odczucia kierowców ale dla nich to coś nowego.
28.02.2010 19:07
0
Oczywiście macie rację. To działa w dwie strony. Nie wątpię, że Renault może być świetne w wyścigu. Z tym, że miejsce chociażby w środku stawki po kwalifikacjach będzie dużym problemem. Robert potrafi świetnie wyprzedzać, ale nie częstował nas zbyt często takimi popisami. Boję się, że wynik będzie się równał pozycji w kwalifikacjach plus to co zyska na starcie. Z resztą nie sądzę, że inne teamy będą na tyle tragiczne w jeździe wyścigowej, żeby pozwolić się kosić Renault.
28.02.2010 19:08
0
No i po testach.Teraz tylko spokojnie czekać na rozpoczęcie sezonu.
28.02.2010 19:12
0
Juz niewiele czekania i zobaczymy jak dobrym kierowcą jest Button Bariccelo czy Massa. Hamilton prawdopodobnie objedzie pseudo mistrza Buttona a debiutant prawdopodobnie Rubensa. Alonso pewnie nie będzie miał problemów z Massą. Słabiutki Webber znów będzie wąchał soaliny po Vetelu. Na mistrza typuje prawdopodobnie najlepszego kierowce w stawce czyli Hamiltona
28.02.2010 19:13
0
po testach powiem że- dalej nic nie wiem . Ale nie zapominając ciągotek RK do pokera + poparcie zespołu ===skrywanie jakiegoś Asaaaaa widać to po jego Twarzy i zachowaniu .
28.02.2010 19:13
0
Ajć. 12 dni do pierwszego treningu w Bahrajnie ;p Osobiście stawiam na Ferrari jako pierwszą siłę nadchodzącego sezonu i mogę jedynie mieć nadzieję, że Renault ostro namiesza. Do tego Sauber...wygląda świetnie. Jakby zupełnie inna technologia. Tyle smaczków się szykuje. Już nie mogę się doczekać.
28.02.2010 19:13
0
Mi wystarczy na początek sezonu że Renia wejdzie do Q3 i utrzyma sie w srodku stawki to będzie już o wiele lepiej niż w BMW które mogąc mieć mistrza w 2008 postanowiło rozwijać kers który był ich największą porażką, nie sądze by renault się poddał będą walczyć do końca oczywiście nie będzie to lekki chlebek ale bądźmy dobrej myśli
28.02.2010 19:17
0
71 rafam Hamilton nie jest wcale taki super zdobył tytuł to fakt ale w krytycznych sytuacjach nie potrafi utrzymać nerwów na wodzy i to jest jego wielkim problemem
28.02.2010 19:20
0
Życzę sobie i wam zaciętej walki i wyrównanej stawki. Jest wiele szczegółów, które będą wpływać na wyniki wyścigu. Oj już dawno nie byłem jakoś taki podekscytowany a sam siebie nie poznaje :) uuuhhh
28.02.2010 19:22
0
76 Blaz Pozwól iż się pod tym podpiszę oj BĘDZIE SIĘ DZIAŁO PANOWIE
28.02.2010 19:22
0
75. bullit34 a Twoim zdanie kto?? Hamilton zdecydowanie najszybszy kierowca w stawce. Najwięcej manewrów wyprzedzania. A że większość go nie lubi za to że mistrza Alonso śmiał objeżdżać no cóż trudno
28.02.2010 19:24
0
Ja bym stawiał na Vetela nie wiadomo też co pokaże Samuraj Kobajashi ma chłopak talent no i oczywiście życzę tytułu Robertowi ale jestem realistą
28.02.2010 19:26
0
62. i 63. Moim zdaniem Renault juz ma dobre tempo kwalifikacyjne i o tym wie , natomiast wyraźnie stawia na jak najlepsze ustawienia w wyścigu. Czyli może być tak jak pisze 68, że to właśnie zbalansowanie bolidu na pełnym baku jest najważniejsze. A do kwali (i do całego wyścigu też) Renault bedzie ustawiało swoje bolidy na treningach w Bahrajinie , po następnych zmianach (nowy rewolucyjny dyfuzor ?).
28.02.2010 19:26
0
71. rafam myśle bardzo podobnie jak ty ale Hamilton nie jest chyba najlepszy w stawce :) tak w top3 raczej jest
28.02.2010 19:28
0
w kwesti Hamiltona to gdyby byl naprawde taki dobry to mialby 2 tytuly.Tez jestem realista ale bedzie dobrze
28.02.2010 19:29
0
77. bullit34 - Dzięki :) 78. rafam - Co do Hamiltona to Ja też za nim nie przepadałem za pierwszy sezon i nie chodziło bynajmniej o Alonso a o buńczuczność. Ale w poprzednim sezonie bardzo zyskał w moich oczach chyba wydoroślał. Maki a raczej Mak Hamiltona będzie szybki a Guzikowi chyba taka manna z nieba ja w tamtym roku sie już nie zdarzy.
28.02.2010 19:30
0
Nie bierzcie tego do siebie na poważnie. Pozwolę sobie wytypować układ sił na sezon 1 RedBull 2 McLaren 3 Ferrari 4 Mercedes 5 Renault 6 Williams 7 Sauber 8 Force India 9 ToroRosso 10 Lotus 11 Virgin 12 Campos O tytuł powalczą Hamilton, Alonso, Vettel i Button. Czarnymi koniami będą Webber, Schumacher, Rosberg, Barrichello, Kubica i Massa
28.02.2010 19:31
0
Robert powiedział że symulowali cały wyścig (czerwona flaga im tam troszke przeszkadzała) czyli pewnie mieli prawie pełny bak a jak oglądałem czasy to teraz mając tą wiedze wyglądały obiecująco
28.02.2010 19:32
0
84. Juvefan wątpie w Buttona a FI chyba bedzie wyzej (ich długie stinty były dośc dobre jak nie bardzo)
28.02.2010 19:35
0
szkoda, że nie przeprowadzili symulacji Q3
28.02.2010 19:35
0
Wystarczy popatrzeć na debiut Hamiltona i wszystko jasne. Miał co prawda dobry bolid ale i rywal mocnego ale jak widać bez doświadczenia starego wygę objeżdżał
28.02.2010 19:38
0
88 rafam nie możemy zapomnieć iż w stajni Mc Larena ma dużo do powiedzenia ojciec i układ był podobny do tego jaki był między Robertem a Nickiem jednemu szli na rękę drugiemu pod górkę
28.02.2010 19:39
0
81. cyk nie będę Cie przekonywał ten sezon to zrobi za mnie :) . Drugi tytuł sie szykuje i ostra walka z Alonso. Ale mistrz będzie tylko jeden...
28.02.2010 19:39
0
Jeszcze jest jedna ważna rzecz - TEMPERATURA i tu powstaje zagwozdka bo w tym roku nie testowano w piaskowo gorących torach a właściwie testowano w dośc niskich temperaturach. To taka mała rzecz która też daje mi do myślenia.
28.02.2010 19:39
0
To teraz ja się zabawię w typowanie: 1. Ferrari 2. Red Bull 3. McLaren 4. Mercedes 5. Renault 6. Sauber 7. Wiliams 8. Force India 9. ToroRosso 10. Lotus 11. Virgin 12. Campos O tytuł powalczą: Alonso, Massa, Vettel, Hamilton
28.02.2010 19:42
0
89. bullit34 mistrz sam się obroni a porównanie do BMW trochę nietrafione bo to Kubica miał przeważnie zaplanowaną agresywniejszą taktykę a że bolid mu nie leżał to inna sprawa
28.02.2010 19:43
0
90 rafam to Twoje zdanie i chwała Ci za to że w niego wierzysz ale oby tytułu nie otrzymał jeden z czarnych koni na żółtym tle myślę tu o Alonso bo wówczas będzie Ci bardzo przykro
28.02.2010 19:45
0
93 rafam Więc kto tu ma rację skoro to Robert miał być lepszy a nie przygotowano mu bolidu jak trzeba a Nick jakoś zbytnio nie narzekał
28.02.2010 19:47
0
Jeśli tylko będą mieli porównywalne bolidy to zwycięzcą będzie Hamilton bo jest po prostu lepszy.
28.02.2010 19:49
0
rafam musisz wziąć pod uwage że wielkie znaczenie dla całego wyścigu ma przygotowanie bolidu jeśli ktoś nie słucha Twoich rad co do maszyny to chyba uznać to można za lekceważenie tak też było z Robertem i właśnie Alonso w mc larenie tam liczył się tylko Hamilton
28.02.2010 19:49
0
95. bullit34 Bolidy zapewne mieli podobnie przygotowane tylko może bolid wg nowej specyfikacji nie odpowiadał stylowi jazdy Kubicy. tu należy szukać przyczyn a nie że mieli różne bolidy bo to trochę niepoważne.
28.02.2010 19:51
0
ht tp:/ /f1.gp update.ne t/en/phot olarge.php?pho toID=1469 18&c atID=4535 pozdrowienia dla polskich kibiców
28.02.2010 19:55
0
98 rafam Kto mówi o różnych bolidach cały czas próbuję Ci wytłumaczyć że Robert jak i Alonso byli lekceważeni przez instruktorów i mechaników nikt nie liczył się z ich zdaniem dlatego też wyniki były takie a nie inne
28.02.2010 19:57
0
Pozostaje tylko czekać na sezon F1!!!!!
28.02.2010 19:59
0
101 marcin20 masz racje wtedy się okaże na co kogo stać
28.02.2010 20:01
0
85. Właśnie. kubica zaczął swój najdłuższy stint koło godz. 14 a skończył koło 15 i zrobił 42 okrążenia. To miał być ten przejazd, wspominany przez Roberta, symulujący cały wyścig (został przerwany chyba czerwoną flagą) , więc zakładam, że początek tego stintu był na pełnym baku (prawdopodobnie około 165 kg paliwa, stosunkowo mało - bo renault jest oszczędne). Czas mierzony gdzieś od 4 kółka, na tym kółku ok 1.26.7. Dla porównania, pierwsze czasy Hamiltona, też ponad 40 kółek (między 54 a 98 okr), wynosiły ok. 1.27.5- różnica duża , na korzyść Renault, a nie wiem czy nawet różnice w ładunku paliwa były aż tak duże (bo Mac też podobno oszczedny). Powiadam, więc- moim zdaniem jest nieźle.
28.02.2010 20:08
0
98 rafam Prawde mówiąc liczę na to że Alonso utrze nosa Hamiltonowi nie przepadam z nim z uwagi właśnie na sezon 2008 grał tam takiego kogucika a dlaczego bo miał poparcie w zespole dzięki tatusiowi teraz Alonso ma prawdopodobnie bolid przygotowany na tip top i okaże sie kto zasługuje na miano najlepszego
28.02.2010 20:16
0
51. Seba, podpisuje sie pod tą listą, no moze merca i wiliamsa zamieniłbym miejscami , ale i tak moze byc. pozdro
28.02.2010 20:17
0
Jak już się bawicie w typowanie to szczerze mówiąc mi osobiście ciężko jest wytypować najlepszych w stawce choć myślę podobnie jak Ci co wyżej typowali , trochę boję się to głośno "gadać" ale ja tak "żeby nikt nie widział" ośmieliłbym się wcisnąć Renault na miejsca od 3 do 5 a Kubicę też chętnie bym widział CO NAJMNIEJ na 3 pozycji :) . No ale jaka będzie rzeczywistość tego nie wie nikt a dowiemy się niebawem (choć dwa tygodnie dla mnie to wieczność) jaka będzie siła w stawce
28.02.2010 20:26
0
Widzę że dziś w końcu dyskusje wróciły na poziom osób które interesują się F1 bo ostatnie pare dni już dostawałem padaczki. 106. czarnyyy30 oj to będzie długie 2 tygodnie. A moja małżonka już mówi "o boże znowu to" no bo co ma mówic jak Ja od piątku do niedzieli jestem generalnie nieobecny. lol
28.02.2010 20:28
0
Największą porażką tego sezonu by było gdyby Renault było za Sauberem. Tylko to mnie może wyprowadzić z równowagi. A tak poza tym nie mam żadnych oczekiwań. Byle tylko Sauber ich nie wyprzedził bo to będzie porażka na całego i kompromitacja.
28.02.2010 20:33
0
http:// www.youtube.com/watch?v=Xc8w3JV5r18
28.02.2010 20:35
0
http:// upload.pc-aide.fr/ images/ jpg5228372201015397.jpg
28.02.2010 20:36
0
108. Xellos - To jest możliwe bo Peter S naprawdę wkłada w to całe serce. A pamiętaj ze oni też pracowali nad projektem dość długo. I maja bardzo nowoczesny ośrodek w Hinwil i są zdeterminowani żeby coś udowodnić. Jeżeli Sauber będzie wysoko to będzie to dowód że BMW dało dupy i tyle. I nie będzie to żadna kompromitacja.
28.02.2010 20:37
0
http: // f1.gpupdate.net / fr / photolarge.php?photoID=146950&catID=4535
28.02.2010 20:38
0
107. Blaz :)))) znam to, ja już dziś usłyszałem że od 4 dni nic tylko Kubica :))))
28.02.2010 20:42
0
107. Hehe moja żona dokładnie takie same słowa wypowiada :) bo i żona i dzieci wiedzą ze jak tylko na ekranie pojawi się F1 to mnie praktycznie nie ma dla nikogo . Pozatym już mi zaznaczyła ze czwartej czapki F1 Roberta Kubicy sobie nie kupię . (ale zawsze tak gada bo coś musi gadać) :D
28.02.2010 20:48
0
no dobrze a gdzie znajde czasy wszystkich okrazen wszystkich kierowcow wszystkich lutowych testow?
28.02.2010 20:53
0
114. czarnyyy30 - ale powiem ci lepiej bo oczywiście sam telewizor nie wystarcza. Na kolanach notebook odpalony livetiming - zabawa jak w piaskownicy. A czapke i tak musisz sobie kupic bo sie poprzednie zdezaktualizowały. :)
28.02.2010 20:58
0
Blaz . Haha jestem tego samego zdania , pozatym jeszcze czarnej z żółtymi paskami jeszcze nie mam :D . A swoją drogą to jestem ciekawy jakie w tym roku będą ceny na motofanshop.com , póki co jeszcze nowych gadżetów Renault F1 team nie ma tam
28.02.2010 21:03
0
115. rfrank - Jak przejrzysz wątki testowe z poszczególnych dni to znajdziesz. 117. czarnyyy30 - niestety maja jeszcze wyprzedaż z tamtego roku. A na Reanult f1 com też jeszcze nie ma.
28.02.2010 21:07
0
118. Blaz dzięki , bo nie wiedziałem ze na renault f1 com też można kupić gadżety
28.02.2010 21:30
0
To są tylko testy , prawdziwą formę i prędkość poszczególnych bolidów i ekip poznamy już za 2 tygodnie . Skończy się wreszcie czarowanie . Zacznie się w końcu ściganie .
28.02.2010 22:01
0
Mam takie wrażenie, że Renault traci zdecydowanie przy mniejszym obciążeniu paliwem. Dłuższe przyjazdy wydają się być ok. Czasy Roberta podobne do czasów m.in Schumiego, i szybciej niż Sauber czy Force India. Oczywiście wnioskuję tak na podstawie powierzchownej obserwacji. Jednak jw obawiam się o formę kwalifikacyjną. Ferarri, Mclaren, Redbull, Mercedes, Williams, Renault. Tak bym obstawiał obecnie.
28.02.2010 22:09
0
111. Blaz - nie dla zespołów ani jednego ani drugiego, ale dla Kubicy, jak Sauber będzie lepsze to kompromitacja że opuścił ten zespół, na razie wierzę że tak nie będzie. Kubica zasługuje na dobry team, jakby opuścił lepszy a poszedł do gorszego to by oznaczało wielkiego pecha.
28.02.2010 22:18
0
Domyślacie się, dlaczego Renault nie testowało kwalifikacji, czyli jazdy na oparach? Przypuszczalna przyczyna to ich nowy dyfuzor, który ma być podobno jeszcze zatwierdzony przez FIA. Gdyby Kubica wykręcił dzisiaj dobry czas, na poziomie najlepszych teamów, przypuszczalnie mogliby mieć kłopoty z jego zatwierdzeniem, bo ani Bernie, ani Todt na pewno nie chcieliby dominacji jednego zespołu, tak jak było to w ubiegłym roku z Brawnem, a w poprzednich latach z McLarenem i Ferrari, które stawały na zmianę na podium, przez co wyścigi stały się nudne, monotonne. Sprawiając wrażenie, że są trochę słabsi od najlepszych, Renault łatwiej będzie uzyskać zgodę FIA na zastosowanie tego dyfuzora, ponieważ im bardziej wyrównana stawka, tym lepsze widowisko. Myślę, że właśnie to może być przyczyną odpuszczenia sobie jazdy na oparach przez Renault.
28.02.2010 22:21
0
Pierwsza ósemka to wygląda jakby na oparach jeździła, tak więc zastanawia mnie co tak naprawdę testowała pozostała czwórka ok mogę zrozumieć dlaczego do pierwszej 8-ki traci około 3-5 sek Toroo Rosso, Lotus i Virgin ale zastanawia mnie czas Reni, czy oni celowo bolid oszczędzają a testują to czego inni nie testują czy też Bóg jeden wie co?. Liczyłem że Renia zmieści się w 1:21 a tu znowu dają do myślenia - n ie to żebym się martwił bo o Roberta jestem. Polecam obszerny wywiad z Robertem i Vitalijem w F1 automotosport albo www.autosport.com
28.02.2010 23:06
0
124. Raflik. Moim zdaniem Renault jeździło dziś pod wyścig sprawdzając nowe części. To było ważniejsze dla nich niż jazdy kwalifikacyjne , bo moim zdaniem swoje tempo kwalifikacyjne dobrze znają i wiedzą że jest dobrze (dobra jazda Roberta w Jerez i niezła Petrova na mokrym torze w Barcelonie wczoraj) . Przypuszczam, że planowali dzisiaj jazdę na pustym baku, ale nie zdążyli (awaria na początku dnia i chyba czerwone flagi pod koniec).
28.02.2010 23:18
0
nowe skrzydlo reni: http: //images.gpupdate.net/large/146950 .jpg
28.02.2010 23:28
0
Chciałbym żeby wszyscy co wierzą w RENIE mieli rację. Że się ukrywają z formą itp. Może coś w tym jest, bo odkąd KUBICA w sezonie 06 zajął miejsce kierowcy etatowego to raczej się nie pokazywał i nie napinał i nie miał ciśnienia na rewelacyjny czas kiedy była walka o pietruszkę (np. trening w pt.) po prostu robił swoje. Chciałbym żeby mieli dyfuzor ( a najlepiej cały bolid) który da im przewagę w całym sezonie. ALE jeżeli będą słabi lub jeszcze słabsi to ze wszech miar życzyłbym sobie i całej rzeszy kibiców żeby Robertowi starczyło pary, sił i energii aby wytrwać do końca sezonu i wystartować w następnym, oby jeszcze lepszym. DLACZEGO???? chociażby dlatego że jest tyle radochy z każdego dnia kiedy się odlicza i dni godzin lub piw zostało do najbliższego GP F1 Pozdrowienia dla wszystkich kibiców F1 i trochę więcej luzu w komentowaniu wydarzeń i innych użytkowników, bo nawet jak ktoś pisze bzdury a bywa to może się wysilił bardziej i więcej Go to kosztowało niż nie jedna ZŁOTA MYŚL zawarta w tutejszych postach (krótko i oględnie pisząc WIĘCEJ SZACUNKU) dla tworzących to społeczeństwo......................
01.03.2010 00:50
0
Istnieje jakiś program do konstruowania bolidów i późniejszym ich testowaniu np. w wirtualnym tunelu aerodynamicznym? Znudziło mi się jeżdżenie F1 Challenge, ale chętnie bym coś zbudował. A jak nie to to chociaż jakiś manager F1. Byleby było spolszczenie, bo po angielsku bym raczej tego nie ogarnął ;]
01.03.2010 00:57
0
Kilka moich spostrzeżeń na nadchodzący sezon. Zakaz tankowania zmieni całkowicie strategię wyścigową. I jak już wspomniałem wyścigu nie wygra najszybszy bolid z kwalifikacji, ale ten kto uzyska najlepszy kompromis w trzech aspektach - szybkość i ekonomiczność oraz zużycie opon. Ten ostatni jest silnie skorelowany z ekonomicznością, bo im lżejszy bolid tym opony dostają mniej w kość. Wyobraźmy sobie, że Renault zdobywa 10 miejsce w Q3, ale jest o 20 kg lżejsze od czołowej dziewiątki (oczywiście uśredniam). Wspomniane 20 kg to ok kilku sekund na okrążeniu i możliwość świetnego startu. Zauważcie też, że Renault przez cały wyścig (!) będzie miało mniej paliwa od konkurencji (oczywiście z biegiem czasu ta różnica procentowo będzie mniejsza z uwagi na mniejszą liczbę okrążeń do mety). Po drugie jeżeli w kilku wyścigach okaże się, że Renault jako jedyne (albo jedne z nielicznych) tylko raz odwiedzi aleję serwisową ze względu na dobry stan opon to daje to kilkadziesiąt (!) sekund przewagi. Oczywiście moje założenia opierają się na dużej ekonomiczności jednostek napędowych Renault jednak można takie założenia na podstawie zeszłego sezonu przyjąć. Nie zapominajmy też, że Renault wcale nie musi mieć przeciętnego tempa kwalifikacyjnego, co potwierdził Robert na testach w Walencji (?). Bądźmy dobrej myśli. Jeśli nie zwycięstwa i podia, to przynajmniej duże punkty. Jestem o to spokojny. Pozdrawiam
01.03.2010 07:30
0
pamiętaj, że red bull też ma silnik renault, mercedes nie wcina dużo paliwa, a ferrari nad tym pracowało... nie wiemy jakie mają duże baki. były o tym plotki, ale niczym nie potwierdzone. ja mam niezłą załamkę, bo nie zobaczę pierwszego wyścigu. w piątek na treningi biorę urlop, sobota wiadomo, wszystko leży, tv i komp włączony. niedziela niestety ale na roczek. doła mam z tego powodu nieprzeciętnego.
01.03.2010 09:46
0
no ja bym wcale nie byl pewien tej zaleznosci : im lzejszy bolid tym opony dostaja mniej w kosc. opony sa chyba bardziej zalezna od docisku niz od ilosci paliwka ale moge sie mylic. pozdro
01.03.2010 09:59
0
@130. Wiesz co... Z tym roczkiem to smęcisz tak pod każdym newsem że aż żal... Jeśli ważniejsze od twojego dziecka dziecka jest dla ciebie f1 to powinieneś już chyba iść się leczyć albo podarować sobie takie ojcostwo. Poza tym jeśli koniecznie chcesz oglądać to trzeba było uzgodnić z małżonką jak roczek obchodzicie. Nie od wczoraj wiadomo kiedy ma być GP Bahrainu - na pewno dałoby się tak uzgodnić aby gdzieś tam w kącie zostawić włączony na 1,5h telewizor. A śledzenie czasów w kompie to raz można sobie odpuścić z takiej okazji. Branie urlopu na sesje testowe w piątek to też patologia.
01.03.2010 11:09
0
@132 jfc: a czy ja napisałem, że idę na roczek swojego dziecka??? naucz się czytać z sensem a potem oskarżaj. nie mam się zamiaru z tego tłumaczyć, uważam jednak, że nie widzieć pierwszego wyścigu to dla fana F1 duży problem. ponadto nie uważam, że branie urlopu jest patologią. to norma. co roku nie było z tym problemu bo sezon zaczynała australia, teraz jest inaczej.
01.03.2010 13:26
0
@133 - ok - sorki. Co to za roczek w takim razie? Urlop z powodu treningów, mimo wszystko uważam za patologię. To tylko treningi, a ich wynik można zobaczyć sobie wieczorem.
01.03.2010 16:49
0
fakt, ze Red Bull jezdzi na Renault i dlatego juz nie raz pisalem, ze to dla mnie glowny kandydat do mistrzostwa
01.03.2010 16:50
0
Hehe ja pamiętam jak byłem w Egipcie i było akurat jakieś gp, to wszyscy poszli na jakąś wycieczkę a ja jeden głupi szukałem tv z f1, bo w pokoju hotelowym nie było - w końcu znalazłem i radocha było dużo większa niż te całe mumie i piramidy razem wzięte ;]
01.03.2010 17:53
0
Dalej nic nie wiemy, mieszanie się zespołów w czubie stawki pozczególnych testów było ogromne więc nikt nie powinien się czuć pewny swego w nadchodzącym sezonie. Myślę, ze to dobrze dla widowiska, Teraz zostało nam odliczać dni ;-))))
01.03.2010 18:53
0
136. Hehe pewno nie jeden z nas fanów F1 zrobiłby tak samo , choć może nie wszyscy , jednak ucieszyłem się z Twojego postu bo poczułem lżej na sercu wiedząc ze nie tylko ja mam takiego "jebla" na punkcie F1 :)
01.03.2010 20:28
0
10D11H33M23S Wie ktoś może co to oznacza ?
02.03.2010 16:19
0
Kubica cos slabo na koniec.
02.03.2010 21:07
0
Mam takie przemyslenia... Albo są głeboko w d... Albo jakiś cud szykują....
02.03.2010 22:37
0
Kurcze raz Robert II a raz X coś Renault nie chodzi na jednym poziomie
02.03.2010 23:20
0
Wolałbym nie znać tych czasów, bo i tak nic z nich na dobrą sprawę nie wynika. Przecież może być tak, że Renault był zatankowany pod korek i jechał bez przerwy kilkanaście okrążeń. Wykręcił taki czas na pełnym baku, że głowa mała :D Z drugiej strony mogą być w dupie, bo równie dobrze mogli jeździć na oparach. Do tego jeszcze dochodzą zmienne tj. opony, warunki atmosferyczne w jakich kręcony był czas, testowanie nowych (niekoniecznie udanych części) i inne. Nie podniecajmy się więc wynikami testów, bo prawda taka, że gówno te czasy znaczą. Dopiero kwalifikacje w Bahrajnie ukażą jakiś tam podział sił, ale to też nie będzie w 100% wiarygodne. Jeszcze troszkę zaczekajmy.
03.03.2010 08:13
0
jest spoko ale są pewne niedociągnięcia
11.03.2010 18:24
0
Patrząc na czasy i ilość przejechanych okrążeń przez Roberta to chciałbym się mile rozczarować, bo te rezultaty są wyjątkowo przeciętne
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się